Je zegt het zelf, tweede worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:29 schreef Christibel het volgende:
Toch gun ik het Yves en Wendy ook wel. Zoveel pech en dan toch nog tweede worden. Petje af hoor !!!!
Oh ja. Waarom ook alweer?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:24 schreef Liejannuh het volgende:
Chris en Lut moeten winnen!
Yves en Wendy moeten dood.![]()
please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please pleasequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:42 schreef Juichtoon het volgende:
Mijn favorieten worden altijd 3e![]()
Maar goed, het was natuurlijk al lang duidelijk wie er zou gaan winnen, degenen die de arrogantie hebben om voor de start alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef 2Drix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef Juichtoon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk één van de finaleteams in de weg zitten. Net zoals Rink en Jorien bij Krieke en Natalie en Jeske en Elias bij Reinier en Clarinka.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef Gremen het volgende:
Maar wat gaan Amir en Jimmy in de laatste aflevering nog doen?
Volgens mij ook, zo werd het iig ook ondertiteldquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:04 schreef Sabinee het volgende:
Ben het helemaal met Nuna eens
En k_man, volgens mij noemde hij haar, behalve Prutske ook een aantal keer Ruth hoor!
Misschien zei hij wel 'trut'.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:11 schreef haagse_elfje het volgende:
dat hele ruth gebeuren vatte ik ook niet
Goh, je meent hetquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:47 schreef k_man het volgende:
Het is niet prutske als in verprutst, maar als een koosnaampje.
En dan zeker weer naar die badkamerspiegel-smiles van jimmy en amir moeten kijken, dacht het niet weet je..quote:Op zondag 21 mei 2006 14:47 schreef Exterminator het volgende:
Vanavond om 18:55uur het verhaal van de afvallers van PE op Net5
Haha inderdaad weet je...quote:Op zondag 21 mei 2006 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan zeker weer naar die badkamerspiegel-smiles van jimmy en amir moeten kijken, dacht het niet weet je..
helaas zitten ze ook nog in de reguliere uitzending weet je..
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:34 schreef Coam het volgende:
Nouja Lut Wendy gaat wel van de vrachtwagen afdonderen dit keer.
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:13 schreef Koningin het volgende:
Is dit het eind van de PE vanavond?? Krijgen we nu al te zien wie er wint?
Zapte er net toevallig langs, en natuurlijk meteen blijven hangenquote:Op zondag 21 mei 2006 19:02 schreef Piles het volgende:
"Peking Express: het verhaal van de afvallers" is om 18.45 begonnen
Kut! Gemist dusquote:Op zondag 21 mei 2006 19:02 schreef Piles het volgende:
"Peking Express: het verhaal van de afvallers" is om 18.45 begonnen
Daarom kijk ik nietquote:Op zondag 21 mei 2006 19:11 schreef josja het volgende:
Ah fijn, Inge en Lien..
Ach, een paar minuten kan ik nog wel aan.quote:
Bedankt voor die post!quote:Op zondag 21 mei 2006 14:47 schreef Exterminator het volgende:
Vanavond om 18:55uur het verhaal van de afvallers van PE op Net5
Was eigenlijk gewoon een korte, niet complete terugblik op PE van dit jaar.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:56 schreef Fannetje het volgende:
Nou, die terugblik-aflevering sloeg ook nergens op. Maar ik verheug me op de finale
Dat was toch Wendy of zit ik er nu helemaal naastquote:Op zondag 21 mei 2006 20:34 schreef MissX het volgende:
Eindelijk de val
Zal je zien dat daar totaal geen aandacht aan wordt geschonken
3 + 3 + 3 is 9 minuten. Op 8 KM is dat een voorsprong lijkt me.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:50 schreef MissX het volgende:
3 minuten voorsprongDaar heb je ook echt iets aan
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Cheiron het volgende:
Spannend! Leuk even zo een terugblik, jammer dat die neurotische kut er ook in voorkwamen.
zal toch wel nietquote:Op zondag 21 mei 2006 20:52 schreef MissX het volgende:
Ik hoop echt dat Jimmy en Amir zo slim zijn niet Yves en Wendy te gaan helpen.
hebben ze al gedaan, maar heeft niet geholpenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:10 schreef josja het volgende:
Was ff weg, gaan Jimmy en Amir Yves en Wendy helpen??
er gaat nog iemand uit een auto vallen hoop ikquote:Op zondag 21 mei 2006 21:23 schreef Gremen het volgende:
mja, misschien na de reclame nog wat actie
En Wendy vergeet dr tas volgens mijquote:Op zondag 21 mei 2006 21:23 schreef Gremen het volgende:
mja, misschien na de reclame nog wat actie
omdat er 3 spellen waren en Chris en Lut die andere 2 hadden gewonnenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:34 schreef Nielsch het volgende:
He? Yves en Wendy hadden dat kloosterspel toch gewonnen? Of heb ik niet zitten opletten? Waarom mochten Chris en Lut dan eerder weg?
Ik keek net op tijdquote:Op zondag 21 mei 2006 21:34 schreef Gremen het volgende:
Gaat ze nu vallen?
Niet dus. Die tas heeft haar val gebroken.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
En Wendy vergeet dr tas volgens mij
Hoe dom kan je zijn![]()
Maar wel de kaart dusquote:Op zondag 21 mei 2006 21:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet dus. Die tas heeft haar val gebroken.
de auto denk ik?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:40 schreef Nielsch het volgende:
waar had ze die kaart dan laten liggen?
In de auto van die vent.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:40 schreef Nielsch het volgende:
waar had ze die kaart dan laten liggen?
ik ben vooral voor Yves, toffe gastquote:Op zondag 21 mei 2006 21:41 schreef MissX het volgende:
Ze mogen echt niet winnen!
Helemaal mee eens. Maar deze keer zit er in de finale geen koppel waar ik een hekel aan heb, dus beide mogen wel winnen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:42 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben vooral voor Yves, toffe gast
Wendy is gewoon een lief, maar dom meisje
dat ookquote:Op zondag 21 mei 2006 21:43 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar deze keer zit er in de finale geen koppel waar ik een hekel aan heb, dus beide mogen wel winnen.
huh? Yves zat toch in het goede huis?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:45 schreef Nielsch het volgende:
Ooooow! Doet Wendy EIN-DE-LIJK eens iets nuttigs, is Yves er niet bij...Hoe frustrerend.
Ze zullen vast elke vraag hebben moeten gezien. (ookal zie je dat neit op tvquote:Op zondag 21 mei 2006 21:49 schreef Nielsch het volgende:
12 minuten....niet zo'n klein verschil ook. Volgens mij had je in de finale gewoon in een keer naar dat huis kunnen gaan en al die vragenstellers negeren. Dan had je als nog gewonnen.
Inderdaad, die Hans en Rani toen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:50 schreef MissX het volgende:
beetje hh van het 1e jaar, won ook zo een verschrikkelijk Belgische jankwijf
Ha, zei ik het niet, het was me wel heel toevallig. Wordt volgend jaar tijd voor een winnende Nederlands duo, altijd die Vlamingen die winnenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:42 schreef Juichtoon het volgende:
Mijn favorieten worden altijd 3e![]()
Maar goed, het was natuurlijk al lang duidelijk wie er zou gaan winnen, degenen die de arrogantie hebben om voor de start a een overwinningssite te openen....
I second thatquote:
Zat ik ook al aan te denken. Of bij vorige etappe's dat duo's die de finish niet snel genoeg halen gewoon worden gebracht.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:05 schreef twentemeisje het volgende:
Hier thuis noemen ze me al Mel Gibson (maar dan de vrouwelijke versie) vanwege mijn conspiracy theories... Het zou me nl niet verbazen als Yves gewoon een nieuwe kaart van de crew heeft gekregen (we zagen immers geen beelden van het terugvinden ervan)...
Zeik niet, het is een spel en dan is het niet meer dan logisch dat je als kijker favorieten en minder favorieten heb. Yves en Wendy hebben het met hun eigen gedrag over zichzelf afgeroepen dat veel mensen liever iemand anders zien winnen.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:06 schreef Cheiron het volgende:
Zo, stelletje frusties. Anders misgun je anderen even vanalles.
Die blonde neuroot ok..maar normale mensen misgunnen.. doe normaal zeg
Oh, je mag tegenwoordig geen favoriet hebben?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:06 schreef Cheiron het volgende:
Aan hen mag je je ergeren, aan Y&W niet?quote:Die blonde neuroot ok..maar normale mensen misgunnen.. doe normaal zeg
Ik kan me wel voorstellen dat ze daar geen beelden van hebben, want het was wel duidelijk dat Yves zich rot heeft lopen rennen en dan moet een cameraman met een zware camera op zijn schouder hem dat na doen?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:05 schreef twentemeisje het volgende:
Hier thuis noemen ze me al Mel Gibson (maar dan de vrouwelijke versie) vanwege mijn conspiracy theories... Het zou me nl niet verbazen als Yves gewoon een nieuwe kaart van de crew heeft gekregen (we zagen immers geen beelden van het terugvinden ervan)...
En dan nog een ideetje... misschien hebben Jimmy en Amir wel 'per ongeluk' 3 van die Amri's (of hoe heetten die dingen ook alweer...) teveel geteld....![]()
Die Wendy kan je ook niet normaal vinden hoor. Enkele mannen hier geilden op haar uiterlijk en zijn daardoor verblind. Maar het was gewoon een ontzettend jankkind, iedere aflevering weer. Net als Lydia in Expeditie Robinson. Wat is dat met die Belgische wijfenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:06 schreef Cheiron het volgende:
Die blonde neuroot ok..maar normale mensen misgunnen.. doe normaal zeg
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:40 schreef Ace1 het volgende:
Roos heeft een dikke kop!
Het viel mij op.. dat Roos sinds de jaren toch aardig wat kilotjes is aangekomenquote:
Me too! Ze maakte best een rotsmak! Desalniettemin had ze er wel ietsje meer dan 12 minuten mogen blijven liggen voor ze weer op die vrachtwagen staptequote:Op zondag 21 mei 2006 22:40 schreef Fannetje het volgende:
Jammer, maar helaas.
Ik vond het wel stoer dat Wendy meteen weer opstond toen ze uit die vrachtwagen pleurde
Nee, ik zat ook steeds te denken "Yves had net zo goed met een buikspreekpop mee kunnen doen. Daar had ie misschien nog wel emer aan gehad".quote:Op maandag 22 mei 2006 09:54 schreef Koningin het volgende:
Wendy had het zonder Yves echt niet gered
Die rol van Amir en Jimmy in de finale sloeg ook nergens op. Alleen een beetje helpen met tellen, tien minuutjes werk, en dan ook nog niet eens het goede antwoordquote:Op maandag 22 mei 2006 09:54 schreef nebelung het volgende:
Oh ja en die Jimmy en Amir die op het laatst nog even modderfocking respect hebben voor de underdog weet je![]()
Ja, die had toch wel eens erg slimme en pragmatische ideeenquote:Op maandag 22 mei 2006 09:53 schreef nebelung het volgende:
Yves gun ik het overigens wel, die was bij tijd en wijle echt slim.
Wendy daarentegen ...quote:Op maandag 22 mei 2006 11:00 schreef Starfish het volgende:
[..]
Ja, die had toch wel eens erg slimme en pragmatische ideeen![]()
En dat Wendy helemaal voor niets was geflipt, en dat Yves toneel speelde toen hij helemaal rood aangelopen was, hijgde als een gek, en hij helemaal erdoor heen lag omdat hij zo hard moest rennenquote:Op maandag 22 mei 2006 09:34 schreef MissX het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat ze gewoon van de productie een nieuwe kaart hebben gehad....
De prijs wordt volgens mij meestal door de sponser betaald (Fa Asia Spa).quote:Op maandag 22 mei 2006 09:34 schreef MissX het volgende:
En ja 10 000 uitbetalen ipv 50 000 is voor de productie ook wel prettiger.
Wie hullies site?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef haagse_elfje het volgende:
als je die reacties leest op hun site
Dat zal http://www.yvesenwendy.be/ zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie hullies site?
En wat voor reacties dan?
De site doet 't op het moment echter niet.quote:Peking Express III: Yves & WendyNeem even de tijd om het gastenboek te signeren en onze reisverslagen te lezen... Veel surfplezier en tot binnenkort, Yves & Wendy ...
www.yvesenwendy.be/ - 10k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-22,GGLD:nl&q=yves+wendy
quote:Thu May 25, 2006 19:59:22
fok!elfje
Fok!land
Totaal onterecht dat jullie wonnen, yves je speelde een vies vals gemeen spelletje! Wendy ik vindt het jammer dat je niet alle botten in je lijf breekte toen je van die truck afpleurde mjah... life is a bitch nu hebben weer die stomme belgen gewonnen, ik had liever chris en lut zien winnen...
ik troost me dat jullie het maar met ¤10.000 hoeven te doen, verzuip ze in het geld...
op FOK! vonden we het een behoorlijke anticlimax.... mja life is a bitch...
houdoe
Fok!elfje
http://forum.fok.nl /topic/856996
Ik vind het een belachelijk grof en lomp mailtje.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:14 schreef Pistol_Pete het volgende:
van de site van yves & wendy:
[..]
![]()
gefrusteerde fokster![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:14 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zat Art nou aan dr tieten? En dat merkte hij zelf niet eensquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben benieuwd naar zondag. Roos in het voorfilmpje.!
Nee d'r kontquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat Art nou aan dr tieten? En dat merkte hij zelf niet eens![]()
Respectloze frusti inderdaad. Waarschijnlijk zo iemand die de mond vol heeft van normen en waarden maar het wel normaal vindt om dit soort berichten achter te laten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:14 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:21 schreef 2Drix het volgende:
http://breedband.telenet.(...)g_Express/index.html
VT4 is al bezig met PE 4![]()
alleen op de net5 site kan ik niks vinden eroverheeft Talpa het gejat ofzo
![]()
Nee toch he ...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:31 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk wel met BN-ers.
Karin de Groot (programma directeur NET5) zei dat één van de redenen waarom ze toch voor een BN-er versie gaan, is omdat men merkte bij 'het spoor van PE' dat "echte" bn-ers dolgraag mee wilden doen. De reden dat die "echte" bn-ers niet 'in het spoor van..' presenteerde was echter omdat het te kort bij dato was. Maar in de BN-er versie zouden zeker geen "b-sterretjes" meedoen want dat zou "schadelijk zijn voor de kwaliteit" die men bij PE "waarborgt".quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ze maar niet van die semi-populaire pakken (zoals Georgina, Patty etc...)
eenschquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef Airelle het volgende:
Sterk afhankelijk van WELKE BN'ers!
Ja, nou het hoeven niet per se hele bekende te zijn. Maar leuke mensen (zoals bij WIDM bijv.).quote:Op zondag 28 mei 2006 01:35 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Karin de Groot (programma directeur NET5) zei dat één van de redenen waarom ze toch voor een BN-er versie gaan, is omdat men merkte bij 'het spoor van PE' dat "echte" bn-ers dolgraag mee wilden doen. De reden dat die "echte" bn-ers niet 'in het spoor van..' presenteerde was echter omdat het te kort bij dato was. Maar in de BN-er versie zouden zeker geen "b-sterretjes" meedoen want dat zou "schadelijk zijn voor de kwaliteit" die men bij PE "waarborgt".
Die waren blij dat ze eruit lagenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:37 schreef MissX het volgende:
Zouden we ook te horen krijgen hoe de cameramannen van Inge en Lien zich hebben gevoeld
Volgens mij moeten die echt uitzinnig van vreugde zijn geweest, zich s avonds klem gezopen omdat ze eindelijk van die wijfen afwarenquote:
Ik had maar wat graag in Art zijn schoenen willen staan tijdens dat momentquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:39 schreef MissX het volgende:
[..]
Volgens mij moeten die echt uitzinnig van vreugde zijn geweest, zich s avonds klem gezopen omdat ze eindelijk van die wijfen afwaren
Art is een prutser (als ie niet loog tenminste)quote:Op zondag 28 mei 2006 20:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik had maar wat graag in Art zijn schoenen willen staan tijdens dat moment![]()
![]()
RTL Travel lijkt me ook erg leuk (maar ook zwaar) om dat mee te maken als crewlid.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Lijkt me best leuk om een keer mee te reizen met de crew zo. Wel zwaar, maar toch leuk..
Dat is wel zwaar ivm veel reizen, maar dit is zwaar door het rennenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:48 schreef PirE het volgende:
[..]
RTL Travel lijkt me ook erg leuk (maar ook zwaar) om dat mee te maken als crewlid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |