Serie 1 t/m 6 zijn per seizoen als box verschenen. De andere seizoenen zijn in NL nog niet op DVD.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:39 schreef Dennis121 het volgende:
ER. Enige serie waarvan ik baal als ik hem mis.
Alle topics betreft ER (incl deze) niet doorgelezen, maar vroeg me af, ER is op DVD verschenen, maar ook in een complete DVD box? Dus alles?
Tevens TVP.
Heb jij ze? En zo ja, heb jij de versies waar de extra's op staan? En zo ja, waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:56 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Serie 1 t/m 6 zijn per seizoen als box verschenen. De andere seizoenen zijn in NL nog niet op DVD.
lang leve Youtube http://www.youtube.com/watch?v=b9R8RxftElAquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:21 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
ER eigenlijk nooit gevolgd, deze week eigenlijk een paar afleveringen gekeken en het is eigenlijk best een goede serieTot nu vind ik Weever en Romano de leukste characters, jammer alleen dat ik net die aflevering waar z'n arm eraf ging heb gemist.
Van serie 1 heb ik alleen de eerste 2 losse dvd's en mis ik dus de laatste (derde) nog. Deze zijn zonder extra's. (Weet iemand waar ze die nog los verkopen, ik zie overal alleen de boxsets nu?)quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:27 schreef brando het volgende:
[..]
Heb jij ze? En zo ja, heb jij de versies waar de extra's op staan? En zo ja, waar heb je die gekocht?![]()
Ssst, niet alles meteen verklappenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:26 schreef Evertjan het volgende:
vanavond weer ER op Ned 2.Als het goed is vliegen er vanavond 3 zusters uit toch?
Klopt. Dit zijn de uitzenddata van seizoen 9 (een deel, de rest staat op de Avro site)quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:39 schreef MissX het volgende:
aaarg vrijdag vergeten ER te kijken was het nou aflevering 9.03?
Het heeft met Weaver te maken, die in een TV-uitzending per ongeluk dezelfde spuit gebruikte om twee mensen te vaccineren tegen griep (vogelgriep?)quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:41 schreef brando het volgende:
Hm.
Wat is er nou met die drie zusters gebeurd?
Enneh... hm.... ik begreep de grap met de cactus eerst even niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |