Klopt dat wel? Volgens mij is de 360 een stuk hoger dan de PS2 bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef InsertCredit het volgende:
Ps3-size valt me nog goed mee:
[afbeelding]
ow nu de PS3 de grootste en lelijke console is is het opeens niet meer belangrijk?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:02 schreef Diablos79 het volgende:
Is het uberhaupt belangrijk welke console het kleinst, grootst, mooist of lelijkst is?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:55 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Klopt dat wel? Volgens mij is de 360 een stuk hoger dan de PS2 bijvoorbeeld.
Nee, maar toen de XBOX uitkwam waren het de PS fanboy's die eindeloos lang over het formaat bleven doorgaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:02 schreef Diablos79 het volgende:
Is het uberhaupt belangrijk welke console het kleinst, grootst, mooist of lelijkst is?
Voor mij is het nooit belangrijk geweest. De PS2 en PS1 vind ik er ook beide niet uit zien. En ik vind trouwens de PS3 niks lelijker dan de Xbox360. Meeste consoles zijn geen schoonheden.. Vooral de US versie van de SNES was een lelijk ding hehe.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:18 schreef kepler het volgende:
[..]
ow nu de PS3 de grootste en lelijke console is is het opeens niet meer belangrijk?
Goh... ze zijn het dus niet allemaal met elkaar eens daar bij Ubisoft!quote:Ubi boss loves PS3 controller
by GamesIndustry.biz
30/05/2006 18:00
Microsoft bigwigs may be lining up to take a pop at it, but Ubisoft president Yves Guillemot loves the PS3's motion-sensing controller - promising that plenty of Ubi titles will support it.
Guillemot's comments came in an exclusive interview with Eurogamer TV, due to be broadcast soon, with the publisher boss revealing: ?We were so happy to see that Sony was taking that direction - we think it will help to have a better experience so we are going to use that a lot.?
Guillemot did not specify any PS3 games which might incorporate motion-sensing - but given Sony's announcement appeared to come as a genuine surprise to most of the games industry, any such titles are probably a long way off.
It's not just the PS3 controller that Ubi's keen on, of course. The publisher recently proved itself to be one of the leading third-party supporters of the Nintendo Wii's remote controller, showing off titles such as Red Steel and Rayman Raving Rabbids.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:02 schreef Diablos79 het volgende:
Goh die Nintendo fans moeten toch wel heel gefrustreerd zijn
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:22 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
met de groeten van Tomassozie wii topic
... ach het is alleen maar een compliment ... en sinds sony toch niets nieuws heeft ontwikkeled met de PS3 tja dan moeten ze wel gaan copieren anders lopen ze weer achter.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:02 schreef Diablos79 het volgende:
Goh die Nintendo fans moeten toch wel heel gefrustreerd zijn
Hierom zou je zeggen dat fanboys nog pubers of zo zijn, maar waarom zijn het dan vaak ook mensen rond de 20quote:
Mensen van 40-50 kunnen nog onzeker zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hierom zou je zeggen dat fanboys nog pubers of zo zijn, maar waarom zijn het dan vaak ook mensen rond de 20
Ik word een beetje moe van die redactieleden die steeds melden dat het oud nieuws is omdat het al op fok.games heeft gestaan.quote:
dan zou je er wat vaker moeten komenquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die redactieleden die steeds melden dat het oud nieuws is omdat het al op fok.games heeft gestaan.
Niet iedereen komt daar.
Leuk dat je het zelf zegtquote:
Giant enemy crabquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:49 schreef Tain het volgende:
Genji 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat meer
sorry?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Leuk dat je het zelf zegt
[..]
Giant enemy crab![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[..]
Giant enemy crab![]()
PS3: Mooiere graphics, mooier geluid, Blu-Ray films kunnen kijken, bloedgeile kastquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Wat is er beter aan een ps3 dan een ps2 of ps voor iemand die rond de 2x per maand speelt?
Wat zijn blu-ray filmsquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PS3: Mooiere graphics, mooier geluid, Blu-Ray films kunnen kijken, bloedgeile kast
PS2: Goedkoper, 50 Cent Bulletproof (NOFI)
Dat stukje is echt briljantquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[..]
Giant enemy crab![]()
Nee op de PS2 heb je een spel van 50 Cent, leek me wel toepasselijk ivm met je avatarquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:33 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Wat zijn blu-ray filmsIk wil er alleen maar spelletjes op spelen hoor.. Of een dvd kon je er ook in afspelen toch? En die ps2 is steviger of zo ??
Maar ik hoef helemaal geen films erop te kijken.. Ik wil gewoon spelletjes spelenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee op de PS2 heb je een spel van 50 Cent, leek me wel toepasselijk ivm met je avatar
BluRay is één van de opvolgers van DVD. Meer opslagcapaciteit, dus mooier beeld. Hoewel je daar met een oude TV weinig van zult merken. Maar dit gaat allemaal richting het HD-TV topic. Dus ik verwijs je daar maar naar.
PS2. Xbox wordt niet meer ondersteunt door Microsoft. Komen geen spellen meer op. PS2 wordt nog een paar jaar ondersteund door Sony, komen nog genoeg spellen op, en je hebt een hele ruime keuze uit oudere spellen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:45 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Maar ik hoef helemaal geen films erop te kijken.. Ik wil gewoon spelletjes spelenEn wat is dan beter (ook qua prijs enz) ps2 of xbox
Iedereen is hier geloof ik een diehard fanquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PS2. Xbox wordt niet meer ondersteunt door Microsoft. Komen geen spellen meer op. PS2 wordt nog een paar jaar ondersteund door Sony, komen nog genoeg spellen op, en je hebt een hele ruime keuze uit oudere spellen.
Voor 149 euootjes ben jij de trotse eigenaar van een gloedjenieuwe PS2quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:50 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Iedereen is hier geloof ik een diehard fanMaar ik vind de n64 zelfs nog leuk om te spelen
Dus met 3 spellen of zo ben ik sowieso al tevreden
Voor hoeveel zou ik een ps2 kunnen halen?
Ja maar ik heb er dus echt GEEN verstand van... Hoewel goedkoper wel als beter klinktquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voor 149 euootjes ben jij de trotse eigenaar van een gloedjenieuwe PS2
Tweedehands zijn ze natuurlijk een goedkoper.
Maar er zijn zat goeie games, beetje een rukargument SD.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PS2. Xbox wordt niet meer ondersteunt door Microsoft. Komen geen spellen meer op.
Of je wacht even op de nieuwe consolesquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er dus echt GEEN verstand van... Hoewel goedkoper wel als beter klinktIk wil zo 2 of meer van die dingen om te spelen en tekken als spel en andere ken ik niet echt
Ja maar de mensen die ik ken hebben een xbox of een ps en als ik dan een nintendo neem kan ik geen spellen lenenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:59 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Of je wacht even op de nieuwe consoles
Wiiiiiiiiii Even het filmpje bekijken
Die dure Xboxen en Playstations
* SocialDisorder werpt blik op library van PS2 & PS1quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar er zijn zat goeie games, beetje een rukargument SD..
Tja, dan moet je een PS2 nemenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:05 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ja maar de mensen die ik ken hebben een xbox of een ps en als ik dan een nintendo neem kan ik geen spellen lenen![]()
Op de wehkamp zie ik trouwens voor 175 een ps2 (met 2)
dixons 160 met 1, 190 met 2
neckermann 150 voor met 1 (zwart)
en wtf is een starterspakket
Juist niet, EA ontwikkelt alles met de PS2-controller als uitgangspunt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tja, dan moet je een PS2 nemen
Tenzij je van EA sports enz. houd, dan kan je beter een Xbox halen, denk ik.
ik vind tekken leuk.. en mortal combat (maar die is geloof ik van de n64quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tja, dan moet je een PS2 nemen
Tenzij je van EA sports enz. houd, dan kan je beter een Xbox halen, denk ik.
PS2 halen, Tekken & GTA double pack erbij halen en je kan even vooruitquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:08 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
ik vind tekken leuk.. en mortal combat (maar die is geloof ik van de n64) en uhhm.... voetbal spellen, vliegspellen, race spellen (tenzij gta) vind ik
en de sims op de pc vind ik leuk en verder ken ik geen spellen
oja halo ging wel maar beetje moeilijk te besturen
quote:Preise von Segas PS3- und Wii-Spielen
31.05.06 - Atari hat Preise von PS3- und Wii-Spielen veröffentlicht, die sich auf die Beneluxländer beziehen. Die Spiele sind von Sega, allerdings übernimmt Atari den Vertrieb der Software in diesen Regionen.
- Sonic The Hedgehog (PS3): Euro 67,99
- World Snooker Championship 2007 (PS3): Euro 73,99
- Sonic Wild Fire (Wii): Euro 59,99
- Super Monkey Ball: Banana Blitz (Wii): Euro 59,99
Inwiefern die Preise auch auf Deutschland zutreffen, bleibt abzuwarten: Hierzulande regelt Sega den Vertrieb und hat noch keine offiziellen Preisangaben zu den obigen Spielen gemacht.
CLICK (JeuxVideo: 'Les prix des jeux Playstation 3 et Wii')
quote:We invented realtime 3D graphic 1994 with Playstation.
He expects that every PS3 game will use the motion sensor technology.
I and the consumers don't care about Live Anywhere.
Sony has some plans with MySpace but Harrison can't talk about it.
He believes that PS3 is the place where consumers will use the internet, watch movies and play games. "The Playstation 3 is a computer. We don't need the PC"
Nou ja dat eerste klopt iedergevalquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:51 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.spiegel.de/netzwelt/netzkultur/0,1518,418642,00.html
[..]!!!!!!
Invented ookquote:
Ja en PS1 kwam uit de luchtvallen zonder jaren ontwikkelingquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Invented ook. Alsof er geen andere devvers waren die bezig waren met realtime 3d graphics
. Pc games e.d.
En ook de N64 was toen allang in ontwikkeling, dus dat ze het uitgevonden hebben vind ik zo'n loze uitspraak
Owja en ook dit nog..
[afbeelding]
Het is ook 3d, maar het is REALTIME 3Dquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:19 schreef MMaRsu het volgende:
Dat doet er niet toe, het is wel 3d
Tis geen 2d toch?
Ja we gaan er nu netzo lang over door dat we allemaal op onze knieen gaan en zeggen dat het geweldige Nintendo de eerste was met Realtime-3D graphicsquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:36 schreef SocialDisorder het volgende:
bloederige hel, gaan we het nou hebben over wie 3D-gaming heeft uitgevonden?
LucasArts; in hun adventures waren objecten die ver weg waren altijd kleiner.
Wat was dan het eerste spel in realtime 3D?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:36 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Het is ook 3d, maar het is REALTIME 3D
Starhawk!quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Wat was dan het eerste spel in realtime 3D?
Starhawk!quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja ik zag het :p
Maar met polygonen?
quote:"The cell processor is so powerful that it can tell us wich came first; the egg or the chicken"
Hehe nou ik las laats een nieuwsbericht op Fok dat wetenschappers eruit waren dat het Ei er eerst was. Hebben ze zeker de Cell gebruiktquote:
Ik denk dat sony bedoelde een wereld waar je vrij in kan rond lopen/rijden/vliegen met 3 polygonen.quote:
Kwestie van smaak, voor mij zijn er op de XBOX meer toffe games dan de PS1 en 2 bij elkaar.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder] werpt blik op library van PS2 & PS1[/me]
[me=SocialDisorder werpt blik op library van Xbox
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
Exact het omgekeerde hier. Xbox heb een paar maanden te leen gehad.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, voor mij zijn er op de XBOX meer toffe games dan de PS1 en 2 bij elkaar.
En ik heb beide vanaf het begin gehad ongeveer.
Uh, weekveelquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
en met Tekken bedoel ik natuurlijk Tekken 5 he?
Nee klopt, te ingewikkeldquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
zij houdt niet van fussball spielen.
Tekken 5, de gehele Guilty Gear serie en Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi kan ik je dan van harte aanbevelenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Uh, weekveel
Gewoon schop spelletjes enz is leuk![]()
Ik weet niet wat jij speelt dan maarquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Nee klopt, te ingewikkeld![]()
Dan heb jij een hele beprekte smaakquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, voor mij zijn er op de XBOX meer toffe games dan de PS1 en 2 bij elkaar.
En ik heb beide vanaf het begin gehad ongeveer.
Beperkt? Waar slaat dát nou weer op.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:09 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan heb jij een hele beprekte smaak
Ninja Gaiden > Playstation gamesquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:28 schreef Diablos79 het volgende:
Net alsof er op de Ps1 en Ps2 alleen japanse zooi is. Zowat alle games die op de Xbox zijn heeft de Ps2 ook. En dan nog is eens een paar 1000 die de Xbox niet heeft
quote:
Ik moet God of War nog steeds kopenquote:
Hijs platinum, dus goedkoopquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik moet God of War nog steeds kopen
I know ¤19,95 bij de FRS enzo, maar ik heb al tijdsgebrek, en dat gaat in de komende maanden alleen maar erger wordenquote:
it's worth it, trust me. En je omgeving zal begrijpen dat je iets minder tijd voor minder belangrijke zaken hebt. GOW comes in first.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
I know ¤19,95 bij de FRS enzo, maar ik heb al tijdsgebrek, en dat gaat in de komende maanden alleen maar erger worden
Hij was inderdaad erg goed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:28 schreef Diablos79 het volgende:
GoW is echt een musthave. Met gemak een van de beste spellen van vorig jaar
...en dat wordt dat ook echt een release in 2011quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:08 schreef Diablos79 het volgende:
Als ze met Gow3 net zoveel uit de ps3 weten te halen als dat ze met Gow2 uit de Ps2 doen, dan word dat spel echt om te kwijlenzo mooi.
Als het een succes is komt er heus wel een deel 4. Trilogie of niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:22 schreef SocialDisorder het volgende:
een deel vier in een trilogie wordt een lastig verhaal vermoed ik
Voor zover ik weet zit er geen Emotion Engine in de PS3 dus moeten ze alles gaan emulerenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:11 schreef kepler het volgende:
is er al bekend hoe ze de backwards compatability gaan verzorgen voor de PS3? Want de hardware is compleet anders en naar mijn idee moeten ze net als op de 360 gaan werken met emulators?? Of komt er een aparte PS2-chip op? (dit was toch ook het geval met de PS2?)
Softwarematig via emulatie. Cell is lomp genoeg om de PS1 en PS2 te emuleren. Maar het is niet zoals bij de Xbox 360 dat ieder spel z'n eigen emulator krijgt (is ook niet te doen met de gigantische hoeveelheid software op de PS1+PS2).quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:11 schreef kepler het volgende:
is er al bekend hoe ze de backwards compatability gaan verzorgen voor de PS3? Want de hardware is compleet anders en naar mijn idee moeten ze net als op de 360 gaan werken met emulators?? Of komt er een aparte PS2-chip op? (dit was toch ook het geval met de PS2?)
Bij de 360 snap ik die problemen ook niet eigenlijk, je emuleert het apparaat en dat zou je maar 1x hoeven doen en dan moeten alle spellen werken in theoriequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Softwarematig via emulatie. Cell is lomp genoeg om de PS1 en PS2 te emuleren. Maar het is niet zoals bij de Xbox 360 dat ieder spel z'n eigen emulator krijgt (is ook niet te doen met de gigantische hoeveelheid software op de PS1+PS2).
Ik verwacht wel regelmatig firmware updates waarmee de emulator ook steeds beter gaat werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |