cheijyle bakquote:
Ik post nog wel wat. Het zijn maar 2 foto's eigenlijk. Of nou ja, 2 poses en een boel foto's. Opdracht voor school, een foto proberen na te maken van je favoriete fotograaf. Heel oncreatief, maar wel erg gaaf en ook absoluut niet makkelijk. Komt veel bij kijken. Maar ik ben meer dan tevreden met het resultaat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
komt er nog een showcase van die foto's?
yeah bebequote:
huh? waarom niet?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
yeah bebe![]()
vandaag een lens gekocht... kan ik er niks mee![]()
hij is niet lichtgevoelig en wilt niet fotograferenquote:
owww das minder, kunnen mooie plaatjes uitkomen hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hij is niet lichtgevoelig en wilt niet fotograferenik zie alles heel donker erdoorheen
ff handeltje op de camera van s naar m zetten en manual focusssen, doet dat het wel?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:18 schreef fraubitch het volgende:
ik snap het niet.. op de een of andere reden blijft ie maar scherpstellen en wilt ie niet afdrukken..
heb ik ergens perongeluk op geduwd??
quote:
jij mag ernaar kijkenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:27 schreef Re het volgende:
[..]
weet niet precies, denk dat de AF wat brak is zal er wel eens naar kijken, kan ook zijn dat het te donker is maar dat zou niet moeten
ja statief is goed.... daar ben ik dinsdag achter gekomen, dacht het wel te kunnen zonder, maar dat viel zwaar tegenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jij mag ernaar kijken
ik heb meteen een statief gekocht
woohoo![]()
truste, ik volg je voorbeeldquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:34 schreef Re het volgende:
[..]
ja statief is goed.... daar ben ik dinsdag achter gekomen, dacht het wel te kunnen zonder, maar dat viel zwaar tegen
truste trouwens
Heb je je statief niet al kapot gezoendquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jij mag ernaar kijken
ik heb meteen een statief gekocht
woohoo![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:08 schreef fraubitch het volgende:
yeah bebe![]()
vandaag een lens gekocht... kan ik er niks mee![]()
Feli toeps!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:30 schreef Xilantof het volgende:
FOK!ster Toeps wint Student of the Year
Heel tof wel.
Maar ze gebruiken mijn foto in het nieuwsbericht!
Dank!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:01 schreef ableton het volgende:
GEFELICITEERD Toepszozo op de frontpage nog wel.
Toeps!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:30 schreef Xilantof het volgende:
FOK!ster Toeps wint Student of the Year
Heel tof wel.
Ze leren het ook nooit hè.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:30 schreef Xilantof het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:00 schreef Debsterr het volgende: tot 20 juni kan er nog gestemd worden op mij..
Ik heb me rotgelachen met dat stemmen daar! Wat sommige mensen wel niet voor foto's insturen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:00 schreef Debsterr het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Fraubitch erg gezellig is om mee te shoppen? Ik moet straks werken, bah
. Van half 2 tot half 9! En morgen ga ik blijkbaar naar Groningen
. En en en.. tot 20 juni kan er nog gestemd worden op mij.. zou heul lief zijn als jullie me nog even omhoog schoppen! Linkje staat in m'n sig
.
Soms kan ik echt zo gezellig tegen mezelf aanpraten he.
Tevreden klant is een goede klantquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:24 schreef Re het volgende:
feli toeps
ahhhh gisteren met Rob gesproken, er zaten een paar goede platen tussen
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:24 schreef Re het volgende:
feli toeps
ahhhh gisteren met Rob gesproken, er zaten een paar goede platen tussen
ik was ff gaan slapenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog iemand in leven hier? Of is iedereen schaars geklede dames aan het fotograferen?
Ik was idd een dame aan het fotograferen, maar niet echt schaars gekleed hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog iemand in leven hier? Of is iedereen schaars geklede dames aan het fotograferen?
zodra ze op de computer staan heb jij zequote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je je statief niet al kapot gezoend? En je moet me ff de foto's enzo mailen van gister
aub.
Volgende keer je kaas behandelen als of het ninjameesters zijn en jij Steven Seagal die ze ff mores zal lerenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:07 schreef Xilantof het volgende:
weer thuis van een vermoeiende dag op het werk.
't was gewoon té saai... tja. en daar word je ook moe van![]()
Geen goed idee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgende keer je kaas behandelen als of het nij=njameesters zijn en jij Steven Seagal die ze ff mores zal leren
Kazen sjouwen is goed voor je ontwikkelende spierbundelsquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:21 schreef Xilantof het volgende:
Geen goed idee.
Ik heb nogal spierpijn in mijn bovenbenen
Niemand wilde kaas vandaag? Nou ja, niet zo gek hoor...gaat zo zweten in de zonquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:07 schreef Xilantof het volgende:
weer thuis van een vermoeiende dag op het werk.
't was gewoon té saai... tja. en daar word je ook moe van![]()
Ja dat zeker.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kazen sjouwen is goed voor je ontwikkelende spierbundels
Tja klopt. De zomermaanden zijn altijd wat rustigerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niemand wilde kaas vandaag? Nou ja, niet zo gek hoor...gaat zo zweten in de zon
buiten was het ook zeer goed uit te houden hoor, lekker zonnetje, niet te warm...lastige schaduwen soms, dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja dat zeker.
[..]
Tja klopt. De zomermaanden zijn altijd wat rustiger
Nouja in de winkel is het iig goed uit te houden. De kazen moeten in de winkel natuurlijk wel goed op temperatuur worden gehouden
Ja hoor, ik heb toestemmingquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:26 schreef Offy het volgende:
Omgeving Pea/Offy was inderdaad hartstikke lekker vandaagBen er helemaal vrolijk van
Kan je niet stiekem alvast iets laten zien Pea?
Je moet er wel een euro indouwen hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:36 schreef fraubitch het volgende:
Dagje utrecht met debsterr:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dit was het resultaat voor mij:
een lens en een statief![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
debsterr heeft een ubergeil rokje gekocht en een diadeem