Zullen ze dan ook gelijk Final Fantasy Crystal Chronicles 2 onthullen met filmpjes?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over 10 uur begint het al met Square die Final Fantasy Wii zal aankondigen
Jazeker, en FFIII voor de DS en Mario Basketball 3 on 3.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zullen ze dan ook gelijk Final Fantasy Crystal Chronicles 2 onthullen met filmpjes?
Lijkt me een goed idee.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, en morgen tijdens de persconferentie hoeft wmb de OP er niet in, gewoon topic met [Wii ...] en that's it. Geen vreemde titels ofzo, en gewoon de sluiter opent een nieuw topic.
Who cares, we want the Nintendo conferencequote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeej, livestream ?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan mij niet hard genoeg gaanquote:Op maandag 8 mei 2006 12:36 schreef Cheiron het volgende:
Zal morgen wel hard gaan met die topics. Zelfs nu zonder echt nieuws gaat het snel.
Huh?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nintendo is de enige die een live stream heeft.... Sony & M$ zul je achteraf moeten downloaden.
Nee, ik ben niet op de E3 aanwezig, Lexie en Fliepke onder andere welquote:Op maandag 8 mei 2006 13:01 schreef Oksel het volgende:
Zit Roy nu al in de States dan?
Nein. Niemand heeft Sony of M$ live.. Alleen Nintendo.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Huh?
IGN heeft alles toch gewoon live?
Hoe zijn hun aan kaarten gekomen? Omdat ze voor Fok! "werken"?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet op de E3 aanwezig, Lexie en Fliepke onder andere wel
Yup, ze zijn FOK!games afgevaardigdenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hoe zijn hun aan kaarten gekomen? Omdat ze voor Fok! "werken"?
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, ze zijn FOK!games afgevaardigdenTotaal 8 man.
Geen idee hoe het allemaal precies werktquote:Op maandag 8 mei 2006 13:08 schreef Cheiron het volgende:
Hoeveel kaarten kon Fok krijgen eigenlijk?
18:30quote:Op maandag 8 mei 2006 13:10 schreef alex4allofyou het volgende:
Volgens mij is het al eens gezegd, maar ik weet t niet meer zeker:
Hoe laat is de Nintendo conference NLse tijd?
Niet interessant dusquote:Op maandag 8 mei 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nintendo is de enige die een live stream heeft.... Sony & M$ zul je achteraf moeten downloaden.
Wie zijn de overige zes eigenlijk?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, ze zijn FOK!games afgevaardigdenTotaal 8 man.
Subtle, VagereHein, Strolie, Steeven, Mooswief en Belvederequote:
Ben eerlijk gezegdt wel benieuwd wat hun nu met de controller doen....quote:Op maandag 8 mei 2006 13:29 schreef Junkie het volgende:
--Comic-Break--
Little Gamers
[afbeelding]
*Stiekem ben ik ook benieuwd naar de Sony PersConf.*
ik bedoelde het meer in de geest van, hoeveel ideeen ze van de WiiController hebben gegapt...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:36 schreef Soloman het volgende:
Ik ook, want alhoewel ik meer voel voor Nintendo, zie ik ook wel leuke dingen in de PS3
Gelukkigquote:Op maandag 8 mei 2006 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 controller zal er gewoon hetzelfde uitzien als de PS2 controller, maar dan draadloos. There, you heard it first on FOK!
Niets geen motionsensors hoor
Dat past goed bij hun slogan van vorig jaar.... Welcome Chang3quote:Op maandag 8 mei 2006 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 controller zal er gewoon hetzelfde uitzien als de PS2 controller, maar dan draadloos. There, you heard it first on FOK!
Niets geen motionsensors hoor
En dit heeft ie vandaag verandert in:quote:4. New Wii Mario shown on video, but not playable
Hij heeft kennelijk nieuwe informatie.quote:4. New Wii Mario shown on video, but not playable [EDIT: Er, I change my mind]
of hij wordt helemaal niet geshowed...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:47 schreef alex4allofyou het volgende:
Wow, we krijgen een speelbare Mario waarschijnlijk!
Matt van IGN had op zn blog gisteren nog staan (voor wat betreft z'n predictions van de E3):
[..]
En dit heeft ie vandaag verandert in:
[..]
Hij heeft kennelijk nieuwe informatie.
Dit wordt groot...![]()
quote:'m going to make some predictions. I don't think they'll all come true. In fact, I'm expecting to be wrong on at least a couple of them, but what fun are predictions if you don't shoot for the moon? This is a blog, so of course I welcome your input on these, good or bad. And before you start posting "Matt confirms..." threads, I refer you to the beginning of this paragraph again -- you know, the bit about these being predictions, and possibly wrong ones.
Is het glas ook halfleeg bij jou?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
of hij wordt helemaal niet geshowed...![]()
Ja en? Dat stond er al vrijdag op, het gaat om het stukje wat er vandaag bijgekomen is. Het waren predictions en kennelijk is er iets bekend geworden waardoor hij het nodig achtte om die prediction aan te passen.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
edit: en wat staat er nog meer op z'n blog:
[..]
Wow, komt er ook een achter.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
edit: en wat staat er nog meer op z'n blog:
[..]
Niet, Matt is heilig!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jah, duh... ik haalde het aan om te laten zien dat je het met een korrel zout moet nemen....
Maar dat stukje heeft helemaal niets te maken met de verandering erop, snappen jullie dat niet?!?quote:
Wel, maar er bestaat nog steeds kans dat het bullshit is, hij heeft alleen zijn voorspelling aangepast.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:13 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maar dat stukje heeft helemaal niets te maken met de verandering erop, snappen jullie dat niet?!?
Ja ok, zijn beweegredenen zijn niet helemaal duidelijk, maar het is niet alleen een aanpassing, het is een bewuste aanpassing. In andere woorden is het indirect bedoeld om iets duidelijk te maken, want als ie echt zn edit wilde annuleren dan had er gewoon niets bijgestaan.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wel, maar er bestaat nog steeds kans dat het bullshit is, hij heeft alleen zijn voorspelling aangepast.
Misschien heeft hij wel iets gehoord waardoor het hem waarschijnlijker lijkt dat de game speelbaar wordt (vandaar "I changed my mind"), maar dat betekent natuurlijk nog niet dat hij er zekerheid over heeft.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:26 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De enigste vraag die rest is waarom hij dit zo nadrukkelijk erbij heeft gezet. Mijn verklaring is dat ie over de nieuwe Mario gehoord en/of gezien heeft. En dat ie t niet kon laten een kleine hint te geven over dit gebeuren. Want laten we eerlijk zijn, wist ie dat ie NIET kwam, dan is zo'n grapje eigenlijk overbodig aangezien het niemand blij maakt en hij al eerder duidelijk had gemaakt dat het voorspellingen waren.
Naar mijn weten is er niks nieuws over bekend geworden.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:35 schreef Maisnon het volgende:
Wat was dat gedoe nou ook alweer pasgeleden met die grote game van één of andere developer, waarvan eerst gedacht werd dat het Blizzard was, maar waarop ze zeiden "No, something bigger"...
Is daar al wat meer info over, of is dat zomaar een geruchtje, of gaat het hier over een titel die op de E3 pas onthuld wordt?
Ik volg het gebeuren trouwens niet super intensief dus be gentle
Dat klinkt sowieso al onwaarschijnlijk, groter dan Blizzard? Welke studio maakt er betere games?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:35 schreef Maisnon het volgende:
Wat was dat gedoe nou ook alweer pasgeleden met die grote game van één of andere developer, waarvan eerst gedacht werd dat het Blizzard was, maar waarop ze zeiden "No, something bigger"...
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Firaxis, de EA afdeling van Will Wright, Ascaron to name but a few
Davilexquote:Op maandag 8 mei 2006 14:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat klinkt sowieso al onwaarschijnlijk, groter dan Blizzard? Welke studio maakt er betere games?
Nee, World of Warcraft is spannendquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, World of Warcraft is spannend
Oh een beest, kill, oh een beest, kill, oh een beest, kill, oh een beest, kill, oh een beest, kill, oh een beest, kill, oh een beest, kill woei level up, nu kan ik harder meppen tegen betere monsters die alleen qua stats wezenlijk verschillen van de vorige en omdat ik zelf sterker ben merk ik van het verschil niks \o/ \o/ \o/
You just ruined the RPG genre....quote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oh een beest, kill, oh een beest, kill, oh een beest, kill, oh een beest, kill, oh een beest, kill, oh een beest, kill, oh een beest, kill woei level up, nu kan ik harder meppen tegen betere monsters die alleen qua stats wezenlijk verschillen van de vorige en omdat ik zelf sterker ben merk ik van het verschil niks \o/ \o/ \o/
ja, maar dat heb ik net al weer verschoont..quote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Nog niets uitgelekt?
Nouja, dat is niet echt iets wat aan Blizzard ligt he, dat is het RPG genrequote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
In Oblivion, gewoon elke x als je een level omhoog gaat, de difficulty slider een tikkie naar links zetten, krijg je het goede gevoelquote:Op maandag 8 mei 2006 15:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja, dat is niet echt iets wat aan Blizzard ligt he, dat is het RPG genre
Maar vooral die laatste zindat is wel zo waar, je merkt er geen zak van dat je omhoog gaat omdat de monsters dat ook doen, dat moet wel eens een keer afgelopen zijn in RPGS, je moet echt the man kunnen worden!
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oblivionquote:Op maandag 8 mei 2006 15:23 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
In Oblivion, gewoon elke x als je een level omhoog gaat, de difficulty slider een tikkie naar links zetten, krijg je het goede gevoel![]()
quote:Andreas Garbe, a German journalist who interviewed Miyamoto about the Zelda Wii controller support and broke news on Jim Merrick leaving Nintendo, is currently in Los Angeles and has confirmed that a Star Wars Wii game will be shown on the Nintendo Press Conference tommorow. (Iedereen gaat dan flippen) This gives some credibility to the rumour that was going around of a Star Wars game for Wii.
quote:Buena Vista Games has announced that Disney’s “Meet the Robinsons” and Disney’s “Chicken Little: Ace in Action” are being published for the Wii.
Bernie, heb ik nog iets gemist?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:46 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoop dat ze ook een beetje de wii controller gaan demoenstreren op de persconferentie, dat ze gaan tennissen ofzo![]()
Oblivionquote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef remcheese het volgende:
[..]
Oblivion![]()
Ik zag de screenshots...
Ik kwijlde
Ik kocht
Ik installeerde
Ik tweakte
Ik zag mijn beeldquality
ik ervoer de 3 fps
Ik de-installeerde
Ik ging terug naar de winkel ( die GODZIJDANK niet moeilijk deed omdat ik die gast ken)
Ik zette ds aan
Ik was weer gelukkig
Zou het echt een Wii-titel worden?quote:If you remember back in April 2004, EDGE UK magazine featured a news story about an upcoming game that would supposedly use only one button. That game was Funkydilla, and the developers were Zoonami, headed by Martin Hollis, the man who had played a major hand in developing the Nintendo 64-classic Goldeneye 007. People were excited over this game. After all, not only was Hollis at the helm, but there was the curiosity factor over a game designed to use only one button.
Since that lone announcement in 2004, nothing has been said on the game or even the developer, who has also done nothing else since. Perhaps they have just had really bad luck developing the game. Perhaps they can't make the game with the limitation of a single button. If it's the latter, the Wii is the cure. By allowing hand gestures, Zoonami will be able to save face. "Notice how we said button? You guys should've paid more attention."
N-sider
ik denk dat ze die de nacht na de conferentie er pas neer zetten...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:52 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
nog geen wii demopods te zien
Er zullen wii games speelbaar zijn, hoe dan ookquote:Op maandag 8 mei 2006 18:11 schreef MMaRsu het volgende:
Als er geen Wii demopods komen gaat iedereen Nintendo zwaar haten.
Maar ik denk ook dat ze die er morgen neerzetten
quote:
quote:De journalisten van het Amerikaanse tijdschrift 'Time' zijn echte geluksvogels, want ze kregen niet alleen de mogelijkheid een tennisgame van de Nintendo Wii te spelen (zie nieuwsbericht eerder vandaag), maar de journalisten ontvingen ook een speelsessie met Zelda Twilight Princess op de Wii. Uit het artikel wat hiervan verscheen komt het volgende naar voren:
* Het zal mogelijk zijn om met behulp van de Wii controller pijlen af te schieten van Link's boog.
* De controller zal tevens dienen als zwaard waarmee je gevechten aan zal gaan.
* Ook zal de Wii controller dienen als hengel die uiteraard gebruikt zal worden om vissen mee te vangen.
Dat is vooralsnog alles wat we weten, maar zeker geen slecht nieuws voor de Zelda fans! Op de E3 zal Zelda: Twilight Princess ook zeer prominent aanwezig zijn, dus dan krijgen we meer te zien en/of te horen. We'll keep you posted!
must kill WoW bashers....quote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Misschien geen Mario Wii video...quote:4. New Wii Mario shown on video, but not playable [EDIT: Er, I change my mind]
Die komen er wel, 100% zeker. Je ziet nu alleen nog DS demopods, komt omdat ik denk dat ze de Wii demopods achteraan zetten.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:11 schreef MMaRsu het volgende:
Als er geen Wii demopods komen gaat iedereen Nintendo zwaar haten.
Maar ik denk ook dat ze die er morgen neerzetten
fixed.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:58 schreef Sjotime het volgende:
Time heeft met Wii gegamed..... Zelda ookMet de controller hebben ze pijl en boog gespannen, zwaard gevochten etc. etc.
http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1191861,00.html
Vanaf page 3 hands on met diverse gamesOok Wario !
Kijk eens 1 pagina hiervoor.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:58 schreef Sjotime het volgende:
Time heeft met Wii gegamed..... Zelda ookMet de controller hebben ze pijl en boog gespannen, zwaard gevochten etc. etc.
Shake that hulamaker!quote:When you play with an old-style controller, you look like a loser, a blank-eyed joystick fondler. But when you're jumping around and shaking your hulamaker, everybody's having a good time.
Joooooohhhh ECHT.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:58 schreef Sjotime het volgende:
quote:Look at Apple's iPod, a device that didn't and doesn't do much more than the competition. It won because it's easier, and sexier, to use. In many ways, Nintendo is the Apple of the gaming world, and it's betting its future on the same wisdom. The race is not to him who hulas fastest, it's to him who looks hottest doing it.
Ik ook.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:07 schreef Muhrijn het volgende:
Ik kijk echt uit naar de Wii Press Conference. Ik ben echt benieuwd naar alle beelden etc.![]()
![]()
irc://irc.tweakers.net/gamquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
#E3
stfu pauper .quote:Op maandag 8 mei 2006 19:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
irc://irc.tweakers.net/gam
EN DUS NIET /E3, want dat is een baggerkanaal![]()
een kikker!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:58 schreef Ereinion het volgende:
Tony Hawk Wii:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:58 schreef Ereinion het volgende:
Tony Hawk Wii:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
idd.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:04 schreef BroesWillems het volgende:
Dat moet haast wel een hele vroege build zijn... anders is de gevreesde N64 blur weer terug...
Crazy Taxi 0.75quote:Op maandag 8 mei 2006 20:05 schreef BMH het volgende:
[..]
idd.
Wat ik van de Wii verwacht: Gamecube graphics, maar dan 60fps en met scherpe textures. Dit is ziet eruit als crazy taxi op de Dreamcast.
1 |
Wat nou graphics hoertjes? Is het nou zo fout om op te merken dat de graphics er gewoon slechter uit zien dan Gamecube?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Graphics hoertjes
Activision -1quote:Op maandag 8 mei 2006 20:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat nou graphics hoertjes? Is het nou zo fout om op te merken dat de graphics er gewoon slechter uit zien dan Gamecube?
Activision is DEAD to me.
Wist je dat je games eerst moet maken voor het compleet is??quote:Op maandag 8 mei 2006 20:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat nou graphics hoertjes? Is het nou zo fout om op te merken dat de graphics er gewoon slechter uit zien dan Gamecube?
Toch heb ik maar weinig meegemaakt dat ze screenshots vrijgeven van wat iets dat nog in een hele prille fase is....quote:Op maandag 8 mei 2006 20:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Wist je dat je games eerst moet maken voor het compleet is??
Je moest het Tony Hawk spel zien toen het alleen nog maar een text op papier was.. Dat zag er helemaaaaal niet uit![]()
Dit spel wordt afaik niet gemaakt door Activision.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Tony Hawk moet het zowiezo niet van zn graphics hebben (behalve de DS versie)
Dat is het zeker...quote:Op maandag 8 mei 2006 20:25 schreef BMH het volgende:
Het product is gewoon in een TE vroeg stadium om screenshots van te maken.
Daar begin ik nu ook over te twijfelenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:25 schreef BMH het volgende:
De developer hoeft niet slecht te zijn.. Het product is gewoon in een TE vroeg stadium om screenshots van te maken.
Red Steel ziet er ook stukken beter uit, en dat draait ook op WiiWii hardware.
Het is een nieuwe studio van Activision. Gewoon meuk.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:25 schreef BMH het volgende:
De developer hoeft niet slecht te zijn.. Het product is gewoon in een TE vroeg stadium om screenshots van te maken.
Red Steel ziet er ook stukken beter uit, en dat draait ook op WiiWii hardware.
Was niet het grootste argument tegen Nintendo dat ze te weinig 3rd party support hadden? Dan kun je moeilijk een Dev. als activision, of sub-divisie, weigeren. Dan sta je zo weer zonder 3rd party support...quote:Op maandag 8 mei 2006 20:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is een nieuwe studio van Activision. Gewoon meuk.
Envoor Nintendo dat ze dit soort shit laten uitbrengen.
Ja, maar dan krijg je weer third party van: "Ja wtf, kut Nintendo, onze games verkopen niet op jullie games, boehoehoequote:Op maandag 8 mei 2006 20:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Was niet het grootste argument tegen Nintendo dat ze te weinig 3rd party support hadden? Dan kun je moeilijk een Dev. als activision, of sub-divisie, weigeren. Dan sta je zo weer zonder 3rd party support...
Man I feel sheepishquote:
Matt Cassamasinasa.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef speknek het volgende:
Cassammassinnassa
Dit zijn geen graphicsquote:Op maandag 8 mei 2006 20:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Graphics hoertjes
Kan ik ergens de persconferentie van square enix volgen ? Niet de video maar gewoon tekst live update's ?quote:
Je bent me net voorquote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef MMaRsu het volgende:
Er zijn ook Xmen Wii screens, server too busy nog geen links.
INTERNET EXPLODES AAAH
OMFG! Resi 4 like aiming in Zeldaquote:Op maandag 8 mei 2006 21:30 schreef MMaRsu het volgende:
Vind je dat echt cool? Ziet er niet uit imo.
Hier wat nieuwe stuff![]()
WOOHOO nieuwe zelda screenshot.
[afbeelding]
Je zit niet echt op te letten he Kippetjequote:
Dat bericht quote ik netquote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef kipknots het volgende:
http://revolution.ign.com/articles/705/705607p1.html
SE brengt naast Crystal Chronicles 2 dus ook een Japanse RPG naar de Wii
Kip zonder kopquote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef kipknots het volgende:
[..]
Damn, ik ben blind aan het worden geloof ik![]()
Kan nog niks vindenquote:
is dat een screen van de Wii versiequote:Op maandag 8 mei 2006 22:05 schreef __aram het volgende:
Eerste screen X-men:
http://img188.imageshack.us/img188/5187/x3wii15nx.jpg
[kopieëren, nieuw scherm, plaken, the usual]
Is dat de Wii versie? Want het ziet er precies hetzelfde uit als de 360 versie (niet dat die mooi was)quote:Op maandag 8 mei 2006 22:05 schreef __aram het volgende:
Eerste screen X-men:
http://img188.imageshack.us/img188/5187/x3wii15nx.jpg
[kopieëren, nieuw scherm, plaken, the usual]
http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6149412quote:
http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6149412quote:Following a brief delay, the audience was herded into a fashionably decorated auditorium where the company's most closely held secrets will be revealed. Banners displaying existing properties--from Final Fantasy XII to Dirge of Cerberus--draped the walls, display cases full of statuettes bearing familiar likenesses greeted attendees at the entrance, and a rousing score from many of the company's most popular games.
But even minutes before the show began, no hint of Square Enix's new, next-generation games was yet in evidence.
1:02 pm The conference is starting with a cavalcade of announced products on video--Dawn of Mana, Final Fantasy V and VI for GBA, Rocket Slime (!), some mobile stuff. President Yoichi Wada's now taking the stage, wasting no time talking about the promise of next-gen and telling us they've got some hot secrets for us today. So let's have 'em already!
1:06 COO Daishiro Okada is now on stage discussing the upcoming lineup. Final Fantasy XII will be out October of this year. Finally. Also some mobile stuff. Space Invaders? Elevator Action? Dirge of Cerberus: Lost Episodes also on mobile this summer.
Kijk dit spel ziet er een stuk beter uit dan Tony Hawk, en toch lijkt TH me een stuk leuker!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:07 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |