Het was een zware opdracht, maar na veel moed bij elkaar geraapt te hebben heb ik het toch maar gedaan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:22 schreef Subhuman het volgende:
Zeg Hamsterman, hoe voelt dat nou, zo'n slotje zetten?
Kon je het weer niet hebben dat je dat boek niet gewonnen hebt met de wedstrijd?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:23 schreef Subhuman het volgende:
Weten jullie trouwens wat ik vandaag heb gekocht? Die fotografiegidsen Licht en Compositie van John Freeman!![]()
Het is niet te beschrijven de pijn die je ondergaat. Een branderig gevoel, alsof ek kogel door je heen gaat. Maar als je het dan toch hebt gedaan, dan voelt het als een verlichting. Je leeft weer op en de omgeving ziet je dan stralen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:24 schreef ableton het volgende:
ik wil het ook een keernog nooit meegemaakt!!!vertel me, hoe voelt dat, wat gaat er door je heen op dat moment, ben je een ander mens direct nadat het gebeurd is, hoe reageert je omgeving erop... allemaal dingen die ik zo grag wil weten, HM deel de ervaring!!
Ik doe ook echt mijn best, al mijn vrienden deden het al in groep 8, en ik zit hier maar, ben denk ik gewoon te bang en onzeker, want wat nou als je het verkeerd doet... verkeerde slotje ofzo, straks doe ik per ongeluk een hangslot i.p.v. cijferslotquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:30 schreef HMaster-II het volgende:
Maar Abelton, je moet toch eens je Topic-sluit-ontmaagding hebben hoor..![]()
Of ol piepol!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:29 schreef ableton het volgende:
(...), Jim en Jamai, (...)
Ja, niemand stemde op mijn inzending!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:29 schreef Offy het volgende:
[..]
Kon je het weer niet hebben dat je dat boek niet gewonnen hebt met de wedstrijd?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:33 schreef ableton het volgende:
[..]
Ik doe ook echt mijn best, al mijn vrienden deden het al in groep 8, en ik zit hier maar, ben denk ik gewoon te bang en onzeker, want wat nou als je het verkeerd doet... verkeerde slotje ofzo, straks doe ik per ongeluk een hangslot i.p.v. cijferslotde angst
![]()
--> Meldt hier je fotografische aankopen - deeltje 3quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:23 schreef Subhuman het volgende:
Weten jullie trouwens wat ik vandaag heb gekocht? Die fotografiegidsen Licht en Compositie van John Freeman!Ik zit nu nog in de bestuurskamer maar ik ga zo onderweg naar huis en dan ga ik ze eens goed bekijken!
Heb ook een Michelin kaartenboek van Frankrijk gekocht maar dat is weer offtopic
Zeg! er lopen hier al genoeg wannabe modjes rond hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
--> Meldt hier je fotografische aankopen - deeltje 3
heeft ie wat te melden, doet ie het in het verkeerde topic
da's dus -1 voor henquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:
Zeg! er lopen hier al genoeg wannabe modjes rond hoor
Sharkie... jij jij jij wannabee HM2quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
--> Meldt hier je fotografische aankopen - deeltje 3
heeft ie wat te melden, doet ie het in het verkeerde topic
I wannabe me. I am mequote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef HMaster-II het volgende:
Sharkie... jij jij jij wannabee HM2![]()
Wanabeeeee something..
Wat is daar zo speciaal aan?quote:
Jij bofkont......veel plezier het weekend, ben benieuwd naar de resultaten...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
HoiMorgen fotograferen
Zaterdag ook
En ik zie blauwe lucht hier
Weliswaar maar een klein beetje, maar toch
Zou nou toch alles nog goed komen
![]()
Da's pas over 1,5 week hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kom je ook nog even langs Parkpop?
Echnadarrquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:07 schreef EchnaDarr het volgende:
* echnadarr doet ook nog maar eens van zich horen
Zwaai enzo
Is er even tussenuit geweest, fok-wise.
WTF? Weet je wel niet dat het dan precies midden in de nacht is??? Ik kan tot zeker 6:30 uitslapenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echnadarr
* PdeHoog gaat voor nu afsluiten
over minder dan 7 uur gaat die wekker alweer![]()
Echt een hype rond die dingen ineens.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:48 schreef CrazyCharlie het volgende:
Tipje...als je dorst hebt....en ook mentos op zak hebt...niet samen doen..gaat niet echt goed.
http://eepybird.com/![]()
hoiquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:28 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb weer internet!!!!
HINT: [Showcase] Paarden door mijn lens...
Midden in de nacht jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef freud het volgende:
[..]
WTF? Weet je wel niet dat het dan precies midden in de nacht is??? Ik kan tot zeker 6:30 uitslapen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:06 schreef Xilantof het volgende:
mogguh.
Vandaag stress dag.
heb van de week te horen gekregen dat ik mag presenteren
dat houdt in dat ik zo goed al geslaagd ben!
alleen vandaag dus een oefenpresentatie. ben benieuwd
en hij was al eerder in de SC gepostquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef Xilantof het volgende:
Echt een hype rond die dingen ineens.
Was al langer op internet. Gisteren op de FP en vandaag ook overal op tv.
iddquote:Dat maakt het filmpje trouwens niet minder briljant![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:06 schreef Xilantof het volgende:
mogguh.
Vandaag stress dag.
Feliquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:06 schreef Xilantof het volgende:
mogguh.
Vandaag stress dag.
dank jequote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:46 schreef Kleintje het volgende:
Ynske, gecondoleerd.
He, ik zie dat Re modje is.
Wat heb ik allemaal gemist?
Vertel vertel...
Gecondoleerd Ynske... Gaat niet goed met de mensheidquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:44 schreef Ynske het volgende:
Rijstevlaai voor iedereen!!!!!!!!!!
vandaag mijn laatste werkdag
en ja hoor, er is weer een collega van de trein overleden![]()
Sorry dat ik het zeg, maar lowlands is de laatste jaren en overhyped kutfestival geworden, een paar jaar geleden was het nog leukquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga naar lowlandsik ga naar lowlands
ik kan wel donaties gebruiken
ik ga naar lowlands
Één keer naar Lowlands geweest... Maar dan alleen maar om Immortal op de zondagmiddag in de brandede zon te zien spelen... Voor de rest was er neit veel te beleven..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:52 schreef ableton het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar lowlands is de laatste jaren en overhyped kutfestival geworden, een paar jaar geleden was het nog leukGa dan naar een belgisch of duits festival, of voor iets meer geld zit je al in Hongarije
![]()
Lowlands![]()
![]()
![]()
ik zou dit jaar op sziget werken en daarvoor 1 maand in hongarije voor zo'n spoedcursus hongaarsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:56 schreef Kleintje het volgende:
ARGH..... ABLETON... heb het niet over Hongarije..
Mijn droom
Lowlands is idd. over de top geworden, en dan met name de kosten!
ooooh was dat niet in 2000?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Één keer naar Lowlands geweest... Maar dan alleen maar om Immortal op de zondagmiddag in de brandede zon te zien spelen... Voor de rest was er neit veel te beleven..
Ja, HIM was goed bij stem en deed een goed optreden...
Limp Bizkit was KUT evenals Blink182, The Gathering kreeg de twijfel van de voordeel (daarna nooit meer goed gekomen) en Guano Apes gaf een vermoeide indruk..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:10 schreef Kleintje het volgende:
ja, volgens mij was dat 2000. De dag dat ook krezip optrad en het 's avonds zo keihard begon te gieten en niemand meer in de tent erbij kon bij Limp Bizkit
Pinkpoppers en tmf-sletjes/mooiboys in een pit meesleuren whahahaha en maar huilenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
@Klein Ja die regen en die modderpoel bij die grote tent.. Gewoon met je kisten aan er door heen baggeren. Met als doel zoveel mogelijk witte broeken en kleding van die Pinkpop-kutten vol te spetteren..Ik had succes
![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Limp Bizkit was KUT evenals Blink182, The Gathering kreeg de twijfel van de voordeel (daarna nooit meer goed gekomen) en Guano Apes gaf een vermoeide indruk..
Maar Immortal in de zon..."The fuckin sun is burning meeeeee..." Abbath op z'n best. Al was het geluid weer verkloot door de soundengineers. Aldus Abbath "That is what I like about festivals..."
@Klein Ja die regen en die modderpoel bij die grote tent.. Gewoon met je kisten aan er door heen baggeren. Met als doel zoveel mogelijk witte broeken en kleding van die Pinkpop-kutten vol te spetteren..Ik had succes
![]()
Daarom ga ik gewoon dit jaar weer naar Wacken Open Air in Duitsland... Lekker 3 dagen Metal op den kopfquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:28 schreef Kleintje het volgende:
Beterschap Puckzzz.
Ja... HM2... er waren dat jaar veel groepen die erg tegenvielen...
Spammerdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:35 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik de hint nog een keer geven???
Misschien krijg ik dan wel reacties...
[Showcase] Paarden door mijn lens...
Soms loopt een showcase gewoon niet vol met reacties. Ik had het ook met mijn Turkije foto's...jammer danquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:35 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik de hint nog een keer geven???
Misschien krijg ik dan wel reacties...
[Showcase] Paarden door mijn lens...
Ow had je dat interview gisteren? Hoe ging het?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:53 schreef Kleintje het volgende:
Kan ook nog eens komen omdat het onderwerp niet iedereen aanspreekt.
Overigens, ik had gisteren een prof. fotosessie.
Ben op de foto gegaan voor de Viva...
Ik heb niets te melden, maar had de mails al voorbij zien komen in mijn box..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:18 schreef Kleintje het volgende:
Even voor de mensen die mee naar de Ardennen zouden gaan...
Mijn mail op @ het - kleintje komt niet aan. Weet dat omdat RonaldV me een mail heeft gestuurd op dat adres en daarna op t-connectit
Laatste is wel binnen.
Dus als mensen er nog wat op te zeggen hebben dan hoor ik het graag.
gefeliciteerdquote:
stationsnaambordjes en een mooie blonde jongedame. En alles daar tusseninquote:
ah kijk das leuk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stationsnaambordjes en een mooie blonde jongedame. En alles daar tussenin
whehehehequote:
quote:
Tofquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stationsnaambordjes en een mooie blonde jongedame. En alles daar tussenin
Dank.quote:
Mag ik em ook eens proberen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dank.Ik moet wel wennen aan dat ding zeg... Hij rijdt heel anders dan de vorige Leon. Maar wel strak!
Als je mee was gegaan naar Leeuwarden had je er morgen al in mogen rijden.quote:
Tja, das een kwestie van prioriteitenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je mee was gegaan naar Leeuwarden had je er morgen al in mogen rijden.
Ja, nu issie nog schoon he?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:48 schreef Xilantof het volgende:
Mooie wagen Ronald.
komt er nog een showcase van die foto's?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh man ik heb net echt een geweldig model voor m'n lens gehad.Een prachtig poppetje die precies wist wat ik wilde en geniaal meewerkte. Whoa! Ik weet meteen weer waarom dit mijn ultieme droombaan is. I get all the hot chicks to pose for me.
Ja, de mijnequote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:27 schreef Xilantof het volgende:
whehehehe
van welke voetbalhatende persoon heb je die?
owh lol, hij komt uit een fok fotoboek
cheijyle bakquote:
Ik post nog wel wat. Het zijn maar 2 foto's eigenlijk. Of nou ja, 2 poses en een boel foto's. Opdracht voor school, een foto proberen na te maken van je favoriete fotograaf. Heel oncreatief, maar wel erg gaaf en ook absoluut niet makkelijk. Komt veel bij kijken. Maar ik ben meer dan tevreden met het resultaat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
komt er nog een showcase van die foto's?
yeah bebequote:
huh? waarom niet?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
yeah bebe![]()
vandaag een lens gekocht... kan ik er niks mee![]()
hij is niet lichtgevoelig en wilt niet fotograferenquote:
owww das minder, kunnen mooie plaatjes uitkomen hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hij is niet lichtgevoelig en wilt niet fotograferenik zie alles heel donker erdoorheen
ff handeltje op de camera van s naar m zetten en manual focusssen, doet dat het wel?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:18 schreef fraubitch het volgende:
ik snap het niet.. op de een of andere reden blijft ie maar scherpstellen en wilt ie niet afdrukken..
heb ik ergens perongeluk op geduwd??
quote:
jij mag ernaar kijkenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:27 schreef Re het volgende:
[..]
weet niet precies, denk dat de AF wat brak is zal er wel eens naar kijken, kan ook zijn dat het te donker is maar dat zou niet moeten
ja statief is goed.... daar ben ik dinsdag achter gekomen, dacht het wel te kunnen zonder, maar dat viel zwaar tegenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jij mag ernaar kijken
ik heb meteen een statief gekocht
woohoo![]()
truste, ik volg je voorbeeldquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:34 schreef Re het volgende:
[..]
ja statief is goed.... daar ben ik dinsdag achter gekomen, dacht het wel te kunnen zonder, maar dat viel zwaar tegen
truste trouwens
Heb je je statief niet al kapot gezoendquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jij mag ernaar kijken
ik heb meteen een statief gekocht
woohoo![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:08 schreef fraubitch het volgende:
yeah bebe![]()
vandaag een lens gekocht... kan ik er niks mee![]()
Feli toeps!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:30 schreef Xilantof het volgende:
FOK!ster Toeps wint Student of the Year
Heel tof wel.
Maar ze gebruiken mijn foto in het nieuwsbericht!
Dank!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:01 schreef ableton het volgende:
GEFELICITEERD Toepszozo op de frontpage nog wel.
Toeps!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:30 schreef Xilantof het volgende:
FOK!ster Toeps wint Student of the Year
Heel tof wel.
Ze leren het ook nooit hè.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:30 schreef Xilantof het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:00 schreef Debsterr het volgende: tot 20 juni kan er nog gestemd worden op mij..
Ik heb me rotgelachen met dat stemmen daar! Wat sommige mensen wel niet voor foto's insturen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:00 schreef Debsterr het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Fraubitch erg gezellig is om mee te shoppen? Ik moet straks werken, bah
. Van half 2 tot half 9! En morgen ga ik blijkbaar naar Groningen
. En en en.. tot 20 juni kan er nog gestemd worden op mij.. zou heul lief zijn als jullie me nog even omhoog schoppen! Linkje staat in m'n sig
.
Soms kan ik echt zo gezellig tegen mezelf aanpraten he.
Tevreden klant is een goede klantquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:24 schreef Re het volgende:
feli toeps
ahhhh gisteren met Rob gesproken, er zaten een paar goede platen tussen
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:24 schreef Re het volgende:
feli toeps
ahhhh gisteren met Rob gesproken, er zaten een paar goede platen tussen
ik was ff gaan slapenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog iemand in leven hier? Of is iedereen schaars geklede dames aan het fotograferen?
Ik was idd een dame aan het fotograferen, maar niet echt schaars gekleed hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog iemand in leven hier? Of is iedereen schaars geklede dames aan het fotograferen?
zodra ze op de computer staan heb jij zequote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je je statief niet al kapot gezoend? En je moet me ff de foto's enzo mailen van gister
aub.
Volgende keer je kaas behandelen als of het ninjameesters zijn en jij Steven Seagal die ze ff mores zal lerenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:07 schreef Xilantof het volgende:
weer thuis van een vermoeiende dag op het werk.
't was gewoon té saai... tja. en daar word je ook moe van![]()
Geen goed idee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgende keer je kaas behandelen als of het nij=njameesters zijn en jij Steven Seagal die ze ff mores zal leren
Kazen sjouwen is goed voor je ontwikkelende spierbundelsquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:21 schreef Xilantof het volgende:
Geen goed idee.
Ik heb nogal spierpijn in mijn bovenbenen
Niemand wilde kaas vandaag? Nou ja, niet zo gek hoor...gaat zo zweten in de zonquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:07 schreef Xilantof het volgende:
weer thuis van een vermoeiende dag op het werk.
't was gewoon té saai... tja. en daar word je ook moe van![]()
Ja dat zeker.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kazen sjouwen is goed voor je ontwikkelende spierbundels
Tja klopt. De zomermaanden zijn altijd wat rustigerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niemand wilde kaas vandaag? Nou ja, niet zo gek hoor...gaat zo zweten in de zon
buiten was het ook zeer goed uit te houden hoor, lekker zonnetje, niet te warm...lastige schaduwen soms, dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja dat zeker.
[..]
Tja klopt. De zomermaanden zijn altijd wat rustiger
Nouja in de winkel is het iig goed uit te houden. De kazen moeten in de winkel natuurlijk wel goed op temperatuur worden gehouden
Ja hoor, ik heb toestemmingquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:26 schreef Offy het volgende:
Omgeving Pea/Offy was inderdaad hartstikke lekker vandaagBen er helemaal vrolijk van
Kan je niet stiekem alvast iets laten zien Pea?
Je moet er wel een euro indouwen hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:36 schreef fraubitch het volgende:
Dagje utrecht met debsterr:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dit was het resultaat voor mij:
een lens en een statief![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
debsterr heeft een ubergeil rokje gekocht en een diadeem
Ik durf te gokken dat debster leniger is als jouw collegaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:46 schreef Offy het volgende:
Een stageloper bij mij op het werk (hoi Vincent) heeft zichzelf ooit eens uit zo'n soort PieterPost-wagentje moeten laten zagen door de brandweer
Niet meer doen als je boven de 1 meter 20 uitkomt
Ziet er al goed uit Pea, mooie lucht inderdaad
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:49 schreef pea4fun het volgende:
Ik durf te gokken dat debster leniger is als jouw collega![]()
nee?quote:
geen foto van rokje en diadeemquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je moet er wel een euro indouwen hoor
Lens en statief woeiii
Hebbie ook foto's van het rokje en diadeem?![]()
Filmpjes zijn oké! kommaar kommaar kommaar kommaarquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
geen foto van rokje en diadeem![]()
sowwie
wel filmpje van debsterr in actie
hij is al een kwartier aan het uploadenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Filmpjes zijn oké! kommaar kommaar kommaar kommaar
quote:
Je moet wel gas geven deb!quote:
*meldt*quote:
Ik wil ook naar Brabolandquote:Op zondag 18 juni 2006 09:26 schreef ableton het volgende:
Hoi, ik ga vandaag weg uit Groningen! Schijnt niet, dat is zeker!Dagje naar Braboland
Het land van het goede levenquote:Op zondag 18 juni 2006 09:26 schreef ableton het volgende:
Hoi, ik ga vandaag weg uit Groningen! Schijnt niet, dat is zeker!Dagje naar Braboland
wie dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 09:36 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil ook naar Braboland. Daar woont een lief iemand
![]()
.
Ohoh, je bent nog meer buik aan het kweken?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:05 schreef Subhuman het volgende:
Hoi!
* Sub had gisteravond een leuk feestje!
Weet je wat nog veel erger is? Morgen tentamen!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef Offy het volgende:
Goedemorgen
Nog even genieten van mijn laatste vakantiedagjeMorgen weer werken (ben nog aan het twijfelen welke smiley ik daarachter moet plakken
)
Haiquote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef Offy het volgende:
Goedemorgen
Nog even genieten van mijn laatste vakantiedagjeMorgen weer werken (ben nog aan het twijfelen welke smiley ik daarachter moet plakken
)
tentamen is niet erg...als het goed is heb je dan het werk al gedaanquote:Op zondag 18 juni 2006 11:38 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Weet je wat nog veel erger is? Morgen tentamen!
Als het goed is ja...quote:Op zondag 18 juni 2006 11:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
tentamen is niet erg...als het goed is heb je dan het werk al gedaan
Je bedoelt je hebt er geen fluit aan gedaan en ik verzin wel wat ter plekke?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als het goed is ja...Maar het is een open boek tentamen, en ik heb net twee oude tentamens bekeken; gaat goedkomen!
quote:Op zondag 18 juni 2006 11:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je bedoelt je hebt er geen fluit aan gedaan en ik verzin wel wat ter plekke?
Nou boeken mee de zon in dan, hup!quote:
Dat gaat niet meer goedkomenquote:
Die heb je gister al gehad, niet zeurenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHier schijnt ook een zon
Alleen geen mooie blauwe lucht
Ja dat is een goed idee!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou boeken mee de zon in dan, hup!
Ga ik ook doen trouwens, lekker de zon in...het is hier koud binnen, maar 23 graden....
Wat een vertrouwen weer...quote:
Zon is goedquote:Op zondag 18 juni 2006 12:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die heb je gister al gehad, niet zeuren
Ik kom net uit de zon...ff afkoelen hoor...wel lekker, zo weer terugquote:Op zondag 18 juni 2006 12:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zon is goedEn ik ben verbrand in mijn gezicht en nek
Patserquote:Op zondag 18 juni 2006 14:16 schreef eL. het volgende:
Nou moe, ik wil net beginnen met de eerste foto's van gisteren bewerekn, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen, scherpte, contrast, kleur, alles is al goed. Voor de goeie orde ik had gisteren een 70-200 f2.8 te leen tijdens de Open Dag.
Ik zou beginnen met een resize en een naamquote:Op zondag 18 juni 2006 14:16 schreef eL. het volgende:
Nou moe, ik wil net beginnen met de eerste foto's van gisteren bewerekn, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen, scherpte, contrast, kleur, alles is al goed. Voor de goeie orde ik had gisteren een 70-200 f2.8 te leen tijdens de Open Dag.
Ik meen het. En het verbaast me gewoon echt heel erg, ik heb ongeveer 900 foto's gemaakt met die lens en er zitten gewoon weinig missers tussen, ze zijn erwel hoor, maar dat zijn mijn missers. Ik zal er even snel eentje online zetten alvast. Voor de rest zeg ik het alleen maar omdat ik op deze manier erg weinig bewerk werk heb, waar ik blij om ben. Momentje.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:50 schreef eL. het volgende:
Ow fuck sorry, ik heb nog geen ftp op mijn pc gezet..
Ik wil ook zo'n lensquote:Op zondag 18 juni 2006 15:07 schreef eL. het volgende:
Je hebt gelijk, geregeld. Okay, dit is niet de topper, maar de laatste die ik onder ogen had; er zit een haartje saturation en usm in en het is een crop :
klik
Ok, je hebt niks teveel gepatstquote:Op zondag 18 juni 2006 15:07 schreef eL. het volgende:
Je hebt gelijk, geregeld. Okay, dit is niet de topper, maar de laatste die ik onder ogen had; er zit een haartje saturation en usm in en het is een crop :
klik
Ik wil hem ook wel, ik heb zelf de 70-200 f4, maar deze was over (quote:
Ik zie helemaal geen spots...dan moet ik op 100% kijken zeker?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:16 schreef eL. het volgende:
En in het orgineel kun je wel de 'misser' van de dag zien, ik heb een aardige bos stof op mijn sensor gekregen, echt elke foto heeft die spots..
Ja, op 100% zie je ze. Uiteraard heb ik weer de verkeerde foto als voorbeeld, ik heb er 3 heel duidelijk, maar uitgerekent op deze foto zie je er eentje vooral, namelijk linksboven. De andere twee zitten een beetje rechtsboven, maar ik zie ze niet/amper op deze foto.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:22 schreef pea4fun het volgende:
Ik zie helemaal geen spots...dan moet ik op 100% kijken zeker?
Al met al ben je dus razend enthousiast over de dag en over je foto'squote:Op zondag 18 juni 2006 15:26 schreef eL. het volgende:
[..]
Ja, op 100% zie je ze. Uiteraard heb ik weer de verkeerde foto als voorbeeld, ik heb er 3 heel duidelijk, maar uitgerekent op deze foto zie je er eentje vooral, namelijk linksboven. De andere twee zitten een beetje rechtsboven, maar ik zie ze niet/amper op deze foto.
Ander nieuws is dat het gros van de foto's gecropt wordt en ik ze dus niet hoef weg te halen.
Wat trouwens ook heel erg scheelt aan defoto's is hetfantastisch licht. 's Morgens hadden we wolkjes in het blauw, daarna kwam echt super mooi licht (uurtje of 14 was dat), tijdens de Blue Angels (uurtje of 16) was de zon te hoog en daarzal ik wel wat moeten kunstelen ben ik bang, maarvooralsnog schiet het lekker op hier.
Dat zou je niet worden. Dat ben je gewoonquote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zou je niet worden. Dat ben je gewoon
Je mag trots zijn hoorquote:Op zondag 18 juni 2006 15:50 schreef eL. het volgende:
Nou ja, ik heb best wat gepaste trots. Maar ik moet erbij zeggen dat ik een top lens had en super licht, het is wat je zegt een goeie dag geweest. Er zit ook een hoop enthousiasme in over de dag, zeker over de foto's van Patrouille de Suisse ben ik lyrisch (begin er net aan), het heeft ook alles te maken met de mooie formaties en het is veelal een kwestie van veel foto's schieten. Ik heb regelmatig dat ik er een foto uitpik, waarna de volgende foto nog beter blijkt te zijn, ik lach me rot.
Inderdaad aan enthousiasme niet te kort, voor de rest blijven het gewoon foto's, is mijn geld op en moet ik morgen ook weer werken.. /
.
Niemand heeft mijn foto'squote:Op zondag 18 juni 2006 16:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke foto's gemaakt hoor...en die heeft niet half fok
maar volgend jaar ga ik ook weer
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niemand heeft mijn foto'sDie heb ik nl. gemaakt en zijn uniek
Andere foto's zouden mogelijk een soort van gelijkenis kunnen vertonen met die van mij, maar ze zullen nooit hetzelfde zijn
Jouw foto's zijn ook tof trouwens
Alleen de allerbeste he L, zodat we denken wow...die L kan fotograferen!quote:Op zondag 18 juni 2006 16:14 schreef eL. het volgende:
Bewerkt dus hè, hij komt drie keer in mijn gallery straks. Onbewerkt heb ik wsl iets van 100..
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Alleen de allerbeste he L, zodat we denken wow...die L kan fotograferen!![]()
Je bent toch een beetje hyper vandaag geloof ikquote:Op zondag 18 juni 2006 16:58 schreef eL. het volgende:
Godver. En ik lul al zo over die L lenzen altijd, ik had al spijt dat ik hem toch noemde, maar ja .... zo ben ik, zo heet ik hè.
Douchen..goed plan, dan eten, en dan mijn vader maar eens even vervelen...het is tenslotte vaderdagquote:Op zondag 18 juni 2006 17:17 schreef eL. het volgende:
Nee je hebt gelijk, ik ben hyper, ik zou me een uur geleden douchen en ik moet nog lunchen. Ik maak het even af, ga me douchen, eet wat en resize ze, dus ze komen er aan. Ik heb alleen even wat soepwerk, anders ging het te makkelijk allemaal..
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:17 schreef eL. het volgende:
Nee je hebt gelijk, ik ben hyper, ik zou me een uur geleden douchen en ik moet nog lunchen.
Ik zal hier geen belerend verhaaltje neer gaan zetten over hoe slecht het is als je niet ontbijt (en dan bedoel ik gewoon 's morgens en niet om half 4quote:
In limburg woont een nog veel liever iemandquote:Op zondag 18 juni 2006 09:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Braboland. Daar woont een lief iemand
![]()
.
Goed planquote:Op zondag 18 juni 2006 17:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zal hier geen belerend verhaaltje neer gaan zetten over hoe slecht het is als je niet ontbijt (en dan bedoel ik gewoon 's morgens en niet om half 4) Over hoe je spijsvertering beter op gang komt enzo, en hoe je fitter blijft en meer van dat soort oninteressante verhalen...
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 18 juni 2006 17:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
In limburg woont een nog veel liever iemand![]()
Whehehe...luiwammesquote:Op zondag 18 juni 2006 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed planVooral omdat ik pas een uur of 12 uit mijn bed kwam en zo
anders krijg ik daar ook een belerend verhaaltje over
![]()
Mijn eten staat op, brocoli-ovenschotel met aardappeltjes en houthakkersteakquote:Op zondag 18 juni 2006 17:58 schreef eL. het volgende:
Voorlopig kies ik de kant van P(de Hoog). Nog een broodje Unox effe, dan kan ik weer verder.
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:58 schreef eL. het volgende:
Voorlopig kies ik de kant van P(de Hoog). Nog een broodje Unox effe, dan kan ik weer verder.
Ah okquote:
zo´n spit is toch errug lekker....quote:Op zondag 18 juni 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wat linkjes voor de liefhebbers
http://www.pdehoog.nl/series/fot/20060616/CRW_1614.jpg
http://www.pdehoog.nl/series/fot/20060616/CRW_1903.jpg
Ik ben heel braaf op MSN...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Jij bent erg
Ik heb trouwens wat linkjes voor de liefhebbers
http://www.pdehoog.nl/series/fot/20060616/CRW_1614.jpg
http://www.pdehoog.nl/series/fot/20060616/CRW_1903.jpg
De daadwerkelijke zooi komt later, maar er zitten mensen op mijn MSN vervelend te doen dus ik wilde even wat laten zien en zo
Straaljagers zijn, zoals ik al tegen pea zijn, stoere jongens-vliegtuigenquote:Op zondag 18 juni 2006 18:32 schreef diedrick het volgende:
[..]
zo´n spit is toch errug lekker....ik heb niks met straaljagers...
![]()
Dat is Rubberduck hoorquote:
Het was errug gezellig gister HM2quote:En jullie waren heel braaf tijdens het diner gisteren.(wel een diner dat verplaatst moest worden van Restaurant naar woonkamer wegens tijdsnood, maar dat mocht de pret en hoeveelheid niet drukken. Al moet ik nu wel 5 kilo friet oppeuzelen...
![]()
Het eten was ook heel erg lekker moet ik zeggenquote:Op zondag 18 juni 2006 18:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En jullie waren heel braaf tijdens het diner gisteren.(wel een diner dat verplaatst moest worden van Restaurant naar woonkamer wegens tijdsnood, maar dat mocht de pret en hoeveelheid niet drukken. Al moet ik nu wel 5 kilo friet oppeuzelen...
![]()
KILL 'EM ATTACKquote:
quote:
I gave it (the camera) the Evil Eyequote:
"Strike a Pose"quote:
Was het maar zo.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:27 schreef RonaldV het volgende:
En er zijn er natuurlijk altijd die overdrijven:
[afbeelding]
Dit keer had ik er eentje opquote:
yup en dus mijn kop verbrand.quote:
Nope ik niet igg. Ik heb je wel al etend op de fotoquote:Op zondag 18 juni 2006 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit keer had ik er eentje opEn iemand heeft hem vast op de foto staan
Met pet en één vinger:quote:Op zondag 18 juni 2006 22:38 schreef prupke het volgende:
[..]
Nope ik niet igg. Ik heb je wel al etend op de foto
[afbeelding]
en HMaster2 wel met een petje
[afbeelding]
Beide net als Ronaldv met een momfer de mol bril
Het was ubergezelligquote:
Hé!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:28 schreef RonaldV het volgende:
Vrijdagavond deze lelijkerd geschoten op Lelystad Airport:
[afbeelding]
Ja, inderdaadquote:
Hmmm....dat zou verklaren waarom ik gebeld werd door iemand op weg naar huisquote:Op maandag 19 juni 2006 09:00 schreef PoseidonVS het volgende:
Hey BB en PdH volgens mij waren jullie op het nieuws te zien. tijdens een kort dingetje over de vliegshow
Heel veel sterkte dan! Het klinkt iig heel erg pijnlijkquote:Op maandag 19 juni 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik mag straks ALWEER naar de tandarts
is niet helemaal (of helemaal niet) goed gegaan die kies trekken afgelopen donderdag. Ik heb nog steeds heel erg veel pijn, nu zelfs de hele linkerkant van mijn gezicht, slikken doet pijn, steken in mijn oor. Ze heeft tijdens het trekken van die ene kies de kies die ervoor zit een oplawaai gegeven, die zit nu helemaal scheef. Ik vrees dat daar de pijn vandaan komt en dat ik die ook gedag mag gaan zeggen....
* Puckzzz voelt zich best klote eigenlijk
Sterkte Puckzzzquote:Op maandag 19 juni 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
is niet helemaal (of helemaal niet) goed gegaan die kies trekken afgelopen donderdag. Ik heb nog steeds heel erg veel pijn, nu zelfs de hele linkerkant van mijn gezicht, slikken doet pijn, steken in mijn oor. Ze heeft tijdens het trekken van die ene kies de kies die ervoor zit een oplawaai gegeven, die zit nu helemaal scheef. Ik vrees dat daar de pijn vandaan komt en dat ik die ook gedag mag gaan zeggen....
thnxquote:Op maandag 19 juni 2006 09:45 schreef Toeps het volgende:
Feedback - Don't shoot the pianist
Sorry, maar wat een GVD KUTforum is het hier soms ook.
@Puckzzz, succes bij de tandarts! Hopen maar dat ik niet zoiets krijg, hoor net dat ik pas per 1 januari weer tandartsverzekerd ben..
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Deze komt bij de dump vandaanVoor EUR 10
En zaterdag heb ik een andere gescoord voor EUR 6
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
Wat verwacht je anders met zulke kutmods. Als men buzzer/Shaolin/Heatwave's moeder kuthoer hadden genoemd was het allang dicht gegooid.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:45 schreef Toeps het volgende:
Feedback - Don't shoot the pianist
Sorry, maar wat een GVD KUTforum is het hier soms ook.
Jammer genoeg zwerft er nog een ander topic rond in ONZ, waar het er niet zo aardig aan toegaatquote:Op maandag 19 juni 2006 10:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
thnx
ik heb het topic gelezen, maar heel even in het begin wordt je niet sympathiek benaderd door een paar mensen, maar daarna gaat het topic een heel andere kant op. Kortom: trek het je niet aan, het is maar internet.
Dat topic heb ik nog niet eens gezien, en dat ga ik mooi zo houden.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer genoeg zwerft er nog een ander topic rond in ONZ, waar het er niet zo aardig aan toegaat. Gewoon niet op ingaan Toeps! En inderdaad zo min mogelijk van aantrekken.
bij mij niet, het is een gevolg van meerdere ontstekingen, ik heb ernstige parodontitis.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:31 schreef Vliegvrager het volgende:
kaakontsteking is niet fijn idd. Maar de zonnige kant is dat het over gaat zonder blijvende schade
good luck,quote:
Ik heb het net doorgelezen en heb toch even de moeite genomen iets in je verdediging te zeggen. Wat een stelletje zieligerds lopen er toch rond op Fok...quote:Op maandag 19 juni 2006 10:12 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat topic heb ik nog niet eens gezien, en dat ga ik mooi zo houden.
Hoe is het met die testen afgelopenquote:Op maandag 19 juni 2006 10:06 schreef Ynske het volgende:
Ik heb vakantie
en def nu geen baan meer
en ik heb helemaal geen vakantiegevoel... eigenlijk een heel raar gevoel
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
En ik ben een jochie, die zich afrukt op Toeps!
Yup, ik denk dat jij je die moeite beter had kunnen besparen. Het is nl heel makkelijk om vanachter je PC een loze uitspraak over iemand te doen. Die rukkertjes zouden hun mond wel houden als Toeps naast ze stond.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het net doorgelezen en heb toch even de moeite genomen iets in je verdediging te zeggen. Wat een stelletje zieligerds lopen er toch rond op Fok...![]()
waar?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
Re wat lees ik nu toch weer allemaal in OO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |