Die ga ik nu bekijkenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:41 schreef Phonebone het volgende:
Waren deze youtube filmpjes al gepost van de E3? Ik had ze zelf nog niet gezien in ieder geval.
Ze komen oorspronkelijk van Gamecube Cafe.
Elebits
Excite Truck
Super Mario Galaxy - Route 1
Super Mario Galaxy - Route 2
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Wario Ware: Smooth Moves
Wii Sports: Airplane
Wii Sports: Baseball
Als je door de ruimte vliegtquote:Op zondag 4 juni 2006 15:52 schreef RaymanNL het volgende:
OMG!!!! Dat super Mario Galaxy filmpjeWat een mooi spel! Die muziek!! ECHT!
![]()
![]()
Baseball is dan ook een saaie sport.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:44 schreef imported_sphinx het volgende:
wow die Baseball is saai..
Haha, oepsquote:Op zondag 4 juni 2006 15:25 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Denk dat chibibo meer doelt op het feit dat ze niet eens de moeite hebben genomen om uit te zoeken hoe je cartridge schrijft. Dan is je nep design wel heel snel ontkracht natuurlijk. cartrage...![]()
in het echt kun je als je geslagen hebt ook nog rennen, maar dat gebeurt hier niet. alleen slaan, en hij slaat ook nog es alles hetzelfde..quote:Op zondag 4 juni 2006 15:59 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Baseball is dan ook een saaie sport.
de multiplayer gamesbij de vorige monkeyballs waren wel heel leuk, het main spel minder..quote:Op zondag 4 juni 2006 16:05 schreef Phonebone het volgende:
Smooth Moves lijkt me echt zo geweldig als tussendoor spel. Ziet er nog gestoorder uit dan eerdere Wario Wares.![]()
Monkey Ball lijkt me dan weer enorm minder. Ik heb 't nog niet eens gespeeld en ik irriteer me nu al aan dat fall out en die eindbaas.
Er zijn ook grote planeten. Is al zo vaak gezegd door Nintendo.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:40 schreef chibibo het volgende:
Ik weet het nog niet met Super Mario Galaxy. Het ziet er leuk uit, maar al die kleine planeetjes (in plaats van grote werelden) plus het feit dat je weer sterren moet verzamelen, maakt me toch wat sceptisch.
P.S. Lekker wijf op dat IGN Weekly filmpje.
ja dat is wat mario doet he, muntjes en sterren verzamelen...quote:Op zondag 4 juni 2006 16:40 schreef chibibo het volgende:
Ik weet het nog niet met Super Mario Galaxy. Het ziet er leuk uit, maar al die kleine planeetjes (in plaats van grote werelden) plus het feit dat je weer sterren moet verzamelen, maakt me toch wat sceptisch.
P.S. Lekker wijf op dat IGN Weekly filmpje.
Mooi leven heeft die marioquote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja dat is wat mario doet he, muntjes en sterren verzamelen...
Ik hoor het nu voor het eerst. Van Tomasso nog wel.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:43 schreef Tomasso het volgende:
Er zijn ook grote planeten. Is al zo vaak gezegd door Nintendo.
Sterren verzamelen doet-ie pas sinds Mario 64.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef imported_sphinx het volgende:
ja dat is wat mario doet he, muntjes en sterren verzamelen...
ja, daarom heb ik de muntjes er ook bij gezetquote:Op zondag 4 juni 2006 17:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Sterren verzamelen doet-ie pas sinds Mario 64.
Bij SMW moest je op het eind toch ook op de ster mikken?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:05 schreef chibibo het volgende:
Sterren verzamelen doet-ie pas sinds Mario 64.
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor het eerst. Van Tomasso nog wel.
inderdaad en jupquote:Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef Goldboy het volgende:
Excite Truck lijkt echt de Fun-game te worden, is dat eigenlijk een launcher?
Nee, dat was bij SMXXX.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:09 schreef speknek het volgende:
Bij SMW moest je op het eind toch ook op de ster mikken?
Die game wordt uiteindelijk Pilotwingsquote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Cheiron het volgende:
Wii Sports airplane, is er dan ook nog een Pilotwings in ontwikkeling?
Waarom moest ik hierom grinniken?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:15 schreef chibibo het volgende:
Nee, dat was bij SMXXX.
Is nog niet bekend toch?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die game wordt uiteindelijk Pilotwings
Dit jaar nog, paar maandjes dus denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:39 schreef imported_sphinx het volgende:
hoe lang duurt het nog voordat de Wii komt.. ik verveel me
Omdat je zelf de voorzet gaf.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:17 schreef speknek het volgende:
Waarom moest ik hierom grinniken?
Het was niet SMW, maar Mario 3, daar had je aan het einde van elke level een soort fruitautomaat slot. Het beste wat je toen kon krijgen was een star card.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:03 schreef chibibo het volgende:
Omdat je zelf de voorzet gaf.
Maar om toch even een serieus antwoord op je vraag te geven: bij SMW moet je aan het eind van ieder level niet op een ster mikken, maar op een balk die op en neer gaat, of een sleutelgat. Bij mijn weten werden sterren tot aan Mario64 alleen maar gebruikt voor onkwetsbaarheid.
Klopt, maar dat vind ik toch iets anders dan sterren verzamelen; temeer omdat je in Mario64 op verschillende punten niet verder kunt als je niet een bepaald aantal sterren hebt behaald.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:21 schreef speknek het volgende:
Het was niet SMW, maar Mario 3, daar had je aan het einde van elke level een soort fruitautomaat slot. Het beste wat je toen kon krijgen was een star card.
Mnee, dit was gewoon een WiiSports ding.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die game wordt uiteindelijk Pilotwings
Laat Roy Nintendo ('s projecten) kennen.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mnee, dit was gewoon een WiiSports ding.
PilotWings wordt een apart project afaik.
Als je op IGN zoekt naar pilotwings staat Wii Sports Airplane bovenaanquote:Op zondag 4 juni 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zouden ze EN Wii Airplane EN Pilotwings uitbrengen? Ik kan me niet voorstellen dat ze twee ongeveer dezelfde games gaan maken.
Omdat Wii Airplane in het WiiSports totaal pakket zitquote:Op zondag 4 juni 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zouden ze EN Wii Airplane EN Pilotwings uitbrengen? Ik kan me niet voorstellen dat ze twee ongeveer dezelfde games gaan maken.
En jij wel weer zeker?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
Daar weet jij niks van Xrenity.
bron van bronquote:This article from the upcoming Game Informer magazine focuses on the pros and cons of the development environment of the upcoming Nintendo Wii. As well as revealing the last big secret concerning hardware functionality. Here are some summarizations from that article.
-Pros-
-Inexpensive graphics development.
-Developer-friendly “camera” program
-Will support HDR lighting, normal maps, bump-mapping, nurbs rendering, and panoramically-composted depth-composited cubemappng, ray-tracing.
-Chipsets are very inexpensive although EXTREMELY powerful, WILL incorporate many aspects of the Project Reality study.
-Nintendo is providing extensive documentation to ease the incorporation of the Wii-mote.
-Cons-
-Challenging to program effectively for the Wii-mote, due to it being very new to the industry.
-Marketing to be more challenging for bigger third-party franchises due to nature of the innovative qualities.
-The development cycle to possibly equal the time cycles of PS3 and Xbox360 due to the time needed to be innovative and effectively program for the controller.
-The challenge of marketing the Wii’s controller in ads and commercial may turn third-parties away from exclusivity. (The challenge to display through ads how “playing is believing”)
-The Final Secret/minor surprises also-
-Wii will include a built-in decent resolution camera that can be used to add your face to character models and add innovation to games. These snapshots can be tweaked as well. It is still being decided whether to allow camera to record and stream video. Mention made to have this feature be a strong feature in online play.
-A wireless headset will be made available at launch.
-SD cards will range from 2GB to 7GB and will be priced “within reason”.
-A new router technology is still in development and not yet available to developers. In the final product Nintendo hopes to be able to make every Wii a sort of “Wi-Fi hotspot” with each user connecting to that user and so on. They also want to be able to allow different users to share things and are thinking about setting up a pseudo-P2P network through Connect24, where users can share content and “other things”. This means that even if you have a dial-up connection or no internet, you can still connect to Wii Connect24.
-The Wii will indeed have a PPU included in final hardware. It will have only 32MB though, which will still take a considerable amount of pressure off of other chips.
-A still-in-development simple dev tool will be made available to users through the Connect24 network. It will allow users to create a simple game in 2D or simple 3D and share it with the world. This will hopefully be available on the network by launch.
-The last big secret is the “graphics solution”. It revolves around a whole lot of non-volatile RAM (opting out of HDD support, RAM is much faster than a HDD). And a development interface that centers on a AI-controlled command-line interface. This additional tech only included in final dev kits, while most developers don’t have access to final dev kits.
Nintendo heeft toch niets te maken met SD-kaarten.. Die kun je immers overal kopen.quote:-SD cards will range from 2GB to 7GB and will be priced “within reason”.
Moet het ook niet 8GB zijn, 7GB is zo'n raar getal...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo heeft toch niets te maken met SD-kaarten.. Die kun je immers overal kopen.
Miss zijn het dan speciale SD kaarten, alleen voor de Revolution Wiiquote:Op zondag 4 juni 2006 20:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo heeft toch niets te maken met SD-kaarten.. Die kun je immers overal kopen.
Een paar zijn hetzelfde, maar voor de rest is het heel anders.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
Is dat niet de engelse versie van de geruchten die ik gisteren postte?
Nee.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
Is dat niet de engelse versie van de geruchten die ik gisteren postte?
is al 60 keer gezegd dat er ook grote planeten zijhijn..quote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat filmpje van WarioWare is wel gaaf, zo te zien weer de ouderwetse gekke gameplay van de eerder games, maar dan met erg gave besturing.
Mario ziet er ook tof uit. Ik hoop alleen dat niet het hele spel uit kleine planeetjes bestaat, dan ben je constant bezig met springen tussen planeten. Ik zie liever grotere platformwerelden.
ik lees niet elk topic door. veel te veel onzin en speculatiequote:Op zondag 4 juni 2006 22:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
is al 60 keer gezegd dat er ook grote planeten zijhijn..![]()
Dat is negatief denken aangezien het 4e kwartaal in oktober begintquote:Op maandag 5 juni 2006 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wii in November in NL, believe(of begin December)
Dan komt het in Japanquote:Op maandag 5 juni 2006 00:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is negatief denken aangezien het 4e kwartaal in oktober begint
Gamecube Turbo.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:29 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gonintendo.com/files/twilightprincess%20samples.zip
Twilight Princess, wat muziek themes en geluiden en shizzle
Wel tof
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimotequote:Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
Zelda in 16:9 = mijn reden op een Wii te halen.
Ik moet zeggen dat Super Mario Galaxy en Metroid ook wel erg lekker speelde. Drie redenen dus.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote.
nu nog Zelda in HD
Mwaaaaaaaaaa....die vond ik wat te standaard shooterig.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:54 schreef H.Flick het volgende:
Mario en Metroid vond ik op de cube niet leuk, dus daar wacht ik nog even mee. Red Steel lijkt me dan wel weer geinig.
Zeker nooit een oude Metroid gespeeld dan? Dat is zo'n beetje wat je doet bij Metroid.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:59 schreef H.Flick het volgende:
Bij Metroid Prime wist ik nooit waar ik naartoe moest. Constant backtracken omdat je weer een nieuw wapen had vond ik te ingewikkeld
.
Heb Prime zelf ook nog steeds niet uitgespeeld, maar goed, ik speel ook zelden spellen uit tegenwoordig. En ik heb daarbij ook nog eens per ongeluk m'n save gedelete, terwijl ik al bij Ridley wasquote:IGN Wii: In Prime 3, do you lose your abilities and have to retrieve them throughout the game?
Mark Pacini No.
Bryan Walker: We did that for two games in a row. We didn't want to do it again. [Laughs]
Natuurlijk wel, maar dat was 2D en dus overzichtelijker.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:16 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Zeker nooit een oude Metroid gespeeld dan? Dat is zo'n beetje wat je doet bij Metroid.
Ah ok, dus je hebt meer moeite met het backtracken in 3D. Tja het is denk ik ook een kwestie van gewenning. Ik had er in 't begin ook wel moeite mee, maar het gaat nu net zo 'makkelijk' als in 2D.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar dat was 2D en dus overzichtelijker.
Ik heb nog een extra gesealede CE schijfje met die 4 Zelda'squote:Op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef H.Flick het volgende:
Wind Waker vond ik toch niet zo leuk. Ik baal er wel nog steeds gigantisch van dat ik mijn limited edition met Ocarina of Time erbij heb verkocht. Maar dat heeft meer met OoT te maken.
in 5.1 DDquote:Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote.
nu nog Zelda in HD
Dat varen was tof!quote:Op maandag 5 juni 2006 12:48 schreef Phonebone het volgende:
Ik vond Wind Waker echt super. Tot ik constant in die klote boot moest gaan rondvaren voor die triforce stukjes.
OoT heb ik nog als goude cartridge op m'n N64.![]()
De US Collectors Edition op de cube was lastiger om aan te komen.![]()
Ja, helaas wel. Wat een schande zeg. Die 'cutscenes' alleen al.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef kipknots het volgende:
Heeft iemand hier ooit deze Zelda gezien?![]()
Ik denk eerder PS3, maar we zullen het zien.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.square-enix.co.jp/dragonquest/j/
Wii ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |