quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:24 schreef Re het volgende:
feli toeps
ahhhh gisteren met Rob gesproken, er zaten een paar goede platen tussen
ik was ff gaan slapenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog iemand in leven hier? Of is iedereen schaars geklede dames aan het fotograferen?
Ik was idd een dame aan het fotograferen, maar niet echt schaars gekleed hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog iemand in leven hier? Of is iedereen schaars geklede dames aan het fotograferen?
zodra ze op de computer staan heb jij zequote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je je statief niet al kapot gezoend? En je moet me ff de foto's enzo mailen van gister
aub.
Volgende keer je kaas behandelen als of het ninjameesters zijn en jij Steven Seagal die ze ff mores zal lerenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:07 schreef Xilantof het volgende:
weer thuis van een vermoeiende dag op het werk.
't was gewoon té saai... tja. en daar word je ook moe van![]()
Geen goed idee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgende keer je kaas behandelen als of het nij=njameesters zijn en jij Steven Seagal die ze ff mores zal leren
Kazen sjouwen is goed voor je ontwikkelende spierbundelsquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:21 schreef Xilantof het volgende:
Geen goed idee.
Ik heb nogal spierpijn in mijn bovenbenen
Niemand wilde kaas vandaag? Nou ja, niet zo gek hoor...gaat zo zweten in de zonquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:07 schreef Xilantof het volgende:
weer thuis van een vermoeiende dag op het werk.
't was gewoon té saai... tja. en daar word je ook moe van![]()
Ja dat zeker.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kazen sjouwen is goed voor je ontwikkelende spierbundels
Tja klopt. De zomermaanden zijn altijd wat rustigerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niemand wilde kaas vandaag? Nou ja, niet zo gek hoor...gaat zo zweten in de zon
buiten was het ook zeer goed uit te houden hoor, lekker zonnetje, niet te warm...lastige schaduwen soms, dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja dat zeker.
[..]
Tja klopt. De zomermaanden zijn altijd wat rustiger
Nouja in de winkel is het iig goed uit te houden. De kazen moeten in de winkel natuurlijk wel goed op temperatuur worden gehouden
Ja hoor, ik heb toestemmingquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:26 schreef Offy het volgende:
Omgeving Pea/Offy was inderdaad hartstikke lekker vandaagBen er helemaal vrolijk van
Kan je niet stiekem alvast iets laten zien Pea?
Je moet er wel een euro indouwen hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:36 schreef fraubitch het volgende:
Dagje utrecht met debsterr:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dit was het resultaat voor mij:
een lens en een statief![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
debsterr heeft een ubergeil rokje gekocht en een diadeem
Ik durf te gokken dat debster leniger is als jouw collegaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:46 schreef Offy het volgende:
Een stageloper bij mij op het werk (hoi Vincent) heeft zichzelf ooit eens uit zo'n soort PieterPost-wagentje moeten laten zagen door de brandweer
Niet meer doen als je boven de 1 meter 20 uitkomt
Ziet er al goed uit Pea, mooie lucht inderdaad
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:49 schreef pea4fun het volgende:
Ik durf te gokken dat debster leniger is als jouw collega![]()
nee?quote:
geen foto van rokje en diadeemquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je moet er wel een euro indouwen hoor
Lens en statief woeiii
Hebbie ook foto's van het rokje en diadeem?![]()
Filmpjes zijn oké! kommaar kommaar kommaar kommaarquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
geen foto van rokje en diadeem![]()
sowwie
wel filmpje van debsterr in actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |