Ik ben heel braaf op MSN...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Jij bent erg
Ik heb trouwens wat linkjes voor de liefhebbers
http://www.pdehoog.nl/series/fot/20060616/CRW_1614.jpg
http://www.pdehoog.nl/series/fot/20060616/CRW_1903.jpg
De daadwerkelijke zooi komt later, maar er zitten mensen op mijn MSN vervelend te doen dus ik wilde even wat laten zien en zo
Straaljagers zijn, zoals ik al tegen pea zijn, stoere jongens-vliegtuigenquote:Op zondag 18 juni 2006 18:32 schreef diedrick het volgende:
[..]
zo´n spit is toch errug lekker....ik heb niks met straaljagers...
![]()
Dat is Rubberduck hoorquote:
Het was errug gezellig gister HM2quote:En jullie waren heel braaf tijdens het diner gisteren.(wel een diner dat verplaatst moest worden van Restaurant naar woonkamer wegens tijdsnood, maar dat mocht de pret en hoeveelheid niet drukken. Al moet ik nu wel 5 kilo friet oppeuzelen...
![]()
Het eten was ook heel erg lekker moet ik zeggenquote:Op zondag 18 juni 2006 18:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En jullie waren heel braaf tijdens het diner gisteren.(wel een diner dat verplaatst moest worden van Restaurant naar woonkamer wegens tijdsnood, maar dat mocht de pret en hoeveelheid niet drukken. Al moet ik nu wel 5 kilo friet oppeuzelen...
![]()
KILL 'EM ATTACKquote:
quote:
I gave it (the camera) the Evil Eyequote:
"Strike a Pose"quote:
Was het maar zo.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:27 schreef RonaldV het volgende:
En er zijn er natuurlijk altijd die overdrijven:
[afbeelding]
Dit keer had ik er eentje opquote:
yup en dus mijn kop verbrand.quote:
Nope ik niet igg. Ik heb je wel al etend op de fotoquote:Op zondag 18 juni 2006 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit keer had ik er eentje opEn iemand heeft hem vast op de foto staan
Met pet en één vinger:quote:Op zondag 18 juni 2006 22:38 schreef prupke het volgende:
[..]
Nope ik niet igg. Ik heb je wel al etend op de foto
[afbeelding]
en HMaster2 wel met een petje
[afbeelding]
Beide net als Ronaldv met een momfer de mol bril
Het was ubergezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |