Ik wil hem ook wel, ik heb zelf de 70-200 f4, maar deze was over (quote:
Ik zie helemaal geen spots...dan moet ik op 100% kijken zeker?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:16 schreef eL. het volgende:
En in het orgineel kun je wel de 'misser' van de dag zien, ik heb een aardige bos stof op mijn sensor gekregen, echt elke foto heeft die spots..
Ja, op 100% zie je ze. Uiteraard heb ik weer de verkeerde foto als voorbeeld, ik heb er 3 heel duidelijk, maar uitgerekent op deze foto zie je er eentje vooral, namelijk linksboven. De andere twee zitten een beetje rechtsboven, maar ik zie ze niet/amper op deze foto.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:22 schreef pea4fun het volgende:
Ik zie helemaal geen spots...dan moet ik op 100% kijken zeker?
Al met al ben je dus razend enthousiast over de dag en over je foto'squote:Op zondag 18 juni 2006 15:26 schreef eL. het volgende:
[..]
Ja, op 100% zie je ze. Uiteraard heb ik weer de verkeerde foto als voorbeeld, ik heb er 3 heel duidelijk, maar uitgerekent op deze foto zie je er eentje vooral, namelijk linksboven. De andere twee zitten een beetje rechtsboven, maar ik zie ze niet/amper op deze foto.
Ander nieuws is dat het gros van de foto's gecropt wordt en ik ze dus niet hoef weg te halen.
Wat trouwens ook heel erg scheelt aan defoto's is hetfantastisch licht. 's Morgens hadden we wolkjes in het blauw, daarna kwam echt super mooi licht (uurtje of 14 was dat), tijdens de Blue Angels (uurtje of 16) was de zon te hoog en daarzal ik wel wat moeten kunstelen ben ik bang, maarvooralsnog schiet het lekker op hier.
Dat zou je niet worden. Dat ben je gewoonquote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zou je niet worden. Dat ben je gewoon
Je mag trots zijn hoorquote:Op zondag 18 juni 2006 15:50 schreef eL. het volgende:
Nou ja, ik heb best wat gepaste trots. Maar ik moet erbij zeggen dat ik een top lens had en super licht, het is wat je zegt een goeie dag geweest. Er zit ook een hoop enthousiasme in over de dag, zeker over de foto's van Patrouille de Suisse ben ik lyrisch (begin er net aan), het heeft ook alles te maken met de mooie formaties en het is veelal een kwestie van veel foto's schieten. Ik heb regelmatig dat ik er een foto uitpik, waarna de volgende foto nog beter blijkt te zijn, ik lach me rot.
Inderdaad aan enthousiasme niet te kort, voor de rest blijven het gewoon foto's, is mijn geld op en moet ik morgen ook weer werken.. /
.
Niemand heeft mijn foto'squote:Op zondag 18 juni 2006 16:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke foto's gemaakt hoor...en die heeft niet half fok
maar volgend jaar ga ik ook weer
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niemand heeft mijn foto'sDie heb ik nl. gemaakt en zijn uniek
Andere foto's zouden mogelijk een soort van gelijkenis kunnen vertonen met die van mij, maar ze zullen nooit hetzelfde zijn
Jouw foto's zijn ook tof trouwens
Alleen de allerbeste he L, zodat we denken wow...die L kan fotograferen!quote:Op zondag 18 juni 2006 16:14 schreef eL. het volgende:
Bewerkt dus hè, hij komt drie keer in mijn gallery straks. Onbewerkt heb ik wsl iets van 100..
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Alleen de allerbeste he L, zodat we denken wow...die L kan fotograferen!![]()
Je bent toch een beetje hyper vandaag geloof ikquote:Op zondag 18 juni 2006 16:58 schreef eL. het volgende:
Godver. En ik lul al zo over die L lenzen altijd, ik had al spijt dat ik hem toch noemde, maar ja .... zo ben ik, zo heet ik hè.
Douchen..goed plan, dan eten, en dan mijn vader maar eens even vervelen...het is tenslotte vaderdagquote:Op zondag 18 juni 2006 17:17 schreef eL. het volgende:
Nee je hebt gelijk, ik ben hyper, ik zou me een uur geleden douchen en ik moet nog lunchen. Ik maak het even af, ga me douchen, eet wat en resize ze, dus ze komen er aan. Ik heb alleen even wat soepwerk, anders ging het te makkelijk allemaal..
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:17 schreef eL. het volgende:
Nee je hebt gelijk, ik ben hyper, ik zou me een uur geleden douchen en ik moet nog lunchen.
Ik zal hier geen belerend verhaaltje neer gaan zetten over hoe slecht het is als je niet ontbijt (en dan bedoel ik gewoon 's morgens en niet om half 4quote:
In limburg woont een nog veel liever iemandquote:Op zondag 18 juni 2006 09:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Braboland. Daar woont een lief iemand
![]()
.
Goed planquote:Op zondag 18 juni 2006 17:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zal hier geen belerend verhaaltje neer gaan zetten over hoe slecht het is als je niet ontbijt (en dan bedoel ik gewoon 's morgens en niet om half 4) Over hoe je spijsvertering beter op gang komt enzo, en hoe je fitter blijft en meer van dat soort oninteressante verhalen...
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 18 juni 2006 17:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
In limburg woont een nog veel liever iemand![]()
Whehehe...luiwammesquote:Op zondag 18 juni 2006 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed planVooral omdat ik pas een uur of 12 uit mijn bed kwam en zo
anders krijg ik daar ook een belerend verhaaltje over
![]()
Mijn eten staat op, brocoli-ovenschotel met aardappeltjes en houthakkersteakquote:Op zondag 18 juni 2006 17:58 schreef eL. het volgende:
Voorlopig kies ik de kant van P(de Hoog). Nog een broodje Unox effe, dan kan ik weer verder.
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:58 schreef eL. het volgende:
Voorlopig kies ik de kant van P(de Hoog). Nog een broodje Unox effe, dan kan ik weer verder.
Ah okquote:
zo´n spit is toch errug lekker....quote:Op zondag 18 juni 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wat linkjes voor de liefhebbers
http://www.pdehoog.nl/series/fot/20060616/CRW_1614.jpg
http://www.pdehoog.nl/series/fot/20060616/CRW_1903.jpg
Ik ben heel braaf op MSN...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Jij bent erg
Ik heb trouwens wat linkjes voor de liefhebbers
http://www.pdehoog.nl/series/fot/20060616/CRW_1614.jpg
http://www.pdehoog.nl/series/fot/20060616/CRW_1903.jpg
De daadwerkelijke zooi komt later, maar er zitten mensen op mijn MSN vervelend te doen dus ik wilde even wat laten zien en zo
Straaljagers zijn, zoals ik al tegen pea zijn, stoere jongens-vliegtuigenquote:Op zondag 18 juni 2006 18:32 schreef diedrick het volgende:
[..]
zo´n spit is toch errug lekker....ik heb niks met straaljagers...
![]()
Dat is Rubberduck hoorquote:
Het was errug gezellig gister HM2quote:En jullie waren heel braaf tijdens het diner gisteren.(wel een diner dat verplaatst moest worden van Restaurant naar woonkamer wegens tijdsnood, maar dat mocht de pret en hoeveelheid niet drukken. Al moet ik nu wel 5 kilo friet oppeuzelen...
![]()
Het eten was ook heel erg lekker moet ik zeggenquote:Op zondag 18 juni 2006 18:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En jullie waren heel braaf tijdens het diner gisteren.(wel een diner dat verplaatst moest worden van Restaurant naar woonkamer wegens tijdsnood, maar dat mocht de pret en hoeveelheid niet drukken. Al moet ik nu wel 5 kilo friet oppeuzelen...
![]()
KILL 'EM ATTACKquote:
quote:
I gave it (the camera) the Evil Eyequote:
"Strike a Pose"quote:
Was het maar zo.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:27 schreef RonaldV het volgende:
En er zijn er natuurlijk altijd die overdrijven:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |