abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37319072
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:37 schreef o-fiel het volgende:

[..]

Het is een gezamelijke opkomst op het Lorentszplein toch?
Ligt er dus aan. Afgelopen jaar hebben we het idd op het Lorentzplein gehad, maar de jaren ervoor hadden we voor het filaal een eigen FHV-dag, vanwege het grote aantal FHV'ers. Maar ja, dat zien wel wel weer.
pi_37323400
2 NIEUWE AH´S IN AMSTERDAM

Ijburg en Amstelveen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_37323958
Amstelveen is een aparte plaats toch? IJburg, das toch die nieuwe wijk aan de oostkant van Amsterdam, bij de Zeeburger tunnel?

Op hoeveel AH's komt Amsterdam dan?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_37325367
Amstelveen is toch enkel vernieuwd of hele nieuwe zaak, weet dat er 1 ni de Buitenhof zit daaro in de kelder bij de garages....
pi_37326588
Zijn er hier toevallig mensen die mij kunnen helpen aan AH efteling zegels?
Ik ben ze aan het sparen om met groepen gehandicapten goedkoper een dagje weg te kunnen tijdens aangepaste vakanties die ik als vrijwilliger begeleid.
Zie topic:
[GEZ] AH efteling punten.
pi_37328260
quote:
Op woensdag 26 april 2006 20:59 schreef highway101 het volgende:
Amstelveen is een aparte plaats toch? IJburg, das toch die nieuwe wijk aan de oostkant van Amsterdam, bij de Zeeburger tunnel?

Op hoeveel AH's komt Amsterdam dan?
Alle Dirk en Bas en Digros bij elkaar

pi_37328318
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:36 schreef Webgangster het volgende:
Amstelveen is toch enkel vernieuwd of hele nieuwe zaak, weet dat er 1 ni de Buitenhof zit daaro in de kelder bij de garages....
nee een nieuwe zaak
pi_37328492
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:04 schreef p_iglet het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen die mij kunnen helpen aan AH efteling zegels?
Ik ben ze aan het sparen om met groepen gehandicapten goedkoper een dagje weg te kunnen tijdens aangepaste vakanties die ik als vrijwilliger begeleid.
Zie topic:
[GEZ] AH efteling punten.
Probeer dan wat te regelen met de Efteling.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_37328667
Volgens mij mogen cassieres ze ook niet opsparen.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_37328734
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Probeer dan wat te regelen met de Efteling.
Zie topic [GEZ] AH efteling punten. die doen dus nogal moeilijk.
Ik heb geen idee wat de regels binnen de AH zijn, maar niet geschoten is altijd mis toch
pi_37329514
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:51 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat de regels binnen de AH zijn, maar niet geschoten is altijd mis toch
De regels? Simpel, klant koopt boodschappen, voor elke, volgens mij 10 euro boodschappen, krijgt de klant een punt. Zo simpel is het en niet anders.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  woensdag 26 april 2006 @ 23:14:23 #112
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_37329625
quote:

[..]

De regels zijn dat die zegels waarde verantwoorden en dat weggeven/meenemen zonder de tegenprestatie van 10 euro aan boodschappen diefstal is met direct ontslag tot gevolg.
Het leven is geen krentenbol.
pi_37331422
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:14 schreef blrrrt het volgende:

[..]

De regels zijn dat die zegels waarde verantwoorden en dat weggeven/meenemen zonder de tegenprestatie van 10 euro aan boodschappen diefstal is met direct ontslag tot gevolg.
Ik denk dat je een beetje overdrijft met direct ontslag tot gevolg hoor..

Je zult wel een berisping krijgen of iets dergelijks. Maar als er een paar zegels weg zijn (die niet worden geteld) zal niemand naar omkijken. Veel klanten zeggen ook gewoon "ja jij mag ze hebben van mij "..

Natuurlijk als ze dat bij geld zeggen, steek je het ook niet in je eigen zak, maar dat is toch anders dan bij die zegeltjes, omdat die geen echte waarde vertegenwoordigen in mijn ogen.

Verder dan een berisping zal het dan ook niet gaan denk ik. En als iemand voor 9,50 aan boodschappen doet en ze gaan liggen huilen om een zegeltje, dan is het wel zielig om voet bij stuk te houden en geen zegeltje mee te geven.

Op staande voet ontslagen worden lijkt me dus niet van toepassing. Dit zou wel zijn als je lekker die rol uit de kassa pakt en 50 boekjes vol gaat plakken of ze door gaat verkopen. 2 boekjes of iets dergelijks, daar zal niemand van wakker liggen.
pi_37354961
quote:

[..]

Ik weet die regels zijn, ontslag krijg je, niet meer en niet minder.
pi_37355028
Zal het even toelichten;

Vorig jaar hadden we 2 caissiere die "Bleven plakken" met de zomerzegels.
AH ziet dat zonder discussie echt als diefstal. Ik zou met alle liefde in plaats van de overgebleven rollen retour sturen, ze aan het goede doel doneren, maar ik kies toch voor m'n baan.
pi_37356327
Diefstal is diefstal. Of het nu een zegel twv een euro is, een dropje of een zak aardappelen het blijft diefstal.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_37356578
Ok dan houd het op.

Ik had geen idee wat er met die zegels gebeurd na de actie en of eventueel zegels van mensen die ze niet nemen apart gehouden mogen worden ofzo.

In ieder geval bedankt voor de reacties.
pi_37356776
Na de actie worden de filialen geacht om ze retour te sturen naar het Hoofdkantoor.
Zegels van klanten die ze niet willen mogen wij niet 'reserveren'. Puur omdat we niks van klanten aan mogen nemen.

Je kan het inderdaad zoals al gesteld wordt, AH zelf eens benaderen met je verzoek, via de 'gewone' medewerkers zal het je in ieder geval niet lukken, puur omdat er voor ons nogal wat consequenties aanzitten.
pi_37356859
Je zou wel morgen bijvoorbeeld eens kunnen vragen of je met een klein standje in een filiaal mag staan om daar klanten te vragen om hun zegels. Heel veel klanten sparen niet, als ze toch de zegels meenemen en aan jou doneren bij de uitgang, wordt niemand daar slechter van. Echter is het wel behoorlijk kort dag daarvoor.
pi_37357260
Daarvoor is het inderdaad nogal kortdag....
Maar bedankt voor de tip!!

Wie weet handig ooit voor een volgende actie ergens.
pi_37360970
Wij waren vandaag voor de gein eens een keer wel om 21 uur klaar
pi_37362224
pf bij ons was het weer kut
vulploeg van allemaal nieuwelingen

dat vraagt om problemen
  vrijdag 28 april 2006 @ 00:10:17 #123
129961 tazman89
Cricket=king of sports
pi_37363966
2x gevraagd voor Vers, werken van 8-10 bij vers..prima....nu al 2x 11 uur geworden GVD :/
ma ook weer boos dat ik zo laat thuis ben, en veel slaap hou je er ook niet aan over als je weer om 7 uur eruit moet.
You might aswell do the white line...
  vrijdag 28 april 2006 @ 01:07:41 #124
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_37365206
zeg dan of nee, of ga niet lopen klagen -.-
pi_37370616
* kmaestro gaat lekker op vakantie komende week, en is daarom ook niet op Fok! te vinden!(en ook niet in 1151)
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')