Mooie serie hoor!
![]()
Erg netjes gedaan..
Bij #1 is idd het hek jammer, vooral omdat de rest bijna wit is van de achtergrond, dan valt het extra op.
#2 vind ik erg mooi, weinig op aan te merken, alleen wat meer contrast zou ik toevoegen (kleur hoeft niet per se, ik vind deze kleurstelling wel een fijne sfeer meegeven aan de foto).
#3 is op zich oke, maar de achtergrond vind ik niet super, en het is "gewoon een paard" als je de foto zo ziet. Voor wat je er mee kon waarschijnlijk, staat ie er wel goed op (van een "gewoon lopende foto" kun je imho niet zo heel veel maken).
#4 erg mooi!
![]()
Alleen jammer van het bosje net achter de mevrouw, maar oke.. Het stoort niet heel erg
![]()
.
#5 mooi, ik had iets meer ruimte aan de onderkant genomen, nu wordt het been van de dame ineens afgekapt.
#6 ook wel oke, alleen was dit ooier geweest met wat meer licht denk ik. Misschien nog wel wat aan te doen in photoshop.
#7 Very nice
![]()
! Wel jammer van de achtergrond...
#8 lijkt me niet helemaal scherp, en het onderwerp staat wel erg in het midden. Deze foto zou ik weglaten, vind hem de minste uit de serie.
Goed gedaan hoor!
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.