hij is al een kwartier aan het uploadenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Filmpjes zijn oké! kommaar kommaar kommaar kommaar
quote:
Je moet wel gas geven deb!quote:
*meldt*quote:
Ik wil ook naar Brabolandquote:Op zondag 18 juni 2006 09:26 schreef ableton het volgende:
Hoi, ik ga vandaag weg uit Groningen! Schijnt niet, dat is zeker!Dagje naar Braboland
Het land van het goede levenquote:Op zondag 18 juni 2006 09:26 schreef ableton het volgende:
Hoi, ik ga vandaag weg uit Groningen! Schijnt niet, dat is zeker!Dagje naar Braboland
wie dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 09:36 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil ook naar Braboland. Daar woont een lief iemand
![]()
.
Ohoh, je bent nog meer buik aan het kweken?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:05 schreef Subhuman het volgende:
Hoi!
* Sub had gisteravond een leuk feestje!
Weet je wat nog veel erger is? Morgen tentamen!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef Offy het volgende:
Goedemorgen
Nog even genieten van mijn laatste vakantiedagjeMorgen weer werken (ben nog aan het twijfelen welke smiley ik daarachter moet plakken
)
Haiquote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef Offy het volgende:
Goedemorgen
Nog even genieten van mijn laatste vakantiedagjeMorgen weer werken (ben nog aan het twijfelen welke smiley ik daarachter moet plakken
)
tentamen is niet erg...als het goed is heb je dan het werk al gedaanquote:Op zondag 18 juni 2006 11:38 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Weet je wat nog veel erger is? Morgen tentamen!
Als het goed is ja...quote:Op zondag 18 juni 2006 11:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
tentamen is niet erg...als het goed is heb je dan het werk al gedaan
Je bedoelt je hebt er geen fluit aan gedaan en ik verzin wel wat ter plekke?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als het goed is ja...Maar het is een open boek tentamen, en ik heb net twee oude tentamens bekeken; gaat goedkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |