ik heb al een ponyquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:12 schreef poepeneesje het volgende:
Never of my life. Straks ga jij i.p.v. zij met het geld naar de hoeren.
Ik ben alles behalve gierig. En sex met dieren isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:16 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik heb al een pony![]()
dus wees niet zo gierig![]()
Oja puike OP en initiatief.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:22 schreef OG-Loco het volgende:
Vermeld even dat stufi net binnen schijnt te zijn.
Ik ben geenzins vanplan het in mijn eigen zak te stekenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:25 schreef nozem het volgende:
![]()
Leuke OP.
Maar inderdaad, 100 euro is zo verdiend, en wie zegt me dat jij eigenlijk wel te vertrouwen bent?
Van de andere kant, het missen van een euro is nu ook weer niet zo'n ramp.
En wat een 'aparte' topics hebben beide heerschappen geopend zeg..
O je wilt de boel enigszins zien te rechtvaardigen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef FuifDuif het volgende:
Hoewel ik de goede bedoelingen van onze vriend Pony-Lover ten zeerste kan waarderen ( jongen), moet mij toch wel even van het hart dat ik het bijzonder onprettig vind om te zien hoe een dergelijke samengestelde opsomming van topics de zaken zo uit hun verband kunnen rukken. Het is niet zo vreemd dat men als gevolg hiervan mij als een idioot gaat beschouwen.
Trouwens, als een hoer te duur wordt ben ik ook wel te vangen voor de vriendin van één der gulle heren.
Uiteraard wil ik bewijzen zien als ik een bijdrage lever. Als het even kan met beeldmateriaal. De penetratie 'an sich' hoef ik niet te zienwil ik niet eens zien. Het gaat meer om het moment ervoor en erna.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:27 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik ben geenzins vanplan het in mijn eigen zak te steken![]()
Graag alleen ontopic reagerenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:33 schreef bladerunnereric het volgende:
hum lekker in zo natte pony kut.
of valt dit niet onder dieren sex?.
Dat gaan we regelenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Uiteraard wil ik bewijzen zien als ik een bijdrage lever. Als het even kan met beeldmateriaal. De penetratie 'an sich' hoef ik niet te zienwil ik niet eens zien. Het gaat meer om het moment ervoor en erna.
Bewijzen dus.
Mooi zo. Ik hou het in de gaten.quote:
Ik vind de opsomming uitermate verhelderend,quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef FuifDuif het volgende:
Hoewel ik de goede bedoelingen van onze vriend Pony-Lover ten zeerste kan waarderen ( jongen), moet mij toch wel even van het hart dat ik het bijzonder onprettig vind om te zien hoe een dergelijke samengestelde opsomming van topics de zaken zo uit hun verband kunnen rukken. Het is niet zo vreemd dat men als gevolg hiervan mij als een idioot gaat beschouwen.
Trouwens, als een hoer te duur wordt ben ik ook wel te vangen voor de vriendin van één der gulle heren.
sterk puntquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
McCarthy moet het bovendien voor lief nemen dat is de vrije markt. Blijkbaar is hij niet aantrekkelijk genoeg.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:42 schreef erwinrt het volgende:
Speciaal voor deze Actie een bankrekening 107238133 (Rabobank)
Daar is inderdaad ook nog te weinig over nagedacht. Maar och, after all is het gewoon leuk tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:47 schreef MissBliss het volgende:
Maar zal een ontmaagding niet nóg meer vage topics veroorzaken? Stel dat 1 van de heren faalangst heeft, of na 1 seconde klaarkomt...
Misschien kan kan het neuken met een hoer ze er ook toe brengen voortaan geheel van sex af te zien. Dat is ook een oplossing.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:47 schreef MissBliss het volgende:
Maar zal een ontmaagding niet nóg meer vage topics veroorzaken? Stel dat 1 van de heren faalangst heeft, of na 1 seconde klaarkomt...
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
Aan de TT's te zien denk ik dat ze niet meer te redden zijn. McCarthy moet het bovendien voor lief nemen dat is de vrije markt. Blijkbaar is hij niet aantrekkelijk genoeg.
Een heel behoeftig heroine hoertje dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Misschien kan kan het neuken met een hoer ze er ook toe brengen voortaan geheel van sex af te zien. Dat is ook een oplossing.
Het schiet nog niet echt op zo![]()
we hebben nu twee euro voor ze, van mij![]()
dat heb ik dan even gemistquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:02 schreef Alicey het volgende:
McCarthy wilde zelf bovendien nog Kees helpen.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nobel, PL.
En ik vertrouw hem. Ik heb alleen geen geld meer over, na mijn donatie aan hemzelf toen ie boodschappen moest doen.
Zondigen doet leven.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef Reya het volgende:
Sinds wanneer is een immorele, onzedelijke component van de materialistische maatschappij als een hoer besteed aan FuifDuif?![]()
hij heeft geen andere opties meer vrees ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef Reya het volgende:
Sinds wanneer is een immorele, onzedelijke component van de materialistische maatschappij als een hoer besteed aan FuifDuif?![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef FuifDuif het volgende:
Jij bent ook altijd scherp he!quote:
op dat gebied wel jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd scherp he!Zelfs in de schuldige bui waar ik nu in verkeerd zag ik dat over het hoofd.
Haha, dit is echt geniaalquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
wat moet Kees doen om onbetaald goeie sex te krijgen
Ja, zouden ze al toe zijn aan het homo worden?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:27 schreef rayteon het volgende:
Volgens mij zijn McCarthy en FuiFuif gewoon één en dezelfde...of ze lijken zo op elkaar dat ze elkaar misschien kunnen helpen.![]()
Ik ben verdoemd!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
op dat gebied wel ja![]()
Maar ik heb een aantal van die topics mee zitten lurken en heb me uitermate goed vermaakt.
Dit topic is gewoon de slagroom op de taart
wheeheeeeik zei slagroom
Que ? vat 'm even niet !quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja, zouden ze al toe zijn aan het homo worden?![]()
wss tot de dood voor een van beide erop volgt gezien de trant van hun topicsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
in de zin dat ze elkaar dan zouden kunnen "helpen".
Of gewoon aan willekeurige vrouwen die je tegenkomt vragen of ze met je naar bed gaan. Er lopen figuren rond die dat doen, en gezien de verontwaardigde reactie die je krijgt wanneer je weigert ga ik er vanuit dat ze normaal gesproken succes boeken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:34 schreef NightH4wk het volgende:
Dosis GHB is goedkoper.
twee bloedende hoopjes vlees met een kloppende penis erinquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wss tot de dood voor een van beide erop volgt gezien de trant van hun topics
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of gewoon aan willekeurige vrouwen die je tegenkomt vragen of ze met je naar bed gaan. Er lopen figuren rond die dat doen, en gezien de verontwaardigde reactie die je krijgt wanneer je weigert ga ik er vanuit dat ze normaal gesproken succes boeken.
Bij mij worden ze dan vervolgens boos omdat ze natuurlijk wel gewoon van plan waren te betalen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]Bij mij druipen dat soort lui altijd heel zielig af. Niks verontwaardiging. Ik lach ze heel hard uit en verkondig luidruchtig de reden van mijn lachbui.
![]()
Could be..quote:Volgens mij zijn beide heren uit angst voor dergelijke reacties ook hier op fok zoek naar meer info ipv echt vrouwen aan te spreken.
Hoe dat zo?quote:Maar ik zou dan ook een slechte hoer zijn.
Mjah, zelfs als man ben je er niet vrihgewaard van. Tip voor de personen in kwestie: hang maar lang genoeg in het park rond, dan komen er vanzelf mensen vragen of je even zin hebtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]Bij mij druipen dat soort lui altijd heel zielig af. Niks verontwaardiging. Ik lach ze heel hard uit en verkondig luidruchtig de reden van mijn lachbui.
![]()
Volgens mij zijn beide heren uit angst voor dergelijke reacties ook hier op fok zoek naar meer info ipv echt vrouwen aan te spreken.
Maar ik zou dan ook een slechte hoer zijn.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij mij worden ze dan vervolgens boos omdat ze natuurlijk wel gewoon van plan waren te betalen.
quote:Hoe dat zo?
Mjah, en wat zeg je dan?quote:
Denk inderdaad niet dat een man daar dan zo blij mee is.quote:![]()
Waarom vraag je dat??? Je hebt me beter kunnen bekijken dan 99,9 % van de fokkers en je vraagt dat.
Nee maar serieus.... een man die naar de hoeren gaat wil niet uitgelachen worden. En ik ben wel heel erg bitch. En als er geen liefde bij zit ken ik geen enkele genade.
Hoe kunnen we er voor zorgen dat de jongens niet worden uigelachen als ze mogen neuken?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Waarom vraag je dat??? Je hebt me beter kunnen bekijken dan 99,9 % van de fokkers en je vraagt dat.
Nee maar serieus.... een man die naar de hoeren gaat wil niet uitgelachen worden. En ik ben wel heel erg bitch. En als er geen liefde bij zit ken ik geen enkele genade.
Juistquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef remlof het volgende:
Goed topic, die arme usertjes moeten eindelijk eens aan de daad!
Je mag aannemen dat ze de benodigde sociale vaardigheden wel hebben in die beroepsgroep.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Hoe kunnen we er voor zorgen dat de jongens niet worden uigelachen als ze mogen neuken?
Moeten we de hoertjes eerst gaan ondervragen over hun sociale vaardigheden?
![]()
Waar doet me dit topic (inclusief TS toch aan denken??quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:09 schreef Pony-Lover het volgende:
kom op mensen, jullie moeten wel geld overmaken![]()
mail me even, tenzij je postbank hebt, dan gaat het ook met alleen het rekening nummer uit de OP.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:13 schreef Goed_Gek het volgende:
ik ben ook wel bereid om 4 euro over te maken
ik kan het geld morgenaaf wel overmaken omdat ik nu bij mijn ouders zit en de raboreader hier kaduuk is
Gezien de hoeveelheid topics en de aard ervan blijft dan nu alleen nog maar het laatste overquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:13 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Waar doet me dit topic (inclusief TS toch aan denken??
Geld geven daaarvoor zeker; terwijl mn eigen vriendin een maand weg is en ik dus ook geen neukseks kan hebben ja; dat KAN wel; dat weet ik ook; maar zo'n trouweloze mfkr ben ik niet
Geen geouwehoer; gaan ze eerst maar met zn tweeen naar R & P om tips op te doen; daarna tips proberen in de praktijk te brengen en als dat niet lukt dan nuecken ze maar met elkaar. Hup Opgelost!
Juist, er over praten helpt niet (meer)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid topics en de aard ervan blijft dan nu alleen nog maar het laatste over
Zullen ze leuk vinden...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:16 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Juist, er over praten helpt niet (meer)
vandaar ook deze actie![]()
dat gaan we regelenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:18 schreef longinus het volgende:
Ik betaal alleen als er een film en foto's van gemaakt worden en deze op Fok! wordt gezet.
tenzij je hoer bent.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:19 schreef WEST het volgende:
je laat je toch niet ontmaagden door een hoer![]()
Voor Fuif-Duif en McCarthy zit er niks anders meer opquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:19 schreef WEST het volgende:
je laat je toch niet ontmaagden door een hoer![]()
Dat zou vooral voor Mc Carthy een ramp zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Voor Fuif-Duif en McCarthy zit er niks anders meer op![]()
Het is dit of ranzige topics blijven openen tot hun pik zwart ziet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:21 schreef Goed_Gek het volgende:
gemailed ...
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou voor 8 euro heb je toch al een redelijke hoer hoor!!
zal ik er 2 euro bij doen, dan kunnen ze zónder condoom
Top, ik zet je in de OPquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
okido first thing in the morning.... moet nu een trein halen!!
doeiiii
ik denk een blanke, een zwarte zou nu echt te schokkend voor ze zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:37 schreef longinus het volgende:
Moet het eigenlijk een zwarte of een blanke hoer zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |