quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
En daarben ik weer.
Daar stond eerst wat anders, lamzak!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:58 schreef Ovidius het volgende:
Je filmpje werkt hier niet, Bup.
Je bent gewoon schizofreen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Dan dit ook nog maar. Hoe symbolisch? Erg symbolisch, valt het niet op dat ik verschillende stemmingen heb? Hierdoor dus.
Dat was ik, maar nu zijn we weer normaal.quote:
...feitelijk onjuist...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was ik, maar nu zijn we weer normaal.
Slecht, voorspelbaar, saai...
Ik probeer 'subliminal messages' door te geven. Whihi.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar stond eerst wat anders, lamzak!
En bij mij doet 'ie het wel!
Het werkte wel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:10 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik probeer 'subliminal messages' door te geven. Whihi.![]()
Ik ook eigenlijk nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:12 schreef babette21 het volgende:
ik heb alleen eigenlijk geen tijd om te Fok!ken
Jij werkt op het moment toch ook niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef Bupatih het volgende:
GA DAN AAN HET WERK, STELLETJE LUIE FLIKKERS!!!
Oké. Daar heb je me.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij werkt op het moment toch ook niet?Wie is er dan lui?!
![]()
OMG WAT GRAPPIGquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was ik, maar nu zijn we weer normaal.
Slecht, voorspelbaar, saai...
Nou, nou, nou, nou, nou. Moet je nou zo schelden, mejong?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef Bupatih het volgende:
Wat ben je, dement ofzo?quote:
Jeetje, wat spannend. Pfff, dat geeft je vast en zeker een hele adrenaline-kick of niet?!quote:
JIJ MOET LEKKER ZO DOORGAAN MANNETJEquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef Bupatih het volgende:
Ja, dat hoort bij mijn typetje!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, nou, nou. Moet je nou zo schelden, mejong?
Oh, dat zou ik fantastisch vinden, Babette!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
JIJ MOET LEKKER ZO DOORGAAN MANNETJE
DAN SCHRIJF IK VOOR JOU OOK EEN RAADSMELDIG![]()
ik ben nu toch bezig
Wat ben je hard vandaagquote:
heus waar?! jij wil wel onder toezicht?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:29 schreef Bupatih het volgende:
Oh, dat zou ik fantastisch vinden, Babette!
Wanneer is die breuk tussen jou en Erik opgetreden?quote:
WTF?! Waarom?!????quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:35 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb me vandaag ingeschreven voor een eo cursus ik zoek god..
Is daar geen verhaalijn van te maken![]()
Waren wij ooit als de Drie Musketiers? Wat zonde dat dat dan nu niet meer isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wanneer is die breuk tussen jou en Erik opgetreden?![]()
Weet je nog van vroeger? Toen jij, Erik en ik net als de Drie Musketiers waren? Onafscheidelijk, één voor allen, allen voor één!Ik mis die tijd
![]()
Heheh!quote:
Maar oud genoeg om jou te zien!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
heus waar?! jij wil wel onder toezicht?
dan heb ik slecht nieuws: voordat je een keer aan de beurt bent, ben je officeel te oud
wachtlijsten
Ik houd nog wel van Erik, soms, alleen op een andere manierquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wanneer is die breuk tussen jou en Erik opgetreden?![]()
Weet je nog van vroeger? Toen jij, Erik en ik net als de Drie Musketiers waren? Onafscheidelijk, één voor allen, allen voor één!Ik mis die tijd
![]()
Soms? SOMS?!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:43 schreef rena het volgende:
[..]
Ik houd nog wel van Erik, soms, alleen op een andere manier![]()
![]()
Zhenarena
van me
![]()
Ga wat nuttigs doen of zo. Zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:48 schreef Ovidius het volgende:
renalwaysthebest.
Dan heb je pechquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms? SOMS?!
Daar neem ik geen genoegen mee.
"Ik heb ook altijd pech."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |