Achja maar 8 pagina's ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:12 schreef BroesWillems het volgende:
't is hier nu wel rustig sinds de eerste beelden bekend zijn....
bluetoothquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:51 schreef ikookhier het volgende:
is eigenlijk al beken waar mee de overdracht gaat van controler naar colsole ?? bv infrarood...enz
en kan je ook de cube controler aan sluiten op de revo ???
@BroesWillems; het zal de spaning wel zijn![]()
Weet je ook of er versie met draad op de markt komt ??quote:
Dat zeg ik... rustig...quote:
Niet dat ik dacht...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Weet je ook of er versie met draad op de markt komt ??
Nee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Weet je ook of er versie met draad op de markt komt ??
Waarom? Het enige snoer dat eraan zit is voor de add-on.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:48 schreef ikookhier het volgende:
Jammerhad er graag een gehad met snoer
![]()
maar de controller zit alsnog vast aan de add-on...quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:49 schreef H.Flick het volgende:
Zeker als je de controller vrij moet kunnen bewegen is een snoer heel erg irritant... wil je ook graag een afstandsbediening voor de TV met snoer?
Dat lijkt me ook irritant, maar niet zo irritant als een snoer dat ook nog naar de console zelf loopt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:50 schreef kepler het volgende:
[..]
maar de controller zit alsnog vast aan de add-on...
een snoer is zowieso irritant, of het nu naar de console is of naar de add-on. Waarom ze die verbinding ook niet gewoon draadloos maken snap ik nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook irritant, maar niet zo irritant als een snoer dat ook nog naar de console zelf loopt.
Het draadloze gegeven is mooi, esthetisch en functioneel, alleen vrees ik voor 1 ding; krachtige feedback. Ik HOOP dat ze de controller niet te weinig feedback geven omdat ik dat een belangrijk punt vind van deze game-ervaring. Ik weet niet of de accu's van tegenwoordig rendabel en krachtig genoeg zijn om uren van dienst te zijn met constante bewegende onderdelen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:52 schreef kepler het volgende:
[..]
een snoer is zowieso irritant, of het nu naar de console is of naar de add-on. Waarom ze die verbinding ook niet gewoon draadloos maken snap ik niet
lijkt me niet, op de PS3 zitten al 7 controllers op 1 bluetooth-aansluitingquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:07 schreef MMaRsu het volgende:
Misschien dat dat teveel conflicten opleverd ofzo?
Vergeet niet dat ie ERG klein is en veel meer data moet versturen. Mission impossible?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:
De Xbox360 heeft ook een draadloze controller en die heeft ook een goede rumble-functie. Waarschijnlijk zal de revo controller minder lang doen met de batterij, maar het is natuurlijk ook geen probleem om hem elke avond even op te laden.
nou de rumble in de 360 controller is prima, en gaat 20 uur mee. Aangezien weinig mensen langer dan 20 uur achter elkaar gamen vind ik dat een prima tijdsduur. Langer heeft echt weinig tot geen zinquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:08 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Het draadloze gegeven is mooi, esthetisch en functioneel, alleen vrees ik voor 1 ding; krachtige feedback. Ik HOOP dat ze de controller niet te weinig feedback geven omdat ik dat een belangrijk punt vind van deze game-ervaring. Ik weet niet of de accu's van tegenwoordig rendabel en krachtig genoeg zijn om uren van dienst te zijn met constante bewegende onderdelen.
Mijn hoop is dat de feedback zeer krachtig is waardoor je bijv in een zwaardgevecht gevoelsmatig contact maakt. Ook hoop ik dat die rumble feature richtingsgevoelig is. Dus feedback naar links, recht, boven en onder. Dit zal dit soort spellen veel intenser en realistischer maken.
Verder hoop ik ook dat de controller niet al te licht is, aangezien je dan wellicht het gevoel krijgt in de lucht te zwaaien.
Veel 'hopen' dus![]()
Dat kleine dingetje?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:14 schreef H.Flick het volgende:
Dat is wel heel klein... lijkt me niet handig. Ik had ongeveer op het formaat van de Xbox360 remote (die ene die er gratis bij zat) gerekend.
veel meer data? Zijn positie in de ruimte is niet meer dan drie coordinaten. En om te draaien heb je nog 3 coordinaten nodig. Lijkt me niet echt veel dataquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:11 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ie ERG klein is en veel meer data moet versturen. Mission impossible?
Mmmh true, nu je het zegt, dat zou wel eens een goed formaat kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mwah, ik zou het meer medium noemen.
Het verschil is alleen dat bij de Revolution 2 onderdelen 1 totale controller vormen. Bij de PS3 heb je gewoon 1 controller, meer niet. Geen extra onderdelen oid.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:09 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me niet, op de PS3 zitten al 7 controllers op 1 bluetooth-aansluiting
dat snap, maar waarom kunnen er wel 7 PS3-controllers tegelijkertijd worden aangesloten. Maar geen 2 onderdelen voor 1 controller?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat bij de Revolution 2 onderdelen 1 totale controller vormen. Bij de PS3 heb je gewoon 1 controller, meer niet. Geen extra onderdelen oid.
Ik heb het niet zo op draadloze verbindingen(bluetooth..enz)ben qwa dat betreft erg gevoellig(kou,tintelingen)quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom? Het enige snoer dat eraan zit is voor de add-on.
Ik snap niet waarom je deze controller met een snoer zou willen hebben?
ehquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op draadloze verbindingen(bluetooth..enz)ben qwa dat betreft erg gevoellig(kou,tintelingen)
dus als ik met een snoer speel heb ik daar geen last van![]()
en dan met zijn 4'en spelen en dan maar zoeken wie jou addon heeftquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:35 schreef kepler het volgende:
[..]
dat snap, maar waarom kunnen er wel 7 PS3-controllers tegelijkertijd worden aangesloten. Maar geen 2 onderdelen voor 1 controller?
ach daar is vast wel een oplossing voorquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:58 schreef Tain het volgende:
[..]
en dan met zijn 4'en spelen en dan maar zoeken wie jou addon heeft
Nou ik krijg dus tintelingen en koude handenquote:
van een draadloze verbindingquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nou ik krijg dus tintelingen en koude handendaar wordt je dus niet blij van
![]()
Met draadloos krijg je sowieso een veel groter gevoel van vrijheid, je hebt alleen als nadeel dat je en in de remote en in de addon batterijen moet doen en een handige manier om door te kunnen spelen tijdens het opladen zie ik niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:00 schreef kepler het volgende:
[..]
ach daar is vast wel een oplossing voor
vind een snoer onhandiger eigenlijk, zeker als tie zo kort is als op alle plaatjes is te zien
JAquote:
daarom moet de batterij minstens 20 uur meegaan, zo lang achter elkaar gamed niemandquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Met draadloos krijg je sowieso een veel groter gevoel van vrijheid, je hebt alleen als nadeel dat je en in de remote en in de addon batterijen moet doen en een handige manier om door te kunnen spelen tijdens het opladen zie ik niet.
Tis alleen naar als je accu leeg is tijdens het gamenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:07 schreef kepler het volgende:
[..]
daarom moet de batterij minstens 20 uur meegaan, zo lang achter elkaar gamed niemandzowel, dan mogen ze na 20 uur wel ff stoppen
gewoon ff aan de oplader leggen als je niet aan het gamen bentquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis alleen naar als je accu leeg is tijdens het gamen
2 accu's kopen! Het zou ook wel mooi zijn als je een accu kon opladen door hem ergens in de revo te stoppenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan pak je de volgende afstadsbediening. Wat denk je trouwens als je in elk ding van de nunchuku een batterij gaat stoppen. Met dat snoer is 1 batterij genoeg en dat houd kosten laag voor de rest en heb je maar één ding met power nodig. Dat is wel handigquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is zowizo ook een mooie oplossing. Heb ik ook bij mn pc controller. Daar kreeg ik automatisch 2 accu`s bij (ws vanwege de batterijduurquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
2 accu's kopen! Het zou ook wel mooi zijn als je een accu kon opladen door hem ergens in de revo te stoppen.
He, een aantal van die screens had ik nog niet gezien. Ziet er toch heel aardig uit hoor!quote:
PS3 komt in Oktober 2006 WERELDWIJD uit. Aangezien de Revo pas volgende maand getoond wordt aan het publiek lijkt me heel sterk dat hij dit jaar nog uitkomt in iig Europa, zal dus wel voorjaar 2007 ziijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:34 schreef MMaRsu het volgende:
Wat lul je nou, als laatste. Waarschijnlijk komt de Ps3 hier later uit dan de Revolution en ook nog 2/3 keer de prijs van een Revolution
.
Na het succes van de DS gaat het weer veel beter met Nintendo, volgens mij ook zeer zeker qua third party support.
Noem het een gimmick, zo noemden ze de DS ook, en kijk hoe groot dat succes is. Dat ding stoot in Japan zo'n beetje als enige console de Ps2 van de troon!
De cube was nog zo half onder het bewind van Yamauchi, die gast was gewoon veel te arrogant, en toen zijn ze fouten gaan maken. Een hoop games op de cube zijn idd simpele updates van N64 games, maar dat is precies hetzelfde als op de Ps2.
Het zal er wel mee te maken hebben dat ze minimaal 4 controllers tegelijk willen kunnen aansluiten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:00 schreef kepler het volgende:
[..]
vind een snoer onhandiger eigenlijk, zeker als tie zo kort is als op alle plaatjes is te zien
A Revolution is coming, believequote:Ubisoft heeft nu ook officieel aangekondigd dat Red Steel in ontwikkeling is voor de Nintendo Revolution. Red Steel wordt een exclusieve first-person actie titel speciaal ontwikkeld om de innovatieve mogelijkheden van de Revolution controller te benutten.
"We're honored to announce this exciting new franchise and we're confident that Red Steel will be the must-have title for the Revolution when it launches. We have been working closely with Nintendo to take full advantage of the innovative controller to create a thrilling experience that can only exist on the Revolution." aldus Serge Hascoet van Ubisoft.
Ook Reggie Fils-Aime heeft van zich laten horen:
"Nintendo is excited to have Ubisoft bring Red Steel to the Revolution launch lineup. Ubisoft makes some of the most innovative and critically acclaimed games in the industry and from what we have seen from Red Steel it is going to be a standout exclusive title on the Revolution".
Red Steel zal voor het eerst te zien zijn op de aankomende E3 in Mei, welke wordt gehouden in Los Angeles.
De Revo wordt volgende maand helemaal niet pas getoond aan het publiekquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef Honky het volgende:
[..]
PS3 komt in Oktober 2006 WERELDWIJD uit. Aangezien de Revo pas volgende maand getoond wordt aan het publiek lijkt me heel sterk dat hij dit jaar nog uitkomt in iig Europa, zal dus wel voorjaar 2007 ziijn.
Dat van Sony moet ik ook nog zien. Ben wel benieuwd of ze die productie capaciteit ook kunnen waarmaken. En dan natuurlijk wat goede launch titels. Niet weer net als met de PS2. Fantavisionquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De Revo wordt volgende maand helemaal niet pas getoond aan het publiek. Dat is vorig jaar al gebeurd. En ik geloof er geen fuck van dat Sony wereldwijd kan launchen in Oktober
.
Ze zeggen het misschien wel, en misschien ook niet. En jij weet helemaal niet wanneer de Revolution launched
Oldquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Miyamoto beweert trouwens dat de rev dit jaar sowieso nog uitkomt.
Twilight Princess released same time as Revolution
Of ze voor wereldwijd willen gaan weet ik niet, maar anders wordt 't weer importeren.![]()
Bekend, maar 't was relevant. en ik ben geen nieuwsposterquote:
Kijk dat is weer wat duidelijker. Mooi rondvliegend glas!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Kijk, dat noem ik scannenGeen crappy foto.
quote:The team that brought you the smash hit Crash Tag Team Racing is ready to take gaming to the next level: that's where you come in. You are a programmer with a penchant for pushing the envelope and a lust for 3rd person action games. Join Radical and get in on the ground floor of a title whose name is destined to be synonymous with quality in the video game industry. Be one of the first to work on the Nintendo's new Revolution platform.
Specific Duties
* You will design, maintain and implement Revolution specific features.
* You will work with game designers to implement new gameplay features that utilize the capabilities of the new Revolution controller.
* You will be responsible for getting Revolution specific art into the game. This may involve rendering work and art pipeline work.
* You will be the primary person responsible for getting our game through the Nintendo Lot Check process.
* You will be responsible for any other areas of the game that need to be modified or supported for the Revolution platform.
Op de laatste plaatjes is het snoer toch een stuk langer gemaakt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:00 schreef kepler het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:19 schreef Honky het volgende:
En wééér is Nintendo als laatste. Dat waren ze met de N64, de Gamecube en nu dus weer. Het grappige is dat de Ps2 nog ruimschoots games krijgt en de NGC op Zelda na zo goed als dood is. Ik ben bang dat het met de revolution dezelfde kant uitgaat. Ze hebben een leuke gimmick bedacht maar kom op, 1,5 uur lang met 2 afstandsbedieningen een voetbalspel spelen, dat kán gewoon niet lekker gaan.
Daarnaast ben ik erg benieuwd naar de 3rd party steun. Ik weet niet wie er wat heeft toegezegd maar ik weet wel dat veel developers hebben toegezegd voor Gamecube en we weten hoe dát afliep: Een zeer beroerde Final Fantasy, Capcom die bijna alles op de Ps2 uitbrengt, enzovoort.
Dan hebben we nog Nintendo zelf. De meeste titels (een paar uitzonderingen daargelaten zoals Metroid) van Nintendo zelf zijn óf veels te kort (Luigi's Mansion, Pikmin) om de volle prijs waardig te zijn óf het zijn zeer beroerde updates van N64 games. (Ik noem een Mario Sunshine, Mario Kart, Golf, Tennis, Zelda, Party)
ik ken er nog een hoor! (/me)quote:
Vervangbaar lijkt me ieder geval wel logischquote:Op woensdag 12 april 2006 10:02 schreef Oksel het volgende:
Vet!
Weet iamand hoe het zit met de batterijen/accu van de controller? Oplaadbaar? Vervangbaar?
Dat zou dus betekenen dat je niet kan spelen als je accu leeg is en altijd opladen als je niet aan het gamen bent vergeet je ook wel is een keerquote:Op woensdag 12 april 2006 10:06 schreef disjfa het volgende:
Oplaadbaar lijkt me logischer.
Vervangbaar is alles als je de juiste schroevendraaier hebt![]()
want van de PS3 hebben we alles al gezien natuurlijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef Honky het volgende:
[..]
PS3 komt in Oktober 2006 WERELDWIJD uit. Aangezien de Revo pas volgende maand getoond wordt aan het publiek lijkt me heel sterk dat hij dit jaar nog uitkomt in iig Europa, zal dus wel voorjaar 2007 ziijn.
En mensen gaan er nog altijd serieus op inquote:Op woensdag 12 april 2006 10:49 schreef kepler het volgende:
[..]
want van de PS3 hebben we alles al gezien natuurlijk
Daarvan krijgen we (hopelijk) op de E3 pas echt de eerste in-game beelden te zien en het definitieve ontwerp van de controller.
Zelda TTP is niet echt klassieke rommel toch.... het moet godver nog uitkomenquote:Op woensdag 12 april 2006 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
Sjo, er komt waarschijnlijk een shell voor je Revo controller zodat je toch ook die klassieke third party rommel kan spelen.
[afbeelding]
Dat zou best kunnen... ben een leek op Nintendo gebied geworden.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:09 schreef Tain het volgende:
Cube controller kon je toch ook gewoon aansluiten of heb ik wat gemist?
Het lijkt jouw sterkquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef Honky het volgende:
[..]
Ja, en dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:09 schreef Tain het volgende:
Cube controller kon je toch ook gewoon aansluiten of heb ik wat gemist?
Het gaat er toch ook niet om wat je ermee kan. Het gaat erom dat je ze kan aansluiten !quote:Op woensdag 12 april 2006 11:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Revolution games ondersteunen de Cube controller niet hoor. Dat is gewoon voor de games van de GC die je ermee kan spelen, maar niet voor de Revolution games
Het ging over Zelda, dat is bij mijn weten toch nog echt een cube spelquote:Op woensdag 12 april 2006 11:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, en dan?
Revolution games ondersteunen de Cube controller niet hoor. Dat is gewoon voor de games van de GC die je ermee kan spelen, maar niet voor de Revolution games
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Het ging over Zelda, dat is bij mijn weten toch nog echt een cube spel
Omdat die daarvoor gemaakt is ?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maarja, waarom zou je Zelda op de Revolution met een Cube controller gaan spelen?
Maar je kan het ook met de revo controller spelenquote:
Hij is al meer dan een jaar extra uitgesteld, ik ga ervanuit dat je hem net zo goed met de Revo controller kan spelenquote:
Terwijl je hem gewoon met de Revolution controller kan spelen.quote:
Ja ik heb nog niet echt gezien wat de Revo doet.... spel lijkt me gemaakt voor Cube... moet het allemaal nog zien ! Nieuw wilt niet meteen goed zeggen.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Terwijl je hem gewoon met de Revolution controller kan spelen.
Het spel word gemaakt voor de cube én de revo. Dat is al vaker langsgekomen in nieuwsberichten.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik heb nog niet echt gezien wat de Revo doet.... spel lijkt me gemaakt voor Cube... moet het allemaal nog zien ! Nieuw wilt niet meteen goed zeggen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik heb nog niet echt gezien wat de Revo doet.... spel lijkt me gemaakt voor Cube... moet het allemaal nog zien ! Nieuw wilt niet meteen goed zeggen.
Chocobo nieuw?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:57 schreef Tomasso het volgende:
Opeens al die nieuwe mensen die niets van de Revolution af weten en dan interessant proberen te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |