11e dus een dubbele aflevering.
edit:
quote:die vetgedrukte was dus afgelopen zaterdag
04-01-2003 ER (jaar 7) 18: April showers (Dubbele aflevering)04-01-2003 ER (jaar 7) 19: Sailing away (Dubbele aflevering)
06-01-2003 ER (jaar 7) 20: Fear of Commitment
11-01-2003 ER (jaar 7) 21: Where the heart is (Dubbele aflevering)
11-01-2003 ER (jaar 7) 22: Rampage (Dubbele aflevering)
Nieuwe afleveringen van ER (jaar 8 ) beginnen op 17 januari 2003
Hartelijke groet,AVRO Webmaster
email: info@avro.nl
Nog twee afleveringen en dan begint het nieuwe seizoen
ben benieuwd of er dan tussen maandag en vrijdag weer zo'n sprong wordt gemaakt in verhaallijn zoals tussen seizoen 5 en 6 afgelopen zomer
quote:idd, maar ben wel heel benieuwd naar het nieuwe seizoen
Op zaterdag 11 januari 2003 13:33 schreef ImPrEzA het volgende:ben benieuwd of er dan tussen maandag en vrijdag weer zo'n sprong wordt gemaakt in verhaallijn zoals tussen seizoen 5 en 6 afgelopen zomer
quote:Er is inderdaad een aflevering van ER komen te vervallen op een maandagavond. Dat was na het overlijden van Prins Claus. Toen werd in de plaats een herdenkingsprogramma uitgezonden.
Op dinsdag 7 januari 2003 15:12 schreef ImPrEzA het volgende:
ja er is dus blijkbaar een keer eentje komen te vervallen waardoor het opschuift
Maar... kan niet wachten op de nieuwe afleveringen. De laatste van seizoen 7 kan ik me nog allemaal zo goed herinneren.
Heb een aantal weken geleden gelezen dat de diehard ER fans alle afleveringen van het nieuwe seizoen in een keer konden bekijken. Volgens mij was het op de VU in Amsterdam: van vrijdagavond tot zaterdagochtend. Hebben jullie daar ooit iets over gehoord? Liefhebbers?
quote:niks van gehoord (helaas)... laatste van seizoen 7 (eergisteren) vond ik erg mooie aflevering, had niet achter Mark gezocht wat hij in de lift deed
Op maandag 13 januari 2003 23:39 schreef Wieteke het volgende:[..]
Heb een aantal weken geleden gelezen dat de diehard ER fans alle afleveringen van het nieuwe seizoen in een keer konden bekijken. Volgens mij was het op de VU in Amsterdam: van vrijdagavond tot zaterdagochtend. Hebben jullie daar ooit iets over gehoord? Liefhebbers?
Ik ben dus nu de hele tel kwijt enzo en moet wachten op herhalingen, iemand een idee voor wanneer die gepland staan?
Vanavond dus weer de eerste van de nieuwe serie afleveringen.
Nederland-1, 22.17 uur.
Dat wordt dus weer wekelijks genieten op vrijdagavond.
Thanks voor de tip, ik was het weer helemaal vergeten.
quote:Graag gedaan, tevens subtiel schopje om diegenenen die het vanmiddag niet gelezen hebben te helpen herinneren.
Op vrijdag 17 januari 2003 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
Eindelijk!!!!
Thanks voor de tip, ik was het weer helemaal vergeten.
Die doktor del"Amico is erg mooi trouwens
quote:Nog maar een schopje!
Op vrijdag 17 januari 2003 20:12 schreef golfer het volgende:[..]
Graag gedaan, tevens subtiel schopje om diegenenen die het vanmiddag niet gelezen hebben te helpen herinneren.
Laatste aflevering van vorig seizoen eindigde met Mark die een patient aan het vermoorden was dacht ik..
wel gaaf, mooie eerste aflevering
edit: nu weer hetzelfde, maar dan vanuit Carter gezien, je ziet dus iets wat al eerder voorbijkwam vanuit iemand anders gezien en nu vanuit hem en zijn verhaal eromheen, erg gaaf)
edit: en nu weer vanuit Mark gezien, damn het wordt maar leuker en leuker
[Dit bericht is gewijzigd door ImPrEzA op 17-01-2003 22:52]
Leuk ook dat het vanuit vier verschillende perspectieven wordt verteld. En dat je vervolgens een paar keer dezelfde scene te zien krijgt, geeft een bijzonder effect.
Wie weet trouwens wat er met Cleo is? Waarom gebruikte ze die cocktail en wat is er met haar lever?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |