huh? waarom niet?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
yeah bebe![]()
vandaag een lens gekocht... kan ik er niks mee![]()
hij is niet lichtgevoelig en wilt niet fotograferenquote:
owww das minder, kunnen mooie plaatjes uitkomen hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hij is niet lichtgevoelig en wilt niet fotograferenik zie alles heel donker erdoorheen
ff handeltje op de camera van s naar m zetten en manual focusssen, doet dat het wel?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:18 schreef fraubitch het volgende:
ik snap het niet.. op de een of andere reden blijft ie maar scherpstellen en wilt ie niet afdrukken..
heb ik ergens perongeluk op geduwd??
quote:
jij mag ernaar kijkenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:27 schreef Re het volgende:
[..]
weet niet precies, denk dat de AF wat brak is zal er wel eens naar kijken, kan ook zijn dat het te donker is maar dat zou niet moeten
ja statief is goed.... daar ben ik dinsdag achter gekomen, dacht het wel te kunnen zonder, maar dat viel zwaar tegenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jij mag ernaar kijken
ik heb meteen een statief gekocht
woohoo![]()
truste, ik volg je voorbeeldquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:34 schreef Re het volgende:
[..]
ja statief is goed.... daar ben ik dinsdag achter gekomen, dacht het wel te kunnen zonder, maar dat viel zwaar tegen
truste trouwens
Heb je je statief niet al kapot gezoendquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jij mag ernaar kijken
ik heb meteen een statief gekocht
woohoo![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:08 schreef fraubitch het volgende:
yeah bebe![]()
vandaag een lens gekocht... kan ik er niks mee![]()
Feli toeps!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:30 schreef Xilantof het volgende:
FOK!ster Toeps wint Student of the Year
Heel tof wel.
Maar ze gebruiken mijn foto in het nieuwsbericht!
Dank!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:01 schreef ableton het volgende:
GEFELICITEERD Toepszozo op de frontpage nog wel.
Toeps!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:30 schreef Xilantof het volgende:
FOK!ster Toeps wint Student of the Year
Heel tof wel.
Ze leren het ook nooit hè.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:30 schreef Xilantof het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:00 schreef Debsterr het volgende: tot 20 juni kan er nog gestemd worden op mij..
Ik heb me rotgelachen met dat stemmen daar! Wat sommige mensen wel niet voor foto's insturen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:00 schreef Debsterr het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Fraubitch erg gezellig is om mee te shoppen? Ik moet straks werken, bah
. Van half 2 tot half 9! En morgen ga ik blijkbaar naar Groningen
. En en en.. tot 20 juni kan er nog gestemd worden op mij.. zou heul lief zijn als jullie me nog even omhoog schoppen! Linkje staat in m'n sig
.
Soms kan ik echt zo gezellig tegen mezelf aanpraten he.
Tevreden klant is een goede klantquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:24 schreef Re het volgende:
feli toeps
ahhhh gisteren met Rob gesproken, er zaten een paar goede platen tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |