Ze beloven in ieder geval een superkrasbestendige coating. Maar aangezien we nog niet veel voorbeelden hebben gezien van werkende Blu-Ray drives zou ik geen idee hebben hoe het in de praktijk gaat.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:54 schreef Fallen het volgende:
Nou ben ik dus wel heel benieuwd hoe dat zal gaan op de Blu-Ray (single en/of dual) en hoe die omgaan met read-errors.
Iemand een idee?
En hoe krijgt je krasjes als een DVD gewoon stil in een drive zit? Zitten er stiekem kras monstersjes in dat ding die er krasjes op gaan maken wanneer je hem niet eruit haalt?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:38 schreef Fallen het volgende:
Omdat je anders krasjes op je DVD krijgt...
Heb die trailer al een paar keer gezien.... het is gewoon ziek hoe extreem dit spel is voor me. Ik MOET dit hebbenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:53 schreef Asskicker14 het volgende:
15 minuten lange trailer van MGS4: Guns of the Patriot
Gametrailers.MGS4.
PS3.
![]()
Snake is al bijna bejaard in MGS4. Lijkt me niet dat daar nog veel vervolgen op kunnen komen.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:48 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat zegt Kojima als sinds MGS2. Ik neem het met een korrel zout.
MGS3 was ook een MGS zonder Solid Snake. Ging prima.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Snake is al bijna bejaard in MGS4. Lijkt me niet dat daar nog veel vervolgen op kunnen komen.
Dat zou heel onlogisch zijn, waarom zou Kojima dat doen als hij heeft aangegeven dat dit de laatste deel is?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef SToRM81 het volgende:
Ze kunnen altijd nog van die prequels gaan maken he![]()
Dan kun je tenminste weer met een jonge Snake spelen
Met Raiden zou het maar uitmelkerij zijn, daartoe zie ik Kojima niet toe in staat.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
MGS3 was ook een MGS zonder Solid Snake. Ging prima.
Omdat Kojima ook al eens gezegd heeft dat MGS2 zijn laatste zou zijn. Na MGS3 zei hij weer exact hetzelfde.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zou heel onlogisch zijn, waarom zou Kojima dat doen als hij heeft aangegeven dat dit de laatste deel is?
3M heeft een coating ontwikkelt waardoor de BD-roms gewoon als schijfjes verkocht worden, in plaats van de cassette's a la UMD.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ze beloven in ieder geval een superkrasbestendige coating. Maar aangezien we nog niet veel voorbeelden hebben gezien van werkende Blu-Ray drives zou ik geen idee hebben hoe het in de praktijk gaat.Ik denk dat het allemaal wel goed zal komen.
Dat gaat volgens mij echt een goed spel worden!quote:
Alleen als ie PS3 spellen speeltquote:Op maandag 29 mei 2006 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Will the real fanboys please stand up?
Wie koopt er een Playstation-horloge van 510 euro?
Dat is TDK met z'n "Durabis" coating.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:21 schreef SocialDisorder het volgende:
3M heeft een coating ontwikkelt waardoor de BD-roms gewoon als schijfjes verkocht worden, in plaats van de cassette's a la UMD.
Niet zo'n puik plan om bij de echte onthulling van je systeem een crappy presentatie te hebbenquote:Op maandag 29 mei 2006 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:
who cares about the conference? Alleen azijnzeikerds pissen daarop. Vorig jaar had Sony de beste conferentie. Nu de slechtste. So what?
De informatie die werd gegeven zoog juistquote:Het gaat om de informatie die gegeven wordt. 17 november kan heel de wereld aan de PS3, de prijzen zijn bekend, en de functies van de controller zijn bekend. Klaar.
ik was onder de veronderstelling dat 3M deze coating had gemaakt.quote:
En dan krijg je wel 1080p! Goede deal, lijkt mij. Ik zou ze meteen kopen.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:52 schreef Diablos79 het volgende:
Was toch ook bekend dat Blu-Ray films niet veel duurder zouden worden dan DVD's. Gemiddeld genomen zouden ze maar 10% duurder zijn dan films op DVD.
Ik wist het niet zeker, dus ik zocht even bevestigingquote:Op maandag 29 mei 2006 18:56 schreef Diablos79 het volgende:
Op een Blu-Ray speler(of Ps3) kun je gewoon al je oude DVD's kijken
Maar dat was geloof ik toch ook al algemeen bekend?
En nog meer geluidskanalen met een nog hogere kwaliteit!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:53 schreef H.Flick het volgende:
En dan krijg je wel 1080p! Goede deal, lijkt mij. Ik zou ze meteen kopen.
Technisch gesproken niet.quote:Blue Ray is toch wel BC met DVD? Want anders moet ik al die boxen weer opnieuw gaan kopen.
Dan had je ook gewoon kunnen kijken op www.blu-ray.comquote:Op maandag 29 mei 2006 18:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker, dus ik zocht even bevestiging.
...of in de OP.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:58 schreef Diablos79 het volgende:
Dan had je ook gewoon kunnen kijken op www.blu-ray.com
Crysis Instinctquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:57 schreef SToRM81 het volgende:
PS3 programmeurs gezocht bij Crytek: klik
Zou Crysis dan toch op de PS3 komen?![]()
Probleem is meer dat de CryTek engine DirectX10 is en de PS3 en 360 de technologie aanboord hebben van DX9, dus die engine moet beperkt wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Dan moeten ze hun engine ook wat makkelijker te programmeren maken denk ik.
Dat zal ook meehelpen idd. Maar hoe vaak is de Crysis-engine verkocht de afgelopen 2 jaar?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Probleem is meer dat de CryTek engine DirectX10 is en de PS3 en 360 de technologie aanboord hebben van DX9, dus die engine moet beperkt worden
Alleen aan UbiSoft voor Far Cry spinoffsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat zal ook meehelpen idd. Maar hoe vaak is de Crysis-engine verkocht de afgelopen 2 jaar?
Die van ¤600. Wil gewoon het complete packet. En als ik over een paar jaar een HDTV koop met HDMI en ik heb dan een Ps3 die dat niet ondersteund zou ik weer spijt hebben lol.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:07 schreef SocialDisorder het volgende:
Welke versie?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die van ¤600. Wil gewoon het complete packet. En als ik over een paar jaar een HDTV koop met HDMI en ik heb dan een Ps3 die dat niet ondersteund zou ik weer spijt hebben lol.
Hier heb ik wel mijn twijfels overquote:Asked if he was disappointed that the game wasn't part of Sony's press conference, he explained away the absence by claiming that "we're making huge progress every single day. We went in just two days from a point where we weren't happy to being where we are now. We think we'll surpass the footage, it was an incredible visualisation, but we're delivering an incredible interactive experience and we really think we'll go beyond it."
Ik wacht nog even met een HDTV(ook omdat ik er geen geld voor heb nu lol).. Maar bijna al die HDTV's zijn maar HD ready en die wil ik niet. Ik weel een HDTV die gewoon 1080p ondersteund en niet maar tot 720 zoals al die HD ready tv's.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
HDTV had bij mij al gestaan als ik er ruimte voor had gehad. Deze zomer ga ik het huis uit, en het eerste wat mijn huis binnenkomt is een HDTV.
"Ja maar een matras om op te slapen dan?"
Nope! HDTV eerst, mooiste plekje in huis gaat naar de TV. Daarna zien we wel waar we de rest dumpen.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met een HDTV(ook omdat ik er geen geld voor heb nu lol).. Maar bijna al die HDTV's zijn maar HD ready en die wil ik niet. Ik weel een HDTV die gewoon 1080p ondersteund en niet maar tot 720 zoals al die HD ready tv's.
Is dat zo? dat ze betere kwaliteit zijn? De laatste keer toen ik heb gekeken waren die van philips niet echt mooi van beeld, die van sony en samsung waren echt veel mooier. Ik denk trouwens dat als je van al die merken de duurste koopt dat er in kwaliteit niet zoveel verschil zal zittenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:02 schreef SocialDisorder het volgende:
Philips zijn betere kwaliteit. Ik las trouwens dat 1080p niet op te gamen valt voorlopig, omdat de fillrates nog te laag liggen. 1080i is voorlopig prima zat. Ook omdat ik vaak snelle actiefilms kijk, en trage fillrates gewoon bagger zijn dan.
Dat en 1080i-schermen zijn iets gunstiger geprijst
Zijn idd ingame, van een Tekken 6 engine-techdemo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Ingame (?) Tekken 6 screen.
http://www.gameinfowire.com/news.asp?nid=8818
(Even pasten, direct linken werkt niet)
Tekken.
Sterker nog, voor mij is het DE reden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:39 schreef Diablos79 het volgende:
Tekken is voor mij al een reden om de Ps3 te kopen
Maar je moet duidelijk wat vaker op FOK!Games komenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sterker nog, voor mij is het DE reden.
Meer dan MGS, FF of welke game dan ook.
Graphics boeien me echt niet, gameplay uber alles.
Tekken.
Nou FF13 en MGS4 zijn voor mij ook wel grote redenen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sterker nog, voor mij is het DE reden.
Meer dan MGS, FF of welke game dan ook.
Graphics boeien me echt niet, gameplay uber alles.
Tekken.
Ach, ik moet wel meer... Je lijkt m'n vriendin wel,quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar je moet duidelijk wat vaker op FOK!Games komen
DIT is degene die je wilt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:56 schreef Diablos79 het volgende:
Ik koop er wel een van Sony, past mooi bij mijn PS3 dan lol
Zolang je het verschil maar blijft zien, vind ik het best.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, ik moet wel meer... Je lijkt m'n vriendin wel,.
Ik heb liever 1080P met 30 frames per seconde dan 1080i. Het vergt dezelfde bandbreedte en voor veel games is 30 fps genoeg. Zolang het signaal maar progressief is. Interlacing is achterhaald en totaal niet geschikt voor de moderne panelen die toch allemaal progressief zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:02 schreef SocialDisorder het volgende:
Philips zijn betere kwaliteit. Ik las trouwens dat 1080p niet op te gamen valt voorlopig, omdat de fillrates nog te laag liggen. 1080i is voorlopig prima zat. Ook omdat ik vaak snelle actiefilms kijk, en trage fillrates gewoon bagger zijn dan.
Dat en 1080i-schermen zijn iets gunstiger geprijst
Maar de fillrate dan? Je PS3 kan wel leuk met 30 FPS beeldjes uitspugen, als je scherm er maar 12 per seconde kan verwerken, heb je daar natuurlijk geen drol aan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb liever 1080P met 30 frames per seconde dan 1080i. Het vergt dezelfde bandbreedte en voor veel games is 30 fps genoeg. Zolang het signaal maar progressief is. Interlacing is achterhaald en totaal niet geschikt voor de moderne panelen die toch allemaal progressief zijn.
Is dat nu eigenlijk echt 1080p/30? of nog 29.97 (ntsc)?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb liever 1080P met 30 frames per seconde dan 1080i. Het vergt dezelfde bandbreedte en voor veel games is 30 fps genoeg. Zolang het signaal maar progressief is. Interlacing is achterhaald en totaal niet geschikt voor de moderne panelen die toch allemaal progressief zijn.
1080i/60 is net zoveel pixels per seconde als 1080P/30, dus ik neem aan dat de fillrate ook gelijk is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:36 schreef SocialDisorder het volgende:
Maar de fillrate dan?
Je hebt 1080P/60, 1080P/30 en 1080P/24. 1080P/24 gaat waarschijnlijk gebruikt worden voor BD-video en het zou heel goed kunnen dat 1080P/30 inderdaad op de 29.97 frames per seconde van NTSC is gebaseerd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:39 schreef InsertCredit het volgende:
Is dat nu eigenlijk echt 1080p/30? of nog 29.97 (ntsc)?
Of hebben ze het gelijk getrokken met vidcam (/24)?
fillrate is van het scherm. Of responsetime, weet ik veel hoe het heet. In elk geval hoe lang het duurt voor een nieuw beeldje op het scherm getoverd is. Dat is momenteel bij 1080p-schermen nog te laag voor snelle acties on screen, las ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
1080i/60 is net zoveel pixels per seconde als 1080P/30, dus ik neem aan dat de fillrate ook gelijk is.
[..]
Je hebt 1080P/60, 1080P/30 en 1080P/24. 1080P/24 gaat waarschijnlijk gebruikt worden voor BD-video en het zou heel goed kunnen dat 1080P/30 inderdaad op de 29.97 frames per seconde van NTSC is gebaseerd.
Als je echt snelle actie wilt dan moet je gewoon een progressief 60Hz signaal hebben. Wat dat betreft is zelfs 720p (wat altijd 60Hz is) beter dan 1080i.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:50 schreef SocialDisorder het volgende:
fillrate is van het scherm. Of responsetime, weet ik veel hoe het heet. In elk geval hoe lang het duurt voor een nieuw beeldje op het scherm getoverd is. Dat is momenteel bij 1080p-schermen nog te laag voor snelle acties on screen, las ik.
mijn gevoel zegt dat je iets tegen interlaced hebt....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als je echt snelle actie wilt dan moet je gewoon een progressief 60Hz signaal hebben. Wat dat betreft is zelfs 720p (wat altijd 60Hz is) beter dan 1080i.
Dan heeft jouw gevoel het juist!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:12 schreef SocialDisorder het volgende:
mijn gevoel zegt dat je iets tegen interlaced hebt....
de PS3 gaat alst goed is alles van 480i tot 1080p uitpoepen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan heeft jouw gevoel het juist!
Interlacing werkt prima op ouderwetse analoge CRT beeldbuizen, omdat het daarom amper opvalt (door de traagheid van de fosforstrips). Maar met de platte schermen van tegenwoordig moet het signaal eerst gedeinterlaced worden en dat is niet alleen omslachtig en onnodig, het beeld wordt er niet echt veel beter van en het kan ook nog een "lag" opleveren als de deinterlacinghardware niet snel genoeg is.
De hele reden dat 1080i bestaat, is omdat het verzonnen is in de jaren '80 toen er alleen nog maar met CRT schermen gewerkt werd en LCD of plasma nog helemaal niet aan de orde waren.
Maargoed. Ik ben benieuw hoe de beeldinstellingsmogelijkheden zijn op de PS3. Zou mooi zijn als je alles progressief zou kunnen uitvoeren (hetzij 60fps, hetzij 30fps...)
Klopt. Maar wat ik me dus af vraag is of je dat per game moet instellen of dat je dat gewoon in het PS3 menu zelf een beeldformaat instelt en dat de PS3 alle games daaraan aanpast. Denk het laatste, aangezien ze beweerd hebben dat PS1 en PS2 games ook in HD gespeeld kunnen worden en dat zit toch echt niet in de game-code.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
de PS3 gaat alst goed is alles van 480i tot 1080p uitpoepen.
Ik hoop dat je het éénmaal instelt, en dat de games het allemaal overnemen, want ik wordt GEK van die spellen waar je eerst van alles in moet stellen voor je uberhaupt een beetje kan spelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat ik me dus af vraag is of je dat per game moet instellen of dat je dat gewoon in het PS3 menu zelf een beeldformaat instelt en dat de PS3 alle games daaraan aanpast. Denk het laatste, aangezien ze beweerd hebben dat PS1 en PS2 games ook in HD gespeeld kunnen worden en dat zit toch echt niet in de game-code.
Nou nou das wel een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het éénmaal instelt, en dat de games het allemaal overnemen, want ik wordt GEK van die spellen waar je eerst van alles in moet stellen voor je uberhaupt een beetje kan spelen.
Tja oke... goed punt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:04 schreef kepler het volgende:
hint: [High Definition & Multichannel Audio] #5
Klopt dat wel? Volgens mij is de 360 een stuk hoger dan de PS2 bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef InsertCredit het volgende:
Ps3-size valt me nog goed mee:
[afbeelding]
ow nu de PS3 de grootste en lelijke console is is het opeens niet meer belangrijk?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:02 schreef Diablos79 het volgende:
Is het uberhaupt belangrijk welke console het kleinst, grootst, mooist of lelijkst is?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:55 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Klopt dat wel? Volgens mij is de 360 een stuk hoger dan de PS2 bijvoorbeeld.
Nee, maar toen de XBOX uitkwam waren het de PS fanboy's die eindeloos lang over het formaat bleven doorgaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:02 schreef Diablos79 het volgende:
Is het uberhaupt belangrijk welke console het kleinst, grootst, mooist of lelijkst is?
Voor mij is het nooit belangrijk geweest. De PS2 en PS1 vind ik er ook beide niet uit zien. En ik vind trouwens de PS3 niks lelijker dan de Xbox360. Meeste consoles zijn geen schoonheden.. Vooral de US versie van de SNES was een lelijk ding hehe.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:18 schreef kepler het volgende:
[..]
ow nu de PS3 de grootste en lelijke console is is het opeens niet meer belangrijk?
Goh... ze zijn het dus niet allemaal met elkaar eens daar bij Ubisoft!quote:Ubi boss loves PS3 controller
by GamesIndustry.biz
30/05/2006 18:00
Microsoft bigwigs may be lining up to take a pop at it, but Ubisoft president Yves Guillemot loves the PS3's motion-sensing controller - promising that plenty of Ubi titles will support it.
Guillemot's comments came in an exclusive interview with Eurogamer TV, due to be broadcast soon, with the publisher boss revealing: ?We were so happy to see that Sony was taking that direction - we think it will help to have a better experience so we are going to use that a lot.?
Guillemot did not specify any PS3 games which might incorporate motion-sensing - but given Sony's announcement appeared to come as a genuine surprise to most of the games industry, any such titles are probably a long way off.
It's not just the PS3 controller that Ubi's keen on, of course. The publisher recently proved itself to be one of the leading third-party supporters of the Nintendo Wii's remote controller, showing off titles such as Red Steel and Rayman Raving Rabbids.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:02 schreef Diablos79 het volgende:
Goh die Nintendo fans moeten toch wel heel gefrustreerd zijn
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:22 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
met de groeten van Tomassozie wii topic
... ach het is alleen maar een compliment ... en sinds sony toch niets nieuws heeft ontwikkeled met de PS3 tja dan moeten ze wel gaan copieren anders lopen ze weer achter.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:02 schreef Diablos79 het volgende:
Goh die Nintendo fans moeten toch wel heel gefrustreerd zijn
Hierom zou je zeggen dat fanboys nog pubers of zo zijn, maar waarom zijn het dan vaak ook mensen rond de 20quote:
Mensen van 40-50 kunnen nog onzeker zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hierom zou je zeggen dat fanboys nog pubers of zo zijn, maar waarom zijn het dan vaak ook mensen rond de 20
Ik word een beetje moe van die redactieleden die steeds melden dat het oud nieuws is omdat het al op fok.games heeft gestaan.quote:
dan zou je er wat vaker moeten komenquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die redactieleden die steeds melden dat het oud nieuws is omdat het al op fok.games heeft gestaan.
Niet iedereen komt daar.
Leuk dat je het zelf zegtquote:
Giant enemy crabquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:49 schreef Tain het volgende:
Genji 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat meer
sorry?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Leuk dat je het zelf zegt
[..]
Giant enemy crab![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[..]
Giant enemy crab![]()
PS3: Mooiere graphics, mooier geluid, Blu-Ray films kunnen kijken, bloedgeile kastquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Wat is er beter aan een ps3 dan een ps2 of ps voor iemand die rond de 2x per maand speelt?
Wat zijn blu-ray filmsquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PS3: Mooiere graphics, mooier geluid, Blu-Ray films kunnen kijken, bloedgeile kast
PS2: Goedkoper, 50 Cent Bulletproof (NOFI)
Dat stukje is echt briljantquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[..]
Giant enemy crab![]()
Nee op de PS2 heb je een spel van 50 Cent, leek me wel toepasselijk ivm met je avatarquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:33 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Wat zijn blu-ray filmsIk wil er alleen maar spelletjes op spelen hoor.. Of een dvd kon je er ook in afspelen toch? En die ps2 is steviger of zo ??
Maar ik hoef helemaal geen films erop te kijken.. Ik wil gewoon spelletjes spelenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee op de PS2 heb je een spel van 50 Cent, leek me wel toepasselijk ivm met je avatar
BluRay is één van de opvolgers van DVD. Meer opslagcapaciteit, dus mooier beeld. Hoewel je daar met een oude TV weinig van zult merken. Maar dit gaat allemaal richting het HD-TV topic. Dus ik verwijs je daar maar naar.
PS2. Xbox wordt niet meer ondersteunt door Microsoft. Komen geen spellen meer op. PS2 wordt nog een paar jaar ondersteund door Sony, komen nog genoeg spellen op, en je hebt een hele ruime keuze uit oudere spellen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:45 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Maar ik hoef helemaal geen films erop te kijken.. Ik wil gewoon spelletjes spelenEn wat is dan beter (ook qua prijs enz) ps2 of xbox
Iedereen is hier geloof ik een diehard fanquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PS2. Xbox wordt niet meer ondersteunt door Microsoft. Komen geen spellen meer op. PS2 wordt nog een paar jaar ondersteund door Sony, komen nog genoeg spellen op, en je hebt een hele ruime keuze uit oudere spellen.
Voor 149 euootjes ben jij de trotse eigenaar van een gloedjenieuwe PS2quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:50 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Iedereen is hier geloof ik een diehard fanMaar ik vind de n64 zelfs nog leuk om te spelen
Dus met 3 spellen of zo ben ik sowieso al tevreden
Voor hoeveel zou ik een ps2 kunnen halen?
Ja maar ik heb er dus echt GEEN verstand van... Hoewel goedkoper wel als beter klinktquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voor 149 euootjes ben jij de trotse eigenaar van een gloedjenieuwe PS2
Tweedehands zijn ze natuurlijk een goedkoper.
Maar er zijn zat goeie games, beetje een rukargument SD.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PS2. Xbox wordt niet meer ondersteunt door Microsoft. Komen geen spellen meer op.
Of je wacht even op de nieuwe consolesquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er dus echt GEEN verstand van... Hoewel goedkoper wel als beter klinktIk wil zo 2 of meer van die dingen om te spelen en tekken als spel en andere ken ik niet echt
Ja maar de mensen die ik ken hebben een xbox of een ps en als ik dan een nintendo neem kan ik geen spellen lenenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:59 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Of je wacht even op de nieuwe consoles
Wiiiiiiiiii Even het filmpje bekijken
Die dure Xboxen en Playstations
* SocialDisorder werpt blik op library van PS2 & PS1quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar er zijn zat goeie games, beetje een rukargument SD..
Tja, dan moet je een PS2 nemenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:05 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ja maar de mensen die ik ken hebben een xbox of een ps en als ik dan een nintendo neem kan ik geen spellen lenen![]()
Op de wehkamp zie ik trouwens voor 175 een ps2 (met 2)
dixons 160 met 1, 190 met 2
neckermann 150 voor met 1 (zwart)
en wtf is een starterspakket
Juist niet, EA ontwikkelt alles met de PS2-controller als uitgangspunt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tja, dan moet je een PS2 nemen
Tenzij je van EA sports enz. houd, dan kan je beter een Xbox halen, denk ik.
ik vind tekken leuk.. en mortal combat (maar die is geloof ik van de n64quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tja, dan moet je een PS2 nemen
Tenzij je van EA sports enz. houd, dan kan je beter een Xbox halen, denk ik.
PS2 halen, Tekken & GTA double pack erbij halen en je kan even vooruitquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:08 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
ik vind tekken leuk.. en mortal combat (maar die is geloof ik van de n64) en uhhm.... voetbal spellen, vliegspellen, race spellen (tenzij gta) vind ik
en de sims op de pc vind ik leuk en verder ken ik geen spellen
oja halo ging wel maar beetje moeilijk te besturen
quote:Preise von Segas PS3- und Wii-Spielen
31.05.06 - Atari hat Preise von PS3- und Wii-Spielen veröffentlicht, die sich auf die Beneluxländer beziehen. Die Spiele sind von Sega, allerdings übernimmt Atari den Vertrieb der Software in diesen Regionen.
- Sonic The Hedgehog (PS3): Euro 67,99
- World Snooker Championship 2007 (PS3): Euro 73,99
- Sonic Wild Fire (Wii): Euro 59,99
- Super Monkey Ball: Banana Blitz (Wii): Euro 59,99
Inwiefern die Preise auch auf Deutschland zutreffen, bleibt abzuwarten: Hierzulande regelt Sega den Vertrieb und hat noch keine offiziellen Preisangaben zu den obigen Spielen gemacht.
CLICK (JeuxVideo: 'Les prix des jeux Playstation 3 et Wii')
quote:We invented realtime 3D graphic 1994 with Playstation.
He expects that every PS3 game will use the motion sensor technology.
I and the consumers don't care about Live Anywhere.
Sony has some plans with MySpace but Harrison can't talk about it.
He believes that PS3 is the place where consumers will use the internet, watch movies and play games. "The Playstation 3 is a computer. We don't need the PC"
Nou ja dat eerste klopt iedergevalquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:51 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.spiegel.de/netzwelt/netzkultur/0,1518,418642,00.html
[..]!!!!!!
Invented ookquote:
Ja en PS1 kwam uit de luchtvallen zonder jaren ontwikkelingquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Invented ook. Alsof er geen andere devvers waren die bezig waren met realtime 3d graphics
. Pc games e.d.
En ook de N64 was toen allang in ontwikkeling, dus dat ze het uitgevonden hebben vind ik zo'n loze uitspraak
Owja en ook dit nog..
[afbeelding]
Het is ook 3d, maar het is REALTIME 3Dquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:19 schreef MMaRsu het volgende:
Dat doet er niet toe, het is wel 3d
Tis geen 2d toch?
Ja we gaan er nu netzo lang over door dat we allemaal op onze knieen gaan en zeggen dat het geweldige Nintendo de eerste was met Realtime-3D graphicsquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:36 schreef SocialDisorder het volgende:
bloederige hel, gaan we het nou hebben over wie 3D-gaming heeft uitgevonden?
LucasArts; in hun adventures waren objecten die ver weg waren altijd kleiner.
Wat was dan het eerste spel in realtime 3D?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:36 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Het is ook 3d, maar het is REALTIME 3D
Starhawk!quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Wat was dan het eerste spel in realtime 3D?
Starhawk!quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja ik zag het :p
Maar met polygonen?
quote:"The cell processor is so powerful that it can tell us wich came first; the egg or the chicken"
Hehe nou ik las laats een nieuwsbericht op Fok dat wetenschappers eruit waren dat het Ei er eerst was. Hebben ze zeker de Cell gebruiktquote:
Ik denk dat sony bedoelde een wereld waar je vrij in kan rond lopen/rijden/vliegen met 3 polygonen.quote:
Kwestie van smaak, voor mij zijn er op de XBOX meer toffe games dan de PS1 en 2 bij elkaar.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder] werpt blik op library van PS2 & PS1[/me]
[me=SocialDisorder werpt blik op library van Xbox
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
Exact het omgekeerde hier. Xbox heb een paar maanden te leen gehad.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, voor mij zijn er op de XBOX meer toffe games dan de PS1 en 2 bij elkaar.
En ik heb beide vanaf het begin gehad ongeveer.
Uh, weekveelquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
en met Tekken bedoel ik natuurlijk Tekken 5 he?
Nee klopt, te ingewikkeldquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
zij houdt niet van fussball spielen.
Tekken 5, de gehele Guilty Gear serie en Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi kan ik je dan van harte aanbevelenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Uh, weekveel
Gewoon schop spelletjes enz is leuk![]()
Ik weet niet wat jij speelt dan maarquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Nee klopt, te ingewikkeld![]()
Dan heb jij een hele beprekte smaakquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, voor mij zijn er op de XBOX meer toffe games dan de PS1 en 2 bij elkaar.
En ik heb beide vanaf het begin gehad ongeveer.
Beperkt? Waar slaat dįt nou weer op.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:09 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan heb jij een hele beprekte smaak
Ninja Gaiden > Playstation gamesquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:28 schreef Diablos79 het volgende:
Net alsof er op de Ps1 en Ps2 alleen japanse zooi is. Zowat alle games die op de Xbox zijn heeft de Ps2 ook. En dan nog is eens een paar 1000 die de Xbox niet heeft
quote:
Ik moet God of War nog steeds kopenquote:
Hijs platinum, dus goedkoopquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik moet God of War nog steeds kopen
I know ¤19,95 bij de FRS enzo, maar ik heb al tijdsgebrek, en dat gaat in de komende maanden alleen maar erger wordenquote:
it's worth it, trust me. En je omgeving zal begrijpen dat je iets minder tijd voor minder belangrijke zaken hebt. GOW comes in first.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
I know ¤19,95 bij de FRS enzo, maar ik heb al tijdsgebrek, en dat gaat in de komende maanden alleen maar erger worden
Hij was inderdaad erg goed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:28 schreef Diablos79 het volgende:
GoW is echt een musthave. Met gemak een van de beste spellen van vorig jaar
...en dat wordt dat ook echt een release in 2011quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:08 schreef Diablos79 het volgende:
Als ze met Gow3 net zoveel uit de ps3 weten te halen als dat ze met Gow2 uit de Ps2 doen, dan word dat spel echt om te kwijlenzo mooi.
Als het een succes is komt er heus wel een deel 4. Trilogie of niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:22 schreef SocialDisorder het volgende:
een deel vier in een trilogie wordt een lastig verhaal vermoed ik
Voor zover ik weet zit er geen Emotion Engine in de PS3 dus moeten ze alles gaan emulerenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:11 schreef kepler het volgende:
is er al bekend hoe ze de backwards compatability gaan verzorgen voor de PS3? Want de hardware is compleet anders en naar mijn idee moeten ze net als op de 360 gaan werken met emulators?? Of komt er een aparte PS2-chip op? (dit was toch ook het geval met de PS2?)
Softwarematig via emulatie. Cell is lomp genoeg om de PS1 en PS2 te emuleren. Maar het is niet zoals bij de Xbox 360 dat ieder spel z'n eigen emulator krijgt (is ook niet te doen met de gigantische hoeveelheid software op de PS1+PS2).quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:11 schreef kepler het volgende:
is er al bekend hoe ze de backwards compatability gaan verzorgen voor de PS3? Want de hardware is compleet anders en naar mijn idee moeten ze net als op de 360 gaan werken met emulators?? Of komt er een aparte PS2-chip op? (dit was toch ook het geval met de PS2?)
Bij de 360 snap ik die problemen ook niet eigenlijk, je emuleert het apparaat en dat zou je maar 1x hoeven doen en dan moeten alle spellen werken in theoriequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Softwarematig via emulatie. Cell is lomp genoeg om de PS1 en PS2 te emuleren. Maar het is niet zoals bij de Xbox 360 dat ieder spel z'n eigen emulator krijgt (is ook niet te doen met de gigantische hoeveelheid software op de PS1+PS2).
Ik verwacht wel regelmatig firmware updates waarmee de emulator ook steeds beter gaat werken.
Kan misschien alsnog. Zou best kunnen dat de Xbox 360 in een later stadium een firmware upgrade krijgt met een universele emulator.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef Tain het volgende:
Bij de 360 snap ik die problemen ook niet eigenlijk, je emuleert het apparaat en dat zou je maar 1x hoeven doen en dan moeten alle spellen werken in theorie
Misschien handig als je eerst even opzoekt wat real-time betekent.quote:
Chibibo ftwquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Misschien handig als je eerst even opzoekt wat real-time betekent.Star Fox is gewoon real-time 3D; dat je bewegingsvrijheid beperkt is doet daar niks aan af.
Bij starfox werden alleen sommige object 3D berekend. Het liep echt niet op een real-time 3D enginequote:Op donderdag 1 juni 2006 19:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Misschien handig als je eerst even opzoekt wat real-time betekent.Star Fox is gewoon real-time 3D; dat je bewegingsvrijheid beperkt is doet daar niks aan af.
De meeste objecten in het spel zijn 3D-modellen, en de weergave ervan wordt real-time berekend. Dan spreek je dus van een 3D engine, ondanks alle beperkingen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:32 schreef Diablos79 het volgende:
Bij starfox werden alleen sommige object 3D berekend. Het liep echt niet op een real-time 3D engine.. Starfox is gewoon pseudo-3D, want de objecten mogen dan wel 3D zijn, de omgeving is dat niet.
Het kan me geen hol interesseren of Nintendo de eerste was of niet. Waar het mij om gaat is dat je onzin verkoopt als je beweert dat een spel als Star Fox geen (real-time) 3D is.quote:En hoe graag je ook zou willen dat Nintendo de eerste was met 3d graphics, Sega was ze toch zeker een jaar voor
Tsja, Sony heeft het op dat gebied een stuk beter geregeld. Microsoft moet voor elke game een emu beschikbaar stellen. Kost tijd en geld en levert niks op.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:35 schreef Diablos79 het volgende:
Bij de xbox360 is dat backwards compatibility echt slecht gedaan gewoon, beetje prutswerk van MS op dat gebied. Neem aan dat het bij de PS3 wel goed zal lopen, de ps2 deed dat ook prima.
Het is onzin om te beweren dat het een compleet 3D spel was, want dat was het niet. De achtergrond was gewoon gemaakt met mode 7, wat dus 2d is. En veel objecten waren gewoon gemaakt met bitmaps.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
De meeste objecten in het spel zijn 3D-modellen, en de weergave ervan wordt real-time berekend. Dan spreek je dus van een 3D engine, ondanks alle beperkingen.
[..]
Het kan me geen hol interesseren of Nintendo de eerste was of niet. Waar het mij om gaat is dat je onzin verkoopt als je beweert dat een spel als Star Fox geen (real-time) 3D is.
Dat klopt, de 3D was erg beperkt. Echter, real-time 3D is real-time 3D, of het nu op een enkel object wordt toegepast of op een complete omgeving.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:06 schreef Diablos79 het volgende:
Het is onzin om te beweren dat het een compleet 3D spel was, want dat was het niet. De achtergrond was gewoon gemaakt met mode 7, wat dus 2d is. En veel objecten waren gewoon gemaakt met bitmaps.
De IO-chip van de PS2 is toch gewoon een PS1 chip? Vandaar dat het emuleren zo gemakkelijk gingquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:35 schreef Diablos79 het volgende:
Bij de xbox360 is dat backwards compatibility echt slecht gedaan gewoon, beetje prutswerk van MS op dat gebied. Neem aan dat het bij de PS3 wel goed zal lopen, de ps2 deed dat ook prima.
Idd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De IO-chip van de PS2 is toch gewoon een PS1 chip? Vandaar dat het emuleren zo gemakkelijk ging
Klopt. Al moest de GPU wel geėmuleerd worden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef SToRM81 het volgende:
De IO-chip van de PS2 is toch gewoon een PS1 chip? Vandaar dat het emuleren zo gemakkelijk ging
Zeker niet, Cell is net zo krachtig als een fucking atoombom!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:50 schreef SToRM81 het volgende:
Het emuleren van de PS2 gaat wel moeilijker zijn denk ik
voorlopig hebben we van de PS3 nog niks gezien qua Backwards Compabatility... eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, Sony heeft het op dat gebied een stuk beter geregeld. Microsoft moet voor elke game een emu beschikbaar stellen. Kost tijd en geld en levert niks op.
Kom op, niet zo naiefquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:28 schreef kepler het volgende:
[..]
voorlopig hebben we van de PS3 nog niks gezien qua Backwards Compabatility... eerst zien dan geloven
De PS2 had gewoon de chip van de PS1 als I/O processor, dus dat scheelt al een stuk voor de emulatie. PS3 moet het doen met pure softwarematige emulatie net zoals de 360quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom op, niet zo naiefOp de PS2 werkte ook zo goed als ELKE PSOne game, ik zie niet in waarom de PS3 ineens niet goed met BC om zou kunnen gaan.
Ben het met je eens dat ze er gewoon moeite voor moeten doen, maar Sony krijgt het bij de PS3 wel een heel stuk moeilijker om de BC op orde te krijgen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dan nogMet een beetje moeite werkt het gewoon. Maar dan moet je wel bereid zijn er moeite voor te doen
en dat vraag ik me een beetje af, ik verwacht dat ze net als bij de 360 gewoon de grootste titels BC maken. Alleen dan wel veel meer dan op de 360, echter lang niet alle games.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dan nogMet een beetje moeite werkt het gewoon. Maar dan moet je wel bereid zijn er moeite voor te doen
Burnout 3 werkt ook niet op de 360quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:11 schreef SocialDisorder het volgende:
De grootste titels BC:
Wel BC: Barbie Horse Adventures
Niet BC: Splinter Cell, Prince of Persia
of is dat inmiddels opgelost?
Dat denk ik ook. De chips van de PS2 kosten tegenwoordig waarschijnlijk geen drol meer om te produceren, dus voor de kostprijs van de PS3 zal het weinig uitmaken als ze deze chips zouden integreren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:17 schreef Diablos79 het volgende:
Zover ik heb gelezen doen ze een combinatie van hardware en software emulatie, dus waarschijnlijk zal er wel een chipje inkomen die de emulatie helpt.
Zou er iemand zijn zonder Xbox, die wel in het bezit is van deze spellen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:11 schreef SocialDisorder het volgende:
De grootste titels BC:
Wel BC: Barbie Horse Adventures
Niet BC: Splinter Cell, Prince of Persia
of is dat inmiddels opgelost?
Iemand zonder Xbox en met X360 zou best wel eens Splinter Cell willen spelen. Dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn zonder Xbox, die wel in het bezit is van deze spellen?
Dat gelul over BC, iemand die de oude spellen nog heeft flikkert zn oude console toch ook niet weg?
Ik weet niet hoeveel aansluitingen jij op je tv hebt zitten, maar 't is natuurlijk wel lichtelijk vervelend om naast je XBox360 ook je XBox op je tv aan te moeten sluiten, alleen omdat je nog 's een oude XBox titel wil spelen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn zonder Xbox, die wel in het bezit is van deze spellen?
Dat gelul over BC, iemand die de oude spellen nog heeft flikkert zn oude console toch ook niet weg?
Alle drie de Splinter Cell's doen het gewoon. Eerst goed lezen, dan babbels hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Iemand zonder Xbox en met X360 zou best wel eens Splinter Cell willen spelen. Dat kan dus niet.
Splinter Cell was gewoon een voorbeeld. Er waren een aantal grote titels die het niet deden. Ik ga die BClist toch niet minitieus bijhouden. Dat doen alleen hardcore MS-bashers en X360-bezitters. Ik ben geen van beiden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alle drie de Splinter Cell's doen het gewoon. Eerst goed lezen, dan babbels hebben..
Uit die lijst:quote:Ik weet niet welke lijst jij hebt, maar inmiddels doen alle grote titels het zowat.
http://www.xbox.com/en-US(...)ibilitygameslist.htm
Bij de T van Tom kijken.
Ik mis: Prince of Persia: Warrior Within, Prince of Persia: Two Thrones. Zomaar twee titels.quote:# Pinball Hall of Fame™
# Pitfall®: The Lost Expedition™
# Predator Concrete Jungle™
# Prince of Persia: The Sands of Time™
# Pro Evolution Soccer 5
# Pro Race Driver™
Dat zijn er 2.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Splinter Cell was gewoon een voorbeeld. Er waren een aantal grote titels die het niet deden. Ik ga die BClist toch niet minitieus bijhouden. Dat doen alleen hardcore MS-bashers en X360-bezitters. Ik ben geen van beiden.
[..]
Uit die lijst:
[..]
Ik mis: Prince of Persia: Warrior Within, Prince of Persia: Two Thrones. Zomaar twee titels.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:12 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel aansluitingen jij op je tv hebt zitten, maar 't is natuurlijk wel lichtelijk vervelend om naast je XBox360 ook je XBox op je tv aan te moeten sluiten, alleen omdat je nog 's een oude XBox titel wil spelen.
Weet het niet 100% zeker, maar volgens mij doet Panzer Dragoon Orta het ook niet d.m.v. BC en dat is op dit moment een van de weinige XBox spellen die ik nog wel 's wil afstoffen. Oh ja, en psychonauts, maar hoe 't daarmee zit weet ik ook niet. (te lam om te checken)
Volgens http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=8996quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zijn er 2.
Echt meer grote titels missen niet. En ze zijn niet al helemaal klaar, ze zeiden dat ze er op een gegeven moment mee gaan stoppen.
En terecht natuurlijk. Hoeveel tijd en resources moet je er nog insteken als inmiddels zoveel het al doet.
Ze hebben NOOIT beloofd dat alle titels het zouden doen by the way.
Klinkt verdacht veel als een belofte...quote:"At launch, Xbox 360 will be backward compatible with the top Xbox games," Xbox PR manager Michael Wolf told GamesIndustry.biz today. "Our goal is to have every Xbox game work on Xbox 360. You will NOT need to purchase a new 'version' - your original games will work on Xbox 360."
"Our goal is"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=8996
[..]
Klinkt verdacht veel als een belofte...
ach kom op man. your original games will work on a xbox 360.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Our goal is"
Dat is allerminst een belofte.
En hij zegt alleen dat je geen nieuwe versie van het spel hoeft te kopen, wat ook zo is.
Zonder het eerste stukje wordt die uitspraak ook best uit zijn context geruktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ach kom op man. your original games will work on a xbox 360.
valt me op dat je nu een stuk vergeeflijker bent dan met uitspraken van Ken Kutaragi, waar je iedere lettergreep gaat uitpluizen of hij die wel nagekomen is.
true, maar belofte blijft belofte.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Zonder het eerste stukje wordt die uitspraak ook best uit zijn context gerukt
Hypocriet gedrag is dan ook een instinctief menselijk iets. Met name m.b.t. mensen die je in hoger aanzien hebt dan anderen. Betrap mezelf er ook wel 's opquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
valt me op dat je nu een stuk vergeeflijker bent dan met uitspraken van Ken Kutaragi, waar je iedere lettergreep gaat uitpluizen of hij die wel nagekomen is.
Iemand met een Xbox zou ook best wel eens Gran Tourismo 4 willen spelen. Dat kan dus ook niet. Wat kut van Microsoftquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Iemand zonder Xbox en met X360 zou best wel eens Splinter Cell willen spelen. Dat kan dus niet.
Wat een wereldvergelijking. Echt. Hulde!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Iemand met een Xbox zou ook best wel eens Gran Tourismo 4 willen spelen. Dat kan dus ook niet. Wat kut van Microsoft![]()
Wat een absurde vergelijking en totaal niet relevantquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Iemand met een Xbox zou ook best wel eens Gran Tourismo 4 willen spelen. Dat kan dus ook niet. Wat kut van Microsoft![]()
Wat een vergelijking omgquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Proestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Het zijn er maar 200, en de overige 600 games tellen zeker niet voor MSquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, maar een stuk of 250.
Vet weinig man..
.
Sinds wanneer zijn er 800 games op de XBOX beschikbaar?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:06 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Het zijn er maar 200, en de overige 600 games tellen zeker niet voor MS
Het gaat over SCEA. Oftewel Sony Computer Entertainment America. Niet SCE (Sony Computer Entertainment) dus. De Amerikaanse idioten houden 2D games tegen. Why am I not surprised? Frigging yanks! Meh, zolang ik m'n Guilty Gear maar krijg.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
SocialDisorder, hier lees dit maar ff, gaat over waar ik het laatst in dat Sony haat 2d nieuwsbericht over had
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=103765
Ja, heb je wel eens in context leren lezen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zouden het er 100 meer of minder moeten zijn dan? Er staan ongeveer 800 Xbox Reviews op IGN. Dus 800 zijn het er minimaal. Dus hun BC laat nog heel veel te wensen over.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er 800 games op de XBOX beschikbaar?
Of heb ik 100+ titels over het hoofd gezien?.
Ja okay, ik had er niet bij vermeld dat het idd om SCEA ging, mijn excusesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het gaat over SCEA. Oftewel Sony Computer Entertainment America. Niet SCE (Sony Computer Entertainment) dus. De Amerikaanse idioten houden 2D games tegen. Why am I not surprised? Frigging yanks! Meh, zolang ik m'n Guilty Gear maar krijg.
je beschuldigt mij van selectief lezen terwijl je zelf niet veel beter bent? Knap.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, heb je wel eens in context leren lezen?.
Er staat toch duidelijk OUR GOAL IS.
Hoe haal je daar een belofte uit?
Een belofte breken is een PS3 laten zien en um een jaar later strippen onder het mom "concept".
En van het begin af aan was er bekend dat niet alle games BC zouden zijn, alleen de hele grote games.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je beschuldigt mij van selectief lezen terwijl je zelf niet veel beter bent? Knap.
En het PS3-design; er stond van meet af aan bij concept, dus niet mauwen.
Nu de PS3 nogquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:46 schreef Diablos79 het volgende:
Een stuk langer is ook overdreven
Wel grappig dat de ps2 meer dan 5000 exclusieve titels heeft.. Die niet op de xbox zijn
Hoezo overdreven?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:46 schreef Diablos79 het volgende:
Een stuk langer is ook overdreven
Wel grappig dat de ps2 meer dan 5000 exclusieve titels heeft.. Die niet op de xbox zijn
Er zit maar 1.5 jaar tussen. Dus dat is niet echt super lang.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo overdreven?
Zat 2 jaar tussen ofzo.
En 5000 exclusieve titels? Zijn er uberhaupt zoveel ps2 games in Europa?
Consoles worden gemiddeld om de vijf jaar 'vervangen' door een nieuw model dus dan is 1.5 jaar best een lange periode, maar neemt nog niet weg dat de PS2 vele malen meer titels heeft dan de Xbox.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:09 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Er zit maar 1.5 jaar tussen. Dus dat is niet echt super lang.
En ik heb het over wereldwijd. Wereldwijd zijn er meer dan 6000 ps2 games.
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=1778&cat=catps3quote:Wat denken de developers nu over Blu Ray en de gewone DVD wat door Microsoft nog wordt gebruikt?
Nou het volgende:
"The Darkness" developer:
Quote:
De xbox360 is een prachtige console, maar een ding moet ik wel kwijt, dat is het probleem van het opslag medium, DVD dus.En ook al wordt het gebagataliseerd, het is gewoon een probleem niets meer en niets minder.
Team Ninja:
Quote:
Wij hebben 2 opmerkingen betreffende Microsoft besluit om voor DVD te kiezen.
Het limiteerd developers, 9 GB is gewoon te weinig. Zeker als je als developer HD cut sceens aan een game wilt toevoegen, en deze HD cut sceens zijn zeker belangrijk, zij vormen en belangrijk onderdeel van het verhaal in de game. Het is Ironisch dat Microsoft steeds aanhaalt dat hun console echt een HD console is maar dan hadden ze gewoon ook voor een HD drager moeten kiezen.
Punt twee. Het zal ons niet verwonderen als over een jaar of 2 een xbox360/1 op de markt komt met een ingebouwde HD dvd of Blu Ray driver.
"Enchant Arms" developer:
Deze developer is bezig met de game "Enchant Arms" een RPG, en zit al met zijn handen in het spreekwoordelijke haar.
Quote:
We hoopten dat we de game op 2 DVD's zouden krijgen , maar zelf dat lijkt nu al onmogelijk, het zullen er waarschijnlijk 3 gaan worden. Iedere old school gamer kan je vertellen dat het switchen van de disc tijdens de game gewoon niet leuk is en het stoort in de hele game-experience.
Vivendi Universal,Michael Heilmann, chief technology officer van Vivendi Universal.:
Quote:
De technische behoeften van de gamedevelopers schreeuwt gewoon om meer geavanceerde opslagmedia.
Blu ray geeft ons die kwantiteit, prestaties en snelheid die we nodig hebben.
Electronic Arts:
Quote:
De komende games zijn HD en het is vitaal dat Sony hiervoor Blu ray heeft gekozen.
Blu Ray geeft ons de capaciteit, functionaliteit en interactiviteit die we nodig hebben voor de projecten die we in ontwikkeling hebben.
Ninja theory:
Quote:
Serieus de games zullen heel veel data voor alle levels karakters tussenfilmpjes en HD beelden, en AAA nodig hebben, zeker voor de games die wij in de planning hebben. Sony liet tijdens de presentatie zien dat het opslagmedium Blu Ray 100 keer zo groot was het de hele Main Ram. Om aan te tonen dat een DVD niet genoeg opslag heeft om een game zoals wij willen maken niet te kunnen herbergen, en wij moeten toegeven; dat is ook zo. Ja, wij zullen zeker weten Blu ray nodig hebben.
Mark Rein:
Quote:
Unreal tournament was 6 GB "ingepakt".
Next generation games zullen gewoon 20 GB zijn, en meer.
Hoe we dit op een 9GB DVD moeten krijgen, ik zou het gewoon niet weten.Het zullen zeker meerdere DVD's gaan worden.
Op de PS3 hoeven ons daar niet mee bezig te houden.
Toriyama van Square-Enix;
Quote:
Wij hebben discussies gehad intern en mede door Blu Ray voor de PS3 gekozen om FF XIII daar op uit te brengen, een DVD is gewoon niet goed genoeg om de games die wij willen maken met het type visual expression wat wij in FF XIII willen gebruiken.
Ook de shader mogelijkheden van de PS3 die beter zijn als die van de Xbox360 hebben een belangrijke rol gespeelt.
F1 developers.
Quote:
De PS2 zit gewoon aan zijn limiet met 22 autos in beeld. Maar de PS3 is echt een enorme stap voorwaarts, dat ding is een beest!!
We pompen enorm veel graphische details in de game, maar ook in alles, niet alleen de autos ook de omgevingen. Om je even een idee te geven,1 auto op de PS3 gebruikt evenveel geheugen als alle 22 autos op onze laatste F1 game op de PS2 samen. Dat is gewoon het 22 voudige.
Je zult zelfs beschadigingen aan de sidepods kunnen zien je kunt en je in de autos kunnen kijken , alle details zijn gewoon aanwezig. Ook de gameplay zal een grote verandering ondergaan. Het vergt een enorme berg aan data, nee wij zijn heel blij met BLu ray.
Ubisoft
Quote:
Onze focus ligt 100% op Blu Ray, ik kan geen vergelijk trekken met HD-dvd maar dit opslagmedia zal voorlopig ook nog niet gebruikt worden voor games, Blu ray echter al gelijk vanaf het begin. Blu Ray is echt awesome.
De capaciteit is ongelofelijk, de Data Transfer Rate is veel groter als we tot nu toe gewend zijn, zeker groter als bij DVD. En dat is belangrijker als het lijkt.
Data streaming is de engste manier om next-gen games naar een nieuw level te tillen. De HDD vinden wij niet zo belangrijk, maar wij wisten ook nog niet zeker of dit standaard in de PS3 zou zitten, dat is nu wel zo. Wij gebruiken liever de streaming techniek, maar HDD zou je de mogelijkheid geven om je hele gespeelde game op te slaan en hem later nog een terug te kijken, als een soort van zelfgemaakte "speelfilm".
We spelen nog met die gedachte.
Hieruit kun je volgens mij wel concluderen dat wat allemaal nu gezegd wordt door Microsoft en in de media dat Blu ray niet belangijk is gewoon niet waar is.
Want diegenen die de games maken zijn duidelijk een andere mening toegedaan.
Moet ik dit als een serieuze nieuwssite beschouwen? Mijn god, wat een taalfouten zeg!quote:Op zondag 4 juni 2006 11:47 schreef SToRM81 het volgende:
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=1778&cat=catps3
Wat wordt hier bedoeld met 'AAA'?quote:Serieus de games zullen heel veel data voor alle levels karakters tussenfilmpjes en HD beelden, en AAA nodig hebben,
Ik twijfel eraan of het waar is maar als het waar is is die blu-ray een veel groter voordeel dan ik had gedachtquote:Op zondag 4 juni 2006 11:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=1778&cat=catps3
quote:Awesome Sony statements made over the past few weeks and months that stick out in my head:
1. The reaction to our E3 conference was very positive
2. You should want to work harder to afford Playstation 3
3. It's probably too cheap
4. You would not criticize a master architect, so why criticize us?
5. Billions of dollars...hundreds of thousands of man hours...more powerful than the most powerful super computers...here's Genji 2
6. Playstation 3 is not a games machine
7. People would buy the machine if it were double the priceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
bron, for what it's worthquote:PS3 hardware slow and broken
In words and pictures
By Charlie Demerjian in Taipei: Monday 05 June 2006, 03:35
AFTER BREAKING THE news to me about PS3 RSX speeds earlier on the flight to Japan, my row-mate said 'if you think that's interesting, wait till you see this. Cell is hurting, badly'.
For those of you that believe in religions with karmic tendencies, scoops like this meant one of two things, the wings of the plane are about to fall off and I am going to die in a fiery ball, or worse yet, the movie selection will be worrisome. Cell memory access appears to be broken, RSX has half the triangle setup rate of the ATI chip in XBox360, and the true horror, Big Momma's House 2 and a Queen Latifa movie.
With the movie selection still making my brain throb from the glances I caught, I furiously took notes on what the source was saying. He started out saying that the RSX can only write about half as much vertex data as it can fetch, not an ideal situation by any stretch, but survivable.
Then came the horrible news, RSX appears to be limited to setting up 275 Million triangles/second, anemic compared to the 500+ million in XBox360. When asked about this apparent thumping dished out by MS, the reply from one notable ISV relations boffin was a terse 'What a Piece of Junk'. Talk about a steak in the heart.
Half the triangle setup capability in the PS3, could things get worse? Yes, far far worse, how about another disparity of three orders of magnitude? No, I am not joking, looking at Sony's own figures, Cell appears to be pretty badly broken.
PS3 memory bandwidth table
For main memory, it looks like Cell has about 25GBps of main memory bandwidth, and RSX is about 15-20GBps. Achievable bandwidth is between about two thirds of that and nearly 100%, clearly the elves in the caves surrounding Rambus central did something right with XDR. That is the happy news.
For local memory, the measured vs theoretical bandwidth is missing, I wonder why? RSX is at a solid 22.4GBps for both read and write, good job there green team. Then comes the blue team with Cell. Local memory write is about 4GBps, 40% of the next slowest bandwidth there. Then comes the bomb from hell, the Cell local memory read bandwidth is a stunning 16MBps, note that is a capital M to connote Mega vs a capital G to connote Giga. This is a three order of magnitude oopsie, and it is an oopsie, as Sony put it "(no, this isn't a typo...)".
If you can write at 250x the read speed, it makes Cell local memory just about useless. That means you do all your work out of main memory, and the whole point of local is, well, pointless. This can lead to contention issues for the main memory bus, and all sorts of nightmarish to debug performance problems. Basically, if this Sony presentation to PS3 devs shown to us is correct, it looks like PS3 will be hobbled in a serious way.
The next slide goes on to say "Don't read from local memory, but write to main memory with RSX(tm) and read it from there instead", and repeats the table numbers. This is very very bad. The number of times the presentation goes on to say that it is correct, and the lack of anything like "this will be fixed by production steppings, so take measures X, Y and Z" say to me that it is not a fixable snafu. Remember at E3 when I said that the PS3 demos there were object sparse? Any guesses why?
Someone screwed up so badly it looks like it will relegate the console to second place behind the 360. All the devs I talked to were lukewarm on the 360 architecture but universally negative on the PS3. Revelations like this go a long way to explain why you keep hearing about simmering problems from the Sony devs.
You end up with a console with half the triangle setup rate of the 360, a crippled CPU that is a bitch to program, and tools that are atrocious compared to the 360. To make matters worse, you have an arrogant set of execs telling us that twice the price is worth it for half the power, a year late. If it isn't already too late, Sony had better do something about this recto-cranial inversion or it may very well sink the console. µ
The Inquirer is best een redelijk betrouwbare bronquote:
wel een enorm verschil in theorie en praktijk...quote:
Van iemand uit het PS3-topic in GoT. (omdat ik zelf de technische kennis niet hebquote:Het sheet klopt wel, maar wat belangrijker is om te weten is waar de sheet over gaat. Natuurlijk klopt dat verhaal van de Inquirer van geen kont. Het blijkt over het geheugen van de RSX te gaan.
De PS3 heeft totaal 512Mb geheugen. Van die 512Mb is 256Mb (local memory) exclusief voor de RSX. Die andere 256Mb is voor de Cell en ook voor de RSX (main memory). Via een 1 of andere slinkse manier is er vanuit de Cell processorer toch het exclusieve geheugen van de RSX aan te spreken en te bewerken. Dit gaat met een bandbreedte van 16Mb/s.
Het verhaal wat bij deze sheet hoort is dat het mogelijk is om een connectie op te bouwen naar het geheugen van de RSX maar dit niet snel is. Het is trouwens ook vrij nutteloos om het geheugen van de grafischekaart te lezen en/of te bewerken vanuit de CPU. Athans, ik kan even geen toepassing bedenken waarom je dat zou willen.
Op GoT zitten natuurlijk de echte kenners van Cell en de architectuur van de PS3.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Van iemand uit het PS3-topic in GoT. (omdat ik zelf de technische kennis niet heb)
quote:Sony Bundles PS2 With PS3
Report from Japan suggests that a mini PS2 will be included in every PS3.
June 5, 2006 - A surprising report has emerged from Japan's Ultra One monthly technology magazine. The magazine's July issue reports that Sony will be achieving backwards compatibility on the PlayStation 3 not through software emulation, as previously announced, but through physical hardware.
The magazine states that the PS3 hardware, in its current form, includes the core PlayStation 2 chipset. This presumably means that initial PS3 units will include the single Emotion Engine (the PS2 CPU) and Graphic Synthesizer (the PS2 graphics chip) combo chip that powers the slim model PS2.
Of course, including the extra hardware drives up costs. The magazine adds that Sony plans on removing the PS2 chipset from future revisions of the PS3 hardware once it has finished development of a proper software-based PS2 emulator. Such a removal would help bring down costs for the system.
Sony has repeatedly stated that PS2 software would run on the PS3 through software emulation, leaving many to believe that the company had developed a powerful emulator for the older hardware. This would have been a particularly impressive feat, considering that even the PlayStation 2 originally used a combination of hardware and software to maintain backwards compatibility with original generation PlayStation games.
If the Ultra One report is true, the use of hardware emulation casts some doubts on what kind of visual updates we can expect for PlayStation 2 games. PlayStation games saw a few marginal upgrades when running on the PlayStation 2 due to the PlayStation graphics chip being emulated entirely through software running on the PS2's Graphics Synthesizer.
On the other hand, hardware emulation pretty much guarantees that every game that runs on the current PS2 will do so on the PS3.
A few other revelations appear in the Ultra One report, an investigative story into the reasons for the PS3's high price point. Izumi Kawanishi, head of Sony's Software Platform Development Division, commented to the magazine that one difference between the PS2 and the PS3 is that the PS3, as it was announced, is "nothing more than just the basic system." Sony is considering releasing models with larger volume hard disks and upgraded network features in the future. However, Kawanishi noted, Sony won't be changing CPU clock speed or memory amounts, as all PS3s have to run the same games.
The PS3 comes equipped with, in addition to a default hard disk, a "large amount of flash memory," the magazine reveals. This is used to house the operating system and all future system updates. Based on the wording in the magazine, it seems that the hard disk is to be used exclusively for multimedia content and will not contain any system features; users will, after all, be able to swap the built in hard drive out with any standard drive they pick up at a computer hardware store.
The magazine also provides an assurance about the PS3's compatibility with its own games. The PS2 lost compatibility with older titles as new models were released featuring updated chip designs. This won't be a problem with the PS3, as the magazine reveals that in the event that problems are discovered following an updated chip design, the system will be able to connect Online to download any required patches, which will then be stored on the hard disk.
Finally, the magazine gives a solid price estimate for the high-end PS3 model in Japan. Sony officially lists the price as "open," meaning retailers will have to determine their own pricing, but Ultra One says that the price is "expected" to be 73,000 yen.
Who exactly is expecting this price is anyone's guess, as the magazine doesn't give specifics. We'll wait for official word from Sony on that price point, and on the other details in the Ultra One article, before considering this report confirmed.
Het is je verder wel duidelijk dat de mensen van The Inquirer dat ook niet zijn hequote:Op maandag 5 juni 2006 23:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op GoT zitten natuurlijk de echte kenners van Cell en de architectuur van de PS3.
Die bewegingen vallen nog wel mee eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:36 schreef Tain het volgende:
http://www.jeux-france.com/jfplayer_video6042.html
Warhawk filmpje
Goed bezigquote:Digi-Guys is verheugd WarDevil Enigma aan te kondigen . De game is in ontwikkeling exclusief voor de PS3.
Met de last build van de RTE1080 Engine loopt Wardevil soepel in 1080P met 60FPS.
The RTE1080 Engine zelf kan verschillende modes aan (1080i en 720P) en ook verschillende framerates maar kan dus volledig gebruik maken van de features die de PS3 bied.
De showcase wat op de E3 getoond werdt is nog steeds Technology Work in Progress. Reken op een speelbare versie in het 3de kwart van 2006.
Lol, dat is ook een manier om de "emulatie" voor elkaar te krijgen natuurlijkquote:
Wat mij betreft is het de beste manier.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:56 schreef Cheiron het volgende:
Lol, dat is ook een manier om de "emulatie" voor elkaar te krijgen natuurlijk
Zo koop je dus eigenlijk een PS3 en PS2 in 1quote:
Het schijnt dat IGN weer eens nieuws heeft lopen verzinnen. Er is althans nog niets zeker.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:49 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zo koop je dus eigenlijk een PS3 en PS2 in 1
Vraag me dan alleen af hoe ze de ps1 gaan emuleren.
quote:Responding to an inquiry by Gamasutra regarding the validity of these claims, a SCEA U.S. representative responded: “At this time, that news from IGN is just speculation, and Sony has no official comment at this time. However, we will be sending out more concrete information regarding the hardware in the near future."
maar het is wel fijn om niet 2 verschillende apparaten aan te hoeven sluiten. Ook ivm de draadloze controller.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:36 schreef Diablos79 het volgende:
Er zal wel een chip in de ps3 zitten die helpt met emuleren, ze hebben zelf gezegd dat ze de emulatie met een combinatie van hardware en software gaan doen. Maar die BC boeit me opzich toch vrij weinig, ik koop geen ps3 om ps2/ps1 spellen te spelen.
Heb je daar een bron van? Want ik kan me niet herinneren dat ergens gelezen/gehoord te hebben.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:36 schreef Diablos79 het volgende:
Er zal wel een chip in de ps3 zitten die helpt met emuleren, ze hebben zelf gezegd dat ze de emulatie met een combinatie van hardware en software gaan doen.
Of juist wel ivm met de trilfunctie.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:25 schreef SocialDisorder het volgende:
maar het is wel fijn om niet 2 verschillende apparaten aan te hoeven sluiten. Ook ivm de draadloze controller.
Dus mag je er niet over klagen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:59 schreef LuukBes het volgende:
Kap eens met janken over 600 euri, die prijs is iets van 3 maanden houdbaar en dan daalt ie al sterk. First-adopter melk-prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |