abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37494086
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef Webgangster het volgende:
Ben nu het Laden & Lossen aan het leren, met leren bedoel ik meer de bon enz aan het opmaken en hoe je alles op papier moet notereren en eventueel hoe je iets kan invoegen met de computer/handterminal.
In de winkels gebeurt toch bijna alles met een HT, ik weet niet wat jij opschrijft hoor?

of je werkt op het DC dat kan ook...
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  Moderator dinsdag 2 mei 2006 @ 20:49:30 #202
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37494483
Ben vandaag weer gebeld

Waaai notttth
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_37494755
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef Webgangster het volgende:
Ben nu het Laden & Lossen aan het leren, met leren bedoel ik meer de bon enz aan het opmaken en hoe je alles op papier moet notereren en eventueel hoe je iets kan invoegen met de computer/handterminal.
suc6.... binnenkort verandert alles weer:D
pi_37496132
Binnekort veranderd er maar 1 punt zag ik vandaag, ik heb de nieuwe dingen gezien en volgens mij leidinggevende veranderd er maar 1 puntje. Maar we noteren trouwens gewoon hoeveel rolcontainers er worden verzonden, hoeveel fusten er worden verzonden enz. De dingen die nog niet ingevoerd zijn dus. Stelt niet veel voor inderdaad, maar het word me wel geleerd, de bon maken is wel even lastig, even goed nadenken welk veld nou wat betekend enzo in de computer.
pi_37496481
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_37496921
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 21:53 schreef Webgangster het volgende:
Binnekort veranderd er maar 1 punt zag ik vandaag, ik heb de nieuwe dingen gezien en volgens mij leidinggevende veranderd er maar 1 puntje. Maar we noteren trouwens gewoon hoeveel rolcontainers er worden verzonden, hoeveel fusten er worden verzonden enz. De dingen die nog niet ingevoerd zijn dus. Stelt niet veel voor inderdaad, maar het word me wel geleerd, de bon maken is wel even lastig, even goed nadenken welk veld nou wat betekend enzo in de computer.
wat bedoel je precies met de bon maken??? en welk ding verandert er precies volgens jouwn leidinggevende?
  Moderator dinsdag 2 mei 2006 @ 22:20:02 #207
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37496924
Waar de fuque gaat dt over?
pi_37497853
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:19 schreef pimtenbrinke het volgende:

[..]

wat bedoel je precies met de bon maken??? en welk ding verandert er precies volgens jouwn leidinggevende?
De bon maken voor de chauffeur
Die word meen ik bij een DC weer afgegeven, bij ons Zaandam.

Wat er word veranderd weet ik niet precies maar het ging over labelen van speciale dingen die je normaal gewoon zonder label meegeeft en enkel n de computer zet. Staat op blad 1 van de 2 met regels die moeten word nageleefd bij het laden/lossen.
pi_37498122
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:51 schreef Webgangster het volgende:

[..]

De bon maken voor de chauffeur
Die word meen ik bij een DC weer afgegeven, bij ons Zaandam.

Wat er word veranderd weet ik niet precies maar het ging over labelen van speciale dingen die je normaal gewoon zonder label meegeeft en enkel n de computer zet. Staat op blad 1 van de 2 met regels die moeten word nageleefd bij het laden/lossen.
Ben je een franchiser ofzo Echt bon maken hmm je print je zooi uit, zet een stempel, tekent en je bent toch klaar

Plus dat je natuurlijk even zijn dingetje tekent en het nr op de vrachtwagen noteert enzo.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 2 mei 2006 @ 23:14:47 #210
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_37498197
quote:
ik mis een soort van begeleidend verhaal
pi_37498866
ja inderdaad. Die vent wordt nog voor de kassa's gepakt, dus stelen kan het toch (nog) niet zijn?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  dinsdag 2 mei 2006 @ 23:44:59 #212
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_37498884
eerste 2 dagen beginnen al goed, gisteren was de eerste vrachtwagen houdbaar 's avonds lekker op tijd, heeft die aap van een chaffeur de laatste 9 karren recht in de wagen staan ipv overdwars, er lag flink veel (kapot) op de grond, was hij op de helft met het llossen laat hij een HELE container met hertog jan kratten donderen.

Vanavond was de eerste wagen netjes op tijd, 59 karren, de rest zou met een deellevering komen. Wordt er op gebeld dat de wagen iets later komt, 20.30 ipv 18.40. Wij waren om 20.30 helemaal klaar met de winkel komt de 2e wagen pas om 20.45 :/
  Moderator dinsdag 2 mei 2006 @ 23:45:55 #213
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37498911
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef highway101 het volgende:
ja inderdaad. Die vent wordt nog voor de kassa's gepakt, dus stelen kan het toch (nog) niet zijn?
"Ergens" op geenstijl.nl staat het.
pi_37502501
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 23:11 schreef febster het volgende:

[..]

Ben je een franchiser ofzo Echt bon maken hmm je print je zooi uit, zet een stempel, tekent en je bent toch klaar

Plus dat je natuurlijk even zijn dingetje tekent en het nr op de vrachtwagen noteert enzo.
Nee ben ik niet, maar zoals jij zegt je print je zooi uit, dat doe ik ja, maar dan moet ik het eerst invoeren in de computer he, anders valt er weinig uit te printen.
pi_37502555
Woow dat filmpje, zwaar ergstig...
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013307.html
pi_37504525
hmm kweet niet wat je moet invoeren webgangster maar volgens mij ga je naar zendingen accoderen retouren en de bon komt eruit

je moet alle retouren natuurlijk wel eerst invoeren met de wyse handheld zakcomputer. Maar dingen opschrijven doen ze zelfs bij ons niet. Dus zou niet weten waar je het over hebt
pi_37504986
webgangster kwenie wat jij doet idd maar je kan toch gewoon met een terminal de retouren tellen (zwart fust/emballage etc) en dan accorderen in FVOS? en printen maar
pi_37505329
wij hebben nu een pilot met dat nieuwe retourensysteem. Werkt wel aardig, soms wat storingen. Het fijne weet ik er niet van, maar we hoeven geen oranje en witte kaartjes meer aan de fusten te hangen, alleen nog maar 1 label.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:15:40 #219
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_37507252
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:59 schreef Mip1988 het volgende:
webgangster kwenie wat jij doet idd maar je kan toch gewoon met een terminal de retouren tellen (zwart fust/emballage etc) en dan accorderen in FVOS? en printen maar
bij ons moet je naast het tellen en accorderen een apart blaadje bijhouden met daarop het aantal karren ed. Is het makkelijker na te gaan als er iets fout gaat.
  woensdag 3 mei 2006 @ 18:37:25 #220
136816 Otto215
I am Lite!
pi_37517850
Lokale reclame

jammer
pi_37517868
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:12 schreef highway101 het volgende:
wij hebben nu een pilot met dat nieuwe retourensysteem. Werkt wel aardig, soms wat storingen. Het fijne weet ik er niet van, maar we hoeven geen oranje en witte kaartjes meer aan de fusten te hangen, alleen nog maar 1 label.
Ja dat is dat wat ik bedoelde wat er gaat veranderen bij ons.
pi_37517888
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:15 schreef TomR het volgende:

[..]

bij ons moet je naast het tellen en accorderen een apart blaadje bijhouden met daarop het aantal karren ed. Is het makkelijker na te gaan als er iets fout gaat.
Ja dat doen wij ook.
pi_37517930
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:59 schreef Mip1988 het volgende:
Ja bij ons word dat pas gedaan als het de vrachtwagen opgaat want anders mag er niemand een fust meer gebruiken die klaar staat om verzonden te worden he. Anders kom je niet echt uit met wat je gaat verzenden en daadwerkelijk verzonden gaat worden. Wij voeren het dus gewoon in FVOS in en accorderen het meteen.
  woensdag 3 mei 2006 @ 18:42:23 #224
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_37517980
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:37 schreef Otto215 het volgende:
Lokale reclame

[afbeelding]
Daar kan AH nog een mooie rectificatie voor eisen als ze willen.

Ze gebruiken een beeldmerk van AH voor het versterken van de eigen reclame en AH loopt hierdoor schade op.
Het leven is geen krentenbol.
pi_37518195
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:12 schreef highway101 het volgende:
wij gebruiken dit 'nog' niet. Maar hoorde van een chauffeur dat het systeem waardeloos was. Ten eerste meer werk en het is heel storings gevoelig.

Dus denk dat er nog wel wat verbeterd moet worden. maar mischien is dat ondertussen al wel gedaan!

maar het zijne weet ik er ook niet van...

[ Bericht 4% gewijzigd door pimtenbrinke op 03-05-2006 19:08:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')