Het was een zware opdracht, maar na veel moed bij elkaar geraapt te hebben heb ik het toch maar gedaan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:22 schreef Subhuman het volgende:
Zeg Hamsterman, hoe voelt dat nou, zo'n slotje zetten?
Kon je het weer niet hebben dat je dat boek niet gewonnen hebt met de wedstrijd?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:23 schreef Subhuman het volgende:
Weten jullie trouwens wat ik vandaag heb gekocht? Die fotografiegidsen Licht en Compositie van John Freeman!![]()
Het is niet te beschrijven de pijn die je ondergaat. Een branderig gevoel, alsof ek kogel door je heen gaat. Maar als je het dan toch hebt gedaan, dan voelt het als een verlichting. Je leeft weer op en de omgeving ziet je dan stralen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:24 schreef ableton het volgende:
ik wil het ook een keernog nooit meegemaakt!!!vertel me, hoe voelt dat, wat gaat er door je heen op dat moment, ben je een ander mens direct nadat het gebeurd is, hoe reageert je omgeving erop... allemaal dingen die ik zo grag wil weten, HM deel de ervaring!!
Ik doe ook echt mijn best, al mijn vrienden deden het al in groep 8, en ik zit hier maar, ben denk ik gewoon te bang en onzeker, want wat nou als je het verkeerd doet... verkeerde slotje ofzo, straks doe ik per ongeluk een hangslot i.p.v. cijferslotquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:30 schreef HMaster-II het volgende:
Maar Abelton, je moet toch eens je Topic-sluit-ontmaagding hebben hoor..![]()
Of ol piepol!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:29 schreef ableton het volgende:
(...), Jim en Jamai, (...)
Ja, niemand stemde op mijn inzending!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:29 schreef Offy het volgende:
[..]
Kon je het weer niet hebben dat je dat boek niet gewonnen hebt met de wedstrijd?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:33 schreef ableton het volgende:
[..]
Ik doe ook echt mijn best, al mijn vrienden deden het al in groep 8, en ik zit hier maar, ben denk ik gewoon te bang en onzeker, want wat nou als je het verkeerd doet... verkeerde slotje ofzo, straks doe ik per ongeluk een hangslot i.p.v. cijferslotde angst
![]()
--> Meldt hier je fotografische aankopen - deeltje 3quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:23 schreef Subhuman het volgende:
Weten jullie trouwens wat ik vandaag heb gekocht? Die fotografiegidsen Licht en Compositie van John Freeman!Ik zit nu nog in de bestuurskamer maar ik ga zo onderweg naar huis en dan ga ik ze eens goed bekijken!
Heb ook een Michelin kaartenboek van Frankrijk gekocht maar dat is weer offtopic
Zeg! er lopen hier al genoeg wannabe modjes rond hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
--> Meldt hier je fotografische aankopen - deeltje 3
heeft ie wat te melden, doet ie het in het verkeerde topic
da's dus -1 voor henquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:
Zeg! er lopen hier al genoeg wannabe modjes rond hoor
Sharkie... jij jij jij wannabee HM2quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
--> Meldt hier je fotografische aankopen - deeltje 3
heeft ie wat te melden, doet ie het in het verkeerde topic
I wannabe me. I am mequote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef HMaster-II het volgende:
Sharkie... jij jij jij wannabee HM2![]()
Wanabeeeee something..
Wat is daar zo speciaal aan?quote:
Jij bofkont......veel plezier het weekend, ben benieuwd naar de resultaten...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
HoiMorgen fotograferen
Zaterdag ook
En ik zie blauwe lucht hier
Weliswaar maar een klein beetje, maar toch
Zou nou toch alles nog goed komen
![]()
Da's pas over 1,5 week hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kom je ook nog even langs Parkpop?
Echnadarrquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:07 schreef EchnaDarr het volgende:
* echnadarr doet ook nog maar eens van zich horen
Zwaai enzo
Is er even tussenuit geweest, fok-wise.
WTF? Weet je wel niet dat het dan precies midden in de nacht is??? Ik kan tot zeker 6:30 uitslapenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echnadarr
* PdeHoog gaat voor nu afsluiten
over minder dan 7 uur gaat die wekker alweer![]()
Echt een hype rond die dingen ineens.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:48 schreef CrazyCharlie het volgende:
Tipje...als je dorst hebt....en ook mentos op zak hebt...niet samen doen..gaat niet echt goed.
http://eepybird.com/![]()
hoiquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:28 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb weer internet!!!!
HINT: [Showcase] Paarden door mijn lens...
Midden in de nacht jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef freud het volgende:
[..]
WTF? Weet je wel niet dat het dan precies midden in de nacht is??? Ik kan tot zeker 6:30 uitslapen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:06 schreef Xilantof het volgende:
mogguh.
Vandaag stress dag.
heb van de week te horen gekregen dat ik mag presenteren
dat houdt in dat ik zo goed al geslaagd ben!
alleen vandaag dus een oefenpresentatie. ben benieuwd
en hij was al eerder in de SC gepostquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef Xilantof het volgende:
Echt een hype rond die dingen ineens.
Was al langer op internet. Gisteren op de FP en vandaag ook overal op tv.
iddquote:Dat maakt het filmpje trouwens niet minder briljant![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:06 schreef Xilantof het volgende:
mogguh.
Vandaag stress dag.
Feliquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:06 schreef Xilantof het volgende:
mogguh.
Vandaag stress dag.
dank jequote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:46 schreef Kleintje het volgende:
Ynske, gecondoleerd.
He, ik zie dat Re modje is.
Wat heb ik allemaal gemist?
Vertel vertel...
Gecondoleerd Ynske... Gaat niet goed met de mensheidquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:44 schreef Ynske het volgende:
Rijstevlaai voor iedereen!!!!!!!!!!
vandaag mijn laatste werkdag
en ja hoor, er is weer een collega van de trein overleden![]()
Sorry dat ik het zeg, maar lowlands is de laatste jaren en overhyped kutfestival geworden, een paar jaar geleden was het nog leukquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga naar lowlandsik ga naar lowlands
ik kan wel donaties gebruiken
ik ga naar lowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |