abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36861787
't is hier nu wel rustig sinds de eerste beelden bekend zijn....
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:51:23 #102
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_36862936
is eigenlijk al beken waar mee de overdracht gaat van controler naar colsole ?? bv infrarood...enz
en kan je ook de cube controler aan sluiten op de revo ???
@BroesWillems; het zal de spaning wel zijn
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_36862962
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:12 schreef BroesWillems het volgende:
't is hier nu wel rustig sinds de eerste beelden bekend zijn....
Achja maar 8 pagina's ofzo ?
pi_36862993
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:51 schreef ikookhier het volgende:
is eigenlijk al beken waar mee de overdracht gaat van controler naar colsole ?? bv infrarood...enz
en kan je ook de cube controler aan sluiten op de revo ???
@BroesWillems; het zal de spaning wel zijn
bluetooth
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:27:51 #105
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_36864146
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:53 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

bluetooth
Weet je ook of er versie met draad op de markt komt ??
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_36864429
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Achja maar 8 pagina's ofzo ?
Dat zeg ik... rustig...
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:27 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Weet je ook of er versie met draad op de markt komt ??
Niet dat ik dacht...

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2006 19:36:27 ]
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:46:48 #107
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36864879
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:27 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Weet je ook of er versie met draad op de markt komt ??
Nee.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:48:29 #108
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_36864939
Jammer had er graag een gehad met snoer
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_36865848
Beetje jeuk trouwens dat je natuurlijk echt zal moeten staan om die vrijheid te voelen. Vanzelfsprekend super, maar je wordt er wel fucking lam van lijkt me
pi_36865976
Ik ben trouwens in verband met de Design Week in Milaan daar aanwezig geweest vorige week, en er zaten natuurlijk ook wat coole gadgets tussen. Zo was er een bestuurbaar autootje bij wat je met een stuur moest besturen, door dat stuur zoals een echte auto te draaien.

Vet!

Het was alleen wel zo dat je behoorlijk wat precisie verloor en dergelijke, omdat je het stuur los in de lucht moet houden, in plaats van dat het op een bepaald punt vast zit. Voelde een beetje weird aan, maar wel enigzins natuurlijk

Ik voorzie ook gelijksoortige auto besturing met de rev controller
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:43:52 #111
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36867049
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:48 schreef ikookhier het volgende:
Jammer had er graag een gehad met snoer
Waarom? Het enige snoer dat eraan zit is voor de add-on.

Ik snap niet waarom je deze controller met een snoer zou willen hebben?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:49:21 #112
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36867278
Zeker als je de controller vrij moet kunnen bewegen is een snoer heel erg irritant... wil je ook graag een afstandsbediening voor de TV met snoer?
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:50:04 #113
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36867303
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:49 schreef H.Flick het volgende:
Zeker als je de controller vrij moet kunnen bewegen is een snoer heel erg irritant... wil je ook graag een afstandsbediening voor de TV met snoer?
maar de controller zit alsnog vast aan de add-on...
The line is a dot to you!
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:51:13 #114
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36867339
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:50 schreef kepler het volgende:

[..]

maar de controller zit alsnog vast aan de add-on...
Dat lijkt me ook irritant, maar niet zo irritant als een snoer dat ook nog naar de console zelf loopt.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:52:33 #115
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36867381
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:51 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook irritant, maar niet zo irritant als een snoer dat ook nog naar de console zelf loopt.
een snoer is zowieso irritant, of het nu naar de console is of naar de add-on. Waarom ze die verbinding ook niet gewoon draadloos maken snap ik niet
The line is a dot to you!
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:07:23 #116
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36867867
Misschien dat dat teveel conflicten opleverd ofzo?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_36867911
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:52 schreef kepler het volgende:

[..]

een snoer is zowieso irritant, of het nu naar de console is of naar de add-on. Waarom ze die verbinding ook niet gewoon draadloos maken snap ik niet
Het draadloze gegeven is mooi, esthetisch en functioneel, alleen vrees ik voor 1 ding; krachtige feedback. Ik HOOP dat ze de controller niet te weinig feedback geven omdat ik dat een belangrijk punt vind van deze game-ervaring. Ik weet niet of de accu's van tegenwoordig rendabel en krachtig genoeg zijn om uren van dienst te zijn met constante bewegende onderdelen.

Mijn hoop is dat de feedback zeer krachtig is waardoor je bijv in een zwaardgevecht gevoelsmatig contact maakt. Ook hoop ik dat die rumble feature richtingsgevoelig is. Dus feedback naar links, recht, boven en onder. Dit zal dit soort spellen veel intenser en realistischer maken.

Verder hoop ik ook dat de controller niet al te licht is, aangezien je dan wellicht het gevoel krijgt in de lucht te zwaaien.

Veel 'hopen' dus
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:09:00 #118
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36867917
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:07 schreef MMaRsu het volgende:
Misschien dat dat teveel conflicten opleverd ofzo?
lijkt me niet, op de PS3 zitten al 7 controllers op 1 bluetooth-aansluiting
The line is a dot to you!
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:10:14 #119
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36867951
De Xbox360 heeft ook een draadloze controller en die heeft ook een goede rumble-functie. Waarschijnlijk zal de revo controller minder lang doen met de batterij, maar het is natuurlijk ook geen probleem om hem elke avond even op te laden.
pi_36868003
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:
De Xbox360 heeft ook een draadloze controller en die heeft ook een goede rumble-functie. Waarschijnlijk zal de revo controller minder lang doen met de batterij, maar het is natuurlijk ook geen probleem om hem elke avond even op te laden.
Vergeet niet dat ie ERG klein is en veel meer data moet versturen. Mission impossible?
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:13:42 #121
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36868082
Hij is idd niet veel groter dan een iPod mini volgens mij
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:14:45 #122
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36868125
Dat is wel heel klein... lijkt me niet handig. Ik had ongeveer op het formaat van de Xbox360 remote (die ene die er gratis bij zat) gerekend.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:15:53 #123
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36868157
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:08 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Het draadloze gegeven is mooi, esthetisch en functioneel, alleen vrees ik voor 1 ding; krachtige feedback. Ik HOOP dat ze de controller niet te weinig feedback geven omdat ik dat een belangrijk punt vind van deze game-ervaring. Ik weet niet of de accu's van tegenwoordig rendabel en krachtig genoeg zijn om uren van dienst te zijn met constante bewegende onderdelen.

Mijn hoop is dat de feedback zeer krachtig is waardoor je bijv in een zwaardgevecht gevoelsmatig contact maakt. Ook hoop ik dat die rumble feature richtingsgevoelig is. Dus feedback naar links, recht, boven en onder. Dit zal dit soort spellen veel intenser en realistischer maken.

Verder hoop ik ook dat de controller niet al te licht is, aangezien je dan wellicht het gevoel krijgt in de lucht te zwaaien.

Veel 'hopen' dus
nou de rumble in de 360 controller is prima, en gaat 20 uur mee. Aangezien weinig mensen langer dan 20 uur achter elkaar gamen vind ik dat een prima tijdsduur. Langer heeft echt weinig tot geen zin
The line is a dot to you!
pi_36868163
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:14 schreef H.Flick het volgende:
Dat is wel heel klein... lijkt me niet handig. Ik had ongeveer op het formaat van de Xbox360 remote (die ene die er gratis bij zat) gerekend.
Dat kleine dingetje?
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:17:06 #125
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36868189
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:16 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dat kleine dingetje?
Mwah, ik zou het meer medium noemen .
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:18:08 #126
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36868230
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:11 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ie ERG klein is en veel meer data moet versturen. Mission impossible?
veel meer data? Zijn positie in de ruimte is niet meer dan drie coordinaten. En om te draaien heb je nog 3 coordinaten nodig. Lijkt me niet echt veel data
The line is a dot to you!
pi_36868267
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:17 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Mwah, ik zou het meer medium noemen .
Mmmh true, nu je het zegt, dat zou wel eens een goed formaat kunnen zijn.
Maybe alleen ietsje dunner en ietsje langer
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:21:42 #128
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36868349
Vooral die play knop in het midden is ideaal. Zo zou die knop op de revo-controller ook moeten zijn.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:23:10 #129
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36868394
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:09 schreef kepler het volgende:

[..]

lijkt me niet, op de PS3 zitten al 7 controllers op 1 bluetooth-aansluiting
Het verschil is alleen dat bij de Revolution 2 onderdelen 1 totale controller vormen. Bij de PS3 heb je gewoon 1 controller, meer niet. Geen extra onderdelen oid.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:27:42 #130
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36868545
Het duurde maar 64 topics voor de de eerste screenshot kregen. Hoeveel topics gaat het duren tot we de Revolution in onze handen hebben?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:30:36 #131
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36868641
Full screens van GI. 56k warning!
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:35:08 #132
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36868806
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:23 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het verschil is alleen dat bij de Revolution 2 onderdelen 1 totale controller vormen. Bij de PS3 heb je gewoon 1 controller, meer niet. Geen extra onderdelen oid.
dat snap, maar waarom kunnen er wel 7 PS3-controllers tegelijkertijd worden aangesloten. Maar geen 2 onderdelen voor 1 controller?
The line is a dot to you!
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:49:43 #133
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_36869364
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Waarom? Het enige snoer dat eraan zit is voor de add-on.

Ik snap niet waarom je deze controller met een snoer zou willen hebben?
Ik heb het niet zo op draadloze verbindingen(bluetooth..enz)ben qwa dat betreft erg gevoellig(kou,tintelingen)
dus als ik met een snoer speel heb ik daar geen last van
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:54:21 #134
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36869565
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:49 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op draadloze verbindingen(bluetooth..enz)ben qwa dat betreft erg gevoellig(kou,tintelingen)
dus als ik met een snoer speel heb ik daar geen last van
eh
The line is a dot to you!
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:57:11 #135
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_36869679
Ik zie het probleem ook niet echt
[22:01] &lt;MrSubtle&gt; jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_36869732
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:35 schreef kepler het volgende:

[..]

dat snap, maar waarom kunnen er wel 7 PS3-controllers tegelijkertijd worden aangesloten. Maar geen 2 onderdelen voor 1 controller?
en dan met zijn 4'en spelen en dan maar zoeken wie jou addon heeft
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:00:54 #137
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36869833
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:58 schreef Tain het volgende:

[..]

en dan met zijn 4'en spelen en dan maar zoeken wie jou addon heeft
ach daar is vast wel een oplossing voor

vind een snoer onhandiger eigenlijk, zeker als tie zo kort is als op alle plaatjes is te zien
The line is a dot to you!
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:01:59 #138
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_36869885
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:54 schreef kepler het volgende:

[..]

eh
Nou ik krijg dus tintelingen en koude handen daar wordt je dus niet blij van
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:03:33 #139
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36869943
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:01 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Nou ik krijg dus tintelingen en koude handen daar wordt je dus niet blij van
van een draadloze verbinding
The line is a dot to you!
pi_36870047
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:00 schreef kepler het volgende:

[..]

ach daar is vast wel een oplossing voor

vind een snoer onhandiger eigenlijk, zeker als tie zo kort is als op alle plaatjes is te zien
Met draadloos krijg je sowieso een veel groter gevoel van vrijheid, je hebt alleen als nadeel dat je en in de remote en in de addon batterijen moet doen en een handige manier om door te kunnen spelen tijdens het opladen zie ik niet.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:06:28 #141
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_36870075
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:03 schreef kepler het volgende:

[..]

van een draadloze verbinding
JA bluetooth op mijn foon gebruik ik daarom ook gewoon weg niet.
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:07:11 #142
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36870091
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:05 schreef Tain het volgende:

[..]

Met draadloos krijg je sowieso een veel groter gevoel van vrijheid, je hebt alleen als nadeel dat je en in de remote en in de addon batterijen moet doen en een handige manier om door te kunnen spelen tijdens het opladen zie ik niet.
daarom moet de batterij minstens 20 uur meegaan, zo lang achter elkaar gamed niemand zowel, dan mogen ze na 20 uur wel ff stoppen
The line is a dot to you!
pi_36870192
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:07 schreef kepler het volgende:

[..]

daarom moet de batterij minstens 20 uur meegaan, zo lang achter elkaar gamed niemand zowel, dan mogen ze na 20 uur wel ff stoppen
Tis alleen naar als je accu leeg is tijdens het gamen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:12:24 #144
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36870280
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:10 schreef Tain het volgende:

[..]

Tis alleen naar als je accu leeg is tijdens het gamen
gewoon ff aan de oplader leggen als je niet aan het gamen bent

voor mij wegen de nadelen van een snoer groter dan de voordelen van een draadloos iets
The line is a dot to you!
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:12:30 #145
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36870285
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:10 schreef Tain het volgende:

[..]

Tis alleen naar als je accu leeg is tijdens het gamen
2 accu's kopen! Het zou ook wel mooi zijn als je een accu kon opladen door hem ergens in de revo te stoppen .
pi_36870393
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis alleen naar als je accu leeg is tijdens het gamen
Dan pak je de volgende afstadsbediening. Wat denk je trouwens als je in elk ding van de nunchuku een batterij gaat stoppen. Met dat snoer is 1 batterij genoeg en dat houd kosten laag voor de rest en heb je maar één ding met power nodig. Dat is wel handig
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
2 accu's kopen! Het zou ook wel mooi zijn als je een accu kon opladen door hem ergens in de revo te stoppen .
Dat is zowizo ook een mooie oplossing. Heb ik ook bij mn pc controller. Daar kreeg ik automatisch 2 accu`s bij (ws vanwege de batterijduur )
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:19:29 #147
132492 Honky
Rockster
pi_36870582
En wééér is Nintendo als laatste. Dat waren ze met de N64, de Gamecube en nu dus weer. Het grappige is dat de Ps2 nog ruimschoots games krijgt en de NGC op Zelda na zo goed als dood is. Ik ben bang dat het met de revolution dezelfde kant uitgaat. Ze hebben een leuke gimmick bedacht maar kom op, 1,5 uur lang met 2 afstandsbedieningen een voetbalspel spelen, dat kán gewoon niet lekker gaan.

Daarnaast ben ik erg benieuwd naar de 3rd party steun. Ik weet niet wie er wat heeft toegezegd maar ik weet wel dat veel developers hebben toegezegd voor Gamecube en we weten hoe dát afliep: Een zeer beroerde Final Fantasy, Capcom die bijna alles op de Ps2 uitbrengt, enzovoort.

Dan hebben we nog Nintendo zelf. De meeste titels (een paar uitzonderingen daargelaten zoals Metroid) van Nintendo zelf zijn óf veels te kort (Luigi's Mansion, Pikmin) om de volle prijs waardig te zijn óf het zijn zeer beroerde updates van N64 games. (Ik noem een Mario Sunshine, Mario Kart, Golf, Tennis, Zelda, Party)
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in--&gt;
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:34:33 #148
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36871185
Wat lul je nou, als laatste . Waarschijnlijk komt de Ps3 hier later uit dan de Revolution en ook nog 2/3 keer de prijs van een Revolution .

Na het succes van de DS gaat het weer veel beter met Nintendo, volgens mij ook zeer zeker qua third party support .

Noem het een gimmick, zo noemden ze de DS ook, en kijk hoe groot dat succes is. Dat ding stoot in Japan zo'n beetje als enige console de Ps2 van de troon!

De cube was nog zo half onder het bewind van Yamauchi, die gast was gewoon veel te arrogant, en toen zijn ze fouten gaan maken. Een hoop games op de cube zijn idd simpele updates van N64 games, maar dat is precies hetzelfde als op de Ps2.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:38:26 #149
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_36871348
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:30 schreef Tomasso het volgende:
Full screens van GI. 56k warning!
He, een aantal van die screens had ik nog niet gezien. Ziet er toch heel aardig uit hoor!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:40:59 #150
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36871460


Ziet er idd nice uit . Mis nog schaduwen, maar de game is nog niet af
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:47:07 #151
132492 Honky
Rockster
pi_36871660
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:34 schreef MMaRsu het volgende:
Wat lul je nou, als laatste . Waarschijnlijk komt de Ps3 hier later uit dan de Revolution en ook nog 2/3 keer de prijs van een Revolution .

Na het succes van de DS gaat het weer veel beter met Nintendo, volgens mij ook zeer zeker qua third party support .

Noem het een gimmick, zo noemden ze de DS ook, en kijk hoe groot dat succes is. Dat ding stoot in Japan zo'n beetje als enige console de Ps2 van de troon!

De cube was nog zo half onder het bewind van Yamauchi, die gast was gewoon veel te arrogant, en toen zijn ze fouten gaan maken. Een hoop games op de cube zijn idd simpele updates van N64 games, maar dat is precies hetzelfde als op de Ps2.
PS3 komt in Oktober 2006 WERELDWIJD uit. Aangezien de Revo pas volgende maand getoond wordt aan het publiek lijkt me heel sterk dat hij dit jaar nog uitkomt in iig Europa, zal dus wel voorjaar 2007 ziijn.
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in--&gt;
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:48:58 #152
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_36871712
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:00 schreef kepler het volgende:

[..]

ach daar is vast wel een oplossing voor

vind een snoer onhandiger eigenlijk, zeker als tie zo kort is als op alle plaatjes is te zien
Het zal er wel mee te maken hebben dat ze minimaal 4 controllers tegelijk willen kunnen aansluiten.
Het maximum aantal apparaten binnen een bluetooth 'netwerkje' is 7 slaves op 1 master device.
Als ze dus de add-on een aparte bluetooth verbinding moeten geven, kun je maximaal 3 rev controllers tegelijk gebruiken.
Met 4 rev controllers kun je tenminste nog met 2 mensen dual-wielden, bijv.

En dat draadje lijkt me niet tekort, tenzij je van plan bent je armen uit elkaar te zwaaien tijdens het spelen, wat me weer niet echt praktisch lijkt.
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
pi_36871762
En op het plaatje wat MMarSU ziet de snoer van controller naar add-on er toch redelijk lang uit
pi_36871789
quote:
Ubisoft heeft nu ook officieel aangekondigd dat Red Steel in ontwikkeling is voor de Nintendo Revolution. Red Steel wordt een exclusieve first-person actie titel speciaal ontwikkeld om de innovatieve mogelijkheden van de Revolution controller te benutten.

"We're honored to announce this exciting new franchise and we're confident that Red Steel will be the must-have title for the Revolution when it launches. We have been working closely with Nintendo to take full advantage of the innovative controller to create a thrilling experience that can only exist on the Revolution." aldus Serge Hascoet van Ubisoft.

Ook Reggie Fils-Aime heeft van zich laten horen:

"Nintendo is excited to have Ubisoft bring Red Steel to the Revolution launch lineup. Ubisoft makes some of the most innovative and critically acclaimed games in the industry and from what we have seen from Red Steel it is going to be a standout exclusive title on the Revolution".

Red Steel zal voor het eerst te zien zijn op de aankomende E3 in Mei, welke wordt gehouden in Los Angeles.
A Revolution is coming, believe
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:51:15 #155
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36871807
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef Honky het volgende:

[..]

PS3 komt in Oktober 2006 WERELDWIJD uit. Aangezien de Revo pas volgende maand getoond wordt aan het publiek lijkt me heel sterk dat hij dit jaar nog uitkomt in iig Europa, zal dus wel voorjaar 2007 ziijn.
De Revo wordt volgende maand helemaal niet pas getoond aan het publiek . Dat is vorig jaar al gebeurd. En ik geloof er geen fuck van dat Sony wereldwijd kan launchen in Oktober .

Ze zeggen het misschien wel, en misschien ook niet. En jij weet helemaal niet wanneer de Revolution launched
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_36872105


Kijk, dat noem ik scannen Geen crappy foto.
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:59:09 #157
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_36872124
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:51 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De Revo wordt volgende maand helemaal niet pas getoond aan het publiek . Dat is vorig jaar al gebeurd. En ik geloof er geen fuck van dat Sony wereldwijd kan launchen in Oktober .

Ze zeggen het misschien wel, en misschien ook niet. En jij weet helemaal niet wanneer de Revolution launched
Dat van Sony moet ik ook nog zien. Ben wel benieuwd of ze die productie capaciteit ook kunnen waarmaken. En dan natuurlijk wat goede launch titels. Niet weer net als met de PS2. Fantavision

Miyamoto beweert trouwens dat de rev dit jaar sowieso nog uitkomt.
Twilight Princess released same time as Revolution
Of ze voor wereldwijd willen gaan weet ik niet, maar anders wordt 't weer importeren.
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
pi_36872380
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef Phonebone het volgende:

[..]

Miyamoto beweert trouwens dat de rev dit jaar sowieso nog uitkomt.
Twilight Princess released same time as Revolution
Of ze voor wereldwijd willen gaan weet ik niet, maar anders wordt 't weer importeren.
Old
  dinsdag 11 april 2006 @ 23:07:16 #159
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_36872429
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Old
Bekend, maar 't was relevant. en ik ben geen nieuwsposter
Hij komt in 2006. Daar ging 't me even om.
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
  dinsdag 11 april 2006 @ 23:20:24 #160
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_36872939
Wat is dit ??? iemand hier van gehoord ?

Sadness (working title)


Category: Horror

Platform: Revolution

Date of Release: 2007 (tentative)

"...In my head there is a voice, different from the others. Whenever it
answers it overwhelms the remaining voices, it mixes up thoughts and
destroys peace. It tells me that I'm only mixed up in a thought which
yearns to prove its own existence. The voice which whispers that I'm not
really who I am and the perceived reality is only an abstraction created
by my own mind. It is the original voice, which wants to free itself
from my head, to free itself from the logic and reason it is being
stifled by. The voice of animal endurance at all costs, which forces
into unimaginable things. It is the voice of chaos which is now
screaming frightfully in my head for me to take an axe resting against
the wall and cut off my father's head."
~Maria Lengyel

The study of fear and the borders of human imagination... A trip to the
darkest corners of consciousness, in all of us... A trip to the hell of
the subconscious and not necessarily to return...

This gothic-horror (atmosphere) is not the an action game. If you're
counting on shooting, liters of blood and piles of dead bodies then
unfortunately you won't find this here. We are preparing for a mood
which will not leave you until the very end of the game. An irregular
scenario decides on such issues as schizophrenia or narcolepsy. Apart
from an extremely complex and rich-in-shock-factor scenario, the
power of our production is an innovative use of the Revolution controller.
Imagine driving away rats with a torch, throwing a rope (as a lasso)
when you want to climb over the wall, or slitting the throat of a
persecutor with a piece of glass... All of this with the help of the
Revolution controller. And this is only the beginning... We'll take you
on a journey to which no one has taken you before. The only question is
are you ready to experience it?
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 11 april 2006 @ 23:34:30 #161
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_36873499
-Harrison admits that a mere uber powered Gamecube would wind up doing just as bad as the GC. Because of this, Nintendo decided to do something totally different

-Their main goal was to revive the Japanese market. The DS was to be the first shot at this (and it has clearly succeeded).

-Art direction can be just as expressive as photo-realistic graphics. He mentions that the Simpsons wouldn’t be nearly as funny if it was live action

-Revolution will be a multiple of the GC in terms of capibilities

-Nintendo is still deciding what will be packed in the Revolution. Right now a controller and a nunchuk add on will be, but Nintendo is thinking about adding another controller as well. No mention of the shell

-Nintendo is shooting for a worldwide Revolution launch this year

-”Clearly, for us, the Japanese market might be the most important - it’s the home market, it’s the chance to reset the clock to the main competition, which is Sony”

-On price, as compared to the 360: “Yes, our goal is to come in at a slightly more mass market price”

-Nintendo is considering some like XBL Marketplace

-Harrison mentions that they learned a lot of lessons from the PS2. In terms of having a wide variety of software and the fact that the strongest tech doesn’t always win

-”The other thing we recognized is that you really make your reputation in the first year. You’ve got to deliver software, not just at launch, but you’ve got to deliver software in the first six to nine months after launch. It has to be solid software. In GC, we didn’t have that, we had kind of a drought for six months after it launched. By that time your reputation starts to solidify and it’s hard to reverse that after awhile.”

-$50 games will not be the standard on the Revolution, although he does say that there could be some games that cost $60

-Compares the challenges Nintendo has in terms of marketing the Revolution to those it had marketing the…Virtual Boy

-You can’t simply show gameplay or people won’t see the difference. He mentions that game commercials used to show people on their couch playing the game, and that the industry moved away from that. He says Nintendo might get more into that with Revolution marketing

-Nintendo still hasn’t chosen a cost barrier for the Revolution’s Virtual Console

-Possibly 20 games at launch. He says they haven’t seen many of the games licensees have

-”Maybe a third will be Nintendo games”

-Red Steel is a Revolution launch title, and will broaden appeal like GoldenEye 64 did

bron

Ziet er veel belovend uit
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 11 april 2006 @ 23:45:43 #162
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36873958
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]

Kijk, dat noem ik scannen Geen crappy foto.
Kijk dat is weer wat duidelijker. Mooi rondvliegend glas!

hier nog meer

http://www.armleg.com/forum/viewtopic.php?t=3888&mforum=mozlapunkmessag

[ Bericht 18% gewijzigd door Erwtensoep op 11-04-2006 23:59:57 ]
Houd van een lijntje.
  woensdag 12 april 2006 @ 01:31:19 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36876576
Ohw jee... Allemaal nieuwe mensen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 12 april 2006 @ 01:53:07 #164
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36876770
quote:
The team that brought you the smash hit Crash Tag Team Racing is ready to take gaming to the next level: that's where you come in. You are a programmer with a penchant for pushing the envelope and a lust for 3rd person action games. Join Radical and get in on the ground floor of a title whose name is destined to be synonymous with quality in the video game industry. Be one of the first to work on the Nintendo's new Revolution platform.


Specific Duties
* You will design, maintain and implement Revolution specific features.
* You will work with game designers to implement new gameplay features that utilize the capabilities of the new Revolution controller.
* You will be responsible for getting Revolution specific art into the game. This may involve rendering work and art pipeline work.
* You will be the primary person responsible for getting our game through the Nintendo Lot Check process.
* You will be responsible for any other areas of the game that need to be modified or supported for the Revolution platform.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_36877372
Ik zou niet te veel van de force feedback verwachten, die in de 360 controller is namelijk ronduit crap. Ik begrijp niet waarom sommige mensen anders beweren want als je het vergelijkt met die van de xbox dan stelt het echt niets voor.
Ik had het niet eens in de gaten in het begin, moest er specifiek op letten.

De force feedback in de vorige xbox controller was tenminste echte FFB, als ik met Moto GP over de curbstones reed dan hoorde ik heel mooi het metalen bandje van me horloge meetrillen. Daar is op de 360 totaal geen sprake van.

Maar dat is de volgende stap voor Nintendo, als je met je controller/afstandbediening met een zwaard tegen die van een tegenstander zwaait dat je ook de terugkracht voelt.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  woensdag 12 april 2006 @ 08:06:15 #166
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36877884
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:00 schreef kepler het volgende:

[..]

ach daar is vast wel een oplossing voor

vind een snoer onhandiger eigenlijk, zeker als tie zo kort is als op alle plaatjes is te zien
Op de laatste plaatjes is het snoer toch een stuk langer gemaakt.
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:19 schreef Honky het volgende:
En wééér is Nintendo als laatste. Dat waren ze met de N64, de Gamecube en nu dus weer. Het grappige is dat de Ps2 nog ruimschoots games krijgt en de NGC op Zelda na zo goed als dood is. Ik ben bang dat het met de revolution dezelfde kant uitgaat. Ze hebben een leuke gimmick bedacht maar kom op, 1,5 uur lang met 2 afstandsbedieningen een voetbalspel spelen, dat kán gewoon niet lekker gaan.

Daarnaast ben ik erg benieuwd naar de 3rd party steun. Ik weet niet wie er wat heeft toegezegd maar ik weet wel dat veel developers hebben toegezegd voor Gamecube en we weten hoe dát afliep: Een zeer beroerde Final Fantasy, Capcom die bijna alles op de Ps2 uitbrengt, enzovoort.

Dan hebben we nog Nintendo zelf. De meeste titels (een paar uitzonderingen daargelaten zoals Metroid) van Nintendo zelf zijn óf veels te kort (Luigi's Mansion, Pikmin) om de volle prijs waardig te zijn óf het zijn zeer beroerde updates van N64 games. (Ik noem een Mario Sunshine, Mario Kart, Golf, Tennis, Zelda, Party)
!

Ga ergens anders huilen om niks, want je praat echt bullshit
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 12 april 2006 @ 09:10:22 #167
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_36878614
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:03 schreef kepler het volgende:

[..]

van een draadloze verbinding
ik ken er nog een hoor! (/me)
maar ik dacht altijd dat het gewoon aan mij lag
Grappig dat er nog een is hier...
Giggity giggity giggity!
  woensdag 12 april 2006 @ 09:36:23 #168
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36879054

Mogelijke pre-order bonus bij Red Steel.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 12 april 2006 @ 10:02:19 #169
58560 Oksel
Gezellig.
pi_36879526
Vet!

Weet iamand hoe het zit met de batterijen/accu van de controller? Oplaadbaar? Vervangbaar?
pi_36879579
quote:
Op woensdag 12 april 2006 10:02 schreef Oksel het volgende:
Vet!

Weet iamand hoe het zit met de batterijen/accu van de controller? Oplaadbaar? Vervangbaar?
Vervangbaar lijkt me ieder geval wel logisch
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36879612
Oplaadbaar lijkt me logischer.

Vervangbaar is alles als je de juiste schroevendraaier hebt
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36879838
quote:
Op woensdag 12 april 2006 10:06 schreef disjfa het volgende:
Oplaadbaar lijkt me logischer.

Vervangbaar is alles als je de juiste schroevendraaier hebt
Dat zou dus betekenen dat je niet kan spelen als je accu leeg is en altijd opladen als je niet aan het gamen bent vergeet je ook wel is een keer
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36880070
Mischien word hij wel oplaadbaar en vervangbaar

Mischien ook niet
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 12 april 2006 @ 10:49:19 #174
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36880577
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef Honky het volgende:

[..]

PS3 komt in Oktober 2006 WERELDWIJD uit. Aangezien de Revo pas volgende maand getoond wordt aan het publiek lijkt me heel sterk dat hij dit jaar nog uitkomt in iig Europa, zal dus wel voorjaar 2007 ziijn.
want van de PS3 hebben we alles al gezien natuurlijk
Daarvan krijgen we (hopelijk) op de E3 pas echt de eerste in-game beelden te zien en het definitieve ontwerp van de controller.
The line is a dot to you!
pi_36880842
quote:
Op woensdag 12 april 2006 10:49 schreef kepler het volgende:
[..]
want van de PS3 hebben we alles al gezien natuurlijk
Daarvan krijgen we (hopelijk) op de E3 pas echt de eerste in-game beelden te zien en het definitieve ontwerp van de controller.
En mensen gaan er nog altijd serieus op in
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36880863
Als Zelda TTP tegelijk met de Revo uitkomt dan koop ik ze wel beiden......... ! Kan ik meteen de nieuwe features uitproberen van de Revo vissen en zwaardvechten Wel hopen dat er ook een 'normale' controller is.

En mensen....... die console oorlog shit is zoooooo jaren 80 Laat iedereen toch !
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  woensdag 12 april 2006 @ 11:05:00 #177
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36880972
Sjo, er komt waarschijnlijk een shell voor je Revo controller zodat je toch ook die klassieke third party rommel kan spelen .

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_36881008
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
Sjo, er komt waarschijnlijk een shell voor je Revo controller zodat je toch ook die klassieke third party rommel kan spelen .

[afbeelding]
Zelda TTP is niet echt klassieke rommel toch.... het moet godver nog uitkomen Ben benieuwd zeg maar of dat spel goed te gamen is op de revo omdat het voor Cube met Cube controller ontwikkelt is.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  woensdag 12 april 2006 @ 11:08:50 #179
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36881064
Nee ik bedoelde meer Fifa2007 enzo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_36881108
Cube controller kon je toch ook gewoon aansluiten of heb ik wat gemist?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36881159
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:09 schreef Tain het volgende:
Cube controller kon je toch ook gewoon aansluiten of heb ik wat gemist?
Dat zou best kunnen... ben een leek op Nintendo gebied geworden.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  woensdag 12 april 2006 @ 11:11:58 #182
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36881171
Ja klopt Cube controller kun je ook gewoon aansluiten! Laten we dat idd niet vergeten

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_36881192
Jeetje wat zijn jullie erg. De cube controllers kunnen er gewoon op maar de revo games moeten met de revo controller gespeeld gaan worden en zullen niet de cube controllers ondersteunen.

Daarvoor moet je dus extra extensions kopen voor je ab`s
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36881229
Thanks

nou ben benieuwd wat E3 brengt !
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_36881510
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef Honky het volgende:

[..]

PS3 komt in Oktober 2006 WERELDWIJD uit. Aangezien de Revo pas volgende maand getoond wordt aan het publiek lijkt me heel sterk dat hij dit jaar nog uitkomt in iig Europa, zal dus wel voorjaar 2007 ziijn.
Het lijkt jouw sterk

Het lijkt me eerlijk gezegd sterker dat de PS3 een wereldwijde release heeft in vergelijking dat de REV een wereldwijde release heeft. Die REVs zullen straks rollen van de productielijn, terwijl de PS3 die uit meerdere (onbewezen) componenten bestaat, wellicht productieknelpunten kent.

Ik verwacht ze trouwens beide niet meteen in de EU. EU is toch de no 3 verkoopmarkt.
  woensdag 12 april 2006 @ 11:33:14 #186
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36881761
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:09 schreef Tain het volgende:
Cube controller kon je toch ook gewoon aansluiten of heb ik wat gemist?
Ja, en dan?

Revolution games ondersteunen de Cube controller niet hoor . Dat is gewoon voor de games van de GC die je ermee kan spelen, maar niet voor de Revolution games
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_36881805
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Revolution games ondersteunen de Cube controller niet hoor . Dat is gewoon voor de games van de GC die je ermee kan spelen, maar niet voor de Revolution games
Het gaat er toch ook niet om wat je ermee kan. Het gaat erom dat je ze kan aansluiten !
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36881863
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:33 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja, en dan?

Revolution games ondersteunen de Cube controller niet hoor . Dat is gewoon voor de games van de GC die je ermee kan spelen, maar niet voor de Revolution games
Het ging over Zelda, dat is bij mijn weten toch nog echt een cube spel
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 12 april 2006 @ 11:38:21 #189
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36881901
Die zou ik eigenlijk sneller met de Revo controller in de shell spelen denk ik . Dan kun je hem eruit halen voor minigames denk ik
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 12 april 2006 @ 11:44:42 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36882060
Ik heb speciaal een WaveBird gekocht voor de Cube games op de Revo. De draad is al zo kort en als die aansluitingen ook nog eens bovenop zitten

En Zelda, geen idee hoe ik die ga spelen, dat merken we wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 12 april 2006 @ 11:55:02 #191
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36882359
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:36 schreef Tain het volgende:

[..]

Het ging over Zelda, dat is bij mijn weten toch nog echt een cube spel


My bad !

Sorry

Maarja, waarom zou je Zelda op de Revolution met een Cube controller gaan spelen?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_36882590
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:55 schreef Tomasso het volgende:

[..]


Maarja, waarom zou je Zelda op de Revolution met een Cube controller gaan spelen?
Omdat die daarvoor gemaakt is ?
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_36882642
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Omdat die daarvoor gemaakt is ?
Maar je kan het ook met de revo controller spelen Dus dan is het toch de vraag.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 12 april 2006 @ 12:06:48 #194
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36882720
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:02 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Omdat die daarvoor gemaakt is ?
Hij is al meer dan een jaar extra uitgesteld, ik ga ervanuit dat je hem net zo goed met de Revo controller kan spelen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 12 april 2006 @ 12:16:52 #195
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36883027
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:02 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Omdat die daarvoor gemaakt is ?
Terwijl je hem gewoon met de Revolution controller kan spelen.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_36883560
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:16 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Terwijl je hem gewoon met de Revolution controller kan spelen.
Ja ik heb nog niet echt gezien wat de Revo doet.... spel lijkt me gemaakt voor Cube... moet het allemaal nog zien ! Nieuw wilt niet meteen goed zeggen.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_36883690
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik heb nog niet echt gezien wat de Revo doet.... spel lijkt me gemaakt voor Cube... moet het allemaal nog zien ! Nieuw wilt niet meteen goed zeggen.
Het spel word gemaakt voor de cube én de revo. Dat is al vaker langsgekomen in nieuwsberichten.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 12 april 2006 @ 12:45:27 #198
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36883852
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:33 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Ja ik heb nog niet echt gezien wat de Revo doet.... spel lijkt me gemaakt voor Cube... moet het allemaal nog zien ! Nieuw wilt niet meteen goed zeggen.


Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 12 april 2006 @ 12:57:45 #199
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36884130
Opeens al die nieuwe mensen die niets van de Revolution af weten en dan interessant proberen te doen
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 12 april 2006 @ 13:14:26 #200
8369 speknek
Another day another slay
pi_36884536
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:57 schreef Tomasso het volgende:
Opeens al die nieuwe mensen die niets van de Revolution af weten en dan interessant proberen te doen
Chocobo nieuw? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')