Ligt er dus aan. Afgelopen jaar hebben we het idd op het Lorentzplein gehad, maar de jaren ervoor hadden we voor het filaal een eigen FHV-dag, vanwege het grote aantal FHV'ers. Maar ja, dat zien wel wel weer.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:37 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Het is een gezamelijke opkomst op het Lorentszplein toch?
Alle Dirk en Bas en Digros bij elkaarquote:Op woensdag 26 april 2006 20:59 schreef highway101 het volgende:
Amstelveen is een aparte plaats toch? IJburg, das toch die nieuwe wijk aan de oostkant van Amsterdam, bij de Zeeburger tunnel?
Op hoeveel AH's komt Amsterdam dan?
nee een nieuwe zaakquote:Op woensdag 26 april 2006 21:36 schreef Webgangster het volgende:
Amstelveen is toch enkel vernieuwd of hele nieuwe zaak, weet dat er 1 ni de Buitenhof zit daaro in de kelder bij de garages....
Probeer dan wat te regelen met de Efteling.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:04 schreef p_iglet het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen die mij kunnen helpen aan AH efteling zegels?
Ik ben ze aan het sparen om met groepen gehandicapten goedkoper een dagje weg te kunnen tijdens aangepaste vakanties die ik als vrijwilliger begeleid.
Zie topic:
[GEZ] AH efteling punten.
Zie topic [GEZ] AH efteling punten. die doen dus nogal moeilijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Probeer dan wat te regelen met de Efteling.
De regels? Simpel, klant koopt boodschappen, voor elke, volgens mij 10 euro boodschappen, krijgt de klant een punt. Zo simpel is het en niet anders.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:51 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Zie topic [GEZ] AH efteling punten. die doen dus nogal moeilijk.
Ik heb geen idee wat de regels binnen de AH zijn, maar niet geschoten is altijd mis toch
De regels zijn dat die zegels waarde verantwoorden en dat weggeven/meenemen zonder de tegenprestatie van 10 euro aan boodschappen diefstal is met direct ontslag tot gevolg.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:51 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de regels binnen de AH zijn, maar niet geschoten is altijd mis toch
Ik denk dat je een beetje overdrijft met direct ontslag tot gevolg hoor..quote:Op woensdag 26 april 2006 23:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De regels zijn dat die zegels waarde verantwoorden en dat weggeven/meenemen zonder de tegenprestatie van 10 euro aan boodschappen diefstal is met direct ontslag tot gevolg.
Ik weet die regels zijn, ontslag krijg je, niet meer en niet minder.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:51 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |