In de winkels gebeurt toch bijna alles met een HT, ik weet niet wat jij opschrijft hoor?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef Webgangster het volgende:
Ben nu het Laden & Lossen aan het leren, met leren bedoel ik meer de bon enz aan het opmaken en hoe je alles op papier moet notereren en eventueel hoe je iets kan invoegen met de computer/handterminal.
suc6.... binnenkort verandert alles weer:Dquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef Webgangster het volgende:
Ben nu het Laden & Lossen aan het leren, met leren bedoel ik meer de bon enz aan het opmaken en hoe je alles op papier moet notereren en eventueel hoe je iets kan invoegen met de computer/handterminal.
wat bedoel je precies met de bon maken??? en welk ding verandert er precies volgens jouwn leidinggevende?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:53 schreef Webgangster het volgende:
Binnekort veranderd er maar 1 punt zag ik vandaag, ik heb de nieuwe dingen gezien en volgens mij leidinggevende veranderd er maar 1 puntje. Maar we noteren trouwens gewoon hoeveel rolcontainers er worden verzonden, hoeveel fusten er worden verzonden enz. De dingen die nog niet ingevoerd zijn dus. Stelt niet veel voor inderdaad, maar het word me wel geleerd, de bon maken is wel even lastig, even goed nadenken welk veld nou wat betekend enzo in de computer.
De bon maken voor de chauffeurquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:19 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met de bon maken??? en welk ding verandert er precies volgens jouwn leidinggevende?
Ben je een franchiser ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:51 schreef Webgangster het volgende:
[..]
De bon maken voor de chauffeur
Die word meen ik bij een DC weer afgegeven, bij ons Zaandam.
Wat er word veranderd weet ik niet precies maar het ging over labelen van speciale dingen die je normaal gewoon zonder label meegeeft en enkel n de computer zet. Staat op blad 1 van de 2 met regels die moeten word nageleefd bij het laden/lossen.
ik mis een soort van begeleidend verhaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:04 schreef Meki het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1156/f266905f/index.html
"Ergens" op geenstijl.nl staat het.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef highway101 het volgende:
ja inderdaad. Die vent wordt nog voor de kassa's gepakt, dus stelen kan het toch (nog) niet zijn?
Nee ben ik niet, maar zoals jij zegt je print je zooi uit, dat doe ik ja, maar dan moet ik het eerst invoeren in de computer he, anders valt er weinig uit te printen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ben je een franchiser ofzoEcht bon maken hmm je print je zooi uit, zet een stempel, tekent en je bent toch klaar
Plus dat je natuurlijk even zijn dingetje tekent en het nr op de vrachtwagen noteert enzo.
bij ons moet je naast het tellen en accorderen een apart blaadje bijhouden met daarop het aantal karren ed. Is het makkelijker na te gaan als er iets fout gaat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:59 schreef Mip1988 het volgende:
webgangster kwenie wat jij doet idd maar je kan toch gewoon met een terminal de retouren tellen (zwart fust/emballage etc) en dan accorderen in FVOS? en printen maar
Ja dat is dat wat ik bedoelde wat er gaat veranderen bij ons.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:12 schreef highway101 het volgende:
wij hebben nu een pilot met dat nieuwe retourensysteem. Werkt wel aardig, soms wat storingen. Het fijne weet ik er niet van, maar we hoeven geen oranje en witte kaartjes meer aan de fusten te hangen, alleen nog maar 1 label.
Ja dat doen wij ook.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:15 schreef TomR het volgende:
[..]
bij ons moet je naast het tellen en accorderen een apart blaadje bijhouden met daarop het aantal karren ed. Is het makkelijker na te gaan als er iets fout gaat.
Ja bij ons word dat pas gedaan als het de vrachtwagen opgaat want anders mag er niemand een fust meer gebruiken die klaar staat om verzonden te worden he. Anders kom je niet echt uit met wat je gaat verzenden en daadwerkelijk verzonden gaat worden. Wij voeren het dus gewoon in FVOS in en accorderen het meteen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:59 schreef Mip1988 het volgende:
webgangster kwenie wat jij doet idd maar je kan toch gewoon met een terminal de retouren tellen (zwart fust/emballage etc) en dan accorderen in FVOS? en printen maar
Daar kan AH nog een mooie rectificatie voor eisen als ze willen.quote:
wij gebruiken dit 'nog' niet. Maar hoorde van een chauffeur dat het systeem waardeloos was. Ten eerste meer werk en het is heel storings gevoelig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:12 schreef highway101 het volgende:
wij hebben nu een pilot met dat nieuwe retourensysteem. Werkt wel aardig, soms wat storingen. Het fijne weet ik er niet van, maar we hoeven geen oranje en witte kaartjes meer aan de fusten te hangen, alleen nog maar 1 label.
Het is overduidelijk de hamster van AHquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:18 schreef tazman89 het volgende:
haha, poster is wel grappig
mgoed, hoe wil jij bewijzen dat hamsters van jou zijn ?
de vormgeving van de hamsters zal AH ook wel ergens gejat hebben.
Tuurlijk ben ik al in Voorburg geweest. Meteen tijdens de openingsdag al.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:33 schreef tazman89 het volgende:
ben je nou al in de nieuwe 1109 geweest blrrrt?
ik was wel perongeluk laatst bij jullie. jullie winkel is gewoon te groot haha
wel lekker croissantje gehaald.
Je moet alles 2 keer scannen, dat is de grote tijdstrekker voor magazijn. Je scant eerst de boel, en dan de vrachtbrief, en bij het inladen nog eens, zodat de retouren aan de vrachtbrief worden gekoppeld. Voor degenen die de fusten moeten opruimen, gaat het sneller, voor de magazijnmedewerker langzamer. Maar daar komen extra uren voor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:51 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
wij gebruiken dit 'nog' niet. Maar hoorde van een chauffeur dat het systeem waardeloos was. Ten eerste meer werk en het is heel storings gevoelig.
Dus denk dat er nog wel wat verbeterd moet worden. maar mischien is dat ondertussen al wel gedaan!
maar het zijne weet ik er ook niet van...
De meeste zijn geniaal.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:25 schreef stevenp het volgende:
Uit dat topic:
http://harrypiekema.hyves.nl/index.php
Daar staan toch wel een paar geniale reclames van ah:
http://www.tvreclames.nl/player/573.wmv
http://www.tvreclames.nl/player/501.wmv
http://www.tvreclames.nl/player/478.wmv
Heb jij die Hyves page gemaakt van Harry?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:04 schreef blrrrt het volgende:
ff zeuren over die reclame van Plus:
Ik ben Rob...
Nee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:36 schreef highway101 het volgende:
[..]
Heb jij die Hyves page gemaakt van Harry?![]()
collega van mij had voor ons personeelsfeest een housemix gemaakt van die reclame met steeds 'keep the housemerk alive' en 'is everybody ap-ap-ap-ap-appie??!!'quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:39 schreef stevenp het volgende:
Haha die van de filmwekenDie kende ik nog niet! Maar die van housemerk party blijft ook lachen, hoevaak je hem ook ziet
ben zeer zeker geinterreseerd. Zou je dit kunnen uploaden en de link plaatsen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:29 schreef -Sum- het volgende:
[..]
collega van mij had voor ons personeelsfeest een housemix gemaakt van die reclame met steeds 'keep the housemerk alive' en 'is everybody ap-ap-ap-ap-appie??!!'
als er geinteresseerde zijn wil ik hem wel uploaden, hij is errrug leuk
Nee, ze wouden me van 1 tot 4.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:34 schreef highway101 het volgende:
14.00 - 19.15 zonder etenspauze?
voor 3 uur begonnen tot 17...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:41 schreef highway101 het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af óf ík dan een etenspauze heb, ik moet namelijk van 14.00 - 19.15, anders zit ik pas tegen 8 aan het avondeten, en das wel laat vind ik.
Graagquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:29 schreef -Sum- het volgende:
[..]
collega van mij had voor ons personeelsfeest een housemix gemaakt van die reclame met steeds 'keep the housemerk alive' en 'is everybody ap-ap-ap-ap-appie??!!'
als er geinteresseerde zijn wil ik hem wel uploaden, hij is errrug leuk
En als je alles voor de 2e keer gescand hebt en je drukt op het huisje, dan ben je alles kwijt. Mooi systeemquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:00 schreef highway101 het volgende:
[..]
Je moet alles 2 keer scannen, dat is de grote tijdstrekker voor magazijn. Je scant eerst de boel, en dan de vrachtbrief, en bij het inladen nog eens, zodat de retouren aan de vrachtbrief worden gekoppeld. Voor degenen die de fusten moeten opruimen, gaat het sneller, voor de magazijnmedewerker langzamer. Maar daar komen extra uren voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |