Mijn schema is eigenlijk iets té druk, maar ik heb er wel lol in, dus ik denk dat ik daar niet zo veel last van ga hebben. Ik wilde mijn rijbewijs voor de zomervakantie hebben, en er is een grote kans dat dat nog gaat lukken ook.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:06 schreef Robin__ het volgende:
Kon ik ook maar weer zo vaak lessennog 2 maanden volmaken met hier en daar een lesje
Heb je veel lessen vooruit gepland? Weet dat een aantal scholen hier de mogelijkheid bieden al je lessen en examen etc al gelijk in te plannenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:07 schreef JosvG het volgende:
[..]
Mijn schema is eigenlijk iets té druk, maar ik heb er wel lol in, dus ik denk dat ik daar niet zo veel last van ga hebben. Ik wilde mijn rijbewijs voor de zomervakantie hebben, en er is een grote kans dat dat nog gaat lukken ook.
Heb je sinds je vorige examen ook geen lessen meer gehad?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:20 schreef Sylvana het volgende:
Mijn instructeur heeft nog niet gebeld, dus ik zit nog in spanning te wachten op me nieuwe afrij datum
nee, pas als ik me examendatum weet ga ik 2 lessen inplannenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:34 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Heb je sinds je vorige examen ook geen lessen meer gehad?
Fijn dat je nieuwe rijschool zo bevaltquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:58 schreef izzypizzy het volgende:
vandaag voor t eerst gelest bij mn nieuwe rijschool...![]()
deze rij-instructeur is echt super aardig!! hij legt dingen ook veel meer uit enzo...vandaag gaat ie meteen mn 2e examen aanvragen...hij denkt dat t eind mei begin juni wordt....![]()
hey robin wat betekend ttt-auto???? en wrom heb je 2 afrijdatums??quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:34 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Heb je sinds je vorige examen ook geen lessen meer gehad?
Groen dopje op banden is gas.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:33 schreef royster het volgende:
Morgen 11:40 mag ik voor het eerst op. Geen tussentijdse toets gehad.
Ben zo zenuwachtig als de pest. Stelt dat controle van de auto nog wat voor? Heb dat maar een keer gedaan tijdens het lessen, zou nu echt niet weten waar alles onder de motorkap zit :p
dan mis je een hoop routinequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, pas als ik me examendatum weet ga ik 2 lessen inplannen
ach, heb wel vaker een maand niet gelest hoor. En het geld groeit me ouders ook niet op de rug, heb al bijna 50 lessen gehad en 2 keer examen gedaanquote:
TTT = Tussentijdse toetsquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:29 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hey robin wat betekend ttt-auto???? en wrom heb je 2 afrijdatums??![]()
Thanks! heb sowieso nog eerst een rijles, vraag de instructeur morgen nog wel eens om alles door te lopen, just to be surequote:Op dinsdag 25 april 2006 19:35 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Groen dopje op banden is gas.
Grijs dopje op banden is lucht.
Accu en Motor moet je wel herkennen. Oliepeil controleren moet ook geen probleem zijn.
Koelvloeistof is een grote doos, en ruitenwisservloeistof is met een icoontje aangegeven. Dan nog even weten wat alle dashboardingetjes betekenen en je bent klaar. Lichten testen kan ook gebeuren, trouwens.
Wat faithy zeiquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:29 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hey robin wat betekend ttt-auto???? en wrom heb je 2 afrijdatums??![]()
oh ik weet wel wat een tussentijdsetoets is, kende alleen de afkorting nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:47 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Wat faithy zei
We hebben ooit geroepen die er ook in te zetten.. alleen ik zie dat ik de enige ben die het doetanders haalt iemand het maar weg hoor
Ja had ik totaal niet verwacht, hij liet me ook al een rotonde meepakken, daar ging ik een beetje de mist in, maar moest ik teveel doenquote:
Ik heb al mijn lessen al vooruit gepland staan. Inclusief TTT en een 2de examen + nog wat extra lessen. Van die laatste weet ik de data alleen nog niet, maar die liggen bij de rijschool ofzo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:33 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Heb je veel lessen vooruit gepland? Weet dat een aantal scholen hier de mogelijkheid bieden al je lessen en examen etc al gelijk in te plannen
Heb ik niet gedaan.. had ik wel moeten doen.. nu kost het me tijd en geld..![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ja had ik totaal niet verwacht, hij liet me ook al een rotonde meepakken, daar ging ik een beetje de mist in, maar moest ik teveel doen![]()
ik kwam aanrijden, moest remmen, koppeling in, terug naar zn 1, wachten, koppeling oplaten komen, rechts aanhouden, gas bij, sturen, richting naar rechts, eraf, daar weer bijgassen.. werd me even teveel
Succes!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:10 schreef royster het volgende:
Ik ga nu ff relaxen ! zo examen ! Ben benieuwd, wish me luck
Veel succes!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:10 schreef royster het volgende:
Ik ga nu ff relaxen ! zo examen ! Ben benieuwd, wish me luck
Je moet rotondes ook niet in zijn 1 nemen, 2 is veel beter.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:18 schreef Faithy het volgende:
[..]
schattig![]()
straks gaat dat allemaal vanzelfwacht maar
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |