die had ik ff van Ron geleend, dat zou je stil houden hequote:
In het vorige topic!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar zijn de spikes, de gele opblaasbanaan van Re enzo?
nee,quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zin had om te nuecken?
Iedereen mag weten dat ik mijn speciale vrienden zulke poppen geef, hoor!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:40 schreef Re het volgende:
[..]
die had ik ff van Ron geleend, dat zou je stil houden he
okee. Ik heb zin om te nueckenquote:
Jij komt met namen...ik zei niks!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:40 schreef Re het volgende:
[..]
die had ik ff van Ron geleend, dat zou je stil houden he
Waar blijft mijn pop dan, huichelaar? Nou?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen mag weten dat ik mijn speciale vrienden zulke poppen geef, hoor!
bak een brood, maak er een gat in, flink boter erin en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee. Ik heb zin om te nuecken![]()
ja lekker
Jij bent nog niet op de status van speciale vriend. Je zit nog bij de goede. Sorry.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar blijft mijn pop dan, huichelaar? Nou?
straks gaat het regenen en dan koelt alles af, dan zet jij je fans aan het werk, hebv je het zo weer koud *quote:
ik kijk hoopvol naar de lucht, maar ziet er nog iets te blauw uitquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
straks gaat het regenen en dan koelt alles af, dan zet jij je fans aan het werk, hebv je het zo weer koud *
*deze voorspelling komt exclusief garantie of batterijen
wat lekker, bier of neuken of combi? (waar komt die c vandaan, is dat oud nederlnads ofzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee. Ik heb zin om te nuecken![]()
ja lekker
poppen?, die naaldhakken maat 48 had ik het over hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen mag weten dat ik mijn speciale vrienden zulke poppen geef, hoor!
bananenbrood dusquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:47 schreef pea4fun het volgende:
bak een brood, maak er een gat in, flink boter erin en gaan met die banaan
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef Debsterr het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zin had om te nuecken?
Nee ik kijk met enige regelmaat kinky filmsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
bananenbrood dus
je weet er best veel vanaf Pea.
Man een keer betrapt ofzo?
Je Achterhoek?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Ow dat zou heerlijk zijn, ik zweet opt moment op plekken waarvan ik niet wist dat ik er zweten kon![]()
Ow, ok. Nou ja: ik heb die maat niet, dus ik heb er niks aan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:52 schreef Re het volgende:
[..]
poppen?, die naaldhakken maat 48 had ik het over hoor
Dat was met warme appeltaart hoor....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:53 schreef pea4fun het volgende:
Nee ik kijk met enige regelmaat kinky films
Fles.. jij bent geen onleuk persoon hoor! Jij bent best leuk welquote:
Als dat al kinky voor je is....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat was met warme appeltaart hoor....
oh ik had me wat onflatteus uitgelaten over die wuppis van Albert Heijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fles.. jij bent geen onleuk persoon hoor! Jij bent best leuk wel.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat was met warme appeltaart hoor....
Wuppies zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik had me wat onflatteus uitgelaten over die wuppis van Albert Heijn
yup.. kinky is with a feather, perverted with a whole chickenquote:
Oh iets van dat het lousy inhoudloze tyfusdingen zijn die ze aan de straatstenen niet kwijt konednquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wuppies zijn. Ik heb er 1 op m'n diadeem, best tof nog wel op zich
. Wat had je gezegd dan
?
Jij onlief?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef Debsterr het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Ze vonden mij onlief op m'n werk! Best stom...
geeft niks hoor, wij vinden je nog steeds liefquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef Debsterr het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Ze vonden mij onlief op m'n werk! Best stom...
En dat in jouw bewoordingen.. dan snap ik dat ze je onleuk vonden jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh iets van dat het lousy inhoudloze tyfusdingen zijn die ze aan de straatstenen niet kwijt konednEn dat ze zelf hun eigen wiel moesten gaan uitvinden. Onder andere
Ja, wij welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
geeft niks hoor, wij vinden je nog steeds lief
Ik ben blijkbaar toch iets minder leuk als ik als een hyperactieve stuiterbal al grijnzend door het pand heen beweegquote:
Als ik jullie niet hadquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
't is toch nooit goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar toch iets minder leuk als ik als een hyperactieve stuiterbal al grijnzend door het pand heen beweeg.
Nee he, als ik chagrijnig ben zeuren ze ook altijdquote:
Andersom requote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:04 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Insert Baantjer tune...
[afbeelding]
Andersom, Re
[afbeelding]
Lekkere wijn, volgens de kenners
[afbeelding]
Ik heb mijn ziel verkocht...
[afbeelding]
Seriously!
Ho ho ho....wie zegt dat IK haar nog lief vindquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
wie zegt dat jij bij "we" hoort?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ho ho ho....wie zegt dat IK haar nog lief vindJe maakt er wel makkelijk wij van he
Ik vind jou nog wel lief hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ho ho ho....wie zegt dat IK haar nog lief vindJe maakt er wel makkelijk wij van he
Nou dan ga jij maar lekker bij haar collega's zittenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh gaat dat zo? Sletquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind iedereen heel ergLIEF
!!! En nu ben ik weg, doei
![]()
![]()
.
't punt dat ie maakt wordt door meerdere mensen gemaakt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Kunnen jullie je nog herinneren dat we het hier hadden over ene Patrick Savalle (die zo op zichzelf geilt dat hij zich prompt kwam melden)?
Dit is wat hij te zeggen heeft over amateur-fotografen en modellen (ons dus)
Nou, meer de manier waarop. Hij lijkt te vergeten dat hij het zelf ook eens heeft moeten leren.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't punt dat ie maakt wordt door meerdere mensen gemaakt.
weinig schokkends dus.
Op DPZ heb ik ze soms feller zien reageren op topics waar dit in wordt besproken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, meer de manier waarop. Hij lijkt te vergeten dat hij het zelf ook eens heeft moeten leren.
heb je de rest van zijn serie gezien? van dit modelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, meer de manier waarop. Hij lijkt te vergeten dat hij het zelf ook eens heeft moeten leren.
Wat heeft ie dat mokkel slecht in zijn vakantie kiekjes geshoped zeg...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Kunnen jullie je nog herinneren dat we het hier hadden over ene Patrick Savalle (die zo op zichzelf geilt dat hij zich prompt kwam melden)?
Smaken verschillen Flash.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een lelijk wijf
een GOEDE fotograaf laat zijn kijkers geen ribben tellen, Patrick
hij soept ook scheef.quote:dus hij lult een klein beetje scheef.
Jij vindt alle vrouwen maar gewoon mooi, gewoon omdat ze vrouw zijn?quote:
Lezen is ook een vak.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij vindt alle vrouwen maar gewoon mooi, gewoon omdat ze vrouw zijn?
Er zijn massa's vrouwen die ernstig misbruik maken van dat mechanisme jongeman
het zal zichzelf ook wel reguleren. Maar niet zoals zij dat graag willen. Da's het mooie van de huidige technologie: iedereen kan nu wat vroeger was voorbehouden aan vakmensen. En de vakmensen voelen dat, en klagen. De muziek-industrie, de filmstudios, Playboy, en fotografen zoals deze meneer. Ruim 100 jaar geleden protesteerden theaterbazen tegen de film. maar die kwam er toch. 70 jaar geleden protesteerden film en muziekindustrie, maar de radio en TV kwamen toch. De oude hap is altijd aan de verliezende kant.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Op DPZ heb ik ze soms feller zien reageren op topics waar dit in wordt besproken.
Het is gewoon een punt wat speelt.
Las ooit een theorie van iemand die zei dat het zichzelf wel zou regulieren. Dit was dan op fotograaf niveau, maar diezelfde theorie zou opkunnen gaan voor modellen natuurlijk.
knippen en plakken en veel soepen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:41 schreef Toeps het volgende:
Die meid staat raar. Ze lijkt wel een etalagepop.
en je kan ribben tellenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:41 schreef Toeps het volgende:
Die meid staat raar. Ze lijkt wel een etalagepop.
d'r klopt geen RUK van het licht!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:46 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Idd! Voortaan iets nauwkeuriger knippen en plakken.![]()
Was het maar 69dgs...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:52 schreef CrazyCharlie het volgende:
*luistert naar third world...69 degrees in the shade mijn flatje*
biertje?![]()
Dat gaat ook over Fahrenheit, maar CC bedoelt eigenlijk 96quote:
Goed naar het zand kijken, hij gebruikte een hele sterke kunstmatige lichtbron.. en wel meer dan 1.quote:
Dat ie flitst oké, maar in dit geval gebruikt ie gewoon photoshop heur.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goed naar het zand kijken, hij gebruikte een hele sterke kunstmatige lichtbron.. en wel meer dan 1.
Doe me een lol zeg, dan komt ie weer vertellen hoe goed hij is.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:23 schreef prupke het volgende:
[..]
zal ik hem een mailtje sturen?
met een simpele vraag?
ik wilde hem eerder een lol doen...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doe me een lol zeg, dan komt ie weer vertellen hoe goed hij is.
Het ligt aan ons, de wereld. Niet aan hem.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
als amateurfotograaf is mijn missie om van de 100 foto's 99 goede te maken....quote:Een korte hit-en-run sessie met als doel één goede foto.
Ik ben al blij met een 50% acceptabel, en 15 procent fatsoenlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[..]
als amateurfotograaf is mijn missie om van de 100 foto's 99 goede te maken....
juist wat hij zegt komt erg amateuristisch op me over...
ik moet 100 fotos schieten om 1 goeie te creeenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:09 schreef blackbully het volgende:
hey als je goed kan soepen heb je aan 1 fot genoeg,
dus waarom 99 goede maken.
nee sorry daar doe ik het niet voor, als ik vind dat het niet fotowaardig is dan knip ik simpelweg niet. al moet ik een half uur zonder te knippen staan wachten. ik knip liever een keer goed dan 10 "acceptabel". maar eerlijk is eerlijk ik heb me doel nog lang niet gehaaldquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een 50% acceptabel, en 15 procent fatsoenlijk.Maar je hebt wel gelijk. voor iemand met een grote bek heeft ie vreemde prios
soepen is een van mijn laatste hulpmiddelen om een foto "acceptabel/goed/perfect" te makenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:09 schreef blackbully het volgende:
hey als je goed kan soepen heb je aan 1 fot genoeg,
dus waarom 99 goede maken.
zal wel meevallen hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:13 schreef prupke het volgende:
[..]
ik moet 100 fotos schieten om 1 goeie te creeen![]()
Het vervelende is dat je nog wel eens knipt op een moment dat je niet 100% alles onder controle hebt, bijvoorbeeld met modellen (knipperende ogen), dieren en kleine kinderen (altijd onvoorspelbaar) of gewoon een stadsgezicht (waar uitgerekend als jij afdrukt een stadsbus de hoek om komt). Vandaar mijn 50%quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee sorry daar doe ik het niet voor, als ik vind dat het niet fotowaardig is dan knip ik simpelweg niet. al moet ik een half uur zonder te knippen staan wachten. ik knip liever een keer goed dan 10 "acceptabel". maar eerlijk is eerlijk ik heb me doel nog lang niet gehaald
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je nog wel eens knipt op een moment dat je niet 100% alles onder controle hebt, bijvoorbeeld met modellen (knipperende ogen), dieren en kleine kinderen (altijd onvoorspelbaar) of gewoon een stadsgezicht (waar uitgerekend als jij afdrukt een stadsbus de hoek om komt). Vandaar mijn 50%
klonen of spothealing toolquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je nog wel eens knipt op een moment dat je niet 100% alles onder controle hebt, bijvoorbeeld met modellen (knipperende ogen), dieren en kleine kinderen (altijd onvoorspelbaar) of gewoon een stadsgezicht (waar uitgerekend als jij afdrukt een stadsbus de hoek om komt). Vandaar mijn 50%
en dat op rawquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef prupke het volgende:
ik heb een hekel aan soepen...
ik maak een foto ...ik knip en ik verklein en dan heb je het wel gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |