Ik durf te gokken dat debster leniger is als jouw collegaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:46 schreef Offy het volgende:
Een stageloper bij mij op het werk (hoi Vincent) heeft zichzelf ooit eens uit zo'n soort PieterPost-wagentje moeten laten zagen door de brandweer
Niet meer doen als je boven de 1 meter 20 uitkomt
Ziet er al goed uit Pea, mooie lucht inderdaad
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:49 schreef pea4fun het volgende:
Ik durf te gokken dat debster leniger is als jouw collega![]()
nee?quote:
geen foto van rokje en diadeemquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je moet er wel een euro indouwen hoor
Lens en statief woeiii
Hebbie ook foto's van het rokje en diadeem?![]()
Filmpjes zijn oké! kommaar kommaar kommaar kommaarquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
geen foto van rokje en diadeem![]()
sowwie
wel filmpje van debsterr in actie
hij is al een kwartier aan het uploadenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Filmpjes zijn oké! kommaar kommaar kommaar kommaar
quote:
Je moet wel gas geven deb!quote:
*meldt*quote:
Ik wil ook naar Brabolandquote:Op zondag 18 juni 2006 09:26 schreef ableton het volgende:
Hoi, ik ga vandaag weg uit Groningen! Schijnt niet, dat is zeker!Dagje naar Braboland
Het land van het goede levenquote:Op zondag 18 juni 2006 09:26 schreef ableton het volgende:
Hoi, ik ga vandaag weg uit Groningen! Schijnt niet, dat is zeker!Dagje naar Braboland
wie dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 09:36 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil ook naar Braboland. Daar woont een lief iemand
![]()
.
Ohoh, je bent nog meer buik aan het kweken?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:05 schreef Subhuman het volgende:
Hoi!
* Sub had gisteravond een leuk feestje!
Weet je wat nog veel erger is? Morgen tentamen!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef Offy het volgende:
Goedemorgen
Nog even genieten van mijn laatste vakantiedagjeMorgen weer werken (ben nog aan het twijfelen welke smiley ik daarachter moet plakken
)
Haiquote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef Offy het volgende:
Goedemorgen
Nog even genieten van mijn laatste vakantiedagjeMorgen weer werken (ben nog aan het twijfelen welke smiley ik daarachter moet plakken
)
tentamen is niet erg...als het goed is heb je dan het werk al gedaanquote:Op zondag 18 juni 2006 11:38 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Weet je wat nog veel erger is? Morgen tentamen!
Als het goed is ja...quote:Op zondag 18 juni 2006 11:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
tentamen is niet erg...als het goed is heb je dan het werk al gedaan
Je bedoelt je hebt er geen fluit aan gedaan en ik verzin wel wat ter plekke?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als het goed is ja...Maar het is een open boek tentamen, en ik heb net twee oude tentamens bekeken; gaat goedkomen!
quote:Op zondag 18 juni 2006 11:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je bedoelt je hebt er geen fluit aan gedaan en ik verzin wel wat ter plekke?
Nou boeken mee de zon in dan, hup!quote:
Dat gaat niet meer goedkomenquote:
Die heb je gister al gehad, niet zeurenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHier schijnt ook een zon
Alleen geen mooie blauwe lucht
Ja dat is een goed idee!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou boeken mee de zon in dan, hup!
Ga ik ook doen trouwens, lekker de zon in...het is hier koud binnen, maar 23 graden....
Wat een vertrouwen weer...quote:
Zon is goedquote:Op zondag 18 juni 2006 12:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die heb je gister al gehad, niet zeuren
Ik kom net uit de zon...ff afkoelen hoor...wel lekker, zo weer terugquote:Op zondag 18 juni 2006 12:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zon is goedEn ik ben verbrand in mijn gezicht en nek
Patserquote:Op zondag 18 juni 2006 14:16 schreef eL. het volgende:
Nou moe, ik wil net beginnen met de eerste foto's van gisteren bewerekn, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen, scherpte, contrast, kleur, alles is al goed. Voor de goeie orde ik had gisteren een 70-200 f2.8 te leen tijdens de Open Dag.
Ik zou beginnen met een resize en een naamquote:Op zondag 18 juni 2006 14:16 schreef eL. het volgende:
Nou moe, ik wil net beginnen met de eerste foto's van gisteren bewerekn, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen, scherpte, contrast, kleur, alles is al goed. Voor de goeie orde ik had gisteren een 70-200 f2.8 te leen tijdens de Open Dag.
Ik meen het. En het verbaast me gewoon echt heel erg, ik heb ongeveer 900 foto's gemaakt met die lens en er zitten gewoon weinig missers tussen, ze zijn erwel hoor, maar dat zijn mijn missers. Ik zal er even snel eentje online zetten alvast. Voor de rest zeg ik het alleen maar omdat ik op deze manier erg weinig bewerk werk heb, waar ik blij om ben. Momentje.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:50 schreef eL. het volgende:
Ow fuck sorry, ik heb nog geen ftp op mijn pc gezet..
Ik wil ook zo'n lensquote:Op zondag 18 juni 2006 15:07 schreef eL. het volgende:
Je hebt gelijk, geregeld. Okay, dit is niet de topper, maar de laatste die ik onder ogen had; er zit een haartje saturation en usm in en het is een crop :
klik
Ok, je hebt niks teveel gepatstquote:Op zondag 18 juni 2006 15:07 schreef eL. het volgende:
Je hebt gelijk, geregeld. Okay, dit is niet de topper, maar de laatste die ik onder ogen had; er zit een haartje saturation en usm in en het is een crop :
klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |