Het is overduidelijk de hamster van AHquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:18 schreef tazman89 het volgende:
haha, poster is wel grappig
mgoed, hoe wil jij bewijzen dat hamsters van jou zijn ?
de vormgeving van de hamsters zal AH ook wel ergens gejat hebben.
Tuurlijk ben ik al in Voorburg geweest. Meteen tijdens de openingsdag al.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:33 schreef tazman89 het volgende:
ben je nou al in de nieuwe 1109 geweest blrrrt?
ik was wel perongeluk laatst bij jullie. jullie winkel is gewoon te groot haha
wel lekker croissantje gehaald.
Je moet alles 2 keer scannen, dat is de grote tijdstrekker voor magazijn. Je scant eerst de boel, en dan de vrachtbrief, en bij het inladen nog eens, zodat de retouren aan de vrachtbrief worden gekoppeld. Voor degenen die de fusten moeten opruimen, gaat het sneller, voor de magazijnmedewerker langzamer. Maar daar komen extra uren voor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:51 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
wij gebruiken dit 'nog' niet. Maar hoorde van een chauffeur dat het systeem waardeloos was. Ten eerste meer werk en het is heel storings gevoelig.
Dus denk dat er nog wel wat verbeterd moet worden. maar mischien is dat ondertussen al wel gedaan!
maar het zijne weet ik er ook niet van...
De meeste zijn geniaal.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:25 schreef stevenp het volgende:
Uit dat topic:
http://harrypiekema.hyves.nl/index.php
Daar staan toch wel een paar geniale reclames van ah:
http://www.tvreclames.nl/player/573.wmv
http://www.tvreclames.nl/player/501.wmv
http://www.tvreclames.nl/player/478.wmv
Heb jij die Hyves page gemaakt van Harry?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:04 schreef blrrrt het volgende:
ff zeuren over die reclame van Plus:
Ik ben Rob...
Nee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:36 schreef highway101 het volgende:
[..]
Heb jij die Hyves page gemaakt van Harry?![]()
collega van mij had voor ons personeelsfeest een housemix gemaakt van die reclame met steeds 'keep the housemerk alive' en 'is everybody ap-ap-ap-ap-appie??!!'quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:39 schreef stevenp het volgende:
Haha die van de filmwekenDie kende ik nog niet! Maar die van housemerk party blijft ook lachen, hoevaak je hem ook ziet
ben zeer zeker geinterreseerd. Zou je dit kunnen uploaden en de link plaatsen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:29 schreef -Sum- het volgende:
[..]
collega van mij had voor ons personeelsfeest een housemix gemaakt van die reclame met steeds 'keep the housemerk alive' en 'is everybody ap-ap-ap-ap-appie??!!'
als er geinteresseerde zijn wil ik hem wel uploaden, hij is errrug leuk
Nee, ze wouden me van 1 tot 4.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:34 schreef highway101 het volgende:
14.00 - 19.15 zonder etenspauze?
voor 3 uur begonnen tot 17...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:41 schreef highway101 het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af óf ík dan een etenspauze heb, ik moet namelijk van 14.00 - 19.15, anders zit ik pas tegen 8 aan het avondeten, en das wel laat vind ik.
Graagquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:29 schreef -Sum- het volgende:
[..]
collega van mij had voor ons personeelsfeest een housemix gemaakt van die reclame met steeds 'keep the housemerk alive' en 'is everybody ap-ap-ap-ap-appie??!!'
als er geinteresseerde zijn wil ik hem wel uploaden, hij is errrug leuk
En als je alles voor de 2e keer gescand hebt en je drukt op het huisje, dan ben je alles kwijt. Mooi systeemquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:00 schreef highway101 het volgende:
[..]
Je moet alles 2 keer scannen, dat is de grote tijdstrekker voor magazijn. Je scant eerst de boel, en dan de vrachtbrief, en bij het inladen nog eens, zodat de retouren aan de vrachtbrief worden gekoppeld. Voor degenen die de fusten moeten opruimen, gaat het sneller, voor de magazijnmedewerker langzamer. Maar daar komen extra uren voor.
Wij welquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:02 schreef highway101 het volgende:
Nou inderdaad. Sommigen werden zelfs aggresief, en eisden dat we tot 20.00 open bleven. Die hebben we eruit geschopt.
Alleen heel veel werk niet afgekregen. Normaal 2 uur langer de tijd.
Groente enzo waren nog bezig, die zijn er tot 9 denk ikquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:13 schreef stevenp het volgende:
Mensen voor de deur? Hangjongeren ofzo?
Mwa wij hadden het ook hoor, 7u winkel dicht, groente opgeruimd, tabak naar achter enzo en toen stonden we met de vullers te wachten op de kassa *altijd sloom die meiden*
Ik denk zeker 10 klanten die dachten nog even snel wat te halen en die het echt niet snapte dat we dicht waren
We gingen met z'n alle ff naar de kantine.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:52 schreef Mip1988 het volgende:
ik was aan het werk met dodenherdenking
toch vreemd, met zn alle in een lege AH 2 minuten stil zijn
maargoed wel lekker doorwerken altijd in een lege winkel
ondanks dat toch pas 22u klaar maarja
Staat in de lijst.... 8591 in Parkwijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef -Sum- het volgende:
In welke AH in Almere werkt Radjesh ?
weet iemand dat toevallig?
Staat in de lijst.... 8591 in Parkwijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef -Sum- het volgende:
In welke AH in Almere werkt Radjesh ?
weet iemand dat toevallig?
Status handterminalquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:05 schreef highway101 het volgende:
Ik mis het bestellen met RFBA bij vers! Okay, je hoeft er nu weinig aan te doen, maar ik vond 't bestellen altijd wel een leuke bezigheid.
Deli-kaas kan ik wel bestellen, maar das lang geleden. Brood of AGF heb ik nog nooit besteld
ja ik werk liever half 8 tot 4quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:16 schreef stevenp het volgende:
highway, ze moeten niet zeiken er is ook voor de mensen met weinig te makken *no offence* steeds meer bij de AH te vinden, zo dus ook voor de studenten. Ik heb ook maar even een samenvattende post geschreven daar
-Sum-, ja dat zijn opzich wel relaxte tijden, beetje uitslapen en dan werken. Alleen wel jammer dat je niks maar aan je dag hebt..
Wij carpe diemquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:04 schreef Webgangster het volgende:
We mochten trouwens gratis hamsterballen meenemen en die bodywarmers...
hier ook, de hele week gezeik gehad met de wagens, dc had de hele week vertragingen. Vandaag was de wagen op tijd. Ik daacht al, er moet iets anders fout gaan. Komt de vm van kassa/vers ed. naar me toe: wise-terminals werken niet. Na wat gebel heen en weer met hoofdkantoor zou er waarschijnlijk nog een reperateur komen. Oplostijd: 4 uurquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:15 schreef Renesite het volgende:
ben benieuwd hoe het vandaag gaat, iets zint me niet..
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:31 schreef blrrrt het volgende:
Toch istie wel weer grappig
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVChamsteren19.mpg
Moah.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:31 schreef blrrrt het volgende:
Toch istie wel weer grappig
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVChamsteren19.mpg
nou ze heeft al meerdere uitbranders gehad (de precieze inhoud daarvan weten we niet omdat dit achter gesloten deuren is natuurlijk) en ik heb onze SM al meerdere keren de zin '*zucht*..ik word hier zo moe van' horen gebruiken wat ook niet echt positief is natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 15:39 schreef CryptoKnight het volgende:
Wat zegt je VM daarvan? Er lijkt aan de hand van jouw verhaal duidelijk sprake van iemand die de titel vs(k) niet waardig is..
maar pas na een paar uur dacht ik en dan issie ook al weer vroeger open te maken volgens mij.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:44 schreef CryptoKnight het volgende:
Ow ja, en als je bij de kluizen het tijdslot niet zelf insteld, doet hij dat zelf op de 1 of andere gekke manier.....
nou collega van mij heeft daar al een keer naar toe gebeld (voor een ander geval) en toen kreeg ze allemaal engelse mensen die haar niet begrepenquote:
nouja ik heb onder 3 andere VS-en gewerkt en die deden t wel alle 3. is het laatste wat je doet voor je de kluis dicht doet eind van de dag op een klein schermpje aan het binnenkant van de deur.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:38 schreef Weemz het volgende:
Wij doen ook nooit zelf een tijdslot instellen? Alleen kluis openen met code's, lades enzo erin, kluis dicht en sleutel eruit? Zou het wel moeten dan?
Standaard procedure geloof ikquote:Op zondag 7 mei 2006 22:38 schreef Weemz het volgende:
Wij doen ook nooit zelf een tijdslot instellen? Alleen kluis openen met code's, lades enzo erin, kluis dicht en sleutel eruit? Zou het wel moeten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |