Waarom zou je je daar aan gaan ergeren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor de een mooi, maar voor mij irritant.
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar aan gaan ergeren.
Zie het gewoon als een grote grap.. Stukken leuker dan vol irritatie achter je schermpje te zitten.
Eens.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die eerste drie zijn juist toffe eigenschappen van Bupatih. En die laatste is dikwijls terecht, maar soms wel annoying. Maar dan met name de rechtlijnigheid.
Dan neem je een andere busquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 strippen over. Dat is vast niet genoeg, want ik moet ook nog terug natuurlijk!
Als jij een spel bent, waarom heb je dan nog geen naamtopic in MEN?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Live with it or ignore it.
Er zijn genoeg mensen die het spel wél mooi meespelen! En dat zijn juist de toffere mensen op deze aardbol. Die niet alles zo serieus nemen!
Arrogantie is in bepaalde mate best geil jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, hoe annoying dat laatste is, weet ik zelf niet, natuurlijk. Maar ik ben het dus eens met het feit dat de eerste drie eigenschappen tof zijn en dat mijn betweterigheid dikwijls terecht is.
[/arrogantie]
Omdat het moeilijk is om het spel goed mee te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jij een spel bent, waarom heb je dan nog geen naamtopic in MEN?
Moeilijker dan de paradijs reis?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat het moeilijk is om het spel goed mee te kunnen spelen.
Kijk, dit bedoel ik. Aan zoiets kan ik me dus ergeren. En ik neem vast alles te serieus op, en ik speel niet mee in je (eigen) spelletje, maar zo ben ik en daardoor erger ik me aan je.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Live with it or ignore it.
Er zijn genoeg mensen die het spel wél mooi meespelen! En dat zijn juist de toffere mensen op deze aardbol. Die niet alles zo serieus nemen!
Oh. Dan moet je de post hierboven maar niet lezen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik. Aan zoiets kan ik me dus ergeren. En ik neem vast alles te serieus op, en ik speel niet mee in je (eigen) spelletje, maar zo ben ik en daardoor erger ik me aan je.
Via Erik en Zhenar langs MB, Airelle, Babette enzovoorts?quote:
Te laat.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Dan moet je de post hierboven maar niet lezen.
Ik heb geen piemelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:31 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ben voor de rest een hartstikke lief en zorgzaam joch, hoor!Wat ik doe en overheb voor anderen is gewoon erectie-opwekkend!
Het is ook niet zozeer dat je er van moet houden. Als je het gewoonweg niet kan, omdat je een ordinaire zuurpruim bent, tsja...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik. Aan zoiets kan ik me dus ergeren. En ik neem vast alles te serieus op, en ik speel niet mee in je (eigen) spelletje, maar zo ben ik en daardoor erger ik me aan je.
Dat kon ik vroeger ook hoor, Erik. Me ergeren aan mensen die dingen niet echt serieus leken te nemen. Alleen vorig jaar heb ik een wel heel serieuze kant van het leven leren kennen, en dan besef je ineens dat het toch best lekker kan zijn om ook eens dingen wat minder serieus te bekijken. En dat voelt een stuk beter dan toen ik me nog ergerde aan het voornamelijk niet serieus zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik sla de eerste 2 haltes wel over.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:32 schreef rena het volgende:
[..]
Via Erik en Zhenar langs MB, Airelle, Babette enzovoorts?![]()
![]()
* Kijkt omlaagquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:31 schreef Bupatih het volgende:
Wat ik doe en overheb voor anderen is gewoon erectie-opwekkend!
En och, ik kan ook hártstikke serieus zijn, hoor!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kon ik vroeger ook hoor, Erik. Me ergeren aan mensen die dingen niet echt serieus leken te nemen. Alleen vorig jaar heb ik een wel heel serieuze kant van het leven leren kennen, en dan besef je ineens dat het toch best lekker kan zijn om ook eens dingen wat minder serieus te bekijken. En dat voelt een stuk beter dan toen ik me nog ergerde aan het voornamelijk niet serieus zijn.
En Dizzle overslaan?!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:32 schreef rena het volgende:
[..]
Via Erik en Zhenar langs MB, Airelle, Babette enzovoorts?![]()
![]()
Ja, ik heb je ook wel eens serieus gezien, maar dan vraag ik me af hoe oprecht dat dan is, aangezien je boosheid, je ergernis aan anderen etc, niet écht oprecht zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
En och, ik kan ook hártstikke serieus zijn, hoor!
Maar dat moet je gewoon niet te vaak doen. En enkele bij...serieuze zaken(Goh, logisch!)
Je kan met mij hartstikke goed praten over serieuze zaken. Vraag maar aan MB en Christine.En Kaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |