Deze heeft een goede OP.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar deze had direct een goede TT.
Ik hoopte eigenlijk op zoiets als 'Showchat #798: DaMart wordt óók beroemd!'quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ja, dan ben ik ook beroemd, en het is normaal dat beroemdheden elkaar afzeiken he!![]()
Ja, dat wilde ik je nog vragen:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:49 schreef DaMart het volgende:
Mijn subtiele verlangen naar een naamtopic werd niet gehoord!
[..]
Ik hoopte eigenlijk op zoiets als 'Showchat #798: DaMart wordt óók beroemd!'![]()
Vanwege mijn creatieve geest natuurlijk. En de boeken die ik ga schrijven!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik je nog vragen:
Waarom word jíj beroemd dan?
Ah. Dan is het goed.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanwege mijn creatieve geest natuurlijk. En de boeken die ik ga schrijven!![]()
Gaan we jankenquote:
Slapen ofzoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:35 schreef rena het volgende:
[..]
He, dat is nou kutWat ga je dan doen vannacht
![]()
ROFLOLquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:
Nee.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:52 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, wel leuk dat zelfs beroemdheden zoals Spijkerman Googleën op 'Bupatih' [afbeelding]
Oke, dan is het goedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
Van het lachen! [afbeelding].
Je lijkt nu net DaMart.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
! Hij zal gegoogled hebben op een naam van een BN'er ofzo, op zoek naar leuke woordgrapjes die hij kan jatten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |