die had ik ff van Ron geleend, dat zou je stil houden hequote:
In het vorige topic!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar zijn de spikes, de gele opblaasbanaan van Re enzo?
nee,quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zin had om te nuecken?
Iedereen mag weten dat ik mijn speciale vrienden zulke poppen geef, hoor!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:40 schreef Re het volgende:
[..]
die had ik ff van Ron geleend, dat zou je stil houden he
okee. Ik heb zin om te nueckenquote:
Jij komt met namen...ik zei niks!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:40 schreef Re het volgende:
[..]
die had ik ff van Ron geleend, dat zou je stil houden he
Waar blijft mijn pop dan, huichelaar? Nou?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen mag weten dat ik mijn speciale vrienden zulke poppen geef, hoor!
bak een brood, maak er een gat in, flink boter erin en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee. Ik heb zin om te nuecken![]()
ja lekker
Jij bent nog niet op de status van speciale vriend. Je zit nog bij de goede. Sorry.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar blijft mijn pop dan, huichelaar? Nou?
straks gaat het regenen en dan koelt alles af, dan zet jij je fans aan het werk, hebv je het zo weer koud *quote:
ik kijk hoopvol naar de lucht, maar ziet er nog iets te blauw uitquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
straks gaat het regenen en dan koelt alles af, dan zet jij je fans aan het werk, hebv je het zo weer koud *
*deze voorspelling komt exclusief garantie of batterijen
wat lekker, bier of neuken of combi? (waar komt die c vandaan, is dat oud nederlnads ofzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee. Ik heb zin om te nuecken![]()
ja lekker
poppen?, die naaldhakken maat 48 had ik het over hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen mag weten dat ik mijn speciale vrienden zulke poppen geef, hoor!
bananenbrood dusquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:47 schreef pea4fun het volgende:
bak een brood, maak er een gat in, flink boter erin en gaan met die banaan
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef Debsterr het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zin had om te nuecken?
Nee ik kijk met enige regelmaat kinky filmsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
bananenbrood dus
je weet er best veel vanaf Pea.
Man een keer betrapt ofzo?
Je Achterhoek?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Ow dat zou heerlijk zijn, ik zweet opt moment op plekken waarvan ik niet wist dat ik er zweten kon![]()
Ow, ok. Nou ja: ik heb die maat niet, dus ik heb er niks aan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:52 schreef Re het volgende:
[..]
poppen?, die naaldhakken maat 48 had ik het over hoor
Dat was met warme appeltaart hoor....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:53 schreef pea4fun het volgende:
Nee ik kijk met enige regelmaat kinky films
Fles.. jij bent geen onleuk persoon hoor! Jij bent best leuk welquote:
Als dat al kinky voor je is....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat was met warme appeltaart hoor....
oh ik had me wat onflatteus uitgelaten over die wuppis van Albert Heijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fles.. jij bent geen onleuk persoon hoor! Jij bent best leuk wel.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat was met warme appeltaart hoor....
Wuppies zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik had me wat onflatteus uitgelaten over die wuppis van Albert Heijn
yup.. kinky is with a feather, perverted with a whole chickenquote:
Oh iets van dat het lousy inhoudloze tyfusdingen zijn die ze aan de straatstenen niet kwijt konednquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wuppies zijn. Ik heb er 1 op m'n diadeem, best tof nog wel op zich
. Wat had je gezegd dan
?
Jij onlief?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef Debsterr het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Ze vonden mij onlief op m'n werk! Best stom...
geeft niks hoor, wij vinden je nog steeds liefquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef Debsterr het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Ze vonden mij onlief op m'n werk! Best stom...
En dat in jouw bewoordingen.. dan snap ik dat ze je onleuk vonden jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh iets van dat het lousy inhoudloze tyfusdingen zijn die ze aan de straatstenen niet kwijt konednEn dat ze zelf hun eigen wiel moesten gaan uitvinden. Onder andere
Ja, wij welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
geeft niks hoor, wij vinden je nog steeds lief
Ik ben blijkbaar toch iets minder leuk als ik als een hyperactieve stuiterbal al grijnzend door het pand heen beweegquote:
Als ik jullie niet hadquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
't is toch nooit goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar toch iets minder leuk als ik als een hyperactieve stuiterbal al grijnzend door het pand heen beweeg.
Nee he, als ik chagrijnig ben zeuren ze ook altijdquote:
Andersom requote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:04 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Insert Baantjer tune...
[afbeelding]
Andersom, Re
[afbeelding]
Lekkere wijn, volgens de kenners
[afbeelding]
Ik heb mijn ziel verkocht...
[afbeelding]
Seriously!
Ho ho ho....wie zegt dat IK haar nog lief vindquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
wie zegt dat jij bij "we" hoort?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ho ho ho....wie zegt dat IK haar nog lief vindJe maakt er wel makkelijk wij van he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |