MMaRsu | zondag 9 april 2006 @ 04:01 |
![]() ![]() Voorgaande topics: [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] [41] | [42] | [43] | [44] | [45] | [46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] | [61] | [62] | [64] | Tijd tot E3 OP Bron Met nu de eerste screenshots van de exclusive Ubisoft launchtitel : Red Steel | |
Retuobak | zondag 9 april 2006 @ 07:33 |
Leuke TT ![]() | |
Tomasso | zondag 9 april 2006 @ 09:26 |
Het is wordt ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door Tomasso op 09-04-2006 09:38:02 ] | |
BMH | zondag 9 april 2006 @ 10:18 |
quote:De Nederlandse spelling zuigt. Als iedereen de 'dt' negeert zijn we er over een paar jaar vanaf. | |
Tomasso | zondag 9 april 2006 @ 10:25 |
quote:Nee, de Nederlandse samenleving zuigt. Hoe moeilijk is het nou om dat kleine kutregeltje te onthouden en toe te passen ![]() | |
King_of_cubes | zondag 9 april 2006 @ 11:12 |
quote: ![]() | |
Wunk | zondag 9 april 2006 @ 11:26 |
quote:Wat was 't ook alweer.., het fokschaap ? Maar ik ben 't ermee eens, weg met de dt in zinnen, onzinnige regel.. En weer even OT.. Stelling: Ik doe m'n gamecube in een doos om niet meer naar om te kijken als ik de revolution heb gekocht Ikzelf denk ik niet, staat leuk bij m'n verzameling spelcomputers naast m'n TV ![]() | |
Xrenity | zondag 9 april 2006 @ 11:30 |
Red Steel ![]() UBI soft ftw ![]() zomg meer info: quote: | |
Urnie | zondag 9 april 2006 @ 11:33 |
quote:Ik denk denk dat ik de GC dan maar wel in een doos doe, want aangezien je de GC spellen gewoon op de Revo kan spelen, doe ik ws niks meer met de GC. ![]() | |
Tomasso | zondag 9 april 2006 @ 11:45 |
Xren, klinkt goed dat verhaaltje van Harrison. Zou Nintendo het dan geleerd hebben? ![]() | |
RaymanNL | zondag 9 april 2006 @ 12:07 |
Rood staal ![]() ![]() Ik laat me gamecube natuurlijk mooi nog ergens staan in een kast ofzo ![]() Zodat ik er mooi naar kan kijken, en me cube lekker kan gaan rusten ![]() | |
Cheiron | zondag 9 april 2006 @ 12:08 |
"-Revolution will be a multiple of the GC in terms of capibilities" 2* ? 4* ? Hmm.. Anyway, hij kan het leuk vertellen, maar dat is zijn baan natuurlijk ook. Over mn Cube? Nee, die blijkt mooi in zn kastje staan naast mn andere consols | |
MMaRsu | zondag 9 april 2006 @ 12:17 |
Ik was fucking dronken vannacht, ga anders zeiken over 2 lettertjes ![]() Paultje dus ![]() | |
Tomasso | zondag 9 april 2006 @ 12:21 |
quote:Moet je dan ook geen topic openen. | |
MMaRsu | zondag 9 april 2006 @ 12:23 |
quote:Jawel want afgezien van een kleine spelfout is mijn Revo tt pwnage ![]() | |
Morthill | zondag 9 april 2006 @ 12:26 |
quote:anders doet niemand het ![]() | |
moomoo | zondag 9 april 2006 @ 12:27 |
quote:nee, het is gewoon de stam+t regel. en om dt af te schaffen zou je juist een uitzondering o die regel erbij moeten maken(waardoor het dus alleen maar ingewikkelder wordt). ik weet eigenlijk niet wat ik met mn cube moet doen... heeft weinig zin om m te bewaren als ik een revo heb, maar om m nou weg te doen is ook wat zonde. en nieman zal nog zon ding willen kopen, iig niet voor genoeg geld om de moeite waard te zijn. | |
Retuobak | zondag 9 april 2006 @ 12:31 |
F.E.A.R.-kwaliteit AI, ik hoop het ![]() | |
Roi | zondag 9 april 2006 @ 12:31 |
Waarom komt de Revo niet in Indigo uit ?! | |
Notorious_Roy | zondag 9 april 2006 @ 12:34 |
OMGWTF NITNEDOOO REVOLUTION! Om even de vraag te beantwoorden van Wunk, ik denk dat ik mn Cube bij mn ouders zet met een controller of twee. | |
ikookhier | zondag 9 april 2006 @ 12:36 |
Revo ![]() ![]() | |
MMaRsu | zondag 9 april 2006 @ 12:40 |
Nog maar 30 dagen tot de E3 ![]() | |
Slappy | zondag 9 april 2006 @ 12:45 |
20 Launch games bij de Revolution ![]() ![]() Ik wacht met smart op Mario 128/Animal crossing/Metroid | |
Xrenity | zondag 9 april 2006 @ 12:49 |
quote:zomg! | |
Hellrazor | zondag 9 april 2006 @ 12:51 |
Revo FTW ![]() | |
Retuobak | zondag 9 april 2006 @ 13:03 |
quote:Had ik toch wat betreft iets gelijk ![]() | |
pkwarts | zondag 9 april 2006 @ 13:06 |
Ik moet toegeven: de revolution is nu toch wel erg interessant ![]() | |
Retuobak | zondag 9 april 2006 @ 13:08 |
quote:Wel als er meer games komen met een dergelijke featurelijst ja ![]() Maar ik ben toch nog huiverig voor nog een console na de 360. | |
Tomasso | zondag 9 april 2006 @ 13:09 |
quote:Jij zei toch dat de muis alsnog beter zou zijn? ![]() Of vergis ik me nu ![]() En pkwarts, bedankt ![]() | |
Retuobak | zondag 9 april 2006 @ 13:10 |
quote:Je vergist je ![]() | |
Tomasso | zondag 9 april 2006 @ 13:15 |
quote: ![]() | |
MMaRsu | zondag 9 april 2006 @ 13:19 |
Je had ook gewoon geen 360 moeten kopen man ![]() | |
pkwarts | zondag 9 april 2006 @ 13:35 |
quote:Ik wacht het rustig af. Geist moest immers ook een Halo killer zijn ![]() | |
Xrenity | zondag 9 april 2006 @ 13:38 |
quote:Was imo al vrij snel duidelijk dat dat niet geweldig werd ![]() Dit is UBI's masterteam, met wat hulp van Nintendo ![]() | |
MMaRsu | zondag 9 april 2006 @ 13:46 |
Rofl Geist, wat een boutgame is dat zeg ![]() ![]() | |
Sjotime | zondag 9 april 2006 @ 14:10 |
quote:Ja iedereen al dik 4 jaar ![]() | |
Da_Koen | zondag 9 april 2006 @ 14:16 |
Een vriend vertelde me laatst dat je op de revolution oude nintendo games(mario kart ![]() Dat klinkt wel heel aantrekkelijk, maar is het ook waar? | |
Sjotime | zondag 9 april 2006 @ 14:17 |
quote:Prijs is niet bekend......... maar zal idd wel goedkoper worden dan de huidige next gens...... games downloaden klopt ook geloof ik,.. maar gratis ![]() | |
MMaRsu | zondag 9 april 2006 @ 14:25 |
Niet gratis, zal wel een klein prijsje aan zitten. Nog 30 dagen wachten dan weet je het ![]() | |
NiteSpeed | zondag 9 april 2006 @ 14:28 |
Revo Revo Revo ![]() | |
MMaRsu | zondag 9 april 2006 @ 17:08 |
![]() Zou die dan toch echt zijn geweest ![]() ![]() | |
Tware | zondag 9 april 2006 @ 17:11 |
quote:hoezo, omdat de afkorting van red steel RS is ![]() | |
Oksel | zondag 9 april 2006 @ 17:14 |
Revo gaat geil worden. | |
MMaRsu | zondag 9 april 2006 @ 17:24 |
quote:Nintendo RS heh, Nintendo Revolutionary System ofzo ![]() | |
Hellrazor | zondag 9 april 2006 @ 17:40 |
maar HDDVD ? | |
Notorious_Roy | zondag 9 april 2006 @ 17:45 |
Er komt geen HD DVD en de Revo gaat geen RS heten. Believe! ![]() | |
RaymanNL | zondag 9 april 2006 @ 17:53 |
Was dit algepost:quote:Bron: Ndomain | |
H.Flick | zondag 9 april 2006 @ 17:58 |
Het is dus een soort tutorial voor de controller eigenlijk ![]() ![]() | |
RaymanNL | zondag 9 april 2006 @ 18:01 |
OMG OMG OMG!! Mijn plotselinge idee over Rayman 4! Die op de Revo komt! Wedden dat je twee revo controllers moet weg gooien om iemand de slaan in het spel ![]() ![]() Whoehoeee!!!!!1111 | |
Retuobak | zondag 9 april 2006 @ 18:05 |
quote:Joepie, meer games met Matrix-invloeden. Ik begin Gamedemon's punt wat dat betreft te zien ![]() | |
Cheiron | zondag 9 april 2006 @ 18:09 |
quote:He! Dus toch een arcade shooter ipv een echte 1st person shooter? | |
H.Flick | zondag 9 april 2006 @ 18:10 |
quote:Ik vind het ook een vreemde zin. Alsof in een normale FPS vijanden alleen van voren op je af komen?! | |
Xrenity | zondag 9 april 2006 @ 18:19 |
quote:rare vertaling. Denk dat het iets moet voorstellen van dat je in 'normale' console FPS games vooral van voor aanvallers krijgt omdat er rekening wordt gehouden met het omdraaien ofzo. Laat maar ![]() ![]() | |
Tomasso | zondag 9 april 2006 @ 19:01 |
EGM heeft in het volgende blad ook iets exclusiefs btw. | |
alex4allofyou | zondag 9 april 2006 @ 19:31 |
Zal het dan toch waar zijn dat de GC helemaal leeggezogen is kwa software het laatste jaar doordat ze alles op de REV gegooid hebben? | |
Tware | zondag 9 april 2006 @ 19:31 |
quote:Na de E3 ![]() | |
Retuobak | zondag 9 april 2006 @ 19:31 |
Dat lijkt me sowieso wel ja, op een paar titels na is de Cube al geruime tijd morsdood. | |
ikookhier | zondag 9 april 2006 @ 19:32 |
Mogelijk ![]() | |
alex4allofyou | zondag 9 april 2006 @ 19:40 |
t Is namelijk niet echt een typische Nintendo move om (zoals men zegt) 6/7 titels uit te brengen bij launch (ik hoop zo dat het ook echt gebeurt). Komt nog eens bij dat de DS ook niet echt slecht bedeeld is. Even over Red Steel, ben ik nou de enige of zijn er ook anderen die de verandering in muziek echt geweldig vindt? Oh, en een handgranaat rollen ipv gooien is natuurlijk ook niet verkeerd. | |
Sjotime | zondag 9 april 2006 @ 19:41 |
quote:Ken meerdere games waarvoor ik me moet draaien ![]() | |
Retuobak | zondag 9 april 2006 @ 19:41 |
Die verandering in muziek zit in meer games, maar het blijft idd een leuke feature ![]() | |
alex4allofyou | zondag 9 april 2006 @ 19:46 |
quote:Voor mij is muziek bijna net zo belangrijk als de graphics, het trekt me in het spel. Nu je t zegt, Black n White heeft ook zo'n coole feature, de muziek verandert naarmate je inzoemt (CIV ook) of in battle gaat. Even nog offtopic Retuobak, naarmate de steden groter worden en met name de legergroepen toenemen, dan is mn framerate helemaal naar de maan. Zelfs alle effecten uitzetten enzo helpt niet echt. Kijkend naar het geheugengebruik komt ie tot 800mb, dus heb ik nog 200 over. Ligt dat aan de processor of de kaart? | |
pkwarts | zondag 9 april 2006 @ 19:48 |
quote:Ja, zoek het goede topic eens op of msn/mail hem maar ![]() | |
Retuobak | zondag 9 april 2006 @ 19:56 |
quote:Ja, muziek is ERG belangrijk, en kan idd minstens zo belangrijk zijn als graphics (vaak zelfs belangrijker). Daarom gaat muziek bij veel games die ik speel dan ook goed hard ![]() quote:MSN me maar Kabouter [at] gouly.com ![]() | |
Erwtensoep | zondag 9 april 2006 @ 20:23 |
Het beste staal is rood staal | |
#ANONIEM | zondag 9 april 2006 @ 21:43 |
quote:mooie tvp.... ![]() | |
kepler | zondag 9 april 2006 @ 22:38 |
quote:wat een uitspraak ![]() | |
ikookhier | zondag 9 april 2006 @ 23:09 |
quote: ![]() ![]() | |
D.A.A.F. | maandag 10 april 2006 @ 12:23 |
Het gaat wat ver, maar wat ik zat te denken is , dat als die Revo meerdere afstandbedieningen aan kan, dan kan hij eigenlijk meerdere signalen ontvangen. Waarom maken ze niet een soort vestje (het klinkt corny, i know) waar ook die signalen inzitten. Dan kan je echt duiken en blocken met je armen, etc. Omdat er 4 afstandbedieningen op kunnen werken, zou je een vechtgame kunnen maken waarbij 4 punten ala motion sensors op je lichaam zitten. Het is enigzins nerdy om midden in de woonkamer een beetje in de lucht te boksen. Maar is wel way cooler dan een dansmat... | |
disjfa | maandag 10 april 2006 @ 12:40 |
Liever niet zeg ![]() Daarvoor wacht ik wel op de camera functionaliteit van de ps3 ![]() | |
Xrenity | maandag 10 april 2006 @ 13:16 |
quote:Je hoeft niet door de kamer te rennen, maar ok; jij vind het kut om ook maar iets te doen. quote:Wat zei je? ![]() | |
disjfa | maandag 10 april 2006 @ 13:32 |
quote:Hij komt idd wel stom over idd ![]() Ik doelde meer op dathet mij handiger leek dat als ik dat toch wel zou doen ik me niet in 4 controllers wil inpakken ![]() | |
ikookhier | maandag 10 april 2006 @ 13:43 |
Wij tellen af nog 29 ![]() | |
chibibo | maandag 10 april 2006 @ 14:01 |
quote:Het kan geweldig zijn, mits de muziek an sich mooi is, natuurlijk, en de veranderingen goed uitgewerkt zijn. Bij Shadow of the Colossus verandert de muziek ook in een gevecht, maar o.a. doordat ze vanaf de CD wordt gestreamd is de overgang nooit vloeiend. Ik heb (voor zover ik weet) maar twee spellen gespeeld met echte dynamische muziek, en dat waren The Chaos Engine op de Amiga en Final Fantasy VI op de SNES. De meeste spellen komen echter niet verder dan het simpelweg aan- en uitzetten van bepaalde tracks in een muziekje (Super Mario World en Banjo & Kazooie bijvoorbeeld). quote:Dat lijkt mij ook wel een grappige feature. ![]() | |
_Supreme | maandag 10 april 2006 @ 14:11 |
E3 ![]() | |
Tomasso | maandag 10 april 2006 @ 14:38 |
![]() ![]() | |
King_of_cubes | maandag 10 april 2006 @ 14:43 |
quote: ![]() | |
Tomasso | maandag 10 april 2006 @ 16:04 |
Nog maar 10 dagen tot 20 april ![]() Op IGN heeft een developer gezegt dat op 20 april de NDA's vervallen van Nintendo over de Revolution. De developers mogen dan dus gaan vertellen over hun games enzo ![]() Kijk maar op gamefront.de en andere sites ![]() | |
Hellrazor | maandag 10 april 2006 @ 16:08 |
waar staat dat voor NDA ? | |
Tain | maandag 10 april 2006 @ 16:09 |
quote:http://en.wikipedia.org/wiki/Non-disclosure_agreement | |
Tomasso | maandag 10 april 2006 @ 20:23 |
quote: quote: quote:Bron | |
ikookhier | maandag 10 april 2006 @ 21:33 |
quote:Maar of ze ook wat gaan vertellen ![]() hoop van niet ![]() | |
speknek | maandag 10 april 2006 @ 21:37 |
Alleen Nintendo nog definitieve kits? Matige grap. Lijkt wel alsof ze gelijk hun 3rd party developers weer niet serieus nemen. | |
Roi | maandag 10 april 2006 @ 21:48 |
Gelekte TGS B trailer | |
MMaRsu | maandag 10 april 2006 @ 21:50 |
Oud Roi | |
speknek | maandag 10 april 2006 @ 22:02 |
Ik kende hem nog niet. Dat zijn inderdaad de vernieuwende spellen waar je echt op zit te wachten ![]() | |
Sjotime | maandag 10 april 2006 @ 22:02 |
quote:PROEST ![]() ![]() | |
Erwtensoep | maandag 10 april 2006 @ 22:46 |
quote:hehehe | |
Tomasso | dinsdag 11 april 2006 @ 11:10 |
quote:Just for fun ![]() | |
BMH | dinsdag 11 april 2006 @ 11:16 |
quote:Die Ubisoft kerel op het IGN forum is nu ook al 3 dagen muisstil ![]() | |
Tomasso | dinsdag 11 april 2006 @ 11:19 |
quote:Die wordt al 3 dagen door z'n baas uitgescholden ![]() | |
BMH | dinsdag 11 april 2006 @ 11:20 |
Ontopic:![]() | |
Tain | dinsdag 11 april 2006 @ 11:21 |
quote: ![]() | |
Roi | dinsdag 11 april 2006 @ 11:23 |
omg welke film is dat ![]() ![]() | |
Tomasso | dinsdag 11 april 2006 @ 11:25 |
quote: ![]() | |
Retuobak | dinsdag 11 april 2006 @ 11:27 |
quote: ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 11 april 2006 @ 12:35 |
NEEEE ![]() ![]() ![]() | |
BMH | dinsdag 11 april 2006 @ 12:54 |
Ook leuk | |
piet_pelle | dinsdag 11 april 2006 @ 14:38 |
quote:*Mijn hoofd in dat plaatje inbeeldt* | |
Sjotime | dinsdag 11 april 2006 @ 18:11 |
quote: ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 11 april 2006 @ 18:12 |
't is hier nu wel rustig sinds de eerste beelden bekend zijn.... ![]() | |
ikookhier | dinsdag 11 april 2006 @ 18:51 |
is eigenlijk al beken waar mee de overdracht gaat van controler naar colsole ?? bv infrarood...enz en kan je ook de cube controler aan sluiten op de revo ??? @BroesWillems; het zal de spaning wel zijn ![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 11 april 2006 @ 18:52 |
quote:Achja maar 8 pagina's ofzo ![]() | |
Hellrazor | dinsdag 11 april 2006 @ 18:53 |
quote:bluetooth | |
ikookhier | dinsdag 11 april 2006 @ 19:27 |
quote:Weet je ook of er versie met draad op de markt komt ?? | |
#ANONIEM | dinsdag 11 april 2006 @ 19:35 |
quote:Dat zeg ik... rustig... ![]() quote:Niet dat ik dacht... [ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2006 19:36:27 ] | |
Tomasso | dinsdag 11 april 2006 @ 19:46 |
quote:Nee. | |
ikookhier | dinsdag 11 april 2006 @ 19:48 |
Jammer ![]() ![]() | |
Maisnon | dinsdag 11 april 2006 @ 20:14 |
Beetje jeuk trouwens dat je natuurlijk echt zal moeten staan om die vrijheid te voelen. Vanzelfsprekend super, maar je wordt er wel fucking lam van lijkt me ![]() | |
Maisnon | dinsdag 11 april 2006 @ 20:17 |
Ik ben trouwens in verband met de Design Week in Milaan daar aanwezig geweest vorige week, en er zaten natuurlijk ook wat coole gadgets tussen. Zo was er een bestuurbaar autootje bij wat je met een stuur moest besturen, door dat stuur zoals een echte auto te draaien. Vet! Het was alleen wel zo dat je behoorlijk wat precisie verloor en dergelijke, omdat je het stuur los in de lucht moet houden, in plaats van dat het op een bepaald punt vast zit. Voelde een beetje weird aan, maar wel enigzins natuurlijk ![]() Ik voorzie ook gelijksoortige auto besturing met de rev controller ![]() | |
Tomasso | dinsdag 11 april 2006 @ 20:43 |
quote:Waarom? Het enige snoer dat eraan zit is voor de add-on. Ik snap niet waarom je deze controller met een snoer zou willen hebben? | |
H.Flick | dinsdag 11 april 2006 @ 20:49 |
Zeker als je de controller vrij moet kunnen bewegen is een snoer heel erg irritant... wil je ook graag een afstandsbediening voor de TV met snoer? ![]() | |
kepler | dinsdag 11 april 2006 @ 20:50 |
quote:maar de controller zit alsnog vast aan de add-on... | |
H.Flick | dinsdag 11 april 2006 @ 20:51 |
quote:Dat lijkt me ook irritant, maar niet zo irritant als een snoer dat ook nog naar de console zelf loopt. | |
kepler | dinsdag 11 april 2006 @ 20:52 |
quote:een snoer is zowieso irritant, of het nu naar de console is of naar de add-on. Waarom ze die verbinding ook niet gewoon draadloos maken snap ik niet ![]() | |
MMaRsu | dinsdag 11 april 2006 @ 21:07 |
Misschien dat dat teveel conflicten opleverd ofzo? | |
alex4allofyou | dinsdag 11 april 2006 @ 21:08 |
quote:Het draadloze gegeven is mooi, esthetisch en functioneel, alleen vrees ik voor 1 ding; krachtige feedback. Ik HOOP dat ze de controller niet te weinig feedback geven omdat ik dat een belangrijk punt vind van deze game-ervaring. Ik weet niet of de accu's van tegenwoordig rendabel en krachtig genoeg zijn om uren van dienst te zijn met constante bewegende onderdelen. Mijn hoop is dat de feedback zeer krachtig is waardoor je bijv in een zwaardgevecht gevoelsmatig contact maakt. Ook hoop ik dat die rumble feature richtingsgevoelig is. Dus feedback naar links, recht, boven en onder. Dit zal dit soort spellen veel intenser en realistischer maken. Verder hoop ik ook dat de controller niet al te licht is, aangezien je dan wellicht het gevoel krijgt in de lucht te zwaaien. Veel 'hopen' dus ![]() | |
kepler | dinsdag 11 april 2006 @ 21:09 |
quote:lijkt me niet, op de PS3 zitten al 7 controllers op 1 bluetooth-aansluiting | |
H.Flick | dinsdag 11 april 2006 @ 21:10 |
De Xbox360 heeft ook een draadloze controller en die heeft ook een goede rumble-functie. Waarschijnlijk zal de revo controller minder lang doen met de batterij, maar het is natuurlijk ook geen probleem om hem elke avond even op te laden. | |
alex4allofyou | dinsdag 11 april 2006 @ 21:11 |
quote:Vergeet niet dat ie ERG klein is en veel meer data moet versturen. Mission impossible? | |
MMaRsu | dinsdag 11 april 2006 @ 21:13 |
Hij is idd niet veel groter dan een iPod mini volgens mij ![]() | |
H.Flick | dinsdag 11 april 2006 @ 21:14 |
Dat is wel heel klein... lijkt me niet handig. Ik had ongeveer op het formaat van de Xbox360 remote (die ene die er gratis bij zat) gerekend. | |
kepler | dinsdag 11 april 2006 @ 21:15 |
quote:nou de rumble in de 360 controller is prima, en gaat 20 uur mee. Aangezien weinig mensen langer dan 20 uur achter elkaar gamen vind ik dat een prima tijdsduur. Langer heeft echt weinig tot geen zin ![]() | |
Retuobak | dinsdag 11 april 2006 @ 21:16 |
quote:Dat kleine dingetje? | |
H.Flick | dinsdag 11 april 2006 @ 21:17 |
quote:Mwah, ik zou het meer medium noemen ![]() | |
kepler | dinsdag 11 april 2006 @ 21:18 |
quote:veel meer data? Zijn positie in de ruimte is niet meer dan drie coordinaten. En om te draaien heb je nog 3 coordinaten nodig. Lijkt me niet echt veel data ![]() | |
Retuobak | dinsdag 11 april 2006 @ 21:19 |
quote:Mmmh true, nu je het zegt, dat zou wel eens een goed formaat kunnen zijn. Maybe alleen ietsje dunner en ietsje langer ![]() | |
H.Flick | dinsdag 11 april 2006 @ 21:21 |
Vooral die play knop in het midden is ideaal. Zo zou die knop op de revo-controller ook moeten zijn. | |
Tomasso | dinsdag 11 april 2006 @ 21:23 |
quote:Het verschil is alleen dat bij de Revolution 2 onderdelen 1 totale controller vormen. Bij de PS3 heb je gewoon 1 controller, meer niet. Geen extra onderdelen oid. | |
BMH | dinsdag 11 april 2006 @ 21:27 |
Het duurde maar 64 topics voor de de eerste screenshot kregen. Hoeveel topics gaat het duren tot we de Revolution in onze handen hebben? | |
Tomasso | dinsdag 11 april 2006 @ 21:30 |
Full screens van GI. 56k warning! | |
kepler | dinsdag 11 april 2006 @ 21:35 |
quote:dat snap, maar waarom kunnen er wel 7 PS3-controllers tegelijkertijd worden aangesloten. Maar geen 2 onderdelen voor 1 controller? | |
ikookhier | dinsdag 11 april 2006 @ 21:49 |
quote:Ik heb het niet zo op draadloze verbindingen(bluetooth..enz)ben qwa dat betreft erg gevoellig(kou,tintelingen) dus als ik met een snoer speel heb ik daar geen last van ![]() | |
kepler | dinsdag 11 april 2006 @ 21:54 |
quote:eh ![]() | |
pkwarts | dinsdag 11 april 2006 @ 21:57 |
Ik zie het probleem ook niet echt ![]() | |
Tain | dinsdag 11 april 2006 @ 21:58 |
quote:en dan met zijn 4'en spelen en dan maar zoeken wie jou addon heeft ![]() | |
kepler | dinsdag 11 april 2006 @ 22:00 |
quote:ach daar is vast wel een oplossing voor ![]() vind een snoer onhandiger eigenlijk, zeker als tie zo kort is als op alle plaatjes is te zien ![]() | |
ikookhier | dinsdag 11 april 2006 @ 22:01 |
quote:Nou ik krijg dus tintelingen en koude handen ![]() ![]() | |
kepler | dinsdag 11 april 2006 @ 22:03 |
quote:van een draadloze verbinding ![]() ![]() ![]() | |
Tain | dinsdag 11 april 2006 @ 22:05 |
quote:Met draadloos krijg je sowieso een veel groter gevoel van vrijheid, je hebt alleen als nadeel dat je en in de remote en in de addon batterijen moet doen en een handige manier om door te kunnen spelen tijdens het opladen zie ik niet. | |
ikookhier | dinsdag 11 april 2006 @ 22:06 |
quote:JA ![]() | |
kepler | dinsdag 11 april 2006 @ 22:07 |
quote:daarom moet de batterij minstens 20 uur meegaan, zo lang achter elkaar gamed niemand ![]() ![]() | |
Tain | dinsdag 11 april 2006 @ 22:10 |
quote:Tis alleen naar als je accu leeg is tijdens het gamen | |
kepler | dinsdag 11 april 2006 @ 22:12 |
quote:gewoon ff aan de oplader leggen als je niet aan het gamen bent ![]() voor mij wegen de nadelen van een snoer groter dan de voordelen van een draadloos iets ![]() | |
H.Flick | dinsdag 11 april 2006 @ 22:12 |
quote:2 accu's kopen! Het zou ook wel mooi zijn als je een accu kon opladen door hem ergens in de revo te stoppen ![]() | |
disjfa | dinsdag 11 april 2006 @ 22:15 |
quote:Dan pak je de volgende afstadsbediening. Wat denk je trouwens als je in elk ding van de nunchuku een batterij gaat stoppen. Met dat snoer is 1 batterij genoeg en dat houd kosten laag voor de rest en heb je maar één ding met power nodig. Dat is wel handig ![]() quote:Dat is zowizo ook een mooie oplossing. Heb ik ook bij mn pc controller. Daar kreeg ik automatisch 2 accu`s bij (ws vanwege de batterijduur ![]() | |
Honky | dinsdag 11 april 2006 @ 22:19 |
En wééér is Nintendo als laatste. Dat waren ze met de N64, de Gamecube en nu dus weer. Het grappige is dat de Ps2 nog ruimschoots games krijgt en de NGC op Zelda na zo goed als dood is. Ik ben bang dat het met de revolution dezelfde kant uitgaat. Ze hebben een leuke gimmick bedacht maar kom op, 1,5 uur lang met 2 afstandsbedieningen een voetbalspel spelen, dat kán gewoon niet lekker gaan. Daarnaast ben ik erg benieuwd naar de 3rd party steun. Ik weet niet wie er wat heeft toegezegd maar ik weet wel dat veel developers hebben toegezegd voor Gamecube en we weten hoe dát afliep: Een zeer beroerde Final Fantasy, Capcom die bijna alles op de Ps2 uitbrengt, enzovoort. Dan hebben we nog Nintendo zelf. De meeste titels (een paar uitzonderingen daargelaten zoals Metroid) van Nintendo zelf zijn óf veels te kort (Luigi's Mansion, Pikmin) om de volle prijs waardig te zijn óf het zijn zeer beroerde updates van N64 games. (Ik noem een Mario Sunshine, Mario Kart, Golf, Tennis, Zelda, Party) | |
MMaRsu | dinsdag 11 april 2006 @ 22:34 |
Wat lul je nou, als laatste ![]() ![]() Na het succes van de DS gaat het weer veel beter met Nintendo, volgens mij ook zeer zeker qua third party support ![]() Noem het een gimmick, zo noemden ze de DS ook, en kijk hoe groot dat succes is. Dat ding stoot in Japan zo'n beetje als enige console de Ps2 van de troon! De cube was nog zo half onder het bewind van Yamauchi, die gast was gewoon veel te arrogant, en toen zijn ze fouten gaan maken. Een hoop games op de cube zijn idd simpele updates van N64 games, maar dat is precies hetzelfde als op de Ps2. | |
Cheiron | dinsdag 11 april 2006 @ 22:38 |
quote:He, een aantal van die screens had ik nog niet gezien. Ziet er toch heel aardig uit hoor! | |
MMaRsu | dinsdag 11 april 2006 @ 22:40 |
![]() Ziet er idd nice uit ![]() ![]() | |
Honky | dinsdag 11 april 2006 @ 22:47 |
quote:PS3 komt in Oktober 2006 WERELDWIJD uit. Aangezien de Revo pas volgende maand getoond wordt aan het publiek lijkt me heel sterk dat hij dit jaar nog uitkomt in iig Europa, zal dus wel voorjaar 2007 ziijn. | |
Phonebone | dinsdag 11 april 2006 @ 22:48 |
quote:Het zal er wel mee te maken hebben dat ze minimaal 4 controllers tegelijk willen kunnen aansluiten. Het maximum aantal apparaten binnen een bluetooth 'netwerkje' is 7 slaves op 1 master device. Als ze dus de add-on een aparte bluetooth verbinding moeten geven, kun je maximaal 3 rev controllers tegelijk gebruiken. Met 4 rev controllers kun je tenminste nog met 2 mensen dual-wielden, bijv. ![]() En dat draadje lijkt me niet tekort, tenzij je van plan bent je armen uit elkaar te zwaaien tijdens het spelen, wat me weer niet echt praktisch lijkt. ![]() | |
EricG | dinsdag 11 april 2006 @ 22:50 |
En op het plaatje wat MMarSU ziet de snoer van controller naar add-on er toch redelijk lang uit ![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 11 april 2006 @ 22:50 |
quote:A Revolution is coming, believe ![]() | |
MMaRsu | dinsdag 11 april 2006 @ 22:51 |
quote:De Revo wordt volgende maand helemaal niet pas getoond aan het publiek ![]() ![]() Ze zeggen het misschien wel, en misschien ook niet. En jij weet helemaal niet wanneer de Revolution launched ![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 11 april 2006 @ 22:58 |
![]() Kijk, dat noem ik scannen ![]() | |
Phonebone | dinsdag 11 april 2006 @ 22:59 |
quote:Dat van Sony moet ik ook nog zien. Ben wel benieuwd of ze die productie capaciteit ook kunnen waarmaken. En dan natuurlijk wat goede launch titels. Niet weer net als met de PS2. Fantavision ![]() Miyamoto beweert trouwens dat de rev dit jaar sowieso nog uitkomt. Twilight Princess released same time as Revolution Of ze voor wereldwijd willen gaan weet ik niet, maar anders wordt 't weer importeren. ![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 11 april 2006 @ 23:05 |
quote:Old ![]() | |
Phonebone | dinsdag 11 april 2006 @ 23:07 |
quote:Bekend, maar 't was relevant. en ik ben geen nieuwsposter Hij komt in 2006. Daar ging 't me even om. | |
ikookhier | dinsdag 11 april 2006 @ 23:20 |
Wat is dit ??? iemand hier van gehoord ? Sadness (working title) Category: Horror Platform: Revolution Date of Release: 2007 (tentative) "...In my head there is a voice, different from the others. Whenever it answers it overwhelms the remaining voices, it mixes up thoughts and destroys peace. It tells me that I'm only mixed up in a thought which yearns to prove its own existence. The voice which whispers that I'm not really who I am and the perceived reality is only an abstraction created by my own mind. It is the original voice, which wants to free itself from my head, to free itself from the logic and reason it is being stifled by. The voice of animal endurance at all costs, which forces into unimaginable things. It is the voice of chaos which is now screaming frightfully in my head for me to take an axe resting against the wall and cut off my father's head." ~Maria Lengyel The study of fear and the borders of human imagination... A trip to the darkest corners of consciousness, in all of us... A trip to the hell of the subconscious and not necessarily to return... This gothic-horror (atmosphere) is not the an action game. If you're counting on shooting, liters of blood and piles of dead bodies then unfortunately you won't find this here. We are preparing for a mood which will not leave you until the very end of the game. An irregular scenario decides on such issues as schizophrenia or narcolepsy. Apart from an extremely complex and rich-in-shock-factor scenario, the power of our production is an innovative use of the Revolution controller. Imagine driving away rats with a torch, throwing a rope (as a lasso) when you want to climb over the wall, or slitting the throat of a persecutor with a piece of glass... All of this with the help of the Revolution controller. And this is only the beginning... We'll take you on a journey to which no one has taken you before. The only question is are you ready to experience it? | |
ikookhier | dinsdag 11 april 2006 @ 23:34 |
-Harrison admits that a mere uber powered Gamecube would wind up doing just as bad as the GC. Because of this, Nintendo decided to do something totally different -Their main goal was to revive the Japanese market. The DS was to be the first shot at this (and it has clearly succeeded). -Art direction can be just as expressive as photo-realistic graphics. He mentions that the Simpsons wouldn’t be nearly as funny if it was live action -Revolution will be a multiple of the GC in terms of capibilities -Nintendo is still deciding what will be packed in the Revolution. Right now a controller and a nunchuk add on will be, but Nintendo is thinking about adding another controller as well. No mention of the shell -Nintendo is shooting for a worldwide Revolution launch this year -”Clearly, for us, the Japanese market might be the most important - it’s the home market, it’s the chance to reset the clock to the main competition, which is Sony” -On price, as compared to the 360: “Yes, our goal is to come in at a slightly more mass market price” -Nintendo is considering some like XBL Marketplace -Harrison mentions that they learned a lot of lessons from the PS2. In terms of having a wide variety of software and the fact that the strongest tech doesn’t always win -”The other thing we recognized is that you really make your reputation in the first year. You’ve got to deliver software, not just at launch, but you’ve got to deliver software in the first six to nine months after launch. It has to be solid software. In GC, we didn’t have that, we had kind of a drought for six months after it launched. By that time your reputation starts to solidify and it’s hard to reverse that after awhile.” -$50 games will not be the standard on the Revolution, although he does say that there could be some games that cost $60 -Compares the challenges Nintendo has in terms of marketing the Revolution to those it had marketing the…Virtual Boy -You can’t simply show gameplay or people won’t see the difference. He mentions that game commercials used to show people on their couch playing the game, and that the industry moved away from that. He says Nintendo might get more into that with Revolution marketing -Nintendo still hasn’t chosen a cost barrier for the Revolution’s Virtual Console -Possibly 20 games at launch. He says they haven’t seen many of the games licensees have -”Maybe a third will be Nintendo games” -Red Steel is a Revolution launch title, and will broaden appeal like GoldenEye 64 did bron Ziet er veel belovend uit ![]() | |
Erwtensoep | dinsdag 11 april 2006 @ 23:45 |
quote:Kijk dat is weer wat duidelijker. Mooi rondvliegend glas! hier nog meer http://www.armleg.com/forum/viewtopic.php?t=3888&mforum=mozlapunkmessag [ Bericht 18% gewijzigd door Erwtensoep op 11-04-2006 23:59:57 ] | |
Notorious_Roy | woensdag 12 april 2006 @ 01:31 |
Ohw jee... Allemaal nieuwe mensen ![]() | |
MMaRsu | woensdag 12 april 2006 @ 01:53 |
quote: ![]() | |
piet_pelle | woensdag 12 april 2006 @ 04:46 |
Ik zou niet te veel van de force feedback verwachten, die in de 360 controller is namelijk ronduit crap. Ik begrijp niet waarom sommige mensen anders beweren want als je het vergelijkt met die van de xbox dan stelt het echt niets voor. Ik had het niet eens in de gaten in het begin, moest er specifiek op letten. De force feedback in de vorige xbox controller was tenminste echte FFB, als ik met Moto GP over de curbstones reed dan hoorde ik heel mooi het metalen bandje van me horloge meetrillen. Daar is op de 360 totaal geen sprake van. Maar dat is de volgende stap voor Nintendo, als je met je controller/afstandbediening met een zwaard tegen die van een tegenstander zwaait dat je ook de terugkracht voelt. | |
Tomasso | woensdag 12 april 2006 @ 08:06 |
quote:Op de laatste plaatjes is het snoer toch een stuk langer gemaakt. quote: ![]() Ga ergens anders huilen om niks, want je praat echt bullshit ![]() | |
remcheese | woensdag 12 april 2006 @ 09:10 |
quote:ik ken er nog een hoor! (/me) maar ik dacht altijd dat het gewoon aan mij lag Grappig dat er nog een is hier... | |
BMH | woensdag 12 april 2006 @ 09:36 |
![]() Mogelijke pre-order bonus bij Red Steel. | |
Oksel | woensdag 12 april 2006 @ 10:02 |
Vet! ![]() Weet iamand hoe het zit met de batterijen/accu van de controller? Oplaadbaar? Vervangbaar? | |
Tain | woensdag 12 april 2006 @ 10:04 |
quote:Vervangbaar lijkt me ieder geval wel logisch ![]() | |
disjfa | woensdag 12 april 2006 @ 10:06 |
Oplaadbaar lijkt me logischer. ![]() Vervangbaar is alles als je de juiste schroevendraaier hebt ![]() | |
Tain | woensdag 12 april 2006 @ 10:17 |
quote:Dat zou dus betekenen dat je niet kan spelen als je accu leeg is en altijd opladen als je niet aan het gamen bent vergeet je ook wel is een keer | |
disjfa | woensdag 12 april 2006 @ 10:26 |
Mischien word hij wel oplaadbaar en vervangbaar ![]() Mischien ook niet ![]() | |
kepler | woensdag 12 april 2006 @ 10:49 |
quote:want van de PS3 hebben we alles al gezien natuurlijk ![]() Daarvan krijgen we (hopelijk) op de E3 pas echt de eerste in-game beelden te zien en het definitieve ontwerp van de controller. | |
disjfa | woensdag 12 april 2006 @ 10:59 |
quote:En mensen gaan er nog altijd serieus op in ![]() | |
Sjotime | woensdag 12 april 2006 @ 11:00 |
Als Zelda TTP tegelijk met de Revo uitkomt dan koop ik ze wel beiden......... ! Kan ik meteen de nieuwe features uitproberen van de Revo ![]() ![]() En mensen....... die console oorlog shit is zoooooo jaren 80 ![]() | |
MMaRsu | woensdag 12 april 2006 @ 11:05 |
Sjo, er komt waarschijnlijk een shell voor je Revo controller zodat je toch ook die klassieke third party rommel kan spelen ![]() ![]() | |
Sjotime | woensdag 12 april 2006 @ 11:06 |
quote:Zelda TTP is niet echt klassieke rommel toch.... het moet godver nog uitkomen ![]() | |
MMaRsu | woensdag 12 april 2006 @ 11:08 |
Nee ik bedoelde meer Fifa2007 enzo ![]() | |
Tain | woensdag 12 april 2006 @ 11:09 |
Cube controller kon je toch ook gewoon aansluiten of heb ik wat gemist? ![]() | |
Sjotime | woensdag 12 april 2006 @ 11:11 |
quote:Dat zou best kunnen... ben een leek op Nintendo gebied geworden. | |
MMaRsu | woensdag 12 april 2006 @ 11:11 |
Ja klopt Cube controller kun je ook gewoon aansluiten! Laten we dat idd niet vergeten ![]() ![]() | |
disjfa | woensdag 12 april 2006 @ 11:12 |
Jeetje wat zijn jullie erg. De cube controllers kunnen er gewoon op maar de revo games moeten met de revo controller gespeeld gaan worden en zullen niet de cube controllers ondersteunen. Daarvoor moet je dus extra extensions kopen voor je ab`s ![]() | |
Sjotime | woensdag 12 april 2006 @ 11:14 |
Thanks ![]() nou ben benieuwd wat E3 brengt ! | |
alex4allofyou | woensdag 12 april 2006 @ 11:24 |
quote:Het lijkt jouw sterk ![]() Het lijkt me eerlijk gezegd sterker dat de PS3 een wereldwijde release heeft in vergelijking dat de REV een wereldwijde release heeft. Die REVs zullen straks rollen van de productielijn, terwijl de PS3 die uit meerdere (onbewezen) componenten bestaat, wellicht productieknelpunten kent. Ik verwacht ze trouwens beide niet meteen in de EU. EU is toch de no 3 verkoopmarkt. | |
Tomasso | woensdag 12 april 2006 @ 11:33 |
quote:Ja, en dan? Revolution games ondersteunen de Cube controller niet hoor ![]() ![]() | |
disjfa | woensdag 12 april 2006 @ 11:34 |
quote:Het gaat er toch ook niet om wat je ermee kan. Het gaat erom dat je ze kan aansluiten ! | |
Tain | woensdag 12 april 2006 @ 11:36 |
quote:Het ging over Zelda, dat is bij mijn weten toch nog echt een cube spel ![]() | |
MMaRsu | woensdag 12 april 2006 @ 11:38 |
Die zou ik eigenlijk sneller met de Revo controller in de shell spelen denk ik ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 12 april 2006 @ 11:44 |
Ik heb speciaal een WaveBird gekocht voor de Cube games op de Revo. De draad is al zo kort en als die aansluitingen ook nog eens bovenop zitten ![]() En Zelda, geen idee hoe ik die ga spelen, dat merken we wel. | |
Tomasso | woensdag 12 april 2006 @ 11:55 |
quote: ![]() My bad ![]() Sorry ![]() Maarja, waarom zou je Zelda op de Revolution met een Cube controller gaan spelen? ![]() | |
Sjotime | woensdag 12 april 2006 @ 12:02 |
quote:Omdat die daarvoor gemaakt is ? | |
disjfa | woensdag 12 april 2006 @ 12:04 |
quote:Maar je kan het ook met de revo controller spelen ![]() | |
MMaRsu | woensdag 12 april 2006 @ 12:06 |
quote:Hij is al meer dan een jaar extra uitgesteld, ik ga ervanuit dat je hem net zo goed met de Revo controller kan spelen ![]() | |
Tomasso | woensdag 12 april 2006 @ 12:16 |
quote:Terwijl je hem gewoon met de Revolution controller kan spelen. | |
Sjotime | woensdag 12 april 2006 @ 12:33 |
quote:Ja ik heb nog niet echt gezien wat de Revo doet.... spel lijkt me gemaakt voor Cube... moet het allemaal nog zien ! Nieuw wilt niet meteen goed zeggen. | |
disjfa | woensdag 12 april 2006 @ 12:38 |
quote:Het spel word gemaakt voor de cube én de revo. Dat is al vaker langsgekomen in nieuwsberichten. | |
BMH | woensdag 12 april 2006 @ 12:45 |
quote: ![]() ![]() | |
Tomasso | woensdag 12 april 2006 @ 12:57 |
Opeens al die nieuwe mensen die niets van de Revolution af weten en dan interessant proberen te doen ![]() | |
speknek | woensdag 12 april 2006 @ 13:14 |
quote:Chocobo nieuw? ![]() | |
Oksel | woensdag 12 april 2006 @ 13:31 |
Allemaal afvallige Nintendo fans.. die nu in 1 keer terugkomen, omdat de zwakkere tijden voorbij zijn! | |
Xrenity | woensdag 12 april 2006 @ 13:35 |
Ik weet iig wel dat als ik moet kiezen ik Zelda neem ipv Red Steel ![]() | |
Dr.Daggla | woensdag 12 april 2006 @ 13:37 |
quote:Whehehe, zover zat ik er dus niet naast. Sterker nog, ik had um iets sneller dan de XBOX ingeschat. Maar 2x zo snel zoals een aantal liepen te bleren is dus BS. | |
Cheiron | woensdag 12 april 2006 @ 13:45 |
... in dat artikel werden wederom de mhz' en van de xbox tegenover die van de rev gezet. Maar aangezien de cube al ongeveer evensnel is, en de rev 2* meer power heeft is het dus bullshit. | |
alex4allofyou | woensdag 12 april 2006 @ 13:47 |
quote:Wacht nou maar gewoon af. | |
disjfa | woensdag 12 april 2006 @ 13:48 |
quote:Dr.Daggla je bent geweldig ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Dr.Daggla | woensdag 12 april 2006 @ 13:49 |
quote:Als jij het zegt, dan moet het wel zo zijn. ![]() quote:2x zo snel idd, my bad. ![]() ![]() ![]() | |
Dr.Daggla | woensdag 12 april 2006 @ 13:49 |
quote:Alleen als je een XBOX hebt. ![]() ![]() ![]() | |
disjfa | woensdag 12 april 2006 @ 13:50 |
quote: ![]() ![]() | |
Dr.Daggla | woensdag 12 april 2006 @ 13:53 |
quote: | |
Xrenity | woensdag 12 april 2006 @ 14:05 |
En Matt zegt op z'n blog dat er niks gaat gebeuren op 20 april ![]() | |
Cheiron | woensdag 12 april 2006 @ 14:16 |
quote:Oh nee! Het is niet twee keer! Oh nee oh nee oh nee! ... Van 162 naar 249mhz Van 485 naar 729mhz En jij maar zeiken dat hij niet sneller wordt dan de xbox.. | |
kepler | woensdag 12 april 2006 @ 14:27 |
quote:half zeven 's avonds NL-tijd volgens mij ![]() | |
Dr.Daggla | woensdag 12 april 2006 @ 14:32 |
quote:Een half keer en 2 keer is nogal een wezenlijk verschil, ![]() | |
Retuobak | woensdag 12 april 2006 @ 14:36 |
zwart/witte game Sadness voor Revolution aangekondigd Terug naar games dan maar? ![]() | |
Tomasso | woensdag 12 april 2006 @ 14:38 |
quote:Kijken wat ze ervan bakken ![]() | |
Cheiron | woensdag 12 april 2006 @ 14:48 |
quote:Ja doei! Je komt hier 2 keer het topic binnen zeilen. Eerst met gezeik over dat de rev te langzaam is om next-gen te zijn, en daarna met het gezeur dat de rev wel even langzaam als de xbox zal zijn. Dat terwijl die discussies al lang zijn gevoerd en er nu weer over beginnen gewoon gezeik is. En dan van je over mijn "2* zoveel power" .. nou nou.. | |
Tomasso | woensdag 12 april 2006 @ 15:09 |
quote:Ja, daaaaag Daggla ![]() Voor alle andere mensen die wel geïnteresseerd zijn in de Revolution: *klik*. | |
Tomasso | woensdag 12 april 2006 @ 15:12 |
quote:Volledig nieuw is de game niet, hij was al een tijdje terug aangekondigd. Ik heb er zelfs een aantal topics terug een verhaal over gepost volgens mij. Of was dat nou "Orb" en dat "Sunder: Land of Divide" ? Mja, iig, ff kijken wat voor spel het wordt. Zwart en wit, wel gedurfd denk ik zo. | |
Retuobak | woensdag 12 april 2006 @ 15:13 |
quote:Dit is volledig nieuw ![]() | |
Dr.Daggla | woensdag 12 april 2006 @ 15:15 |
quote:Kan je lang zwaaien, ik ga nergens heen. ![]() Eerstvolgende keer als ik weer een artikeltje hierover tegenkom zal ik um speciaal voor jou posten, okay? ![]() | |
Tomasso | woensdag 12 april 2006 @ 15:18 |
quote:Sadness zelf niet, heb er al een tijdje terug wat over gelezen. Dat het in zwart en wit wordt gemaakt, is echter wel nieuw. Ik lees wel meerdere fora en sites ![]() | |
peristilius | woensdag 12 april 2006 @ 15:19 |
quote: ![]() ![]() ![]() Okee, er is nu een groot aantal posts verdwenen. Game on! Een zwart wit game lijkt mij ontzettend tof. ![]() Nu even verder lezen over het spel zelf. ![]() | |
Dr.Daggla | woensdag 12 april 2006 @ 15:21 |
- edit peristilius - R&P is die kant op --------> [ Bericht 89% gewijzigd door peristilius op 12-04-2006 15:25:29 ] | |
Sjotime | woensdag 12 april 2006 @ 15:24 |
quote: ![]() | |
Tomasso | woensdag 12 april 2006 @ 15:27 |
quote:Nee, ik doelde niet op jou. | |
Sjotime | woensdag 12 april 2006 @ 15:27 |
quote:Daar leek het wel op. Geeft niet hoor, maar ik was gewoon benieuwd naar de ontwikkelingen van de Revo met al dat nieuws omtrent die machine. | |
Sjotime | woensdag 12 april 2006 @ 15:28 |
quote: ![]() | |
Dr.Daggla | woensdag 12 april 2006 @ 15:31 |
quote:Kutnewbie. Oprotten. | |
Cheiron | woensdag 12 april 2006 @ 15:31 |
Wat ik interessant vond klinken aan sadness was een opmerking over dat je iemand de keel doorsnijdt met een stuk glas, waarbij hij de beweging van de controller volgt. | |
Sjotime | woensdag 12 april 2006 @ 15:33 |
quote:Ja leuk maar zo werkt het niet he. Heb teveel teleurstellingen achter de rug met de Cube. Ik moet het allemaal nog maar zien. Maar toegegeven........ de interesse is er ! ![]() | |
peristilius | woensdag 12 april 2006 @ 15:34 |
Oh ja, nu weet ik het weer, oud nieuws! ![]() Sadness lijkt goed gebruik te gaan maken van de functionaliteit van de controller, maar ik vraag me toch nog af hoeveel dit toe zal voegen aan de spelervaring. Grappig is het in ieder geval. ![]() | |
Retuobak | woensdag 12 april 2006 @ 15:38 |
quote:Ik denk dat Jack Thompson dit ook met zeer veel interesse volgt. Zodra er een game komt waarbij je ook daadwerkelijk een knuppel-mep-beweging moet maken bij politieagenten kun je verwachten dat Hillary Clinton ook weer staat te blaten op de senaatsvloer ![]() | |
Tain | woensdag 12 april 2006 @ 15:40 |
quote:ben benieuwd in hoeveel landen dat spel niet verkocht mag worden dan of gecensureerd moet worden ![]() | |
peristilius | woensdag 12 april 2006 @ 15:41 |
Zou je dan ook flink kunnen gaan zagen totdat je op het bot zit? ![]() | |
Tain | woensdag 12 april 2006 @ 15:46 |
quote:Denk het niet of het spel moet zich vooral richten op dit onderdeel ![]() | |
Tomasso | woensdag 12 april 2006 @ 15:50 |
quote:Nee, maar je kan wel z'n schedel openslaan met een grote moker totdat z'n hersenen eruit vliegen. | |
piet_pelle | woensdag 12 april 2006 @ 15:52 |
quote: ![]() Maar hey het blijft een Nintendo console natuurlijk. ![]() | |
Cheiron | woensdag 12 april 2006 @ 16:13 |
quote:OMG! Force Feedback FTW! | |
Kill_em_all | woensdag 12 april 2006 @ 17:23 |
quote:Ja dat is dus weer zo'n stukje wat geschreven is door een achterlijke imbeciel die niks van cpu's of wat dan ook begrijpt. Om het je maar even uit te leggen: GC was iets trager dan de xbox, Revo heeft iets van 1.5 a 2x zo hoge nummertjes plus dat ze vast wel het 1 en ander verbeterd zullen hebben. Revo is dus iets van 2x de xbox. Reden dat je de nummertjes van de xbox en GC niet kan vergelijken is omdat ze compleet andere cpu's ed gebruiken. Net zoals je AMD's en Intel's niet op Mhz kan vergelijken. De makers van RS hebben bv a gezegd dat ze de AI van fear als basis hebben genomen van hoe slim hun mannetjes moeten worden, daar heb je dus al aardig wat rekenkracht voor nodig. | |
peristilius | woensdag 12 april 2006 @ 17:28 |
quote:Zoveel CPU heeft FEAR niet nodig hoor. ![]() Met een P4 2,8 Ghz kunnen de physics en AI iig op max. ![]() | |
Retuobak | woensdag 12 april 2006 @ 17:29 |
quote:Ja, voor nVidia's multi-threaded drivers belastte de game maar een fractie van een van m'n CPU cores. Superlicht qua CPU load die game. Sterker nog, vrijwel alle PC games hebben maar weinig CPU kracht nodig. | |
Tware | woensdag 12 april 2006 @ 17:32 |
Ik ben benieuwd hoe het zwaardvechten gaat werken. Hoe werkt het als je met je zwaard een ander zwaard raakt. Je controller schiet dan toch door, en je beeld niet. Hoe moet je je controller dan repositioneren etc?. | |
peristilius | woensdag 12 april 2006 @ 17:36 |
quote:Ik zie ook de hele tijd een spastisch geworstel voor me om het beeld goed te krijgen. ![]() Maar dat zal vast wel goed komen. ![]() | |
PeeJay | woensdag 12 april 2006 @ 17:40 |
quote:Met de graphics op zn laagst... | |
peristilius | woensdag 12 april 2006 @ 17:41 |
quote:Heeft weinig met de CPU te maken. | |
PeeJay | woensdag 12 april 2006 @ 17:48 |
quote:Hier blijkt wel weer uit dat ik dr weinig verstand van heb ![]() quote:En het duwen van het ene zwaard tegen de ander als een soort van krachtmeting... net zo iets... FFB die dat voorelkaar kan boksen zal wel iets voor de next-next-gen zijn... maar t zal wel op een of andere manier gecombineerd worden met de knoppen op de controller of de addon... | |
sinaasappelsapje | woensdag 12 april 2006 @ 18:12 |
Sadness, lijkt me best een vet spel, leuk met dat zwart-witte enzo ![]() | |
ikookhier | woensdag 12 april 2006 @ 18:41 |
quote: ![]() | |
ikookhier | woensdag 12 april 2006 @ 19:06 |
Meer Redsteel ![]() | |
Xrenity | woensdag 12 april 2006 @ 19:34 |
quote: ![]() http://revolution.advancedmn.com/article.php?artid=6558 | |
speknek | woensdag 12 april 2006 @ 19:54 |
quote:Het ging erom dat voor een aantal developers een aantal non-disclosure agreements afliepen. Dat betekent dat ze wat dingen van hun spellen kunnen laten zien, bijvoorbeeld, maar dat er nog steeds NDAs van Nintendo lopen voor nieuwe onthullingen voor de console. Lijkt me niet meer dan logisch dat ze dat bewaren totaan E3 (of daarna zelfs, om te voorkomen dat iemand het kopieert). Tis ook weer niet heel gek als langzaam maar zeker meer spellen binnendruppelen, maar dat ze Red Steel als eerste wilde tonen. | |
speknek | woensdag 12 april 2006 @ 20:02 |
Als ik trouwens de betere scans van Red Steel zo zie, lijkt het toch niet heel veel mooier dan xbox kwaliteit. Ik zou dat toch nog altijd wel een hele gemiste kans vinden. Ik hoef ook weer geen GRAW niveau, maar het moet ook weer niet al te gedateerd aanvoelen, zal ik maar zeggen. Aan de andere kant, hij lijkt genoeg kracht te hebben voor goede lichteffecten, en die zijn het belangrijkst. Daar kun je echt heel veel mee verbergen. | |
BMH | woensdag 12 april 2006 @ 20:04 |
quote:Alsof de xbox graphics niet goed genoeg zijn. | |
peristilius | woensdag 12 april 2006 @ 20:05 |
quote:Nope. ![]() | |
Cheiron | woensdag 12 april 2006 @ 20:12 |
Inderdaad nope. Anders hadden ze ook gewoon de controller voor de cube uit kunnen brengen. | |
BMH | woensdag 12 april 2006 @ 20:14 |
quote:Ik zou niet klagen. Ik vind deze discussie weer net zo interessant als het probleem met de cooling van de Revolution. ![]() | |
Retuobak | woensdag 12 april 2006 @ 20:20 |
quote:Koelingsprobleem? Dan maak je toch gewoon de behuizing aan een kant open, zet je een enorme koperen buis op de CPU (en goed geisoleerd enzo) en die mik je vol met LN2 ![]() | |
peristilius | woensdag 12 april 2006 @ 20:20 |
quote:Ach, het ding wordt goedkoop, dus ik klaag sowieso niet. Dit is waarschijnlijk ook waar ze bij Nintendo op hopen. ![]() Vergelijk de Revolution met de Aldi. ![]() | |
speknek | woensdag 12 april 2006 @ 23:08 |
Nou de xbox is waarschijnlijk goedkoper dan de revolution, en over drie jaar zeker. Dan wil ik toch wel wat mooiere graphics zien dan nu. | |
Tware | woensdag 12 april 2006 @ 23:32 |
Wat is dit voor een gezeur over de graphics ![]() Revolution heet niet voor niets revolution. De graphics zijn totaal niet belangrijk. Het gaat om de spelervaring. [/sarcasme] SPOILER | |
Retuobak | woensdag 12 april 2006 @ 23:50 |
Ik heb het liefst: -Goede controls -Goede gameplay -Een open wereld waarin je veel kunt klooien -Lange levensduur -Goed verhaal (mits toepasbaar op het soort game) -Veel variatie -Toffe grafische stijl -Goede graphics -Sfeervolle muziek -Goed geluid Maar ja, zoveel games zijn er niet die aan dat alles voldoen ![]() | |
BMH | woensdag 12 april 2006 @ 23:56 |
Ik heb het liefst: - Een game die mij kan kan vermaken. Hoe het spel dat doet, interesseert me geen flikker. Maar aangezien ik de manier van gamen van nu saai begin te vinden ben ik wel hyped voor de revolution. De DS heeft mij laten zien dat de manier waarop je een game speelt het plezier dat je krijgt kan beinvloeden. De revmote is een hele andere manier van gamen, en zal waarschijnlijk net als de DS een fris gevoel aan een game geven. ![]() | |
Retuobak | donderdag 13 april 2006 @ 00:30 |
quote:Zo kun je het ook samenvatten ja ![]() | |
disjfa | donderdag 13 april 2006 @ 00:36 |
quote:Tsja het zijn wel 300 verschillende punten die je opnoemt. Een katamari of kirby canvas course kan me meer dan vermaken terwijl het enkel van de punten heeft wat jij opnoemt ![]() | |
Retuobak | donderdag 13 april 2006 @ 00:37 |
quote:Mja, heb je een punt idd ![]() | |
Morthill | donderdag 13 april 2006 @ 00:40 |
quote:Absoluut waar, het was zwaar tof om in je DS OBJECTION te schreeuwen, of operaties uit te voeren met een Stylus ![]() ![]() | |
MMaRsu | donderdag 13 april 2006 @ 00:42 |
quote:je bent cool, keigaaf en jottum nog vergeten ![]() | |
MMaRsu | donderdag 13 april 2006 @ 00:56 |
Over force feedback in de Revo controller...quote: quote: ![]() | |
MMaRsu | donderdag 13 april 2006 @ 01:06 |
Gerucht gaat dat deze game op de Revolution zal verschijnen. Alhoewel ik de graphics niet mooi vind, ziet het er redelijk interessant uit.. http://bs.brokensaints.co(...)gametrailer_high.mov http://cube.ign.com/articles/606/606373p1.html Overigens is dat filmpje al wel meer dan anderhalf jaar oud ![]() [ Bericht 16% gewijzigd door MMaRsu op 13-04-2006 01:19:02 ] | |
Tomasso | donderdag 13 april 2006 @ 09:51 |
quote:Jij vindt de graphics niet mooi uit dat filmpje ![]() Ik vind ze heel erg mooi ![]() ![]() quote:Link? | |
BMH | donderdag 13 april 2006 @ 10:11 |
![]() Zo krijg je wel een rumble. | |
disjfa | donderdag 13 april 2006 @ 10:21 |
En dan:![]() Maar dat wisten wel al! | |
Tomasso | donderdag 13 april 2006 @ 11:32 |
quote:ONM Edit: quote: ![]() [ Bericht 17% gewijzigd door Tomasso op 13-04-2006 11:38:41 ] | |
RaymanNL | donderdag 13 april 2006 @ 11:36 |
quote:OK, dus de 20e horen we weer info over een game ![]() RAYMAN 4 FTW ![]() ![]() | |
Dr.Daggla | donderdag 13 april 2006 @ 11:36 |
quote:Het eindeloos voorbij zien komen van dezelfde plaatjes is minstens zo irritant als steeds dezelfde nieuwsberichten. ![]() | |
Tomasso | donderdag 13 april 2006 @ 11:39 |
quote:Nah, niet de 20e denk ik ![]() Zal wel ergens 1 week voor de E3 komen ofzo. Zie m'n edit. | |
Tomasso | donderdag 13 april 2006 @ 11:43 |
Controller pics. En ja, hij is grijs, omdat developers een andere versie krijgen ![]() | |
RaymanNL | donderdag 13 april 2006 @ 11:46 |
Hij is best wel klein ![]() ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 13 april 2006 @ 11:49 |
quote:edit: Nu wel... [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2006 12:13:37 ] | |
#ANONIEM | donderdag 13 april 2006 @ 11:50 |
quote:grappig, zo denk ik over jouw.... ![]() | |
Tain | donderdag 13 april 2006 @ 11:54 |
quote:Slim, ga vooral weer met dit soort reacties beginnen ![]() | |
Tain | donderdag 13 april 2006 @ 11:56 |
quote:lekker klein, dat zal vast net zo'n kramp feest zijn als de cube controller ![]() | |
Tomasso | donderdag 13 april 2006 @ 11:56 |
quote:Ik denk dat het eindelijk best wel mee zal vallen. Het is denk ik gewoon eerder dat je hem gaat vergelijken met een normale controller, dan lijkt hij idd best klein. Ik bedoel, er zal vast wel over nagedacht zijn en laten we gewoon afwachten totdat we hem vast hebben gehad. Journalisten hebben er iig niet over geklaagd, eigenlijk alleen maar lovende woorden over gesproken. | |
RaymanNL | donderdag 13 april 2006 @ 11:59 |
Gewoon hier ff posten ![]() ![]() ![]() | |
RaymanNL | donderdag 13 april 2006 @ 12:00 |
Dat zwarte ding was eerst niet rond ![]() Zijn er nopg meer dingen aan de controller veranderd? | |
Tomasso | donderdag 13 april 2006 @ 12:02 |
quote:Zoals ik al zei, developers krijgen vaak een andere versie. Net als de kleur, die is ook grijs. Ach, we zijn het vanzelf wel. | |
RaymanNL | donderdag 13 april 2006 @ 12:02 |
quote:Ja! Het is allemaal nog een verassing! | |
disjfa | donderdag 13 april 2006 @ 12:05 |
quote:Ik denk alleen wel dat de vorm vrij benodigd is om definitief te zijn. Anders maken ze een spel gericht op een controller en krijgen de consumenten een andere waardoor de speelervaring weer anders is. Kleurtjes maken absoluut niets uit kwa spel ervaring ![]() | |
Tware | donderdag 13 april 2006 @ 12:06 |
quote:Omfg tha last revolution secret! | |
RaymanNL | donderdag 13 april 2006 @ 12:06 |
quote:Nah, de vorm is niet anders volgens mij ![]() | |
RaymanNL | donderdag 13 april 2006 @ 12:07 |
quote:Wat een innovatie!!!! Wat een revolutie!!!! BELIEVE ![]() ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 13 april 2006 @ 12:12 |
quote:Jonge, der staat toch een smiley achter.... ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 13 april 2006 @ 12:15 |
Doe gek met de Revolution controller![]() | |
RaymanNL | donderdag 13 april 2006 @ 12:18 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
kepler | donderdag 13 april 2006 @ 12:25 |
quote:nee zo kan je force feedback krijgen. De vraag is alleen of dit krachtig genoeg, klein genoeg en batterij-zuinig genoeg gemaakt kan worden om in de kleine controller te passen ![]() zou tof zijn als het ze lukt, maar ik zie het niet zo snel gebeuren. | |
Notorious_Roy | donderdag 13 april 2006 @ 12:28 |
Ohw, die discussie weer. GA WARIO WARE TWISTED SPELEN. Zo. | |
Tware | donderdag 13 april 2006 @ 12:29 |
quote:En mensen willen ook niet graag 100 euro betalen voor een nieuwe controller... Dus ik denk gewoon simpele feedback | |
kepler | donderdag 13 april 2006 @ 12:31 |
quote:NEEM HEM MEE DAN VANMIDDAG was ik helemaal vergeten dat Wario ware twisted... | |
#ANONIEM | donderdag 13 april 2006 @ 12:31 |
quote:Geeft Wario Ware Twisted ook Force Feedback dan? ik dacht dat ie alleen maar je 'tilt' bewegingenn kon voelen? | |
Notorious_Roy | donderdag 13 april 2006 @ 12:32 |
Naja, het is geen volwaardige Force Feedback als in een racegame ofzo, maar je voelt wel degelijk weerstand. Dat is eigenlijk veel realistischer ook. |