Mijn god, wat ben jij triest zeg.quote:
quote:
Nee!quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:11 schreef Skaai het volgende:
Kluun
Buup, moet ik het vervolg ook verklappen?
Er gaat heus niemand dood hoorquote:
Is het Ariël?quote:
Ja, zoiets.quote:
Ze was verliefd op prins Erikquote:
Take is easy, take a sissiquote:
Ja potver, snap dan dat ik voor het schokeffect aan het einde van een topic ging, en in de TT wilde!quote:
Wie nietquote:
Het is Sisiquote:
heb je deel 2 al uit? ik moet 'm nog kopenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:11 schreef Skaai het volgende:
Kluun
Buup, moet ik het vervolg ook verklappen?
Zeg anders gewoon zonder beeldspraak dat je impotent bent geworden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja potver, snap dan dat ik voor het schokeffect aan het einde van een topic ging, en in de TT wilde!
Overigens zal die kaars het niet snel meer doen nee... dus die is wel voor eeuwig uit.![]()
JIJ WAS HEUL GEEN MIERENNEUKERquote:
Omdat mijn citronellakaars op het balkon uit is gegaan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg anders gewoon zonder beeldspraak dat je impotent bent geworden.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:18 schreef babette21 het volgende:
en waarom reageert niemand op mijn nieuwe kleren-post![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
hey kiddo's
ik heb eindelijk bruiloftkleren gekocht
en nu ben ik arm, dus doneren kan op:Hoe zien ze eruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:
Ik was bezig wat geld over te maken, maar als je zo begint hoeft het niet meer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:18 schreef babette21 het volgende:
![]()
Ik heb 'm uit en vond 'm tof. Het is geen KEVBDD. Meer zeg ik niet!quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb je deel 2 al uit? ik moet 'm nog kopen
niks verklappen hoor...
ik denk dat Kluun ook nog wel naar Paagman komt, dan ga ik m'n boek laten signeren
Ik ben blut.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:18 schreef babette21 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Iedereen heeft ineens een oranje kleurtje..
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
ik ga er iig van uit dat 't niet zo'n jankboek is, vrouwtje is tenslotte al overleden...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:19 schreef Skaai het volgende:
Ik heb 'm uit en vond 'm tof. Het is geen KEVBDD. Meer zeg ik niet!
Zijn boezem past niet in een maatje 34?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:24 schreef rena het volgende:
Erik heeft jullie iets heel treurigs te vertellen![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:24 schreef rena het volgende:
Erik heeft jullie iets heel treurigs te vertellen![]()
Neequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga naar bed.
Disclaimer voor als iemand dit later leest: Dit was een garpjequote:
Ook buiten het WK om is oranje mijn lievelingskleur hoor... uiteraard wilde ik vooral daarom dat kleurtjequote:
Whehe.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn boezem past niet in een maatje 34?![]()
![]()
Jaquote:
Die gaan tegenwoordig regelrecht de spamfolder in.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:33 schreef babette21 het volgende:
worden jullie ook zo moe van die hyves-mailtjes?!
of sturen jullie ze zelf rond??![]()
Snelquote:
Ik ookquote:
daarvoor niet??!?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Die gaan tegenwoordig de spamfolder in.
Aanstaande zondag om 15:00 uur tegen Serviëquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef rena het volgende:
Wanneer moet het Nederlands Elftal weer voetballen dan?![]()
15.00 uur alquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aanstaande zondag om 15:00 uur tegen Servië [afbeelding]
Ja, maar mij boeit het voor de rest geen zak, ik wilde het alleen even weten.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
daarvoor niet??!?
heb jij je.... heb jij.... aangemeld?????????
Ik wist de tijd ook niet.quote:
Nee, was zondag daar en die hele poule-dinges was al vol en dat vond ik eigenlijk helemaal niet ergquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:38 schreef alwaysthebest het volgende:
MB, heb je ook al met die weddenschap waar je het laatst over had meegedaan?
Dan maar op eenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, veel te vroeg om mezelf uit te nodigen bij een vriend om eerst te gaan barbecueën. [afbeelding]
Ik geloof dat de strandtenten grote schermen gingen neerzetten hier, en het wordt mooi weer... dus dat zou zeker gezellig kunnen zijn!quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan maar op eenterrasje
voetbal kijken
Die had ik zelf gemaakt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:42 schreef MissBliss het volgende:
Ik moet ook Oranje-cheer-smileys
Waar vind je die DaMart?
Strandquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geloof dat de strandtenten grote schermen gingen neerzetten hier, en het wordt mooi weer... dus dat zou zeker gezellig kunnen zijn!
da's wel fijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:41 schreef MissBliss het volgende:
Dan maar op eenterrasje
voetbal kijken
Tof!quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die had ik zelf gemaakt.![]()
[URLhttp://www.verhalennet.nl/smilies/index.html]Hier staan ze tussen[/URL]
Ik had beide boeken bij me bij de signeersessie/lezing. Het was geen probleem om die te laten signeren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb 'm uit en vond 'm tof. Het is geen KEVBDD. Meer zeg ik niet!
Ik wil m'n boek ook laten signeren, ik heb 'm al een maand maar straks denken ze bij die Scheltema winkel (ik heb 'm bij Bruna gekocht) dat ik 'm gejat heb en alleen een exemplaar mag laten signeren als ik 'm daar koop
Uhuh, zon, wijn, blije mannenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's wel fijn
met rosé enzo
en - als 't een beetje meezit - allemaal blije mannen om je heen![]()
![]()
Over blij gesproken...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, zon, wijn, blije mannen![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |