Één keer naar Lowlands geweest... Maar dan alleen maar om Immortal op de zondagmiddag in de brandede zon te zien spelen... Voor de rest was er neit veel te beleven..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:52 schreef ableton het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar lowlands is de laatste jaren en overhyped kutfestival geworden, een paar jaar geleden was het nog leukGa dan naar een belgisch of duits festival, of voor iets meer geld zit je al in Hongarije
![]()
Lowlands![]()
![]()
![]()
ik zou dit jaar op sziget werken en daarvoor 1 maand in hongarije voor zo'n spoedcursus hongaarsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:56 schreef Kleintje het volgende:
ARGH..... ABLETON... heb het niet over Hongarije..
Mijn droom
Lowlands is idd. over de top geworden, en dan met name de kosten!
ooooh was dat niet in 2000?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Één keer naar Lowlands geweest... Maar dan alleen maar om Immortal op de zondagmiddag in de brandede zon te zien spelen... Voor de rest was er neit veel te beleven..
Ja, HIM was goed bij stem en deed een goed optreden...
Limp Bizkit was KUT evenals Blink182, The Gathering kreeg de twijfel van de voordeel (daarna nooit meer goed gekomen) en Guano Apes gaf een vermoeide indruk..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:10 schreef Kleintje het volgende:
ja, volgens mij was dat 2000. De dag dat ook krezip optrad en het 's avonds zo keihard begon te gieten en niemand meer in de tent erbij kon bij Limp Bizkit
Pinkpoppers en tmf-sletjes/mooiboys in een pit meesleuren whahahaha en maar huilenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
@Klein Ja die regen en die modderpoel bij die grote tent.. Gewoon met je kisten aan er door heen baggeren. Met als doel zoveel mogelijk witte broeken en kleding van die Pinkpop-kutten vol te spetteren..Ik had succes
![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Limp Bizkit was KUT evenals Blink182, The Gathering kreeg de twijfel van de voordeel (daarna nooit meer goed gekomen) en Guano Apes gaf een vermoeide indruk..
Maar Immortal in de zon..."The fuckin sun is burning meeeeee..." Abbath op z'n best. Al was het geluid weer verkloot door de soundengineers. Aldus Abbath "That is what I like about festivals..."
@Klein Ja die regen en die modderpoel bij die grote tent.. Gewoon met je kisten aan er door heen baggeren. Met als doel zoveel mogelijk witte broeken en kleding van die Pinkpop-kutten vol te spetteren..Ik had succes
![]()
Daarom ga ik gewoon dit jaar weer naar Wacken Open Air in Duitsland... Lekker 3 dagen Metal op den kopfquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:28 schreef Kleintje het volgende:
Beterschap Puckzzz.
Ja... HM2... er waren dat jaar veel groepen die erg tegenvielen...
Spammerdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:35 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik de hint nog een keer geven???
Misschien krijg ik dan wel reacties...
[Showcase] Paarden door mijn lens...
Soms loopt een showcase gewoon niet vol met reacties. Ik had het ook met mijn Turkije foto's...jammer danquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:35 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik de hint nog een keer geven???
Misschien krijg ik dan wel reacties...
[Showcase] Paarden door mijn lens...
Ow had je dat interview gisteren? Hoe ging het?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:53 schreef Kleintje het volgende:
Kan ook nog eens komen omdat het onderwerp niet iedereen aanspreekt.
Overigens, ik had gisteren een prof. fotosessie.
Ben op de foto gegaan voor de Viva...
Ik heb niets te melden, maar had de mails al voorbij zien komen in mijn box..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:18 schreef Kleintje het volgende:
Even voor de mensen die mee naar de Ardennen zouden gaan...
Mijn mail op @ het - kleintje komt niet aan. Weet dat omdat RonaldV me een mail heeft gestuurd op dat adres en daarna op t-connectit
Laatste is wel binnen.
Dus als mensen er nog wat op te zeggen hebben dan hoor ik het graag.
gefeliciteerdquote:
stationsnaambordjes en een mooie blonde jongedame. En alles daar tusseninquote:
ah kijk das leuk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stationsnaambordjes en een mooie blonde jongedame. En alles daar tussenin
whehehehequote:
quote:
Tofquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stationsnaambordjes en een mooie blonde jongedame. En alles daar tussenin
Dank.quote:
Mag ik em ook eens proberen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dank.Ik moet wel wennen aan dat ding zeg... Hij rijdt heel anders dan de vorige Leon. Maar wel strak!
Als je mee was gegaan naar Leeuwarden had je er morgen al in mogen rijden.quote:
Tja, das een kwestie van prioriteitenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je mee was gegaan naar Leeuwarden had je er morgen al in mogen rijden.
Ja, nu issie nog schoon he?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:48 schreef Xilantof het volgende:
Mooie wagen Ronald.
komt er nog een showcase van die foto's?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh man ik heb net echt een geweldig model voor m'n lens gehad.Een prachtig poppetje die precies wist wat ik wilde en geniaal meewerkte. Whoa! Ik weet meteen weer waarom dit mijn ultieme droombaan is. I get all the hot chicks to pose for me.
Ja, de mijnequote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:27 schreef Xilantof het volgende:
whehehehe
van welke voetbalhatende persoon heb je die?
owh lol, hij komt uit een fok fotoboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |