Zekerquote:Op donderdag 20 april 2006 17:05 schreef Radjesh het volgende:
Woei kijk al uit naar het loon van Mei
6 medewerkers van AH1151 op fokquote:Op donderdag 20 april 2006 17:12 schreef o-fiel het volgende:
Eén filiaal dat heel Fok! domineert? Hmmm...grootheidswaanzin?
Wie zegt dat ik wegga bij 1151quote:Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Der ATSE!!
Mis jongen: jij, rudy, bart, maurice, baart(=Prammenhanger)en ik = 6!
@Prammenhanger: no way dat je weg gaat! Wie neemt jou dan over als het gaat om het bier koud zetten
Ik heb veel van die reclames met wat hogere kwaliteit gewoon in een mapje op m'n pc staanquote:Op donderdag 20 april 2006 18:42 schreef Brammie1 het volgende:
je kan bij ster.nl ook gewoon zoeken op albert heijn, dan kan je nog veel meer reclames bekijken.
zoals de legendarische met "keep the housemerk alive!"
Ben de hele week al bezig... pffffffquote:Op donderdag 20 april 2006 18:33 schreef o-fiel het volgende:
Maandag 201-steekproef...jeuhj.
En wie treft er zondag de voorbereidingen? Jeuhj...
Je kan 'op vakantie gaan' tot het moment van je ontslag. Als je nog 7 weken hebt staan, dat stop je bijvoorbeeld op 1 mei met werken maar krijg je nog tot 7weken daarna doorbetaalde vakantie.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:47 schreef gumchewer het volgende:
Hoi mensen, ik heb misschien een simpele vraag. Ik ga stoppen met werken bij de AH en nu heb ik nog een berg vakantieuren en adv uren staan. Is daar nog iets voor te regelen of betaal ik gewoon een berg belasting helaas?![]()
Jess
Zoiets had ik vorige week, ipv 13 uur werken zat ik op 39...quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:05 schreef stevenp het volgende:
Zo, gister werd ik gebeld, of ik 2 uurtjes eerder kon beginnen, ik had studiemiddag dus ik om 3u al werkenSta ik in de winkel, uurtje of 6 was het komt mn VM naar me toe "Steven, jij zit zeker morgen op school?" ik zeg nee, geen les hoezo? Er is iemand ziek of ik in kon vallen, dus ik weer 4 1/2 uur extra werken zometeen, half9 - 1
Normaal krijg ik 16u, nu zit ik bijna aan het dubbelen, dat wordt cashen volgend salaris!
Bedankt voor je reactie. Ik heb heel kort mijn sm gesproken en hij had het erover dat als ze dat doen je weer adv uren kweekt, wist hij niet zeker maar volgens mij is dat waar. Ik hoop niet dat ik teveel moet afdragen, daar baal ik een beetje van. Vorig jaar geen vakantie genomen door omstandigenheden. Had ik beter wel kunnen doenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je kan 'op vakantie gaan' tot het moment van je ontslag. Als je nog 7 weken hebt staan, dat stop je bijvoorbeeld op 1 mei met werken maar krijg je nog tot 7weken daarna doorbetaalde vakantie.
Leuk dat je je speciaal voor deze vraag hebt aangemeld bij fok!
Dat kweken van ATV uren hoeft toch geen probleem te zijn? Die opbouw kun je toch meerekenen bij de bepaling wanneer je wegkunt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:12 schreef gumchewer het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Ik heb heel kort mijn sm gesproken en hij had het erover dat als ze dat doen je weer adv uren kweekt, wist hij niet zeker maar volgens mij is dat waar. Ik hoop niet dat ik teveel moet afdragen, daar baal ik een beetje van. Vorig jaar geen vakantie genomen door omstandigenheden. Had ik beter wel kunnen doenVind het jammer dat mijn sm of vm nooit eens gedacht hebben van zo die heeft veel uren laten we eens wat uitbetalen, helaas.
Jess
Dat wordt weer puzzelen bij ons, omdat we die worp er iets anders inzettenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:10 schreef waterreus23 het volgende:
Volgende week weer 2 leuke worpen:
- Seizoensbier
- Blik Bier
Had je niet aan toe moeten geven.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:18 schreef Webgangster het volgende:
Heb ik voor vandaag vrij gevraagd, vragen ze meer voor 4 tot 8, ga ik toich nog maar even werken van 4 tot 6....
Algemeen bekendquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:34 schreef Sandersson het volgende:
Net terug van werken
van half 9 tot 6 .. gruwelen
deze week 18 uur ..
volgende week 21 ..
4 uur contract![]()
Wij zijn tot 17.00 uur openquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:54 schreef Webgangster het volgende:
Bijna iedereen is van 09-16 uitgeroosters bij ons op koningedag, dus dure dag voor ze.
Onze winkel sluit wel om 14 uur.
Wij zijn tot 14.00 open, ik ben niet ingeroosterd.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:54 schreef Webgangster het volgende:
Bijna iedereen is van 09-16 uitgeroosters bij ons op koningedag, dus dure dag voor ze.
Wij zijn open tot 18.00quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:54 schreef Webgangster het volgende:
Ow gawdquote:Op zondag 23 april 2006 09:50 schreef Webgangster het volgende:
Renesite: Wat ik nou weer op internet vind over jullie filiaal !!
http://interval1.rendered(...)05_500_500_pKfS.jpeg
Het was kut ..... Vracht voor vandaag was ook gekomen, en we hadden gewoon veel handel, en dan bedenken dat je vanaf 14:00 met 3 personen staat op de afdeling, waarvan persoon 3 om 17:00 naar huis gingquote:
Wat dachten we van een foto op de Albert Heijn Hyvesquote:Op zondag 23 april 2006 10:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow gawd![]()
![]()
![]()
Daar kan ik ze zooo mee treiteren![]()
![]()
![]()
Die rechter is groenteman, middelste ook / en kassa, en de linker![]()
![]()
Hoe gevonden?
quote:Op zondag 23 april 2006 11:31 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wat dachten we van een foto op de Albert Heijn Hyves![]()
Moeten ze dat vragen dan? Volgens mij moet je er vrij voor vragen want er is me niks bekend dat werken op 29/4 op vrijwillige basis is. In dat geval hadden ze je idd wel moeten vragen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:51 schreef Weemz het volgende:
Zo, dat was ook weer een rare dag werken...
3 planningen (werktijden, kassaverdeling & pauze), door 3 mensen gemaakt, en dus 3x niet met elkaar overeenkomend...
Ook lekker: Ze hebben alle kassamedewerkers volgende week (koninginnedag) van 0800 - 1400 ingeroosterd, zonder het te vragen...
Op Koninginnedag ben je in principe vrij. Daarom krijgt iedereen die normaal wel werkt BD-uren.quote:Op zondag 23 april 2006 12:25 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Moeten ze dat vragen dan? Volgens mij moet je er vrij voor vragen want er is me niks bekend dat werken op 29/4 op vrijwillige basis is. In dat geval hadden ze je idd wel moeten vragen.
Idd, maar zo gaat het bij alle albert heijns, er hangen als het goed is ook brieven als je vragen of niet kunt/geen zin hebt dat je naar je vm moet gaan.quote:Op zondag 23 april 2006 12:33 schreef Meki het volgende:
je mag vrijwillig werken
Hoeft niet maar mag
zo gaat dat bij ons
Ik snap niet hoe het werkt met koninginnedag..quote:Op zondag 23 april 2006 15:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Op Koninginnedag ben je in principe vrij. Daarom krijgt iedereen die normaal wel werkt BD-uren.
Je moet dus officieel gevraagd worden om te komen werken.
Ik zocht ook al iemand die zijn 3 uurtjes wil inleverenquote:Op zondag 23 april 2006 19:32 schreef CryptoKnight het volgende:
Dan krijg je uitbetaald
5 gwu (25 euro)
5 toeslaguren (25 euro)
5 BD (25 euro)
Maakt dus totaal, 75 euro voor u
En dat te bedenken dat ik wel wil werken maar dat ik te duur ben..
Maar dat is dus maar eigenlijk 200 procent als ik die gemiddelde gwu eraf laat...quote:Op zondag 23 april 2006 18:45 schreef CryptoKnight het volgende:
9-16 is volgens R&R 6 uur.
Betaald krijg je dus:
6 GWU
6 toeslag
+ en gemiddelde van de gwu op zaterdag van de afgelopen 12 weken.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:41 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Maar dat is dus maar eigenlijk 200 procent als ik die gemiddelde gwu eraf laat...
Of is die 6gwu standaard 300 procent ? en die toeslag 100 procent ?
Of anders gezegd, wat krijg ik als mijn uurloon 3,59 is of hoeveel uur ik keer 3,58 moet doen...
Waarom word er dan wel geroepen over 300 procent eigenlijk ?quote:Op zondag 23 april 2006 20:05 schreef CryptoKnight het volgende:
200% als je inderdaad je gemiddelde eraf laat voor je bijzonder verlof.
Reken dus als je werkt gewoon simpel 1+1 plus je normale uren.
Bij de counter worden we ook niet echt vrolijk van al die klanten die reclamecheques komen halen voor bananen en aardbeien.quote:Op maandag 24 april 2006 16:03 schreef Batsenegger het volgende:
Zaterdag was het weer drama met de verslevering. De bananen, aarbeien en radijsjes waren niet leverbaar.
Als groenteman baal ik hier ontzettend van, met bananen op de actiekop en de aarbeien in een bancarella verkoop je ontzettend veel. Maar het VC Pijnacker had (zoals gewoonlijk bij dit soort actie's) weer onvoldoende voorraad. Altijd weer hetzelfde liedje!
Andere filialen hier ook last van???
200% voor wat je werkt en nog eens 100% voor je bijnzonder verlof. Is bij mij toch echt 300%quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Waarom word er dan wel geroepen over 300 procent eigenlijk ?
Want je komt op een totaal andere uitkomst uit.
jup, hier (1397) ook last van gehad.quote:Op maandag 24 april 2006 16:03 schreef Batsenegger het volgende:
Zaterdag was het weer drama met de verslevering. De bananen, aarbeien en radijsjes waren niet leverbaar.
Als groenteman baal ik hier ontzettend van, met bananen op de actiekop en de aarbeien in een bancarella verkoop je ontzettend veel. Maar het VC Pijnacker had (zoals gewoonlijk bij dit soort actie's) weer onvoldoende voorraad. Altijd weer hetzelfde liedje!
Dan kloppen de instellingen van die Tomra automaten nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:19 schreef Brammie1 het volgende:
klopt het dat er op de nieuwe Spaflessen geen statiegeld zit? Ik stopte zo'n fles in de emballage-automaat (als klant) en ik kreeg geen bonnetje
Maak je toch al een begin met je boek?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:04 schreef kmaestro het volgende:
vandaag ingeschreven voor FHV![]()
begint alleen pas in september![]()
Dan zal ik je daar wel zien....quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:04 schreef kmaestro het volgende:
vandaag ingeschreven voor FHV![]()
begint alleen pas in september![]()
Hier ook... Geen bananen, aardbeien waren zo op, en bleomkool hadden we ook al niet. Was heel kut , maargoed ik verzin het niet.quote:Op maandag 24 april 2006 16:03 schreef Batsenegger het volgende:
tot nu toe gaan er 4 van ons filiaal (starters)quote:
Filiaal Hulp Verlener?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:29 schreef Webgangster het volgende:
Wat is een FHV ? Een leiding gevende toevallig ?
Je moet ook op zo'n knopje drukken (meestal groen) zodat je bonnetje er uit komtquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:19 schreef Brammie1 het volgende:
klopt het dat er op de nieuwe Spaflessen geen statiegeld zit? Ik stopte zo'n fles in de emballage-automaat (als klant) en ik kreeg geen bonnetje
Bij mij in de winkel weigert de automaat ook een soort spa-flessen. NIet allemaal, wel eentje met een kleurtje...heel vaag.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:19 schreef MewBie het volgende:
[..]
Je moet ook op zo'n knopje drukken (meestal groen) zodat je bonnetje er uit komt![]()
![]()
Wordt gezellig dan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:27 schreef kmaestro het volgende:
[..]
tot nu toe gaan er 4 van ons filiaal (starters)
Het is een gezamelijke opkomst op het Lorentszplein toch?quote:Op woensdag 26 april 2006 07:33 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Wordt gezellig dan.Wie allemaal? Als ik me niet vergis zijn er in het filiaal al ongeveer 18 FHV'ers. Weet je toevallig ook al of we weer met andere filialen gaan, of dat we net als vroeger een eigen FHV-dag voor het filiaal hebben?
uhh leg eens uitquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:11 schreef MewBie het volgende:
[..]
En ze komen zelfs naar ons (1377) toe![]()
![]()
Geit, nancy en robbert gaan ook nogquote:Op woensdag 26 april 2006 07:33 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Wordt gezellig dan.Wie allemaal? Als ik me niet vergis zijn er in het filiaal al ongeveer 18 FHV'ers. Weet je toevallig ook al of we weer met andere filialen gaan, of dat we net als vroeger een eigen FHV-dag voor het filiaal hebben?
Ligt er dus aan. Afgelopen jaar hebben we het idd op het Lorentzplein gehad, maar de jaren ervoor hadden we voor het filaal een eigen FHV-dag, vanwege het grote aantal FHV'ers. Maar ja, dat zien wel wel weer.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:37 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Het is een gezamelijke opkomst op het Lorentszplein toch?
Alle Dirk en Bas en Digros bij elkaarquote:Op woensdag 26 april 2006 20:59 schreef highway101 het volgende:
Amstelveen is een aparte plaats toch? IJburg, das toch die nieuwe wijk aan de oostkant van Amsterdam, bij de Zeeburger tunnel?
Op hoeveel AH's komt Amsterdam dan?
nee een nieuwe zaakquote:Op woensdag 26 april 2006 21:36 schreef Webgangster het volgende:
Amstelveen is toch enkel vernieuwd of hele nieuwe zaak, weet dat er 1 ni de Buitenhof zit daaro in de kelder bij de garages....
Probeer dan wat te regelen met de Efteling.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:04 schreef p_iglet het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen die mij kunnen helpen aan AH efteling zegels?
Ik ben ze aan het sparen om met groepen gehandicapten goedkoper een dagje weg te kunnen tijdens aangepaste vakanties die ik als vrijwilliger begeleid.
Zie topic:
[GEZ] AH efteling punten.
Zie topic [GEZ] AH efteling punten. die doen dus nogal moeilijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Probeer dan wat te regelen met de Efteling.
De regels? Simpel, klant koopt boodschappen, voor elke, volgens mij 10 euro boodschappen, krijgt de klant een punt. Zo simpel is het en niet anders.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:51 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Zie topic [GEZ] AH efteling punten. die doen dus nogal moeilijk.
Ik heb geen idee wat de regels binnen de AH zijn, maar niet geschoten is altijd mis toch
De regels zijn dat die zegels waarde verantwoorden en dat weggeven/meenemen zonder de tegenprestatie van 10 euro aan boodschappen diefstal is met direct ontslag tot gevolg.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:51 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de regels binnen de AH zijn, maar niet geschoten is altijd mis toch
Ik denk dat je een beetje overdrijft met direct ontslag tot gevolg hoor..quote:Op woensdag 26 april 2006 23:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De regels zijn dat die zegels waarde verantwoorden en dat weggeven/meenemen zonder de tegenprestatie van 10 euro aan boodschappen diefstal is met direct ontslag tot gevolg.
Ik weet die regels zijn, ontslag krijg je, niet meer en niet minder.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:51 schreef p_iglet het volgende:
[..]
als iemand mij vraag tot 10 zeg ik ja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:07 schreef TomR het volgende:
zeg dan of nee, of ga niet lopen klagen -.-
VerkoperB ben ik alquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:42 schreef stevenp het volgende:
Dat zou wel kikke zijn tweek, verkoper2 is netjes! Dan wordt het wel echt leuk o//
Nou ik ga volgende week ongeveer 20u draaien, 4 middagen lekker werken, heb er wel zin in. Ben toch alleen thuis
Bij ons wel erg gister, ik begon om 4u (verswagen komt om een uur of 1 en op do,vrij en zat ook 's avonds rond 6) en ik moest dus nog restanten van de vorige dag vullen
Ik was dus nooit klaar met de middagvulling (stonden nog 2 karren toetjes + 1krat breedt volle hoogte rolly met kaas/sappen) toen de avondvrachtwagen kwam en ik kon gaan lossen..![]()
Nou hier niet. Met 3 man op AGF, maar we konden het niet bijhouden. Ik moest bijdraaien, maar alle kassa's waren al openquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:13 schreef Renesite het volgende:
Vandaag vet rustig
mocht anderhalfuur eerder naar huis
Geld die winstuitkering alleen voor jouw of voor ons allen ? (a)quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:50 schreef highway101 het volgende:
[..]
Nou hier niet. Met 3 man op AGF, maar we konden het niet bijhouden. Ik moest bijdraaien, maar alle kassa's waren al open![]()
Trouwens; 19% extra winstuitkering!![]()
Voor iedereen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:17 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Geld die winstuitkering alleen voor jouw of voor ons allen ? (a)
Wat wil je met dit bericht zeggen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:54 schreef Renesite het volgende:
Een voorafje van de reclame van Albert Heijn!
Een of andere 'hamstershow'
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:01 schreef stevenp het volgende:
Ehm vraagje, maandag moet ik werken van 7am tot 12pm. Krijg ik dan tijd om te ontbijten of niet? Ik was namelijk pas vandaag om 2u mn nest uit en toen werd niet meer opgenomen in de winkel.. *ja, de nach was gezellig :w
@o-fiel: wij hebben ook nieuwe terminals, gewoon het oude model maar nieuwe dingen. Iedereen knokken om die krengen want die reageren wel weer een beetje
Er kwam zeg maar extra bij.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:31 schreef stevenp het volgende:
Ook nog 20% winstuitkering? Hallleluja! Ik had met de rest al op een groffe 200 euro geschat, komt er nog meer bijDat is nooit verkeerd natuurlijk
Maar ehm, is winstuitkering niet in januari al geweest of heb ik dat nou verkeerd?
Ik hoop dat de batterijen ook wat langer meegaan...quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:01 schreef stevenp het volgende:
@o-fiel: wij hebben ook nieuwe terminals, gewoon het oude model maar nieuwe dingen. Iedereen knokken om die krengen want die reageren wel weer een beetje
Lekker geregeld...je weet toch dat het druk wordt dan? Al moet ik zeggen dat wij ook te weinig tompoucen hadden en gisteravond om 17.30 al het brood op was omdat men was wezen hamsteren.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
ik was net in Musuemplein
de AH daar was gesloten ze konden de druk niet aan het was een totale chaos in Museumplein
Alle BIER / CHIPS / DRANK etc. helemaal op
Geen mandjes helemaal niks
ze konden het niet aan ze zijn eerder gesloten
brood was bij ons 14.00 opquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:51 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Lekker geregeld...je weet toch dat het druk wordt dan? Al moet ik zeggen dat wij ook te weinig tompoucen hadden en gisteravond om 17.30 al het brood op was omdat men was wezen hamsteren.
Jammer van die omzet die gigantisch had kunnen wezen !!!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
ik was net in Musuemplein
de AH daar was gesloten ze konden de druk niet aan het was een totale chaos in Museumplein
Alle BIER / CHIPS / DRANK etc. helemaal op
Geen mandjes helemaal niks
ze konden het niet aan ze zijn eerder gesloten
ja maar je kan niet teveel inkopen anders kan je het te komende weken niet kwijtquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:51 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Lekker geregeld...je weet toch dat het druk wordt dan?
Discussiepuntje ;-), veel bulk zoals chips en bier, maar ook brood loop je weinig risico op. Dat je vleesafdeling leeg is, daar kan je weinig aan doen behalve wat kratjes extra hardlopers bestellen.quote:Op zondag 30 april 2006 08:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja maar je kan niet teveel inkopen anders kan je het te komende weken niet kwijt
die dingen gaan niet over datum nee, maar fucken wel je systeem op en neemt plaats in waar anders goedlopende aanbiedingen had kunnen staan. daar komt bij dat restantne vullen langer en meer tijd kost om te vullen dan hele collies die er 1 keer inkunnnenquote:Op zondag 30 april 2006 11:28 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Discussiepuntje ;-), veel bulk zoals chips en bier, maar ook brood loop je weinig risico op. Dat je vleesafdeling leeg is, daar kan je weinig aan doen behalve wat kratjes extra hardlopers bestellen.
De nieuwe hamster-reclame staat trouwens op de website van AH
Je systeem opfucking in welk opzicht?quote:Op zondag 30 april 2006 20:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die dingen gaan niet over datum nee, maar fucken wel je systeem op en neemt plaats in waar anders goedlopende aanbiedingen had kunnen staan. daar komt bij dat restantne vullen langer en meer tijd kost om te vullen dan hele collies die er 1 keer inkunnnen
Dat zullen geen nieuwe geweest zijn maar 2e hands of iets. Schijnt dat de overgensperiode zo uitgezongen kan worden.quote:Op zondag 30 april 2006 20:01 schreef stevenp het volgende:
Wij hebben een maand geleden nog 3 nieuwe wise systemen gekregen hoor, dus ik ben benieuwd
Moet wel eerst aangifte van gedaan worden bij de politie, die dingen zijn echt veel te duurquote:Op zondag 30 april 2006 20:46 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Dat zullen geen nieuwe geweest zijn maar 2e hands of iets. Schijnt dat de overgensperiode zo uitgezongen kan worden.
Bij ons raken ze steeds kwijt, komt ook een 'nieuwe' voor terug.
In of na week 18 (komende week) krijgen wij de nieuwe handterminals. We zullen zien wat het is...quote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef CryptoKnight het volgende:
Geen idee, heb er nog niks voor in de plaats gezien, maar dit vertelde een VM me
dat doe ik plus dat ik stage loop bij Albert Hein hoofdkantoor in amsterdamquote:Op maandag 1 mei 2006 08:19 schreef Blackviper het volgende:
Nou zet mij ook maar in de lijst
1599, den haag, AH avond winkel (the one and only) alround medewerker van kassa tot magazijn en
en alles wat over is moet je tellen, ordenenen en weer je magazijn terugzetten. en dat herhalen en herhalenquote:Op zondag 30 april 2006 20:38 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Je systeem opfucking in welk opzicht?
Ik neem aan dat je op die dag zelf gewoon vakken met bier, chips en andere hardlopers vaker vult, en dat je dus alleen wat magazijnruimte mist en wat extra uren moet plannen.
dat zie je dus foutquote:Je merkt ook op dat restanten vullen langer de tijd nodig heeft dan reguliere vulling. Ik vraag me af hoe chaotisch je restanten dan in wat kratten zijn gegooid.
Wanneer je je restanten netjes terugstapelt op een cc-rolcontainer lijkt het mij dat het even vlug moet gaan.
omzet is leuk, winst is leuker enop een gegeven moment gaan de totale kosten zich verhogen met de totale opbrengst. als je ene beetj eeconomie heb gehad dan snap je wel wat ik bedoelquote:En al die moeite en tijd zie je toch weer terugkomen in de omzet van die dag?
Zijn jullie nog steeds maar tot 2300 uur open?quote:Op maandag 1 mei 2006 08:19 schreef Blackviper het volgende:
1599, den haag, AH avond winkel (the one and only) alround medewerker van kassa tot magazijn en alles er tussen in
Later
Een beetje ondernemer ziet dit als een kans, niet als een probleem. Feit is dat je die kans moet aanpakken. Je verweer met 'je moet tellen, ordenen en weer terugzetten' is niet van toepassing als je voor een doel (in dit geval verkoop, voldoende voorraad, service naar de klant toe en omzet) gaat.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en alles wat over is moet je tellen, ordenenen en weer je magazijn terugzetten. en dat herhalen en herhalen
[..]
omzet is leuk, winst is leuker enop een gegeven moment gaan de totale kosten zich verhogen met de totale opbrengst. als je ene beetj eeconomie heb gehad dan snap je wel wat ik bedoel
Wij hebben ook niemand gevraagd, sterker nog, bij ons was het vechten om te mogen werken.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:23 schreef Weemz het volgende:
Ik had ruzie met mijn baas op koninginnedag...
Maar ja, wie plant dan ook (zonder het te vragen) alle cassières in van 0800-1400
Als ik me niet vergis zit die daar toch bij weimarstraat/conradkade? Ja ben er wel eens geweest voor een schoolfeestquote:Op maandag 1 mei 2006 08:19 schreef Blackviper het volgende:
1599, den haag, AH avond winkel (the one and only) alround medewerker van kassa tot magazijn en alles er tussen in
Later
het grote vershcil is is dat je op zo'n dag het niet gestructueeerd kan doen, omdat je niet weet hoeveel mensen er komen. als het de hele dag geregend had was er geen kip en dan zit je met tonnen voorraad, teveel uren en een overvol magazijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:51 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Een beetje ondernemer ziet dit als een kans, niet als een probleem. Feit is dat je die kans moet aanpakken. Je verweer met 'je moet tellen, ordenen en weer terugzetten' is niet van toepassing als je voor een doel (in dit geval verkoop, voldoende voorraad, service naar de klant toe en omzet) gaat.
grote winkels hebben ook een toeloop, museumplein liep ook voor geen meter in het 1ste jaar, had alleen maar lege vakken of teveel afboekingen. zo'n dag als k-day kan je ook niet voorspellen.quote:Anders gooien we grote winkels toch gewoon definitief dicht? Die vullen ook de hele dag na, tellen ook de hele dag etc etc.
zoals eerder gezegt, op chips/bier/frtis zit amper winst op en op fris maken ze al gehelemaal geen winst, terwijl je loon 3x zo hoog is. op een gegeven moment is dat niet meer everedig met je omzet en dan stop je er gewoon mee. en 90 porcent van de klanten komt toch geen 2de keer en kopen geen luxe goederen die veel winst opleveren.quote:Overigens, als je gestructureerd werkt kan je het extra tellen en ordenen overslaan. En tjsa, heel veel werk is nou eenmaal herhaling. Elke dag doe je nou eenmaal feitelijk hetzelfde. En als het druk is doe je op een dag een aantal keer hetzelfde. Maar doe je het voor de klant of wil je het niet doen omdat je de lege vakken zo mooi vind staan?
Hoe vaak worden jullie trouwens gemiddeld per week zo gebeld door de AH? Ik echt gewoon elke dagquote:Op maandag 1 mei 2006 15:33 schreef Renesite het volgende:
Ik werd 10 voor 9 gebeld.
"Ja eigenlijk hebben we iemand nodig tussen half 10 en 5"
"Ik ga wel tot 12"
*ook meldt voor AH 1066quote:Op maandag 1 mei 2006 23:59 schreef Camoth het volgende:
Had dit topic nooit gezien![]()
Werk in 1066 Hilversum. Bijna 3 jaar inmiddels. Heb het er wel aardig naar mijn zin![]()
Laatst nog een blij AH topic geplaatst:
Debiele wetgeving rondom dieven aanhouden
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:59 schreef Camoth het volgende:
Had dit topic nooit gezien![]()
Werk in 1066 Hilversum. Bijna 3 jaar inmiddels. Heb het er wel aardig naar mijn zin![]()
Laatst nog een blij AH topic geplaatst:
Debiele wetgeving rondom dieven aanhouden
Ik denk dat ik de AH in Hilversum maar is ga bezoekenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:40 schreef -Sum- het volgende:
[..]
*ook meldt voor AH 1066
ruim 2,5 jaar nu
afdeling kassa, net als bovengenoemde
Bij ons kijken ze altiijd op de beschikbaarheidsplanning.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef febster het volgende:
[..]
Hoe vaak worden jullie trouwens gemiddeld per week zo gebeld door de AH? Ik echt gewoon elke dagook al moet ik een paar uur later werken, beetje irritant af en toe
Vnv ook, geen kader na 18:00, enorm druk, houdbaar moest nog veel gebeuren, bleek ik plotseling iemand te moeten inleren, bleek er plotseling iemand laatste dag te hebben, had geen pasje bij (moest opeens sluiten) en t was overal 1 grote rotzooi, erggg fijnmaar goed alles wel overleefd gelukkig.
neuh, die taart is gewoon niet altijd even bestquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:34 schreef blrrrt het volgende:
Iemand die wil verdedigen?
Appeltaart van de Appie Heijn
flauw, slotjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:46 schreef blrrrt het volgende:
Appeltaart van de Appie Heijn
Nee, het is niet hetzelfde topic...
Beschikbaarheidsplanningenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons kijken ze altiijd op de beschikbaarheidsplanning.
Sta je bv beschikbaar op maandag, bellen ze je. Daarna bellen ze gewoon het hele telefoonlijstje af(KAS)
Je vergist jequote:Op maandag 1 mei 2006 14:36 schreef stevenp het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zit die daar toch bij weimarstraat/conradkade? Ja ben er wel eens geweest voor een schoolfeest
Zaterdag hadden ze de levering vers laten staan *winkel om 14:00 dicht natuurlijk*, dus ik vanmorgen van 7-9 met nog iemand 4 karren erin geroust, liep als een trein gek :Ja, winkel leeg, geen klanten, niet omgeroepen worden en gewoon gassen
![]()
Zijn er al AH's die lange open zijn dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds maar tot 2300 uur open?
Wij zijn iedere dag open van 0800-2200. Scheelt dus maar een uurtje in de avond.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:35 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Zijn er al AH's die lange open zijn dan?
In de winkels gebeurt toch bijna alles met een HT, ik weet niet wat jij opschrijft hoor?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef Webgangster het volgende:
Ben nu het Laden & Lossen aan het leren, met leren bedoel ik meer de bon enz aan het opmaken en hoe je alles op papier moet notereren en eventueel hoe je iets kan invoegen met de computer/handterminal.
suc6.... binnenkort verandert alles weer:Dquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef Webgangster het volgende:
Ben nu het Laden & Lossen aan het leren, met leren bedoel ik meer de bon enz aan het opmaken en hoe je alles op papier moet notereren en eventueel hoe je iets kan invoegen met de computer/handterminal.
wat bedoel je precies met de bon maken??? en welk ding verandert er precies volgens jouwn leidinggevende?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:53 schreef Webgangster het volgende:
Binnekort veranderd er maar 1 punt zag ik vandaag, ik heb de nieuwe dingen gezien en volgens mij leidinggevende veranderd er maar 1 puntje. Maar we noteren trouwens gewoon hoeveel rolcontainers er worden verzonden, hoeveel fusten er worden verzonden enz. De dingen die nog niet ingevoerd zijn dus. Stelt niet veel voor inderdaad, maar het word me wel geleerd, de bon maken is wel even lastig, even goed nadenken welk veld nou wat betekend enzo in de computer.
De bon maken voor de chauffeurquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:19 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met de bon maken??? en welk ding verandert er precies volgens jouwn leidinggevende?
Ben je een franchiser ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:51 schreef Webgangster het volgende:
[..]
De bon maken voor de chauffeur
Die word meen ik bij een DC weer afgegeven, bij ons Zaandam.
Wat er word veranderd weet ik niet precies maar het ging over labelen van speciale dingen die je normaal gewoon zonder label meegeeft en enkel n de computer zet. Staat op blad 1 van de 2 met regels die moeten word nageleefd bij het laden/lossen.
ik mis een soort van begeleidend verhaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:04 schreef Meki het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1156/f266905f/index.html
"Ergens" op geenstijl.nl staat het.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef highway101 het volgende:
ja inderdaad. Die vent wordt nog voor de kassa's gepakt, dus stelen kan het toch (nog) niet zijn?
Nee ben ik niet, maar zoals jij zegt je print je zooi uit, dat doe ik ja, maar dan moet ik het eerst invoeren in de computer he, anders valt er weinig uit te printen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ben je een franchiser ofzoEcht bon maken hmm je print je zooi uit, zet een stempel, tekent en je bent toch klaar
Plus dat je natuurlijk even zijn dingetje tekent en het nr op de vrachtwagen noteert enzo.
bij ons moet je naast het tellen en accorderen een apart blaadje bijhouden met daarop het aantal karren ed. Is het makkelijker na te gaan als er iets fout gaat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:59 schreef Mip1988 het volgende:
webgangster kwenie wat jij doet idd maar je kan toch gewoon met een terminal de retouren tellen (zwart fust/emballage etc) en dan accorderen in FVOS? en printen maar
Ja dat is dat wat ik bedoelde wat er gaat veranderen bij ons.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:12 schreef highway101 het volgende:
wij hebben nu een pilot met dat nieuwe retourensysteem. Werkt wel aardig, soms wat storingen. Het fijne weet ik er niet van, maar we hoeven geen oranje en witte kaartjes meer aan de fusten te hangen, alleen nog maar 1 label.
Ja dat doen wij ook.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:15 schreef TomR het volgende:
[..]
bij ons moet je naast het tellen en accorderen een apart blaadje bijhouden met daarop het aantal karren ed. Is het makkelijker na te gaan als er iets fout gaat.
Ja bij ons word dat pas gedaan als het de vrachtwagen opgaat want anders mag er niemand een fust meer gebruiken die klaar staat om verzonden te worden he. Anders kom je niet echt uit met wat je gaat verzenden en daadwerkelijk verzonden gaat worden. Wij voeren het dus gewoon in FVOS in en accorderen het meteen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:59 schreef Mip1988 het volgende:
webgangster kwenie wat jij doet idd maar je kan toch gewoon met een terminal de retouren tellen (zwart fust/emballage etc) en dan accorderen in FVOS? en printen maar
Daar kan AH nog een mooie rectificatie voor eisen als ze willen.quote:
wij gebruiken dit 'nog' niet. Maar hoorde van een chauffeur dat het systeem waardeloos was. Ten eerste meer werk en het is heel storings gevoelig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:12 schreef highway101 het volgende:
wij hebben nu een pilot met dat nieuwe retourensysteem. Werkt wel aardig, soms wat storingen. Het fijne weet ik er niet van, maar we hoeven geen oranje en witte kaartjes meer aan de fusten te hangen, alleen nog maar 1 label.
Het is overduidelijk de hamster van AHquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:18 schreef tazman89 het volgende:
haha, poster is wel grappig
mgoed, hoe wil jij bewijzen dat hamsters van jou zijn ?
de vormgeving van de hamsters zal AH ook wel ergens gejat hebben.
Tuurlijk ben ik al in Voorburg geweest. Meteen tijdens de openingsdag al.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:33 schreef tazman89 het volgende:
ben je nou al in de nieuwe 1109 geweest blrrrt?
ik was wel perongeluk laatst bij jullie. jullie winkel is gewoon te groot haha
wel lekker croissantje gehaald.
Je moet alles 2 keer scannen, dat is de grote tijdstrekker voor magazijn. Je scant eerst de boel, en dan de vrachtbrief, en bij het inladen nog eens, zodat de retouren aan de vrachtbrief worden gekoppeld. Voor degenen die de fusten moeten opruimen, gaat het sneller, voor de magazijnmedewerker langzamer. Maar daar komen extra uren voor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:51 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
wij gebruiken dit 'nog' niet. Maar hoorde van een chauffeur dat het systeem waardeloos was. Ten eerste meer werk en het is heel storings gevoelig.
Dus denk dat er nog wel wat verbeterd moet worden. maar mischien is dat ondertussen al wel gedaan!
maar het zijne weet ik er ook niet van...
De meeste zijn geniaal.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:25 schreef stevenp het volgende:
Uit dat topic:
http://harrypiekema.hyves.nl/index.php
Daar staan toch wel een paar geniale reclames van ah:
http://www.tvreclames.nl/player/573.wmv
http://www.tvreclames.nl/player/501.wmv
http://www.tvreclames.nl/player/478.wmv
Heb jij die Hyves page gemaakt van Harry?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:04 schreef blrrrt het volgende:
ff zeuren over die reclame van Plus:
Ik ben Rob...
Nee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:36 schreef highway101 het volgende:
[..]
Heb jij die Hyves page gemaakt van Harry?![]()
collega van mij had voor ons personeelsfeest een housemix gemaakt van die reclame met steeds 'keep the housemerk alive' en 'is everybody ap-ap-ap-ap-appie??!!'quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:39 schreef stevenp het volgende:
Haha die van de filmwekenDie kende ik nog niet! Maar die van housemerk party blijft ook lachen, hoevaak je hem ook ziet
ben zeer zeker geinterreseerd. Zou je dit kunnen uploaden en de link plaatsen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:29 schreef -Sum- het volgende:
[..]
collega van mij had voor ons personeelsfeest een housemix gemaakt van die reclame met steeds 'keep the housemerk alive' en 'is everybody ap-ap-ap-ap-appie??!!'
als er geinteresseerde zijn wil ik hem wel uploaden, hij is errrug leuk
Nee, ze wouden me van 1 tot 4.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:34 schreef highway101 het volgende:
14.00 - 19.15 zonder etenspauze?
voor 3 uur begonnen tot 17...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:41 schreef highway101 het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af óf ík dan een etenspauze heb, ik moet namelijk van 14.00 - 19.15, anders zit ik pas tegen 8 aan het avondeten, en das wel laat vind ik.
Graagquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:29 schreef -Sum- het volgende:
[..]
collega van mij had voor ons personeelsfeest een housemix gemaakt van die reclame met steeds 'keep the housemerk alive' en 'is everybody ap-ap-ap-ap-appie??!!'
als er geinteresseerde zijn wil ik hem wel uploaden, hij is errrug leuk
En als je alles voor de 2e keer gescand hebt en je drukt op het huisje, dan ben je alles kwijt. Mooi systeemquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:00 schreef highway101 het volgende:
[..]
Je moet alles 2 keer scannen, dat is de grote tijdstrekker voor magazijn. Je scant eerst de boel, en dan de vrachtbrief, en bij het inladen nog eens, zodat de retouren aan de vrachtbrief worden gekoppeld. Voor degenen die de fusten moeten opruimen, gaat het sneller, voor de magazijnmedewerker langzamer. Maar daar komen extra uren voor.
Wij welquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:02 schreef highway101 het volgende:
Nou inderdaad. Sommigen werden zelfs aggresief, en eisden dat we tot 20.00 open bleven. Die hebben we eruit geschopt.
Alleen heel veel werk niet afgekregen. Normaal 2 uur langer de tijd.
Groente enzo waren nog bezig, die zijn er tot 9 denk ikquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:13 schreef stevenp het volgende:
Mensen voor de deur? Hangjongeren ofzo?
Mwa wij hadden het ook hoor, 7u winkel dicht, groente opgeruimd, tabak naar achter enzo en toen stonden we met de vullers te wachten op de kassa *altijd sloom die meiden*
Ik denk zeker 10 klanten die dachten nog even snel wat te halen en die het echt niet snapte dat we dicht waren
We gingen met z'n alle ff naar de kantine.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:52 schreef Mip1988 het volgende:
ik was aan het werk met dodenherdenking
toch vreemd, met zn alle in een lege AH 2 minuten stil zijn
maargoed wel lekker doorwerken altijd in een lege winkel
ondanks dat toch pas 22u klaar maarja
Staat in de lijst.... 8591 in Parkwijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef -Sum- het volgende:
In welke AH in Almere werkt Radjesh ?
weet iemand dat toevallig?
Staat in de lijst.... 8591 in Parkwijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef -Sum- het volgende:
In welke AH in Almere werkt Radjesh ?
weet iemand dat toevallig?
Status handterminalquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:05 schreef highway101 het volgende:
Ik mis het bestellen met RFBA bij vers! Okay, je hoeft er nu weinig aan te doen, maar ik vond 't bestellen altijd wel een leuke bezigheid.
Deli-kaas kan ik wel bestellen, maar das lang geleden. Brood of AGF heb ik nog nooit besteld
ja ik werk liever half 8 tot 4quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:16 schreef stevenp het volgende:
highway, ze moeten niet zeiken er is ook voor de mensen met weinig te makken *no offence* steeds meer bij de AH te vinden, zo dus ook voor de studenten. Ik heb ook maar even een samenvattende post geschreven daar
-Sum-, ja dat zijn opzich wel relaxte tijden, beetje uitslapen en dan werken. Alleen wel jammer dat je niks maar aan je dag hebt..
Wij carpe diemquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:04 schreef Webgangster het volgende:
We mochten trouwens gratis hamsterballen meenemen en die bodywarmers...
hier ook, de hele week gezeik gehad met de wagens, dc had de hele week vertragingen. Vandaag was de wagen op tijd. Ik daacht al, er moet iets anders fout gaan. Komt de vm van kassa/vers ed. naar me toe: wise-terminals werken niet. Na wat gebel heen en weer met hoofdkantoor zou er waarschijnlijk nog een reperateur komen. Oplostijd: 4 uurquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:15 schreef Renesite het volgende:
ben benieuwd hoe het vandaag gaat, iets zint me niet..
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:31 schreef blrrrt het volgende:
Toch istie wel weer grappig
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVChamsteren19.mpg
Moah.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:31 schreef blrrrt het volgende:
Toch istie wel weer grappig
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVChamsteren19.mpg
nou ze heeft al meerdere uitbranders gehad (de precieze inhoud daarvan weten we niet omdat dit achter gesloten deuren is natuurlijk) en ik heb onze SM al meerdere keren de zin '*zucht*..ik word hier zo moe van' horen gebruiken wat ook niet echt positief is natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 15:39 schreef CryptoKnight het volgende:
Wat zegt je VM daarvan? Er lijkt aan de hand van jouw verhaal duidelijk sprake van iemand die de titel vs(k) niet waardig is..
maar pas na een paar uur dacht ik en dan issie ook al weer vroeger open te maken volgens mij.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:44 schreef CryptoKnight het volgende:
Ow ja, en als je bij de kluizen het tijdslot niet zelf insteld, doet hij dat zelf op de 1 of andere gekke manier.....
nou collega van mij heeft daar al een keer naar toe gebeld (voor een ander geval) en toen kreeg ze allemaal engelse mensen die haar niet begrepenquote:
nouja ik heb onder 3 andere VS-en gewerkt en die deden t wel alle 3. is het laatste wat je doet voor je de kluis dicht doet eind van de dag op een klein schermpje aan het binnenkant van de deur.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:38 schreef Weemz het volgende:
Wij doen ook nooit zelf een tijdslot instellen? Alleen kluis openen met code's, lades enzo erin, kluis dicht en sleutel eruit? Zou het wel moeten dan?
Standaard procedure geloof ikquote:Op zondag 7 mei 2006 22:38 schreef Weemz het volgende:
Wij doen ook nooit zelf een tijdslot instellen? Alleen kluis openen met code's, lades enzo erin, kluis dicht en sleutel eruit? Zou het wel moeten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |