Ligt er dus aan. Afgelopen jaar hebben we het idd op het Lorentzplein gehad, maar de jaren ervoor hadden we voor het filaal een eigen FHV-dag, vanwege het grote aantal FHV'ers. Maar ja, dat zien wel wel weer.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:37 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Het is een gezamelijke opkomst op het Lorentszplein toch?
Alle Dirk en Bas en Digros bij elkaarquote:Op woensdag 26 april 2006 20:59 schreef highway101 het volgende:
Amstelveen is een aparte plaats toch? IJburg, das toch die nieuwe wijk aan de oostkant van Amsterdam, bij de Zeeburger tunnel?
Op hoeveel AH's komt Amsterdam dan?
nee een nieuwe zaakquote:Op woensdag 26 april 2006 21:36 schreef Webgangster het volgende:
Amstelveen is toch enkel vernieuwd of hele nieuwe zaak, weet dat er 1 ni de Buitenhof zit daaro in de kelder bij de garages....
Probeer dan wat te regelen met de Efteling.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:04 schreef p_iglet het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen die mij kunnen helpen aan AH efteling zegels?
Ik ben ze aan het sparen om met groepen gehandicapten goedkoper een dagje weg te kunnen tijdens aangepaste vakanties die ik als vrijwilliger begeleid.
Zie topic:
[GEZ] AH efteling punten.
Zie topic [GEZ] AH efteling punten. die doen dus nogal moeilijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Probeer dan wat te regelen met de Efteling.
De regels? Simpel, klant koopt boodschappen, voor elke, volgens mij 10 euro boodschappen, krijgt de klant een punt. Zo simpel is het en niet anders.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:51 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Zie topic [GEZ] AH efteling punten. die doen dus nogal moeilijk.
Ik heb geen idee wat de regels binnen de AH zijn, maar niet geschoten is altijd mis toch
De regels zijn dat die zegels waarde verantwoorden en dat weggeven/meenemen zonder de tegenprestatie van 10 euro aan boodschappen diefstal is met direct ontslag tot gevolg.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:51 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de regels binnen de AH zijn, maar niet geschoten is altijd mis toch
Ik denk dat je een beetje overdrijft met direct ontslag tot gevolg hoor..quote:Op woensdag 26 april 2006 23:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De regels zijn dat die zegels waarde verantwoorden en dat weggeven/meenemen zonder de tegenprestatie van 10 euro aan boodschappen diefstal is met direct ontslag tot gevolg.
Ik weet die regels zijn, ontslag krijg je, niet meer en niet minder.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:51 schreef p_iglet het volgende:
[..]
als iemand mij vraag tot 10 zeg ik ja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:07 schreef TomR het volgende:
zeg dan of nee, of ga niet lopen klagen -.-
VerkoperB ben ik alquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:42 schreef stevenp het volgende:
Dat zou wel kikke zijn tweek, verkoper2 is netjes! Dan wordt het wel echt leuk o//
Nou ik ga volgende week ongeveer 20u draaien, 4 middagen lekker werken, heb er wel zin in. Ben toch alleen thuis
Bij ons wel erg gister, ik begon om 4u (verswagen komt om een uur of 1 en op do,vrij en zat ook 's avonds rond 6) en ik moest dus nog restanten van de vorige dag vullen
Ik was dus nooit klaar met de middagvulling (stonden nog 2 karren toetjes + 1krat breedt volle hoogte rolly met kaas/sappen) toen de avondvrachtwagen kwam en ik kon gaan lossen..![]()
Nou hier niet. Met 3 man op AGF, maar we konden het niet bijhouden. Ik moest bijdraaien, maar alle kassa's waren al openquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:13 schreef Renesite het volgende:
Vandaag vet rustig
mocht anderhalfuur eerder naar huis
Geld die winstuitkering alleen voor jouw of voor ons allen ? (a)quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:50 schreef highway101 het volgende:
[..]
Nou hier niet. Met 3 man op AGF, maar we konden het niet bijhouden. Ik moest bijdraaien, maar alle kassa's waren al open![]()
Trouwens; 19% extra winstuitkering!![]()
Voor iedereen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:17 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Geld die winstuitkering alleen voor jouw of voor ons allen ? (a)
Wat wil je met dit bericht zeggen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:54 schreef Renesite het volgende:
Een voorafje van de reclame van Albert Heijn!
Een of andere 'hamstershow'
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:01 schreef stevenp het volgende:
Ehm vraagje, maandag moet ik werken van 7am tot 12pm. Krijg ik dan tijd om te ontbijten of niet? Ik was namelijk pas vandaag om 2u mn nest uit en toen werd niet meer opgenomen in de winkel.. *ja, de nach was gezellig :w
@o-fiel: wij hebben ook nieuwe terminals, gewoon het oude model maar nieuwe dingen. Iedereen knokken om die krengen want die reageren wel weer een beetje
Er kwam zeg maar extra bij.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:31 schreef stevenp het volgende:
Ook nog 20% winstuitkering? Hallleluja! Ik had met de rest al op een groffe 200 euro geschat, komt er nog meer bijDat is nooit verkeerd natuurlijk
Maar ehm, is winstuitkering niet in januari al geweest of heb ik dat nou verkeerd?
Ik hoop dat de batterijen ook wat langer meegaan...quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:01 schreef stevenp het volgende:
@o-fiel: wij hebben ook nieuwe terminals, gewoon het oude model maar nieuwe dingen. Iedereen knokken om die krengen want die reageren wel weer een beetje
Lekker geregeld...je weet toch dat het druk wordt dan? Al moet ik zeggen dat wij ook te weinig tompoucen hadden en gisteravond om 17.30 al het brood op was omdat men was wezen hamsteren.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
ik was net in Musuemplein
de AH daar was gesloten ze konden de druk niet aan het was een totale chaos in Museumplein
Alle BIER / CHIPS / DRANK etc. helemaal op
Geen mandjes helemaal niks
ze konden het niet aan ze zijn eerder gesloten
brood was bij ons 14.00 opquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:51 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Lekker geregeld...je weet toch dat het druk wordt dan? Al moet ik zeggen dat wij ook te weinig tompoucen hadden en gisteravond om 17.30 al het brood op was omdat men was wezen hamsteren.
Jammer van die omzet die gigantisch had kunnen wezen !!!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
ik was net in Musuemplein
de AH daar was gesloten ze konden de druk niet aan het was een totale chaos in Museumplein
Alle BIER / CHIPS / DRANK etc. helemaal op
Geen mandjes helemaal niks
ze konden het niet aan ze zijn eerder gesloten
ja maar je kan niet teveel inkopen anders kan je het te komende weken niet kwijtquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:51 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Lekker geregeld...je weet toch dat het druk wordt dan?
Discussiepuntje ;-), veel bulk zoals chips en bier, maar ook brood loop je weinig risico op. Dat je vleesafdeling leeg is, daar kan je weinig aan doen behalve wat kratjes extra hardlopers bestellen.quote:Op zondag 30 april 2006 08:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja maar je kan niet teveel inkopen anders kan je het te komende weken niet kwijt
die dingen gaan niet over datum nee, maar fucken wel je systeem op en neemt plaats in waar anders goedlopende aanbiedingen had kunnen staan. daar komt bij dat restantne vullen langer en meer tijd kost om te vullen dan hele collies die er 1 keer inkunnnenquote:Op zondag 30 april 2006 11:28 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Discussiepuntje ;-), veel bulk zoals chips en bier, maar ook brood loop je weinig risico op. Dat je vleesafdeling leeg is, daar kan je weinig aan doen behalve wat kratjes extra hardlopers bestellen.
De nieuwe hamster-reclame staat trouwens op de website van AH
Je systeem opfucking in welk opzicht?quote:Op zondag 30 april 2006 20:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die dingen gaan niet over datum nee, maar fucken wel je systeem op en neemt plaats in waar anders goedlopende aanbiedingen had kunnen staan. daar komt bij dat restantne vullen langer en meer tijd kost om te vullen dan hele collies die er 1 keer inkunnnen
Dat zullen geen nieuwe geweest zijn maar 2e hands of iets. Schijnt dat de overgensperiode zo uitgezongen kan worden.quote:Op zondag 30 april 2006 20:01 schreef stevenp het volgende:
Wij hebben een maand geleden nog 3 nieuwe wise systemen gekregen hoor, dus ik ben benieuwd
Moet wel eerst aangifte van gedaan worden bij de politie, die dingen zijn echt veel te duurquote:Op zondag 30 april 2006 20:46 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Dat zullen geen nieuwe geweest zijn maar 2e hands of iets. Schijnt dat de overgensperiode zo uitgezongen kan worden.
Bij ons raken ze steeds kwijt, komt ook een 'nieuwe' voor terug.
In of na week 18 (komende week) krijgen wij de nieuwe handterminals. We zullen zien wat het is...quote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef CryptoKnight het volgende:
Geen idee, heb er nog niks voor in de plaats gezien, maar dit vertelde een VM me
dat doe ik plus dat ik stage loop bij Albert Hein hoofdkantoor in amsterdamquote:Op maandag 1 mei 2006 08:19 schreef Blackviper het volgende:
Nou zet mij ook maar in de lijst
1599, den haag, AH avond winkel (the one and only) alround medewerker van kassa tot magazijn en
en alles wat over is moet je tellen, ordenenen en weer je magazijn terugzetten. en dat herhalen en herhalenquote:Op zondag 30 april 2006 20:38 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Je systeem opfucking in welk opzicht?
Ik neem aan dat je op die dag zelf gewoon vakken met bier, chips en andere hardlopers vaker vult, en dat je dus alleen wat magazijnruimte mist en wat extra uren moet plannen.
dat zie je dus foutquote:Je merkt ook op dat restanten vullen langer de tijd nodig heeft dan reguliere vulling. Ik vraag me af hoe chaotisch je restanten dan in wat kratten zijn gegooid.
Wanneer je je restanten netjes terugstapelt op een cc-rolcontainer lijkt het mij dat het even vlug moet gaan.
omzet is leuk, winst is leuker enop een gegeven moment gaan de totale kosten zich verhogen met de totale opbrengst. als je ene beetj eeconomie heb gehad dan snap je wel wat ik bedoelquote:En al die moeite en tijd zie je toch weer terugkomen in de omzet van die dag?
Zijn jullie nog steeds maar tot 2300 uur open?quote:Op maandag 1 mei 2006 08:19 schreef Blackviper het volgende:
1599, den haag, AH avond winkel (the one and only) alround medewerker van kassa tot magazijn en alles er tussen in
Later
Een beetje ondernemer ziet dit als een kans, niet als een probleem. Feit is dat je die kans moet aanpakken. Je verweer met 'je moet tellen, ordenen en weer terugzetten' is niet van toepassing als je voor een doel (in dit geval verkoop, voldoende voorraad, service naar de klant toe en omzet) gaat.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en alles wat over is moet je tellen, ordenenen en weer je magazijn terugzetten. en dat herhalen en herhalen
[..]
omzet is leuk, winst is leuker enop een gegeven moment gaan de totale kosten zich verhogen met de totale opbrengst. als je ene beetj eeconomie heb gehad dan snap je wel wat ik bedoel
Wij hebben ook niemand gevraagd, sterker nog, bij ons was het vechten om te mogen werken.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:23 schreef Weemz het volgende:
Ik had ruzie met mijn baas op koninginnedag...
Maar ja, wie plant dan ook (zonder het te vragen) alle cassières in van 0800-1400
Als ik me niet vergis zit die daar toch bij weimarstraat/conradkade? Ja ben er wel eens geweest voor een schoolfeestquote:Op maandag 1 mei 2006 08:19 schreef Blackviper het volgende:
1599, den haag, AH avond winkel (the one and only) alround medewerker van kassa tot magazijn en alles er tussen in
Later
het grote vershcil is is dat je op zo'n dag het niet gestructueeerd kan doen, omdat je niet weet hoeveel mensen er komen. als het de hele dag geregend had was er geen kip en dan zit je met tonnen voorraad, teveel uren en een overvol magazijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:51 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Een beetje ondernemer ziet dit als een kans, niet als een probleem. Feit is dat je die kans moet aanpakken. Je verweer met 'je moet tellen, ordenen en weer terugzetten' is niet van toepassing als je voor een doel (in dit geval verkoop, voldoende voorraad, service naar de klant toe en omzet) gaat.
grote winkels hebben ook een toeloop, museumplein liep ook voor geen meter in het 1ste jaar, had alleen maar lege vakken of teveel afboekingen. zo'n dag als k-day kan je ook niet voorspellen.quote:Anders gooien we grote winkels toch gewoon definitief dicht? Die vullen ook de hele dag na, tellen ook de hele dag etc etc.
zoals eerder gezegt, op chips/bier/frtis zit amper winst op en op fris maken ze al gehelemaal geen winst, terwijl je loon 3x zo hoog is. op een gegeven moment is dat niet meer everedig met je omzet en dan stop je er gewoon mee. en 90 porcent van de klanten komt toch geen 2de keer en kopen geen luxe goederen die veel winst opleveren.quote:Overigens, als je gestructureerd werkt kan je het extra tellen en ordenen overslaan. En tjsa, heel veel werk is nou eenmaal herhaling. Elke dag doe je nou eenmaal feitelijk hetzelfde. En als het druk is doe je op een dag een aantal keer hetzelfde. Maar doe je het voor de klant of wil je het niet doen omdat je de lege vakken zo mooi vind staan?
Hoe vaak worden jullie trouwens gemiddeld per week zo gebeld door de AH? Ik echt gewoon elke dagquote:Op maandag 1 mei 2006 15:33 schreef Renesite het volgende:
Ik werd 10 voor 9 gebeld.
"Ja eigenlijk hebben we iemand nodig tussen half 10 en 5"
"Ik ga wel tot 12"
*ook meldt voor AH 1066quote:Op maandag 1 mei 2006 23:59 schreef Camoth het volgende:
Had dit topic nooit gezien![]()
Werk in 1066 Hilversum. Bijna 3 jaar inmiddels. Heb het er wel aardig naar mijn zin![]()
Laatst nog een blij AH topic geplaatst:
Debiele wetgeving rondom dieven aanhouden
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:59 schreef Camoth het volgende:
Had dit topic nooit gezien![]()
Werk in 1066 Hilversum. Bijna 3 jaar inmiddels. Heb het er wel aardig naar mijn zin![]()
Laatst nog een blij AH topic geplaatst:
Debiele wetgeving rondom dieven aanhouden
Ik denk dat ik de AH in Hilversum maar is ga bezoekenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:40 schreef -Sum- het volgende:
[..]
*ook meldt voor AH 1066
ruim 2,5 jaar nu
afdeling kassa, net als bovengenoemde
Bij ons kijken ze altiijd op de beschikbaarheidsplanning.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef febster het volgende:
[..]
Hoe vaak worden jullie trouwens gemiddeld per week zo gebeld door de AH? Ik echt gewoon elke dagook al moet ik een paar uur later werken, beetje irritant af en toe
Vnv ook, geen kader na 18:00, enorm druk, houdbaar moest nog veel gebeuren, bleek ik plotseling iemand te moeten inleren, bleek er plotseling iemand laatste dag te hebben, had geen pasje bij (moest opeens sluiten) en t was overal 1 grote rotzooi, erggg fijnmaar goed alles wel overleefd gelukkig.
neuh, die taart is gewoon niet altijd even bestquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:34 schreef blrrrt het volgende:
Iemand die wil verdedigen?
Appeltaart van de Appie Heijn
flauw, slotjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:46 schreef blrrrt het volgende:
Appeltaart van de Appie Heijn
Nee, het is niet hetzelfde topic...
Beschikbaarheidsplanningenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons kijken ze altiijd op de beschikbaarheidsplanning.
Sta je bv beschikbaar op maandag, bellen ze je. Daarna bellen ze gewoon het hele telefoonlijstje af(KAS)
Je vergist jequote:Op maandag 1 mei 2006 14:36 schreef stevenp het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zit die daar toch bij weimarstraat/conradkade? Ja ben er wel eens geweest voor een schoolfeest
Zaterdag hadden ze de levering vers laten staan *winkel om 14:00 dicht natuurlijk*, dus ik vanmorgen van 7-9 met nog iemand 4 karren erin geroust, liep als een trein gek :Ja, winkel leeg, geen klanten, niet omgeroepen worden en gewoon gassen
![]()
Zijn er al AH's die lange open zijn dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds maar tot 2300 uur open?
Wij zijn iedere dag open van 0800-2200. Scheelt dus maar een uurtje in de avond.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:35 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Zijn er al AH's die lange open zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |