mede dankzij orealo (hoewel als het aan hem lag the original size pic werd gebruikt, net als bij oek oek)quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:18 schreef Timmah het volgende:Oh Yeah... Oh yeah... Ik sta in de OP.
Thanks.
quote:vint-deux
ey, ik teer op kennis die ik 7 jaar geleden heb "verkregen" demo etwas grammatik nicht richtig ich glaube du verstand. (maar wss zal het wel vingt zijn?)quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van de laatste post vorige topic
Frans is niet je sterkste vak Outcast?
Tvp dus. Moeten jullie niet meer werken tegenwoordig? De topics gaan zo snel..
Ik sta in de Hall of Fame!Thanks!
lol ik nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van de laatste post vorige topic
Frans is niet je sterkste vak Outcast?
Tvp dus. Moeten jullie niet meer werken tegenwoordig? De topics gaan zo snel..
Ik sta in de Hall of Fame!Thanks!
Haha.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ey, ik teer op kennis die ik 7 jaar geleden heb "verkregen" demo etwas grammatik nicht richtig ich glaube du verstand. (maar wss zal het wel vingt zijn?)
Ik niet als in: Ik sta niet in de hall of fame.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:14 schreef koffiegast het volgende:
[..]
lol ik niet
en me oude avatar staat er nog
Is het een optie om zelf wat interessants te posten?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:54 schreef Jordy-B het volgende:
Als jullie nou gewoon doorgaan met het posten van interessante opmerkingen, ofzo, dan kan ik tenminste gewoon een normale post plaatsen, ipv zo'n schandelijke tvp...
Dat is wel waar. Maar een Terug Vind Post op zijn tijd is ook niet zo erg.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:00 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet niets interessants... De meeste algemene dingetjes zijn wel al genoemd en het nieuwe seizoen is nog niet begonnen, dus er zijn ook geen nieuwe series te bespreken...
beidequote:Op donderdag 15 juni 2006 12:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik niet als in: Ik sta niet in de hall of fame.
of ik niet als in: Ik werk niet.
?
[..]
Is het een optie om zelf wat interessants te posten?![]()
hmm we missen nog een anime topic in onz.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:00 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet niets interessants... De meeste algemene dingetjes zijn wel al genoemd en het nieuwe seizoen is nog niet begonnen, dus er zijn ook geen nieuwe series te bespreken...
Héél af-en-toe vind ik een AMV nog wel geinig, maar meestal zijn ze best wel slecht...quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar een Terug Vind Post op zijn tijd is ook niet zo erg.
Trouwens ben ik de enige of zijn er nog meer mensen die hier regelmatig AMV's kijken? Ik download er namelijk een hoop op dit moment en er zitten best wel leuke tussen.![]()
Weetje dat ik dat best een grappig idee vind!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hmm we missen nog een anime topic in onz.
mss iets met een wk tintje?
Stel je kan een voetbal elftal team samenstellen met anime characters. Wie zou je waar laten spelen?. wie op de bank, wie is de trainer etc. etc. Je mag niet meer als 3 chars uit een serie opstellen.
Animo? denk er even over na. En als het was is Maak het topic aan zou ik zeggen ^_^
Ik verwacht jullie tijd en input om dit een puik topic te makenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weetje dat ik dat best een grappig idee vind!![]()
"Met de achterkant naar boven!" vond ik leuker, eigenlijk... sorryquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:13 schreef outcast_within het volgende:
@jordy: je had iets kunnen zeggen over de TT ipv tpv
ik weet het, maar dat zou te lang zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
"Met de achterkant naar boven!" vond ik leuker, eigenlijk... sorry![]()
'k zag het wel...quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:39 schreef Sh0g het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:33 schreef ThaBrain het volgende:
nieuw topic
ben gistreren begonnen met het lezen van het eerste deel van Death Note manga.
Er komt 16 juli een live action film hiervan uit...ben benieuwd, want het eerste deel van de manga is wel vet
hier de trailer![]()
Koraneger.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:02 schreef outcast_within het volgende:
-knip-
@koraneger: pita ten ^_^ als je die al leuk vind moet je daarna het 1ste manga boekje ergens vandaag halen.
nope er is geen anime vanquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:51 schreef stroopje het volgende:
Alweer een nieuwe topictvp
[..]
Heb niet zo veel met manga maar hebben ze geen anime ervanmooie trailer komt het ook hier in Nederland uit kan niet wachten
tsjah tsjah, leuk zo'n computer spelleke maar toch....quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef koffiegast het volgende:
suzumiya haruhi no yuutsu 11 was weer helemaal top
hoe verzinnen ze het
Veel plezier alvastquote:
Ze zijn ongeveer even goed (Honey & Clover wordt iets meer gewaardeerd)... Als je Mai HiME nog niet gezien hebt, zou ik sowieso wachten met Mai Otome.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef mschol het volgende:
we gaan weer hard....
next up: Honey & Clover OF Mai Otome
Mai HiME heb ik niet...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze zijn ongeveer even goed (Honey & Clover wordt iets meer gewaardeerd)... Als je Mai HiME nog niet gezien hebt, zou ik sowieso wachten met Mai Otome.
Je kan op www.anidb.info verschillende fansubs vergelijken. Via de site kan je vervolgens op de site van de fansubgroep komen... De rest lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:49 schreef mschol het volgende:
iemand die mij een linkje kan sturen van een goede fansub?
net gezien idd, vind die site niet echt lekker werken,quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan op www.anidb.info verschillende fansubs vergelijken. Via de site kan je vervolgens op de site van de fansubgroep komen... De rest lijkt me duidelijk.
De beste fansub komt trouwens van Static Subs.
hmmm, maar eens proberen dan.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef mschol het volgende:
hmm net de eerste 3 eps van H&C gezien, en ik vind em helemaal niet echt grappig ofzo...
ook de tekenstijl staat me niet aan...
quote:
Weheheh...quote:
zucht, weer eentje die de gouden regel vergeetquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef mschol het volgende:
hmm net de eerste 3 eps van H&C gezien, en ik vind em helemaal niet echt grappig ofzo...
ik vond em niet zo leuk, en toen ik em bleef kijken bleef ik em niet leuk vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef mschol het volgende:
ze doen een beetje schuimrubber achtig aan.... hoe zeg ik dat. euh Nep. ofzoquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:38 schreef Sh0g het volgende:
Ik zat te dolen op wat sites en kwam zo op een (van de zovele) Japanse site die allerlei spul verkoopt rond anime: alledaagse kleding, kostuums, figures etc.
[afbeelding]
Chidori kostuum (FMP)
[afbeelding]
Tessa kostuum (FMP)
[afbeelding]
Haruhi Suzumiya kostuum.
Er ging toch iemand naar zo'n cosplay event in Nederland, verkleed als Chidori en Sousuke? Met d'r vriend ofzo? Diegene postte in het vorige topic voor het eerst hier. Heb jij ook zo'n pakkie? Die dingen zijn gruwelijk duur (gemiddeld 250 euro).
Op zich is dat uniform van Tessa wel cool. Daar zou je zo mee over het station kunnen lopen, want ik zie er wel vaker stewardessen in uniform, alleen zouden ze nooit kunnen raden bij welke maatschappij je vliegt
[afbeelding]
Ook wel cool op tas of jas. ^^
http://www.cospa.com/
Japans, dus je moet je weg vinden via de url van de links, die links onderin boven je taakbalk verschijnen als je met de buis erover beweegt.
Denk dat hij doelde op de prijs van het pakje van cpt Tessarossa, hij moet nog een nieuwe outfit voor de weekenden hebbenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wat is er? heeft je vrouwelijk gezelschap je verlaten?
nee, ik ben zelf weggegaanquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wat is er? heeft je vrouwelijk gezelschap je verlaten?
ach iig naturto danquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:08 schreef Zeurberus het volgende:
Niet bitchen over de fillers van Bleach. Ik vind dat ze voor een goede oplossing hebben gekozen door er een lang verhaal van te maken.
Dat het verhaal je niet aanstaat is jouw probleem, niet die van de makers
ey! zijn er geen 14/15 jarige meisjes die je moet lastig vallen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:01 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Denk dat hij doelde op de prijs van het pakje van cpt Tessarossa, hij moet nog een nieuwe outfit voor de weekenden hebben![]()
De serie Gravitation heeft wat met muziek te maken, maar de hoofdmoot van de serie is de liefdesrelatie tussen twee mannen...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:09 schreef Agiath het volgende:
Trouwens, iemand nog tips voor een goeie serie die wat met muziek te maken heeft ala Beck? Ken er voorderest niet zoveel
12 jaar is mijn nieuwe doelgroep!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ey! zijn er geen 14/15 jarige meisjes die je moet lastig vallen?![]()
Jawel hoor, maar dan krijgen we niet zulke schitterende posts zoals die van jouquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:25 schreef Jordy-B het volgende:
kunnen jullie elkaar niet gewoon aan je MSN toevoegen, kinders?
Moet je ff aan BrauN vragen hoe je die het beste plaats hier @ fokquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:29 schreef Jordy-B het volgende:
'k wilde eigenlijk een PNVD-opmerking maken...
BrauN is gebanned tot 2007quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:29 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Moet je ff aan BrauN vragen hoe je die het beste plaats hier @ fok
WWWWWWWWWWWWHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:40 schreef outcast_within het volgende:
Wil degene die dacht dat ik 30, frieking hell 30! was terug komen van zijn nep vakantie en zijn excuses aanbieden?
.oek .oek
Mag je 3x raden waaromquote:
Alles met love in de titel verwerkt:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:56 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik zoek voor iemand de naam van een of andere anime film of serie, schijnt bekend te zijn maar ik ken het niet. Misschien dat iemand hier het weet?
Beschrijving gaat ongeveer zo: Japan wordt belaagd door monsters en een meisje kan iets summonen ofzoiets en dat verslaat dan iedereen. Maar ze wilt het alleen summonen als het haar geliefde is(??). Titel is iets met "Forever" of "Love".
Is op Canal+ en op de Belgische tv geweest.
Hoop dat iemand iets weet over deze anime. Bedankt alvast! [afbeelding]
Bedankt voor de link!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:59 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Alles met love in de titel verwerkt:
http://www.animenfo.com/search.php?query=love&queryin=anime_titles&action=Go&option=keywords
Have fun met zoeken
En WELKOM natuurlijk
Heb het ook maar zo overgeschreven van de chat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:01 schreef Jordy-B het volgende:
Je bent maar 'n klein beetje heel erg vaag in je beschrijving, joh...
Tof, ik ben er zwaar overtuigt dat het beter wordt als het vorige van mij ^_^quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:13 schreef Ciel het volgende:
Nou ja, punt is, als iemand mij een verhaal kan geven, kan ik daar waarschijnlijk wel wat mee, hoop ik.
Klinkt wel tof. maar ja als het 10 jaar duur voor 1 heen email en 1 terug email. Dat schiet natuurlijk niet op. Wel interessant en ben best benieuwd hiernaarquote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:42 schreef Sh0g het volgende:
Ik kon niet pitten, dus ben ik maar Hoshi no Koe aka Voices of a Distant Star gaan kijken. 1 OVA van 24 minuten, bedacht en getekend (nou ja, getekend) door 1 persoon.
Het geeft toch stof tot nadenken. Wat zou je in een mailtje zetten dat pas jaren later aankomt? Zou je überhaupt het contact nog in stand houden?
Deze OVA heeft een erg hoge rating gekregen. Al met al ziet het er wel mooi uit, de muziek is goed en het verhaal is eigenlijk best wel origineel en daar gaat het uiteindelijk om. Ik denk dat je er, OF geen ene hol aan vind, OF je raakt er door gefascineerd.
Outcast toevoegen op MSN... weet wat je doet... de rust is gelijk overquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tof, ik ben er zwaar overtuigt dat het beter wordt als het vorige van mij ^_^
[afbeelding]
ghehe er is zelfs een nummer 2 ^_^
hmm mss binnen kort maar eens nieuw leven in blazen.
@ciel: volgens lopen er hier wel wat mensen die wat kunnen. (iemand die iets doet met muziek, iemand die met computer teken programmaas werkt.. nou ja iig 3d smileys kan maken, en iemand die op kleine kinderen valt, dus wat heb je nog meer nodig voor een manga ^_^ )
iig leuk dat je het weer leven in blaast.
voeg me anders toe op msn oid. Lijkt me iig leuk om te horen wat voor verhaal je ongeveer in je hoofd had. Zie profiel.
Je weet dat dat de enige reden is dat je in mijn msn staat he? De leeftijd maakt niet zoveel uit, het gaat meer om het gedragquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en iemand die op kleine kinderen valt
Ik volg je niet meer. De post waar ik op klikte was ik die zei:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:24 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Je weet dat dat de enige reden is dat je in mijn msn staat he? De leeftijd maakt niet zoveel uit, het gaat meer om het gedrag
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:18 schreef Timmah het volgende:Oh Yeah... Oh yeah... Ik sta in de OP.
Thanks.
Ik haal dat stukje van kleine kinderen toch echt uit jouw postquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer. De post waar ik op klikte was ik die zei:
Iemand zegt ik kan tekenen, ik zeg geef maar een idee, dan verzin ik er wel wat omheen.
ben ik een keer serieus![]()
'k ben nou bij aflevering 10... Hij's wel wat minder ecchi dan ze in de eerste afleveringen willen doen geloven, maar ik vind het nog altijd wel een onwijs leuke serie...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:35 schreef SureZal het volgende:
PetoPeto-san ook ff binnen gehaald.. k begin van het weekend of vanavond
En wat voor nummer 2quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
ghehe er is zelfs een nummer 2 ^_^
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:40 schreef outcast_within het volgende:
Wil degene die dacht dat ik 30, frieking hell 30! was terug komen van zijn nep vakantie en zijn excuses aanbieden?
.oek .oek
quote:Toepasselijke P.I. vanwege de vakantie van Orealo omdat orealo een leugenachtige nep vakantie ganger is.Stukje van de OP
Stond je daar in, dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie heeft mij uit de Hall of Fame gehaald.![]()
Zie mijn eerste post in dit topic..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Stond je daar in, dan?
Misschien dat het nog niet was aangepast in de Wiki...
Ik nog nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Net m'n eerste AniWay binnengekregen(nou maar 'ns zien of het ook 'n beetje de moeite waard is...)
*waves*quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:38 schreef Sh0g het volgende:Er ging toch iemand naar zo'n cosplay event in Nederland, verkleed als Chidori en Sousuke? Met d'r vriend ofzo? Diegene postte in het vorige topic voor het eerst hier. Heb jij ook zo'n pakkie? Die dingen zijn gruwelijk duur (gemiddeld 250 euro).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |