Ik had een contract voor een half jaar. Dat werd niet verlengd, zogenaamd omdat ik niet aan de verwachtingen voldeed. Daar hadden ze me nog nooit eerder op gewezen, en ik had wel al eens functioneringsgesprekken met mijn meerdere gevoerd. Ik werd eigenlijk gewoon een beetje te duur voor ze, want nog geen week nadat ik weg was, werden mijn diensten gedraaid door iemand die een jaar jonger was dan ik.quote:
Het moest er toch een keer van komenquote:
Hallo!quote:
Eh ja, ik hou 't op laat en dat ik morgen al weer vroeg bezoek krijg... Dus ik ga zo maar eens m'n bed inquote:Op zondag 28 mei 2006 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of vroeg. Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt
Dan wens ik je alvast welterusten!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh ja, ik hou 't op laat en dat ik morgen al weer vroeg bezoek krijg... Dus ik ga zo maar eens m'n bed in.
Dankje! Er blijven alleen allemaal mensen op msn tegen me aankwekkenquote:
quote:
Ik ben blij dat ik tegen je aan ben blijven kwekkenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje! Er blijven alleen allemaal mensen op msn tegen me aankwekken.
MB
Ik ben ook iemand uit zijn bed aan het houden op MSN geloof ikquote:Op zondag 28 mei 2006 00:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje! Er blijven alleen allemaal mensen op msn tegen me aankwekken.
MB
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:35 schreef Paltos het volgende:
Ah, het is gezellig.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:51 schreef Paltos het volgende:
Ja, MB is er.
En het wordt steeds gezelliger!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:35 schreef Paltos het volgende:
Ah, het is gezellig.
Ja, want ik ga bijna naar bedquote:
Ja, want ik ben er.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:35 schreef Paltos het volgende:
Ah, het is gezellig.
Ik heb hier ook nog een paar flessen liggen. Ik drink alleen zelf geen alcohol, dus ook geen wijn...quote:Op zondag 28 mei 2006 00:50 schreef MissBliss het volgende:
Nee, dat zou niet slim zijn.
Wijn is wel een natuurlijk slaapmiddel voor mijheb alleen nog niet genoeg op voor dat effect.
Probeer eens wat klappen op je hoofd met de flesquote:Op zondag 28 mei 2006 00:50 schreef MissBliss het volgende:
Nee, dat zou niet slim zijn.
Wijn is wel een natuurlijk slaapmiddel voor mijheb alleen nog niet genoeg op voor dat effect.
Sorryquote:Op zondag 28 mei 2006 00:52 schreef MissBliss het volgende:
Komt jouw briljante suggestie weer net voor mijn post XM
Jij blijft het naar bed gaan uitstellen he!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Probeer eens wat klappen op je hoofd met de fles.
Ik heb stalkerts op msn!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij blijft het naar bed gaan uitstellen he!
Ik ben onschuldigquote:
Klopt! Er zijn er nog 2 over!quote:
quote:
quote:
De deceptiequote:Op zondag 28 mei 2006 00:59 schreef DaMart het volgende:
Wat kan een videoclip een liedje trouwens enorm niet leuk meer maken....
Ik had een heel vrolijk deuntje gedownload, en heb voor de gein de videoclip ook even van internet gehaald... blijkt het gewoon te zijn ingezongen door een stel breezerpubertjes wiens leeftijd waarschijnlijk nog op 2 handen te tellen is
Blog27 - Hey Boyquote:Op zondag 28 mei 2006 01:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ben ik ook nieuwsgierig welk nummer dat is natuurlijk.
Ja, ik kan het nummer niet meer horen zonder die kindervideo op mijn netvlies te krijgen...quote:Op zondag 28 mei 2006 01:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De deceptie
Ik weet nog dat ik dat bij het eerste nummer van Britney hadIk vond haar zo 'zwart' klinken
![]()
Nooit van gehoordquote:
Op 538 hadden ze jaren geleden wel een leuk grapje. Daar hadden ze 'Smack my bitch up' van The Prodigy gemixt met 'Hit me baby one more time'quote:Op zondag 28 mei 2006 01:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De deceptie
Ik weet nog dat ik dat bij het eerste nummer van Britney hadIk vond haar zo 'zwart' klinken
![]()
Oh, die mixliedjes zijn leukquote:Op zondag 28 mei 2006 01:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op 538 hadden ze jaren geleden wel een leuk grapje. Daar hadden ze 'Smack my bitch up' van The Prodigy gemixt met 'Hit me baby one more time'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |