Waarom zou je je daar aan gaan ergeren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor de een mooi, maar voor mij irritant.
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar aan gaan ergeren.
Zie het gewoon als een grote grap.. Stukken leuker dan vol irritatie achter je schermpje te zitten.
Eens.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die eerste drie zijn juist toffe eigenschappen van Bupatih. En die laatste is dikwijls terecht, maar soms wel annoying. Maar dan met name de rechtlijnigheid.
Dan neem je een andere busquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 strippen over. Dat is vast niet genoeg, want ik moet ook nog terug natuurlijk!
Als jij een spel bent, waarom heb je dan nog geen naamtopic in MEN?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Live with it or ignore it.
Er zijn genoeg mensen die het spel wél mooi meespelen! En dat zijn juist de toffere mensen op deze aardbol. Die niet alles zo serieus nemen!
Arrogantie is in bepaalde mate best geil jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, hoe annoying dat laatste is, weet ik zelf niet, natuurlijk. Maar ik ben het dus eens met het feit dat de eerste drie eigenschappen tof zijn en dat mijn betweterigheid dikwijls terecht is.
[/arrogantie]
Omdat het moeilijk is om het spel goed mee te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jij een spel bent, waarom heb je dan nog geen naamtopic in MEN?
Moeilijker dan de paradijs reis?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat het moeilijk is om het spel goed mee te kunnen spelen.
Kijk, dit bedoel ik. Aan zoiets kan ik me dus ergeren. En ik neem vast alles te serieus op, en ik speel niet mee in je (eigen) spelletje, maar zo ben ik en daardoor erger ik me aan je.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Live with it or ignore it.
Er zijn genoeg mensen die het spel wél mooi meespelen! En dat zijn juist de toffere mensen op deze aardbol. Die niet alles zo serieus nemen!
Oh. Dan moet je de post hierboven maar niet lezen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik. Aan zoiets kan ik me dus ergeren. En ik neem vast alles te serieus op, en ik speel niet mee in je (eigen) spelletje, maar zo ben ik en daardoor erger ik me aan je.
Via Erik en Zhenar langs MB, Airelle, Babette enzovoorts?quote:
Te laat.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Dan moet je de post hierboven maar niet lezen.
Ik heb geen piemelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:31 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ben voor de rest een hartstikke lief en zorgzaam joch, hoor!Wat ik doe en overheb voor anderen is gewoon erectie-opwekkend!
Het is ook niet zozeer dat je er van moet houden. Als je het gewoonweg niet kan, omdat je een ordinaire zuurpruim bent, tsja...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik. Aan zoiets kan ik me dus ergeren. En ik neem vast alles te serieus op, en ik speel niet mee in je (eigen) spelletje, maar zo ben ik en daardoor erger ik me aan je.
Dat kon ik vroeger ook hoor, Erik. Me ergeren aan mensen die dingen niet echt serieus leken te nemen. Alleen vorig jaar heb ik een wel heel serieuze kant van het leven leren kennen, en dan besef je ineens dat het toch best lekker kan zijn om ook eens dingen wat minder serieus te bekijken. En dat voelt een stuk beter dan toen ik me nog ergerde aan het voornamelijk niet serieus zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik sla de eerste 2 haltes wel over.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:32 schreef rena het volgende:
[..]
Via Erik en Zhenar langs MB, Airelle, Babette enzovoorts?![]()
![]()
* Kijkt omlaagquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:31 schreef Bupatih het volgende:
Wat ik doe en overheb voor anderen is gewoon erectie-opwekkend!
En och, ik kan ook hártstikke serieus zijn, hoor!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kon ik vroeger ook hoor, Erik. Me ergeren aan mensen die dingen niet echt serieus leken te nemen. Alleen vorig jaar heb ik een wel heel serieuze kant van het leven leren kennen, en dan besef je ineens dat het toch best lekker kan zijn om ook eens dingen wat minder serieus te bekijken. En dat voelt een stuk beter dan toen ik me nog ergerde aan het voornamelijk niet serieus zijn.
En Dizzle overslaan?!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:32 schreef rena het volgende:
[..]
Via Erik en Zhenar langs MB, Airelle, Babette enzovoorts?![]()
![]()
Ja, ik heb je ook wel eens serieus gezien, maar dan vraag ik me af hoe oprecht dat dan is, aangezien je boosheid, je ergernis aan anderen etc, niet écht oprecht zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
En och, ik kan ook hártstikke serieus zijn, hoor!
Maar dat moet je gewoon niet te vaak doen. En enkele bij...serieuze zaken(Goh, logisch!)
Je kan met mij hartstikke goed praten over serieuze zaken. Vraag maar aan MB en Christine.En Kaat!
Dizzle is van mij.quote:
* Tha_Erik cola weggiet.quote:
MB en ik zagen hem eerderquote:
JOUW GEMIS, BITCH!quote:
Daar ben ik gelukkig ook niet voor in.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou wel komen om cola te drinken, maar niet voor een hobbelig ritje....
Pech voor jullie. He's my bitch, hij zit hier in mijn kelderquote:
Dáár is 'ie dus!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:39 schreef rena het volgende:
[..]
Pech voor jullie. He's my bitch, hij zit hier in mijn kelder![]()
De wijnkelder toevallig? Dat zou de hoofdpijn verklaren. Teveel Chateau Migraine gedronken!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:39 schreef rena het volgende:
[..]
Pech voor jullie. He's my bitch, hij zit hier in mijn kelder![]()
Speaking of which... ik heb nog een smegmarandje om mijn eikel dat er simpelweg om vráágt om door iemand weggeknabbeld te worden! Interested?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
Als ik mensen met iets kan helpen, dan zal ik dat in de meeste gevallen ook wel doen, hoor!
Ho, maar ik ben ook eigenlijk nog bijna nooit écht boos geweest op iemand hier, maar afreageren gaat zo lekker hier.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
En ik ben ook niet oprecht boos op anderen!Daar is de wereld te mooi voor!
Ik heb genoeg discussies of onenigheden met BVO gehad...en toch maak ik bijvoorbeeld nog steeds even graag avatars voor hem.
Als ik mensen met iets kan helpen, dan zal ik dat in de meeste gevallen ook wel doen, hoor!
Erik. Neem tenminste één ding van me aan:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb je ook wel eens serieus gezien, maar dan vraag ik me af hoe oprecht dat dan is, aangezien je boosheid, je ergernis aan anderen etc, niet écht oprecht zijn.
Ik heb hem op een andere manier plat gekregen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
De wijnkelder toevallig? Dat zou de hoofdpijn verklaren. Teveel Chateau Migraine gedronken!
Ah, gadver!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Speaking of which... ik heb nog een smegmarandje om mijn eikel dat er simpelweg om vráágt om door iemand weggeknabbeld te worden! Interested?![]()
Met je enorme jetsers zeker!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb hem op een andere manier plat gekregen. [afbeelding]
O jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Speaking of which... ik heb nog een smegmarandje om mijn eikel dat er simpelweg om vráágt om door iemand weggeknabbeld te worden! Interested?![]()
Je ontwijkt de vraagquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, gadver!![]()
Vooral dat 'wegknabbelen' deed het 'm.
Als je tand-oogcoördinatie maar in orde isquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je tand-oogcoördinatie maar in orde is![]()
quote:
Antwoord: Nee!quote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Antwoord: Nee!
Helpen, oké. Maar het moet niet ten koste gaan van mijn eigen plezier en/of gezondheid!
Ik walg soms ook van je hoor.quote:
Jij kunt er ook niks aan doen dat seks met eenden zo lekker isquote:
je had gelijk!quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar toch is het wél opvallend hoe ik steeds zeg dat ik mijn personal issues niet behandel op FOK!, maar uiteindelijk toch met dingen die me dwars zitten op de proppen kom.
Hoezee, bupa heeft als gave dat alles om hem draait, mijn gave is zeuren.
Hoe weet jij dat dan weerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij kunt er ook niks aan doen dat seks met eenden zo lekker is![]()
Dat heeft pberends mij verteldquote:
Blijft leuk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij is dicht!?quote:
Tussen alle onzin die ik uitkraam heb ik ook nog wel eens gelijkquote:
En dat positieve punt benadrukken wij graag voor je hoor!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tussen alle onzin die ik uitkraam heb ik ook nog wel eens gelijk.
Ik vind jouw zelfonderwaardering stomquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tussen alle onzin die ik uitkraam heb ik ook nog wel eens gelijk.
Maar de negatieve ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat positieve punt benadrukken wij graag voor je hoor!![]()
quote:
KAP ER DAN MEE!quote:
quote:
DENK JE NIET DAT IK DAT AL GEDAAN HAD, ALS IK HET KONquote:
ANDERS LEBBER IK JE AF HOOR. EN DAT WIL JE NIETquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DENK JE NIET DAT IK DAT AL GEDAAN HAD, ALS IK HET KON.
Je hebt er drie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er eentje he.... dat zei Danny een keer
Of heeft die ene zich al vermenigvuldigd?
Maar het is zo veel makkelijker als je de schuld op anderen af kan schuiven.quote:
En ik?quote:
Ja, maar als die niet terecht is, werkt dat alleen maar averechts.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is zo veel makkelijker als je de schuld op anderen af kan schuiven.
Dan moet je toch een keertje volwassen worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En waarom denk je dat?quote:
Met die instelling roep je het dus over jezelf af he!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook maar wat, ik weet helemaal niet hoeveel van die notes ik heb. Ooit eens geprobeerd om het A_R te vragen, maar die draaide er zo omheen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En waarom denk je dat?
Mên, je bent nog te mieterig om een modje uit te schelden.
Andijvieneuker!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En waarom denk je dat?
Mên, je bent nog te mieterig om een modje uit te schelden.
0.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook maar wat, ik weet helemaal niet hoeveel van die notes ik heb. Ooit eens geprobeerd om het A_R te vragen, maar die draaide er zo omheen.
hoeveel heb ik er dan? 1? 2? 5?
Wát? My god, dat valt me nog tegen van mezelf.quote:
EN IK???????quote:
Dat is niet schelden, maar feiten benoemen.quote:
Je zelfmedelijden is ook stom!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DENK JE NIET DAT IK DAT AL GEDAAN HAD, ALS IK HET KON.
Muurbloempjes.quote:
Als je vannacht ligt te slapen kom ik je in je bek schijten klootzakquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
Maar 0 dus.
¤5,- overmaken naar Danny (administratiekosten ofzoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef DaMart het volgende:
Maar je mag zeker niets zeggen over de inhoud he? Ik ben namelijk best nieuwsgierig waarvoor dan eigenlijk... ik ben altijd zo braaf...![]()
Verder? Verder? Wat blijft er verder nog over dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je zelfmedelijden is ook stom!![]()
Maar verder ben je leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |