"Somewhere over the Rainbow" was wel al wat bekend, maar ik vind hem nu gewoon erg goed. Een nummer die iig veel zal worden gespeeld op deze computer.
Maar ik vroeg me nog wel af.. Dr. Doug Ross (george clooney) is toch nog wel ergens aanwezig. Waarom zou hij dan niet op de begrafenis zijn gekomen. Naar mijn idee waren Mark & Doug erg close.
May 2003
----------------------------------------------
Up next is an announcement highly anticipated by many, ER: The Complete First Season. This box set will hit stores on August 26th, and features all 25 episodes from the first season, including the 90-minute pilot. Billed as "one of the most comprehensive and extensive television DVDs ever released," each episode is presented in their original 4:3 full screen aspect ratio (the show didn't go 16x9 until later seasons) and Dolby 2.0 surround. Extras include "The First Year Intern Handbook," an interactive feature containing complete character profiles, 45 "patient" histories of the various guest stars that have appeared on ER and a medical terminology glossary, two audio commentary tracks on the pilot episode, one from Michael Crichton and John Wells and another from pilot director Rod Holcomb and key production crew, additional key production crew and director commentaries on the powerful "Love's Labor Lost" episode directed by Mimi Leder and "Sleepless in Chicago," directed by Christopher Chulack, two featurettes about the medical consultants and writers who created the show's trademark realism and the series' post-production process), outtakes and unreleased scenes and even more hidden bonus materials. Retail is $59.95 for the whole box, although according to the press release, this is only going to be a four-disc set, which seems awfully packed given the show's hour-long format and all the extras. We'll certainly review this one when we get it, and let's hope the quality doesn't suffer...stay tuned.
-----------------------
http://www.dvdfile.com/software/dvd-video/archive/2003/05_30.html
Nu ben ik toch benieuwd of die hier komt.
quote:Van wie / welke groep is Somewhere over the Rainbow?
Op zaterdag 7 juni 2003 13:45 schreef Zero_Cool het volgende:
Acteerprestaties in E.R. zijn gewoon erg sterk. Om zoiets te kunnen spelen, moet je toch behoorlijk goed zijn. Ik vind de nummers in E.R. ook vaak goed gekozen, soms zijn het best onbekende maar passen altijd weer bij een bepaalde scene."Somewhere over the Rainbow" was wel al wat bekend, maar ik vind hem nu gewoon erg goed. Een nummer die iig veel zal worden gespeeld op deze computer.
Maar ik vroeg me nog wel af.. Dr. Doug Ross (george clooney) is toch nog wel ergens aanwezig. Waarom zou hij dan niet op de begrafenis zijn gekomen. Naar mijn idee waren Mark & Doug erg close.
quote:Thnx
Op zaterdag 7 juni 2003 13:50 schreef Zero_Cool het volgende:
Israel Kamakawiwo - Somewhere Over The Rainbow.Kijk ook nog maar even in andere topic van E.R.
Of gaan ze gewoon door met uitzenden in de zomer?
quote:Omdat George Clooney gewoon geen tijd/zin had om voor 1 korte scene op te komen draven?
Op zaterdag 7 juni 2003 13:45 schreef Zero_Cool het volgende:
quote:Voor zo'n scene zou hij eigenlijks moeten komen. Hij was gewoon zo close met Mark en als je beste vriend (ook al was het destijds) overlijdt.. dan is het meer je plicht om ook te komen. Enigste minpuntje aan de aflevering van gister vond ik dat.
Op zaterdag 7 juni 2003 20:31 schreef Elevation het volgende:
Was de aflevering van gisteren ook meteen de laatste van het seizoen?Of gaan ze gewoon door met uitzenden in de zomer?
[..]Omdat George Clooney gewoon geen tijd/zin had om voor 1 korte scene op te komen draven?
Ooo oooooo oooooo oooo ooo ooo ooo
Ooooo oooooo oooooo
Ooo ooo ooo
Ooo ooo ooo
Somewhere, over the rainbow, way up high,
And the dreams that you dreamed of,
Once in a lullaby.
Oh, somewhere over the rainbow, blue birds fly,
And the dreams that you dreamed of,
Dreams really do come true.
Someday, I'll wish upon a star,
Wake up where the clouds are far behind me.
Where trouble melts like lemon drops,
High above the chimney top,
That's where you'll find me.
Oh, somewhere, over the rainbow, bluebirds fly,
And the dreams that you dare to.
Oh why, oh why can't I?
Well, I see trees of green and red roses too,
I'll watch them bloom for me and you.
And I think to myself: What a wonderful world!
Well, I see skies of blue and I see clouds of white,
And the brightness of day.
I like the dark and I think to myself:
What a wonderful world!
The colors of the rainbow, so pretty in the sky,
Are also on the faces of people passing by.
I see friends shaking hands, saying, "How do you do?"
They're really saying, " I...I love you!"
I hear babies cry, and I watch them grow,
They'll learn much more than we'll know.
And I think to myself: What a wonderful world!
Someday, I'll wish upon a star,
Wake up where the clouds are far behind me.
Where trouble melts like lemon drops,
High above the chimney top,
That's where you'll find me.
Oh, somewhere, over the rainbow, way up high.
And the dreams that you dare to,
Oh why, oh why can't I?
Ooooo oooooo oooooo
Ooooo oooooo oooooo
Ooo ah, ah, ah... eh ah ah, eh ah ah ah ah...
ElizabethR, je hoeft voor mij niet meer met de video te gaan slepen hoor, maar even goed bedankt voor het aanbod
quote:ik vind de ukelele versie eigenlijk wel erg goed, maar ik ga die van jou ook ns downloaden
Op zondag 8 juni 2003 11:20 schreef Frenske het volgende:
over the rainbow is door vele artiesten gecovered,maar veruit de beste versie (mijn mening) is van eva cassidy,cd "songbird"
erg emotioneel gezongen
quote:Eva Cassidy zingt al haar covers zo ongeveer beter dan de originele artiest!! Luister maar eens naar 'Fields of Gold'. Daar kan Sting echt niet aan tippen!!
over the rainbow is door vele artiesten gecovered,maar veruit de beste versie (mijn mening) is van eva cassidy,cd "songbird"
erg emotioneel gezongen
En Sanne, okidoki. Fijn dat je hem alsnog gezien hebt!!!
quote:Ik vind de versie van Isreal Kamamawiwo'ole het mooist, de stem doet mij veel meer. maarja, das natuurlijk heel persoonlijk
Op zondag 8 juni 2003 13:44 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Eva Cassidy zingt al haar covers zo ongeveer beter dan de originele artiest!! Luister maar eens naar 'Fields of Gold'. Daar kan Sting echt niet aan tippen!!
En Sanne, okidoki. Fijn dat je hem alsnog gezien hebt!!!
Heb niet meer zo gehuild sinds het uit elkaar gaan van Take That...
quote:ik vind die van Barbra Streisand life erg mooi
erg emotioneel gezongen
quote:Lockdown, ook een erg goede aflevering, spoiler....
Op zondag 8 juni 2003 20:03 schreef HomerJ het volgende:
Volgende week trouwens laatse aflevering
WAAROM zendt de Avro nou uitgerekend DEZE aflevering een uur eerder uit
nou heb ik alleen het eind gezien
fuck wat baal ik hier van...
is er iemand die de aflevering heeft gedownload en/of op cd-rom of video heeft en een kopie wil opsturen of in geval van een bestand hem op een FTP-server wil zetten?
zou echt supertof zijn ik heb zelf helaas niet de bandbreedte om Kazaa te kunnen gebruiken
dus als iemand hem heeft, graag even mailen (ewoud@tenkleij.com)....
en nu afwachtend naar de laatste aflevering vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |