Ow gawdquote:Op zondag 23 april 2006 09:50 schreef Webgangster het volgende:
Renesite: Wat ik nou weer op internet vind over jullie filiaal !!
http://interval1.rendered(...)05_500_500_pKfS.jpeg
Het was kut ..... Vracht voor vandaag was ook gekomen, en we hadden gewoon veel handel, en dan bedenken dat je vanaf 14:00 met 3 personen staat op de afdeling, waarvan persoon 3 om 17:00 naar huis gingquote:
Wat dachten we van een foto op de Albert Heijn Hyvesquote:Op zondag 23 april 2006 10:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow gawd![]()
![]()
![]()
Daar kan ik ze zooo mee treiteren![]()
![]()
![]()
Die rechter is groenteman, middelste ook / en kassa, en de linker![]()
![]()
Hoe gevonden?
quote:Op zondag 23 april 2006 11:31 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wat dachten we van een foto op de Albert Heijn Hyves![]()
Moeten ze dat vragen dan? Volgens mij moet je er vrij voor vragen want er is me niks bekend dat werken op 29/4 op vrijwillige basis is. In dat geval hadden ze je idd wel moeten vragen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:51 schreef Weemz het volgende:
Zo, dat was ook weer een rare dag werken...
3 planningen (werktijden, kassaverdeling & pauze), door 3 mensen gemaakt, en dus 3x niet met elkaar overeenkomend...
Ook lekker: Ze hebben alle kassamedewerkers volgende week (koninginnedag) van 0800 - 1400 ingeroosterd, zonder het te vragen...
Op Koninginnedag ben je in principe vrij. Daarom krijgt iedereen die normaal wel werkt BD-uren.quote:Op zondag 23 april 2006 12:25 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Moeten ze dat vragen dan? Volgens mij moet je er vrij voor vragen want er is me niks bekend dat werken op 29/4 op vrijwillige basis is. In dat geval hadden ze je idd wel moeten vragen.
Idd, maar zo gaat het bij alle albert heijns, er hangen als het goed is ook brieven als je vragen of niet kunt/geen zin hebt dat je naar je vm moet gaan.quote:Op zondag 23 april 2006 12:33 schreef Meki het volgende:
je mag vrijwillig werken
Hoeft niet maar mag
zo gaat dat bij ons
Ik snap niet hoe het werkt met koninginnedag..quote:Op zondag 23 april 2006 15:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Op Koninginnedag ben je in principe vrij. Daarom krijgt iedereen die normaal wel werkt BD-uren.
Je moet dus officieel gevraagd worden om te komen werken.
Ik zocht ook al iemand die zijn 3 uurtjes wil inleverenquote:Op zondag 23 april 2006 19:32 schreef CryptoKnight het volgende:
Dan krijg je uitbetaald
5 gwu (25 euro)
5 toeslaguren (25 euro)
5 BD (25 euro)
Maakt dus totaal, 75 euro voor u
En dat te bedenken dat ik wel wil werken maar dat ik te duur ben..
Maar dat is dus maar eigenlijk 200 procent als ik die gemiddelde gwu eraf laat...quote:Op zondag 23 april 2006 18:45 schreef CryptoKnight het volgende:
9-16 is volgens R&R 6 uur.
Betaald krijg je dus:
6 GWU
6 toeslag
+ en gemiddelde van de gwu op zaterdag van de afgelopen 12 weken.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:41 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Maar dat is dus maar eigenlijk 200 procent als ik die gemiddelde gwu eraf laat...
Of is die 6gwu standaard 300 procent ? en die toeslag 100 procent ?
Of anders gezegd, wat krijg ik als mijn uurloon 3,59 is of hoeveel uur ik keer 3,58 moet doen...
Waarom word er dan wel geroepen over 300 procent eigenlijk ?quote:Op zondag 23 april 2006 20:05 schreef CryptoKnight het volgende:
200% als je inderdaad je gemiddelde eraf laat voor je bijzonder verlof.
Reken dus als je werkt gewoon simpel 1+1 plus je normale uren.
Bij de counter worden we ook niet echt vrolijk van al die klanten die reclamecheques komen halen voor bananen en aardbeien.quote:Op maandag 24 april 2006 16:03 schreef Batsenegger het volgende:
Zaterdag was het weer drama met de verslevering. De bananen, aarbeien en radijsjes waren niet leverbaar.
Als groenteman baal ik hier ontzettend van, met bananen op de actiekop en de aarbeien in een bancarella verkoop je ontzettend veel. Maar het VC Pijnacker had (zoals gewoonlijk bij dit soort actie's) weer onvoldoende voorraad. Altijd weer hetzelfde liedje!
Andere filialen hier ook last van???
200% voor wat je werkt en nog eens 100% voor je bijnzonder verlof. Is bij mij toch echt 300%quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Waarom word er dan wel geroepen over 300 procent eigenlijk ?
Want je komt op een totaal andere uitkomst uit.
jup, hier (1397) ook last van gehad.quote:Op maandag 24 april 2006 16:03 schreef Batsenegger het volgende:
Zaterdag was het weer drama met de verslevering. De bananen, aarbeien en radijsjes waren niet leverbaar.
Als groenteman baal ik hier ontzettend van, met bananen op de actiekop en de aarbeien in een bancarella verkoop je ontzettend veel. Maar het VC Pijnacker had (zoals gewoonlijk bij dit soort actie's) weer onvoldoende voorraad. Altijd weer hetzelfde liedje!
Dan kloppen de instellingen van die Tomra automaten nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:19 schreef Brammie1 het volgende:
klopt het dat er op de nieuwe Spaflessen geen statiegeld zit? Ik stopte zo'n fles in de emballage-automaat (als klant) en ik kreeg geen bonnetje
Maak je toch al een begin met je boek?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:04 schreef kmaestro het volgende:
vandaag ingeschreven voor FHV![]()
begint alleen pas in september![]()
Dan zal ik je daar wel zien....quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:04 schreef kmaestro het volgende:
vandaag ingeschreven voor FHV![]()
begint alleen pas in september![]()
Hier ook... Geen bananen, aardbeien waren zo op, en bleomkool hadden we ook al niet. Was heel kut , maargoed ik verzin het niet.quote:Op maandag 24 april 2006 16:03 schreef Batsenegger het volgende:
tot nu toe gaan er 4 van ons filiaal (starters)quote:
Filiaal Hulp Verlener?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:29 schreef Webgangster het volgende:
Wat is een FHV ? Een leiding gevende toevallig ?
Je moet ook op zo'n knopje drukken (meestal groen) zodat je bonnetje er uit komtquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:19 schreef Brammie1 het volgende:
klopt het dat er op de nieuwe Spaflessen geen statiegeld zit? Ik stopte zo'n fles in de emballage-automaat (als klant) en ik kreeg geen bonnetje
Bij mij in de winkel weigert de automaat ook een soort spa-flessen. NIet allemaal, wel eentje met een kleurtje...heel vaag.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:19 schreef MewBie het volgende:
[..]
Je moet ook op zo'n knopje drukken (meestal groen) zodat je bonnetje er uit komt![]()
![]()
Wordt gezellig dan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:27 schreef kmaestro het volgende:
[..]
tot nu toe gaan er 4 van ons filiaal (starters)
Het is een gezamelijke opkomst op het Lorentszplein toch?quote:Op woensdag 26 april 2006 07:33 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Wordt gezellig dan.Wie allemaal? Als ik me niet vergis zijn er in het filiaal al ongeveer 18 FHV'ers. Weet je toevallig ook al of we weer met andere filialen gaan, of dat we net als vroeger een eigen FHV-dag voor het filiaal hebben?
uhh leg eens uitquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:11 schreef MewBie het volgende:
[..]
En ze komen zelfs naar ons (1377) toe![]()
![]()
Geit, nancy en robbert gaan ook nogquote:Op woensdag 26 april 2006 07:33 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Wordt gezellig dan.Wie allemaal? Als ik me niet vergis zijn er in het filiaal al ongeveer 18 FHV'ers. Weet je toevallig ook al of we weer met andere filialen gaan, of dat we net als vroeger een eigen FHV-dag voor het filiaal hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |