quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Is het mss een idee dat we weer wat meer de spoilertags gaan gebruiken hier? Er zijn toch wel mensen die seizoen 9 nog niet gezien ehbben of het niet meer helemaal weten.
Het is niet dat we het voor de 10e keer over seizoen 6 hebben of zo.
Bijvoorbeeld overJa sorry hoor, maar die *spoiler* is nu toch uitgezonden? Ik vind dat dat er gewoon gepraat moet worden over de uitzendingen die nu op de Avro te zien zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net 5 kan nog wel jaren doorgaan met het herhalen van seizoen 1 tot en met halverwege seizoen 8, en er zullen dan altijd wel weer nieuwe kijkers bijkomen. Moeten we dan alvast ons mond maar houden over Lucy??! Omdat mensen die in seizoen 2 zitten geen idee hebben wie dat is?![]()
De uitzendingen in NL uitgezonden mogen bepraat worden, en misschien alleen even voorzichtigheid over de rest van het seizoen 9 en 10.
[ Bericht 2% gewijzigd door brando op 11-08-2006 19:59:49 ]Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
quote:John Stamos krijgt vaste rol in ER
(Novum/AP) - John Stamos heeft een vaste rol bemachtigd in ER. De 42-jarige acteur, die bekend werd als Jesse in de Amerikaanse serie Full House, speelde het afgelopen seizoen al een gastrol in de populaire ziekenhuisserie. In Amerika gaat de serie zijn dertiende seizoen in.
Nederlandse fans kunnen nog niet meteen van Stamos genieten. De Avro zendt dit najaar het elfde seizoen uit.
In ER staan de levens van het personeel in een ziekenhuis in Chicago centraal. Mede door thema's als euthanasie en homoseksualiteit werd de show meerdere malen bekroond met een Emmy, de belangrijkste Amerikaanse televisieprijs. Acteurs als George Clooney en Noah Wyle danken hun sterrenstatus aan rollen in ER.
niks mis met het idee, mischien is het beter ook om volgende keer bij een nieuw topic, spoiler waarschuwing te zetten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
En het kan niet zo zijn dat iemand zijn video zet en het op een later moment wil kijken?
Als straks seizoen 11 uitgezonden word is dat ook uitgezonden en toch is het de normaalste zaak van de wereld althans, dat was het ooit om spoilertags te gebruiken voor diegenen die het mss op een ander tijdstip kijken.
Maar het was alleen maar een voorstel. Never mind.
Zolang men iig maar niet nu al gaat vertellen wat er straks gaat gebeuren. Ondanks dat dat ook al uitgezonden geweest is...
bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:14 schreef Reese het volgende:
[..]
ik heb hem wel voor je eventueel, volgens mij wonen wij in hetzelfde 'dorp'![]()
Jup. Op 22 mei 2005 is de laatste aflevering van seizoen 10 uitgezonden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:16 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het echt niet kunnen om ruim een jaar (dat is het toch wel nu?) te stoppen met een serie.
quote:Vanaf 24 juli 2006 iedere werkdag: rest van serie 8, gevolgd door de gehele serie 9.
Maandag tot en met vrijdag, rond 23.00 uur, Ned. 2. De nieuwe serie van ER krijgt in het nieuwe televisieseizoen een vaste tijd en plaats. Waarschijnlijk donderdagavond rond 22.00 uur via Ned. 1.
Oh..dat is dan op zich wel jammer en ook een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:14 schreef Reese het volgende:
[..]
Jup. Op 22 mei 2005 is de laatste aflevering van seizoen 10 uitgezonden.
Voorlopig wordt eerst heel seizoen 9 herhaald. Het is mij niet duidelijk of seizoen 10 óók herhaald wordt. Wellicht mag dat nog niet eens, omdat het relatief kort geleden is uitgezonden.
Onderstaande staat op de site van de Avro. Volgens mij bedoelen ze met de 'nieuwe serie' seizoen 11. In dat geval dus geen herhalingen van seizoen 10.![]()
[..]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oh..dat is dan op zich wel jammer en ook een beetje vreemd.
Ik bel maandag wel even met ze. Het zijn mijn (indirecte) collegae
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Anders moet ik toch ook nog even op zoek naar een paar afleveringen uit seizoen 10. Ik ben echt alles kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga het anders wel nalezen in de episode recaps op de officiele site.
jouw schuld, jij hield me op in R&Pquote:
Aventura, heb je het nog nagevraagd?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik bel maandag wel even met ze. Het zijn mijn (indirecte) collegae
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbodmaar ik kende hem wel, volgens mij heb ik die van maandag gemist
*tijd al in foon zet*
Mijn aanbod van vrijdag geldt nog steeds, maar dan voor deze afleveringquote:
waarvan hij 20% al kwijt is aan de bankquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:42 schreef dvdfreak het volgende:
leuke afl,Kovac die geld van een patient aanneemt.Hij wordt steeds erger
Nee, ik geef toe dat ik ook niet altijd mijn ogen kan openhouden...vooral tegen het eind.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:21 schreef Nuna het volgende:
Waarom zend Nederland 2 het altijd zo laat uitIk val altijd in slaap of vergeet het gewoon
Haha, nee hoor. Ik ben al sinds 9 uur opquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:35 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Ben je nu net pas wakker geworden...?![]()
ik zet voor de zekerheid altijd de wekkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:21 schreef Nuna het volgende:
Waarom zend Nederland 2 het altijd zo laat uitIk val altijd in slaap of vergeet het gewoon
ja maar ik moet dan eerst gelijk lopen met Amerika.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:24 schreef Chanty87 het volgende:
Hmm, niemand die ook tegelijk met Amerika loopt? Ik heb het wachten op de Avro allang opgegeven, we lopen verdomme bijna 13 seizoenen achter en die eindeloze herhalingen komen ook m'n strot uitGelukkig mag ik eind september weer een nieuwe aflevering bekijken
Seizoen 13 ja, afgelopen mei heb ik seizoen 12 afgekeken. M'n ouders zitten er nu midden in (heerlijk, die infrarood zendertjes die je pc-beeld naar je tv versturenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja maar ik moet dan eerst gelijk lopen met Amerika.Welk seizoen gaan ze dan mee beginnen in de VS. 13 ofzo?
Dat had ik ook, ik had bezoek, dus ik kon mn aandacht niet erbij houdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:45 schreef DrMarten het volgende:
Kijk je eindelijk weer eens, mis je de eerste 5 minuten waardoor je in zo'n aflevering een belangrijk deel mist
Op donderdag 31 augustus wordt de aflevering Kisangani uitgezonden. Oftewel de laatste aflevering van seizoen 9.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:35 schreef Evertjan het volgende:
gaan ze dan door met de dagelijkse afleveringen to 7 september? Want dan krijgen ze seizoen 10 volgens mij niet helemaal herhaald denk ik?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef danielluh het volgende:
[..]
ik zet voor de zekerheid altijd de wekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |