Als ik me niet vergis zit die daar toch bij weimarstraat/conradkade? Ja ben er wel eens geweest voor een schoolfeestquote:Op maandag 1 mei 2006 08:19 schreef Blackviper het volgende:
Nou zet mij ook maar in de lijst
1599, den haag, AH avond winkel (the one and only) alround medewerker van kassa tot magazijn en alles er tussen in
Later
het grote vershcil is is dat je op zo'n dag het niet gestructueeerd kan doen, omdat je niet weet hoeveel mensen er komen. als het de hele dag geregend had was er geen kip en dan zit je met tonnen voorraad, teveel uren en een overvol magazijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:51 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Een beetje ondernemer ziet dit als een kans, niet als een probleem. Feit is dat je die kans moet aanpakken. Je verweer met 'je moet tellen, ordenen en weer terugzetten' is niet van toepassing als je voor een doel (in dit geval verkoop, voldoende voorraad, service naar de klant toe en omzet) gaat.
grote winkels hebben ook een toeloop, museumplein liep ook voor geen meter in het 1ste jaar, had alleen maar lege vakken of teveel afboekingen. zo'n dag als k-day kan je ook niet voorspellen.quote:Anders gooien we grote winkels toch gewoon definitief dicht? Die vullen ook de hele dag na, tellen ook de hele dag etc etc.
zoals eerder gezegt, op chips/bier/frtis zit amper winst op en op fris maken ze al gehelemaal geen winst, terwijl je loon 3x zo hoog is. op een gegeven moment is dat niet meer everedig met je omzet en dan stop je er gewoon mee. en 90 porcent van de klanten komt toch geen 2de keer en kopen geen luxe goederen die veel winst opleveren.quote:Overigens, als je gestructureerd werkt kan je het extra tellen en ordenen overslaan. En tjsa, heel veel werk is nou eenmaal herhaling. Elke dag doe je nou eenmaal feitelijk hetzelfde. En als het druk is doe je op een dag een aantal keer hetzelfde. Maar doe je het voor de klant of wil je het niet doen omdat je de lege vakken zo mooi vind staan?
Hoe vaak worden jullie trouwens gemiddeld per week zo gebeld door de AH? Ik echt gewoon elke dagquote:Op maandag 1 mei 2006 15:33 schreef Renesite het volgende:
Ik werd 10 voor 9 gebeld.
"Ja eigenlijk hebben we iemand nodig tussen half 10 en 5"
"Ik ga wel tot 12"
*ook meldt voor AH 1066quote:Op maandag 1 mei 2006 23:59 schreef Camoth het volgende:
Had dit topic nooit gezien![]()
Werk in 1066 Hilversum. Bijna 3 jaar inmiddels. Heb het er wel aardig naar mijn zin![]()
Laatst nog een blij AH topic geplaatst:
Debiele wetgeving rondom dieven aanhouden
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:59 schreef Camoth het volgende:
Had dit topic nooit gezien![]()
Werk in 1066 Hilversum. Bijna 3 jaar inmiddels. Heb het er wel aardig naar mijn zin![]()
Laatst nog een blij AH topic geplaatst:
Debiele wetgeving rondom dieven aanhouden
Ik denk dat ik de AH in Hilversum maar is ga bezoekenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:40 schreef -Sum- het volgende:
[..]
*ook meldt voor AH 1066
ruim 2,5 jaar nu
afdeling kassa, net als bovengenoemde
Bij ons kijken ze altiijd op de beschikbaarheidsplanning.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef febster het volgende:
[..]
Hoe vaak worden jullie trouwens gemiddeld per week zo gebeld door de AH? Ik echt gewoon elke dagook al moet ik een paar uur later werken, beetje irritant af en toe
Vnv ook, geen kader na 18:00, enorm druk, houdbaar moest nog veel gebeuren, bleek ik plotseling iemand te moeten inleren, bleek er plotseling iemand laatste dag te hebben, had geen pasje bij (moest opeens sluiten) en t was overal 1 grote rotzooi, erggg fijnmaar goed alles wel overleefd gelukkig.
neuh, die taart is gewoon niet altijd even bestquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:34 schreef blrrrt het volgende:
Iemand die wil verdedigen?
Appeltaart van de Appie Heijn
flauw, slotjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:46 schreef blrrrt het volgende:
Appeltaart van de Appie Heijn
Nee, het is niet hetzelfde topic...
Beschikbaarheidsplanningenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons kijken ze altiijd op de beschikbaarheidsplanning.
Sta je bv beschikbaar op maandag, bellen ze je. Daarna bellen ze gewoon het hele telefoonlijstje af(KAS)
Je vergist jequote:Op maandag 1 mei 2006 14:36 schreef stevenp het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zit die daar toch bij weimarstraat/conradkade? Ja ben er wel eens geweest voor een schoolfeest
Zaterdag hadden ze de levering vers laten staan *winkel om 14:00 dicht natuurlijk*, dus ik vanmorgen van 7-9 met nog iemand 4 karren erin geroust, liep als een trein gek :Ja, winkel leeg, geen klanten, niet omgeroepen worden en gewoon gassen
![]()
Zijn er al AH's die lange open zijn dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds maar tot 2300 uur open?
Wij zijn iedere dag open van 0800-2200. Scheelt dus maar een uurtje in de avond.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:35 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Zijn er al AH's die lange open zijn dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |