bij mij niet, het is een gevolg van meerdere ontstekingen, ik heb ernstige parodontitis.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:31 schreef Vliegvrager het volgende:
kaakontsteking is niet fijn idd. Maar de zonnige kant is dat het over gaat zonder blijvende schade
good luck,quote:
Ik heb het net doorgelezen en heb toch even de moeite genomen iets in je verdediging te zeggen. Wat een stelletje zieligerds lopen er toch rond op Fok...quote:Op maandag 19 juni 2006 10:12 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat topic heb ik nog niet eens gezien, en dat ga ik mooi zo houden.
Hoe is het met die testen afgelopenquote:Op maandag 19 juni 2006 10:06 schreef Ynske het volgende:
Ik heb vakantie
en def nu geen baan meer
en ik heb helemaal geen vakantiegevoel... eigenlijk een heel raar gevoel
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
En ik ben een jochie, die zich afrukt op Toeps!
Yup, ik denk dat jij je die moeite beter had kunnen besparen. Het is nl heel makkelijk om vanachter je PC een loze uitspraak over iemand te doen. Die rukkertjes zouden hun mond wel houden als Toeps naast ze stond.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het net doorgelezen en heb toch even de moeite genomen iets in je verdediging te zeggen. Wat een stelletje zieligerds lopen er toch rond op Fok...![]()
waar?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
Re wat lees ik nu toch weer allemaal in OO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |