quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
En daarben ik weer.
Daar stond eerst wat anders, lamzak!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:58 schreef Ovidius het volgende:
Je filmpje werkt hier niet, Bup.
Je bent gewoon schizofreen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Dan dit ook nog maar. Hoe symbolisch? Erg symbolisch, valt het niet op dat ik verschillende stemmingen heb? Hierdoor dus.
Dat was ik, maar nu zijn we weer normaal.quote:
...feitelijk onjuist...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was ik, maar nu zijn we weer normaal.
Slecht, voorspelbaar, saai...
Ik probeer 'subliminal messages' door te geven. Whihi.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar stond eerst wat anders, lamzak!
En bij mij doet 'ie het wel!
Het werkte wel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:10 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik probeer 'subliminal messages' door te geven. Whihi.![]()
Ik ook eigenlijk nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:12 schreef babette21 het volgende:
ik heb alleen eigenlijk geen tijd om te Fok!ken
Jij werkt op het moment toch ook niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef Bupatih het volgende:
GA DAN AAN HET WERK, STELLETJE LUIE FLIKKERS!!!
Oké. Daar heb je me.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij werkt op het moment toch ook niet?Wie is er dan lui?!
![]()
OMG WAT GRAPPIGquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was ik, maar nu zijn we weer normaal.
Slecht, voorspelbaar, saai...
Nou, nou, nou, nou, nou. Moet je nou zo schelden, mejong?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef Bupatih het volgende:
Wat ben je, dement ofzo?quote:
Jeetje, wat spannend. Pfff, dat geeft je vast en zeker een hele adrenaline-kick of niet?!quote:
JIJ MOET LEKKER ZO DOORGAAN MANNETJEquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef Bupatih het volgende:
Ja, dat hoort bij mijn typetje!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, nou, nou. Moet je nou zo schelden, mejong?
Oh, dat zou ik fantastisch vinden, Babette!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
JIJ MOET LEKKER ZO DOORGAAN MANNETJE
DAN SCHRIJF IK VOOR JOU OOK EEN RAADSMELDIG![]()
ik ben nu toch bezig
Wat ben je hard vandaagquote:
heus waar?! jij wil wel onder toezicht?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:29 schreef Bupatih het volgende:
Oh, dat zou ik fantastisch vinden, Babette!
Wanneer is die breuk tussen jou en Erik opgetreden?quote:
WTF?! Waarom?!????quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:35 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb me vandaag ingeschreven voor een eo cursus ik zoek god..
Is daar geen verhaalijn van te maken![]()
Waren wij ooit als de Drie Musketiers? Wat zonde dat dat dan nu niet meer isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wanneer is die breuk tussen jou en Erik opgetreden?![]()
Weet je nog van vroeger? Toen jij, Erik en ik net als de Drie Musketiers waren? Onafscheidelijk, één voor allen, allen voor één!Ik mis die tijd
![]()
Heheh!quote:
Maar oud genoeg om jou te zien!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
heus waar?! jij wil wel onder toezicht?
dan heb ik slecht nieuws: voordat je een keer aan de beurt bent, ben je officeel te oud
wachtlijsten
Ik houd nog wel van Erik, soms, alleen op een andere manierquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wanneer is die breuk tussen jou en Erik opgetreden?![]()
Weet je nog van vroeger? Toen jij, Erik en ik net als de Drie Musketiers waren? Onafscheidelijk, één voor allen, allen voor één!Ik mis die tijd
![]()
Soms? SOMS?!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:43 schreef rena het volgende:
[..]
Ik houd nog wel van Erik, soms, alleen op een andere manier![]()
![]()
Zhenarena
van me
![]()
Ga wat nuttigs doen of zo. Zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:48 schreef Ovidius het volgende:
renalwaysthebest.
Dan heb je pechquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms? SOMS?!
Daar neem ik geen genoegen mee.
"Ik heb ook altijd pech."quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Ik heb ook altijd pech."
[afbeelding]
Ik heb een .txt bestand met al maar liefst 48 (!) doodsverwensingen van jou, rena.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ga wat nuttigs doen of zo. Zelfmoord plegen![]()
Da's weer eens wat anders dan postzegeld verzamelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:50 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik heb een .txt bestand met al maar liefst 48 (!) doodsverwensingen van jou, rena.![]()
Dat je het bijhoudt zegt al genoegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:50 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik heb een .txt bestand met al maar liefst 48 (!) doodsverwensingen van jou, rena.![]()
Een doodsverwensing op een envelopquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's weer eens wat anders dan postzegeld verzamelen.
quote:
Bijhoudt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:52 schreef rena het volgende:
[..]
Dat je het bijhoud zegt al genoegAlsof ik iemand echt dood zou willen hebben
![]()
En dan gewoon retour afzenderquote:
Het duurt dus maar een paar maanden, die wachtlijst?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee want dan ben je 19 en dus nog steeds EEN TIENER![]()
postzegeldquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's weer eens wat anders dan postzegeld verzamelen.
Je verzamelt doodverwensingen, en je mierenneukt. Nog andere interessante hobby's?quote:
Ik sta op het punt om de edit-knop te hanteren, gast!quote:
En dat je het gelooft zegt nog veel meer over jou.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:52 schreef rena het volgende:
[..]
Dat je het bijhoudt zegt al genoegAlsof ik iemand echt dood zou willen hebben
![]()
Ja, doodverwensingen zijn toch anders dan postzegeld?quote:
hobby'squote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je verzamelt doodverwensingen, en je mierenneukt. Nog andere interessante hobbies?
Supermarktzegelsquote:
Ach. Ja. sorry enzo.quote:
Ik ben het voor een keer met je eens.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om de edit-knop te hanteren, gast!
Peheeeer:quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Peertje, die vriendin die je naar Idols mee had genomen, komt die zo nu en dan op het station in Tilburg?
quote:
I second that.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:55 schreef Ovidius het volgende:
[..]
En dat je het gelooft zegt nog veel meer over jou.![]()
O ja.quote:
Tuurlijk wil jij dat wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:57 schreef rena het volgende:
[..]
Ik wil niet met hem in 1 zin genoemd worden
![]()
![]()
Wacht.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:57 schreef rena het volgende:
[..]
Ik wil niet met hem in 1 zin genoemd worden
![]()
![]()
Beter?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:56 schreef Ovidius het volgende:
[..]
REN ATB! Voor die aftandse kuthoer! Snap je?![]()
Uhhh nee ze komt alleen in Rotterdam, Ede-Wageningen en op Utrecht. Ik daarentegen ben wel vaak op Tilburgquote:
quote:
Hm, dan zal ze wel een dubbelgangster hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhhh nee ze komt alleen in Rotterdam, Ede-Wageningen en op Utrecht. Ik daarentegen ben wel vaak op Tilburg.
Puberteit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:01 schreef PeRi het volgende:
Rena, de pubertijd moet jij toch allang ontgroeid zijn?
Nee, nog nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:01 schreef PeRi het volgende:
Pubertijd kán wel.quote:
Pics!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hm, dan zal ze wel een dubbelgangster hebben..
Ja, mijn MSN graagquote:
Het mag allebei.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:01 schreef PeRi het volgende:
Wat zijn we toch twee personen één gedachte.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:03 schreef BVO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Neeee!Wat is er leuk aan díé kloon? Niks, toch?
Nee, dat is gewoon een kloon van een gebande.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |