Het heeft met Weaver te maken, die in een TV-uitzending per ongeluk dezelfde spuit gebruikte om twee mensen te vaccineren tegen griep (vogelgriep?)quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:41 schreef brando het volgende:
Hm.
Wat is er nou met die drie zusters gebeurd?
Enneh... hm.... ik begreep de grap met de cactus eerst even niet![]()
Er hing een kaartje aan met iets van "je kwartier is om"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:34 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Het heeft met Weaver te maken, die in een TV-uitzending per ongeluk dezelfde spuit gebruikte om twee mensen te vaccineren tegen griep (vogelgriep?)
Misschien van : deze cactus heeft naalden genoeg...?![]()
Same here!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef Noud_ het volgende:
Ik blijf de afleveringen met Abby en Carter de leukste vinden.
vanaf het nieuwe TV-seizoen dus zal wel rond september wezen. Ze gaan nu seizoen 9 herhalen iedere werkdag en beginnen dan met seizoen 10 iedere donderdag rond 2200 op Ned 1 En die John Stamos speelde toch maar in 2 afleveringen mee?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wanneer komen de nieuwste afleveringen hier in NL? Nu op ned 2 is een oud seizoen, op Net 5 al helemaal
Ik wacht eigenlijk ook een beetje op het moment dat John Stamos de nieuwe dokter wordt...
Dus seizoen 10 is het nieuwste seizoen (voor NL in ieder geval)?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vanaf het nieuwe TV-seizoen dus zal wel rond september wezen. Ze gaan nu seizoen 9 herhalen iedere werkdag en beginnen dan met seizoen 10 iedere donderdag rond 2200 op Ned 1
volgens de AVRO site is seizoen 10 voor Nederland het nieuwe seizoen. En over Stamos weet ik het niet ik weet alleen dat hij in 2 afleveringen meespeelt maar of hij ook een vaste rol krijgt weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dus seizoen 10 is het nieuwste seizoen (voor NL in ieder geval)?
En is dat al met of zonder John Stamos? (kan ik ook opzoeken hoor, maar ben in een luie bui)
quote:Goran Visnjic named his own character after the writers were unable to develop an appropriately Croatian name. The character is named for Visnjic's nephew (Luka) and his best friend (Kovac).
quote:Doug Ross frequently hung his head low, appearing ashamed or thoughtful or privately amused, depending on the scene. This wasn't just an element of the character: George Clooney had taken to writing his lines on papers, sheets, and other props (especially that complicated medical terminology).
quote:Julianna Margulies (Carol Hathaway) originally read for the part of Dr Mark Greene's wife
quote:Dr. Carter's date of birth is 4 June 1970. Noah Wyle's in 4 June 1971
quote:The basketball hoop found outside the ambulance bay of the ER was actually George Clooney's idea. Apparently the actor likes to unwind in between takes by shooting some hoops. Because this, it was placed in an area of the Warner Brothers (Burbank, California) studio lot where it could be picked up by the camera. It quickly became a part of the series itself.
quote:Matthew Watkins, the child who plays Reese Benton, Peter's deaf son, is hearing impaired in real life
quote:Producers wanted the character of Carol, played by Julianna Margulies to switch from being a nurse to a doctor and even filmed episodes of her starting medical school. Margulies objected to the idea, saying that her character would be so proud of being a nurse she would never want to change, so the idea was dropped. Years later, the character of Abby, played by Maura Tierney did go from being a nurse to a doctor.
quote:Of all the major characters, only Sherry Stringfield and Sharif Atkins have never been shown as patients in the ER.
volgens de nieuwe veronica gids welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens de AVRO site is seizoen 10 voor Nederland het nieuwe seizoen. En over Stamos weet ik het niet ik weet alleen dat hij in 2 afleveringen meespeelt maar of hij ook een vaste rol krijgt weet ik niet.
De eerste paar weken ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef Evertjan het volgende:
en beginnen dan met seizoen 10 iedere donderdag rond 2200 op Ned 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Volgens mij niet? Ik ben de draad ook al volledig kwijt.. had me voorgenomen om niet meer te kijken maar ja..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, stomme vraag, maar hebben we nou wel of niet seizoen 10 al gezien hier in Ned?
Ik wil hem sowieso maar gaan kijken want ik snap er straks geen moer meer van.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:24 schreef Reese het volgende:
Nou, lang leve de search, ik heb er dus gewoon twintig minuten over gedaan om bovenstaande post te fabriekenquote:
15 minutes of fame is een gezegde in amerikaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:22 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Er hing een kaartje aan met iets van "je kwartier is om"
Misschien weet Romano van de kinderwens, dan is 't ook wel een leuke grap
meestal wordt dat gezegt, als je een blunder maakt bij een opname voor de tvquote:15 minutes of fame refers to a sudden state of celebrity that is believed unlikely to continue to contain fame long enough to affect the new celebrity's life.
Dat denk je toch niet zeker...?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:50 schreef danielluh het volgende:
die zag er idd wel pikant uit.
ben benieuwt of er nog wat gaat gebeuren tussen romano en corday.
weet niet, gister wilde romano toch wel wat meer van corday, alleen corday wilt nog nietquote:
Logisch, haar man is net overleden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:39 schreef danielluh het volgende:
[..]
weet niet, gister wilde romano toch wel wat meer van corday, alleen corday wilt nog niet
het nieuwe seizoen in amerika bedoel je? ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:22 schreef danielluh het volgende:
ik hoop dat er iemand zo slim is deze te capture en op usenet te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |