Hoeft niet meer!quote:Op woensdag 28 april 2004 23:06 schreef Murray het volgende:
Zeg, open een Carter-topic in B&H ofzo.![]()
![]()
ik vind het verdriet ook echt twee uitersten hoor..quote:Op woensdag 28 april 2004 22:22 schreef bloempjuh het volgende:
Carol huilde heel beheerst, terwijl die moeder van de verbrande patient onderuit ging..
Twee extreme vormen van huilen
I saw Alex Kingston nudequote:Op woensdag 28 april 2004 22:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ooh ER is zo een leuke serie he... zo goed gemaakt allemaal... en Carter is inderdaad een schatje!
[afbeelding]
Dr Corday is ook een leuk wijffie!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 april 2004 23:17 schreef furanku het volgende:
[..]
I saw Alex Kingston nude![]()
Die heeft nog nooit een naaktscene gedaan!quote:Op woensdag 28 april 2004 23:31 schreef furanku het volgende:
AHAHAHAHA.. geweldig... nu nog een paar geweldige pics van sherry stringfield en ik ben helemaal happy![]()
Weet ik (had al een zoektocht gedaan, maar kon nauwelijks iets vinden).. maar hopen kan altijdquote:Op woensdag 28 april 2004 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit een naaktscene gedaan.
Klopt ook..quote:Op woensdag 28 april 2004 23:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind het verdriet ook echt twee uitersten hoor..
een verlamde dochter en!!! een zoon die dood gaat aan brandwonden of de vader van je kind leeft nog maar je ziet hem nooit meer.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en gelijk een stiekeme tvp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |