Dit keer had ik er eentje opquote:
yup en dus mijn kop verbrand.quote:
Nope ik niet igg. Ik heb je wel al etend op de fotoquote:Op zondag 18 juni 2006 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit keer had ik er eentje opEn iemand heeft hem vast op de foto staan
Met pet en één vinger:quote:Op zondag 18 juni 2006 22:38 schreef prupke het volgende:
[..]
Nope ik niet igg. Ik heb je wel al etend op de foto
[afbeelding]
en HMaster2 wel met een petje
[afbeelding]
Beide net als Ronaldv met een momfer de mol bril
Het was ubergezelligquote:
Hé!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:28 schreef RonaldV het volgende:
Vrijdagavond deze lelijkerd geschoten op Lelystad Airport:
[afbeelding]
Ja, inderdaadquote:
Hmmm....dat zou verklaren waarom ik gebeld werd door iemand op weg naar huisquote:Op maandag 19 juni 2006 09:00 schreef PoseidonVS het volgende:
Hey BB en PdH volgens mij waren jullie op het nieuws te zien. tijdens een kort dingetje over de vliegshow
Heel veel sterkte dan! Het klinkt iig heel erg pijnlijkquote:Op maandag 19 juni 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik mag straks ALWEER naar de tandarts
is niet helemaal (of helemaal niet) goed gegaan die kies trekken afgelopen donderdag. Ik heb nog steeds heel erg veel pijn, nu zelfs de hele linkerkant van mijn gezicht, slikken doet pijn, steken in mijn oor. Ze heeft tijdens het trekken van die ene kies de kies die ervoor zit een oplawaai gegeven, die zit nu helemaal scheef. Ik vrees dat daar de pijn vandaan komt en dat ik die ook gedag mag gaan zeggen....
* Puckzzz voelt zich best klote eigenlijk
Sterkte Puckzzzquote:Op maandag 19 juni 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
is niet helemaal (of helemaal niet) goed gegaan die kies trekken afgelopen donderdag. Ik heb nog steeds heel erg veel pijn, nu zelfs de hele linkerkant van mijn gezicht, slikken doet pijn, steken in mijn oor. Ze heeft tijdens het trekken van die ene kies de kies die ervoor zit een oplawaai gegeven, die zit nu helemaal scheef. Ik vrees dat daar de pijn vandaan komt en dat ik die ook gedag mag gaan zeggen....
thnxquote:Op maandag 19 juni 2006 09:45 schreef Toeps het volgende:
Feedback - Don't shoot the pianist
Sorry, maar wat een GVD KUTforum is het hier soms ook.
@Puckzzz, succes bij de tandarts! Hopen maar dat ik niet zoiets krijg, hoor net dat ik pas per 1 januari weer tandartsverzekerd ben..
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Deze komt bij de dump vandaanVoor EUR 10
En zaterdag heb ik een andere gescoord voor EUR 6
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
Wat verwacht je anders met zulke kutmods. Als men buzzer/Shaolin/Heatwave's moeder kuthoer hadden genoemd was het allang dicht gegooid.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:45 schreef Toeps het volgende:
Feedback - Don't shoot the pianist
Sorry, maar wat een GVD KUTforum is het hier soms ook.
Jammer genoeg zwerft er nog een ander topic rond in ONZ, waar het er niet zo aardig aan toegaatquote:Op maandag 19 juni 2006 10:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
thnx
ik heb het topic gelezen, maar heel even in het begin wordt je niet sympathiek benaderd door een paar mensen, maar daarna gaat het topic een heel andere kant op. Kortom: trek het je niet aan, het is maar internet.
Dat topic heb ik nog niet eens gezien, en dat ga ik mooi zo houden.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer genoeg zwerft er nog een ander topic rond in ONZ, waar het er niet zo aardig aan toegaat. Gewoon niet op ingaan Toeps! En inderdaad zo min mogelijk van aantrekken.
bij mij niet, het is een gevolg van meerdere ontstekingen, ik heb ernstige parodontitis.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:31 schreef Vliegvrager het volgende:
kaakontsteking is niet fijn idd. Maar de zonnige kant is dat het over gaat zonder blijvende schade
good luck,quote:
Ik heb het net doorgelezen en heb toch even de moeite genomen iets in je verdediging te zeggen. Wat een stelletje zieligerds lopen er toch rond op Fok...quote:Op maandag 19 juni 2006 10:12 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat topic heb ik nog niet eens gezien, en dat ga ik mooi zo houden.
Hoe is het met die testen afgelopenquote:Op maandag 19 juni 2006 10:06 schreef Ynske het volgende:
Ik heb vakantie
en def nu geen baan meer
en ik heb helemaal geen vakantiegevoel... eigenlijk een heel raar gevoel
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
En ik ben een jochie, die zich afrukt op Toeps!
Yup, ik denk dat jij je die moeite beter had kunnen besparen. Het is nl heel makkelijk om vanachter je PC een loze uitspraak over iemand te doen. Die rukkertjes zouden hun mond wel houden als Toeps naast ze stond.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het net doorgelezen en heb toch even de moeite genomen iets in je verdediging te zeggen. Wat een stelletje zieligerds lopen er toch rond op Fok...![]()
waar?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
Re wat lees ik nu toch weer allemaal in OO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |