PS.quote:
Ik zou je anders zomaar eens niet meer kunnen vindenquote:
Dan staan er toch allemaal vage klonen bovenaan. Zijn wel eens users met 1000+ posts geweest in 1 dag. Ook wel vage soort bots ofzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:42 schreef ScienceFriction het volgende:
Is er eigenlijk ook een lijst met postgemiddelden? Dus wie de meeste posts per dag post?
Was toch ook eens een paar keer die aanvallen van scriptkiddies?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan staan er toch allemaal vage klonen bovenaan. Zijn wel eens users met 1000+ posts geweest in 1 dag. Ook wel vage soort bots ofzo.
Je zou bij de stats een minimum aantal posts kunnen gebruiken. Zeg maar alleen users met 2500 posts en bij die groep de gemiddelden uitrekenen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan staan er toch allemaal vage klonen bovenaan. Zijn wel eens users met 1000+ posts geweest in 1 dag. Ook wel vage soort bots ofzo.
Precies, zo doe je dat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:46 schreef ScienceFriction het volgende:
Je zou bij de stats een minimum aantal posts kunnen gebruiken. Zeg maar alleen users met 2500 posts en bij die groep de gemiddelden uitrekenen.
Dat zou toch wat zijn... tong te ziek om te postenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:34 schreef tong80 het volgende:
Even posten nog vandaag voor hetzelfde geld ben ik morgen ziek
* Sebasser 49 posts per dag en meer dan 5900 postsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je zou bij de stats een minimum aantal posts kunnen gebruiken. Zeg maar alleen users met 2500 posts en bij die groep de gemiddelden uitrekenen.
Ik lag al 2 uur in bed jij bent nog steeds wakkerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zou toch wat zijn... tong te ziek om te posten
Ik draai nu dan ook nachtdienstquote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lag al 2 uur in bed jij bent nog steeds wakker
Mijn msn adres in profiel is niet het juiste... plus dat ik dankzij een stel zieke gasten niet meer op msn te vinden benquote:
Lees die zin zelf nog eens na en zoek de foutquote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:53 schreef tong80 het volgende:
Ok weet ik veel. Ik lag te pitten maar kan de slaap niet pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |