De Nederlandse spelling zuigt. Als iedereen de 'dt' negeert zijn we er over een paar jaar vanaf.quote:
Nee, de Nederlandse samenleving zuigt. Hoe moeilijk is het nou om dat kleine kutregeltje te onthouden en toe te passenquote:Op zondag 9 april 2006 10:18 schreef BMH het volgende:
[..]
De Nederlandse spelling zuigt. Als iedereen de 'dt' negeert zijn we er over een paar jaar vanaf.
quote:Op zondag 9 april 2006 10:18 schreef BMH het volgende:
[..]
De Nederlandse spelling zuigt. Als iedereen de 'dt' negeert zijn we er over een paar jaar vanaf.
Wat was 't ook alweer.., het fokschaap ?quote:Op zondag 9 april 2006 10:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, de Nederlandse samenleving zuigt. Hoe moeilijk is het nou om dat kleine kutregeltje te onthouden en toe te passen![]()
quote:AI characters will care for themselves. They will go for cover, attack you while you're reloading. They focus on risk management
-"They won't walk around a table to get to you. They will simply jump over the table"
-"The benchmark for their intelligence and aggressiveness, says Oriola, is the PC title F.E.A.R., which has widely been praised for it's AI"
Harrison admits that a mere uber powered Gamecube would wind up doing just as bad as the GC. Because of this, Nintendo decided to do something totally different
-Their main goal was to revive the Japanese market. The DS was to be the first shot at this (and it has clearly succeeded).
-Art direction can be just as expressive as photo-realistic graphics. He mentions that the Simpsons wouldn't be nearly as funny if it was live action
-Revolution will be a multiple of the GC in terms of capibilities
-Nintendo is still deciding what will be packed in the Revolution. Right now a controller and a nunchuk add on will be, but Nintendo is thinking about adding another controller as well. No mention of the shell
-Nintendo is shooting for a worldwide Revolution launch this year
-"Clearly, for us, the Japanese market might be the most important - it's the home market, it's the chance to reset the clock to the main competition, which is Sony"
-On price, as compared to the 360: "Yes, our goal is to come in at a slightly more mass market price"
-Nintendo is considering some like XBL Marketplace
Harrison mentions that they learned a lot of lessons from the PS2. In terms of having a wide variety of software and the fact that the strongest tech doesn't always win
-"The other thing we recognized is that you really make your reputation in the first year. You've got to deliver software, not just at launch, but you've got to deliver software in the first six to nine months after launch. It has to be solid software. In GC, we didn't have that, we had kind of a drought for six months after it launched. By that time your reputation starts to solidify and it's hard to reverse that after awhile."
-$50 games will not be the standard on the Revolution, although he does say that there could be some games that cost $60
-Compares the challenges Nintendo has in terms of marketing the Revolution to those it had marketing the...Virtual Boy
-You can't simply show gameplay or people won't see the difference. He mentions that game commercials used to show people on their couch playing the game, and that the industry moved away from that. He says Nintendo might get more into that with Revolution marketing
-Nintendo still hasn't chosen a cost barrier for the Revolution's Virtual Console
-Possibly 20 games at launch. He says they haven't seen many of the games licensees have
-"Maybe a third will be Nintendo games"
-Red Steel is a Revolution launch title, and will broaden appeal like GoldenEye 64 did
-"We had no choice but to be succesful with the DS."
Ik denk denk dat ik de GC dan maar wel in een doos doe, want aangezien je de GC spellen gewoon op de Revo kan spelen, doe ik ws niks meer met de GC.quote:Op zondag 9 april 2006 11:26 schreef Wunk het volgende:
-knip-
Stelling: Ik doe m'n gamecube in een doos om niet meer naar om te kijken als ik de revolution heb gekocht
Ikzelf denk ik niet, staat leuk bij m'n verzameling spelcomputers naast m'n TV
Moet je dan ook geen topic openen.quote:Op zondag 9 april 2006 12:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ik was fucking dronken vannacht, ga anders zeiken over 2 lettertjes
Paultje dus![]()
Jawel want afgezien van een kleine spelfout is mijn Revo tt pwnagequote:
anders doet niemand hetquote:
nee, het is gewoon de stam+t regel. en om dt af te schaffen zou je juist een uitzondering o die regel erbij moeten maken(waardoor het dus alleen maar ingewikkelder wordt).quote:Op zondag 9 april 2006 11:26 schreef Wunk het volgende:
Wat was 't ook alweer.., het fokschaap ?
Maar ik ben 't ermee eens, weg met de dt in zinnen, onzinnige regel..
zomg!quote:-Destructable environments. There's a pic of a giant explosion on a carm with gang members being thrown left and right by the blast. Nice effects. The lighting on the explosion and the store signs is pretty good
-GI: we found Red Steel most enjoyable to play while standing up
-Straffing is extremely easy and effortless
-"Aiming felt similar to using a PC mouse, and it's possible to quickly explore every direction in a three-dimensional space with quick gestures"
-"In the finished game, you will be able to push forward with the controller to knock over an object to use for cover, pull it backwards to reload, and twist it to lead behind walls"
-Lob grenades with the controller, or roll them on the ground like a bowling ball
-"gangsta style" shooting is cool
-Total immersion. Feels like you are living the game
-GI: the Revolution is real
-Andy: It could change the very way all gamers are played now and forever
That's all. There's no way anyone can simply dismiss this as a gimmick or a joke and be taken seriously. No true game could read that and not be impressed. Even if you don't like the graphics, there is no denying that the controls are simply mindblowing.
Wel als er meer games komen met een dergelijke featurelijst jaquote:Op zondag 9 april 2006 13:06 schreef pkwarts het volgende:
Ik moet toegeven: de revolution is nu toch wel erg interessant
Jij zei toch dat de muis alsnog beter zou zijn?quote:
Je vergist jequote:Op zondag 9 april 2006 13:09 schreef Tomasso het volgende:
Jij zei toch dat de muis alsnog beter zou zijn?
Of vergis ik me nu
Ik wacht het rustig af. Geist moest immers ook een Halo killer zijnquote:Op zondag 9 april 2006 13:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij zei toch dat de muis alsnog beter zou zijn?
Of vergis ik me nu
En pkwarts, bedankt
Was imo al vrij snel duidelijk dat dat niet geweldig werdquote:Op zondag 9 april 2006 13:35 schreef pkwarts het volgende:
Ik wacht het rustig af. Geist moest immers ook een Halo killer zijn
Ja iedereen al dik 4 jaarquote:Op zondag 9 april 2006 12:45 schreef Slappy het volgende:
Ik wacht met smart op Mario 128
Prijs is niet bekend......... maar zal idd wel goedkoper worden dan de huidige next gens...... games downloaden klopt ook geloof ik,.. maar gratisquote:Op zondag 9 april 2006 14:16 schreef Da_Koen het volgende:
Een vriend vertelde me laatst dat je op de revolution oude nintendo games(mario kart) gratis kunt downloaden en dat de revolution iets van 150-200e gaat kosten.
Dat klinkt wel heel aantrekkelijk, maar is het ook waar?
hoezo, omdat de afkorting van red steel RS isquote:Op zondag 9 april 2006 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Zou die dan toch echt zijn geweest![]()
Nintendo RS heh, Nintendo Revolutionary System ofzoquote:Op zondag 9 april 2006 17:11 schreef Tware het volgende:
[..]
hoezo, omdat de afkorting van red steel RS is![]()
Bron: Ndomainquote:# Volgens Ubisoft is de game vlak na de E3 in 2005 in ontwikkeling genomen. Het bedrijf was er als eerste bij, en heeft nu ook de eerste titel mogen ontwikkelen.
# De game is in samenhang met Nintendo ontwikkeld. Miyamoto en Iwata zagen potentie in het idee, en zijn tot deze benaming gekomen. Inhoudelijk zal het veelal op de Yakuza uit Japan lijken.
# Red Steel zal een stijgende lijn bevatten als het aankomt op de moeilijkheidsgraad. Zoals wel vaker bij games, wordt het totaal goed op gang gebracht om de speler te laten wennen aan deze manier van spelen. Men begint daarom ook enkel met een aantal bewegingen. Later in de game word je opgezadeld met meerdere wapens, wat precisie zal vragen van jouw kwaliteiten die op dat moment zijn ontwikkeld.
# De manier van spelen zal behoorlijk breed uitgezet zijn. Je hebt niet alleen de mogelijkheid om mensen direct naar een andere wereld te sturen d.m.v. een 'head shot', maar bevat de titel ook mogelijkheden als het ontwapenen van tegenstanders.
# Aangezien de game een hoog precisie gehalte bevat, zullen kogels ook echt aankomen als kogels. Dit betekent dat een schot vaak leidt tot de dood van een persoon. Natuurlijk zul je wel de juiste plaatsen moeten raken.
# De ontwikkelaars hebben de game een soortgelijk "Matrix" gehalte meegegeven. Denk hierbij aan de "Freeze" mogelijkheid waarbij je tijdelijk tegenover stilstaande tegenstanders zult staan, en deze volledig vol kan pompen met je munitie.
# Het is de bedoeling dat je als speler een groep handlangers aantrekt om de game te kunnen voltooien. Zodra je enkel vijanden creëert, is het zowat onmogelijk de tegenstanders in je eentje de baas te zijn.
# Je hebt de mogelijkheid "combo" aanvallen uit te voeren. Dit zal in samenhang met het te gebruiken zwaard gaan die je bij je draagt.
# De manier van vechten (zowel zwaardvechten als het gebruik je pistool), zal d.m.v. verschillende leraren bijgestaan worden. Wil je nieuwe trucs leren, dan is het verstandig respect te tonen tegenover deze mensen.
# De voorste twee knoppen op de controller fungeren voor zowel het bukken als springen. Met de control stick is het mogelijk jezelf voort te bewegen. Zoals gezien is het aan de bekende controller om daarbij ook de nodige bewegingen uit te voeren.
# Het richten van je wapen zal een gigantische snelheid bevatten, wat dus perfecte realisme zal nabootsen.
# In dit soort games draait het normaal om vijanden die direct voor je neus tevoorschijn komen. In Red Steel plaatsen we ons ook direct naar de zijkant, wat dus een bereik van 180 graden zal zijn.
# De agressiviteit van de computer gestuurde spelers zal behoorlijk hoog liggen. Vergelijk dit met de vijanden zoals we deze zagen in de PC titel "F.E.A.R".
Joepie, meer games met Matrix-invloeden. Ik begin Gamedemon's punt wat dat betreft te zienquote:De ontwikkelaars hebben de game een soortgelijk "Matrix" gehalte meegegeven. Denk hierbij aan de "Freeze" mogelijkheid waarbij je tijdelijk tegenover stilstaande tegenstanders zult staan, en deze volledig vol kan pompen met je munitie.
He! Dus toch een arcade shooter ipv een echte 1st person shooter?quote:# In dit soort games draait het normaal om vijanden die direct voor je neus tevoorschijn komen. In Red Steel plaatsen we ons ook direct naar de zijkant, wat dus een bereik van 180 graden zal zijn.
Ik vind het ook een vreemde zin. Alsof in een normale FPS vijanden alleen van voren op je af komen?!quote:Op zondag 9 april 2006 18:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He! Dus toch een arcade shooter ipv een echte 1st person shooter?
rare vertaling.quote:Op zondag 9 april 2006 18:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He! Dus toch een arcade shooter ipv een echte 1st person shooter?
Na de E3quote:Op zondag 9 april 2006 19:01 schreef Tomasso het volgende:
EGM heeft in het volgende blad ook iets exclusiefs btw.
Ken meerdere games waarvoor ik me moet draaienquote:Op zondag 9 april 2006 18:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vreemde zin. Alsof in een normale FPS vijanden alleen van voren op je af komen?!
Voor mij is muziek bijna net zo belangrijk als de graphics, het trekt me in het spel.quote:Op zondag 9 april 2006 19:41 schreef Retuobak het volgende:
Die verandering in muziek zit in meer games, maar het blijft idd een leuke feature
Ja, zoek het goede topic eens op of msn/mail hem maarquote:Op zondag 9 april 2006 19:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Voor mij is muziek bijna net zo belangrijk als de graphics, het trekt me in het spel.
Nu je t zegt, Black n White heeft ook zo'n coole feature, de muziek verandert naarmate je inzoemt (CIV ook) of in battle gaat.
Even nog offtopic Retuobak, naarmate de steden groter worden en met name de legergroepen toenemen, dan is mn framerate helemaal naar de maan. Zelfs alle effecten uitzetten enzo helpt niet echt. Kijkend naar het geheugengebruik komt ie tot 800mb, dus heb ik nog 200 over. Ligt dat aan de processor of de kaart?
Ja, muziek is ERG belangrijk, en kan idd minstens zo belangrijk zijn als graphics (vaak zelfs belangrijker). Daarom gaat muziek bij veel games die ik speel dan ook goed hardquote:Op zondag 9 april 2006 19:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Voor mij is muziek bijna net zo belangrijk als de graphics, het trekt me in het spel.
Nu je t zegt, Black n White heeft ook zo'n coole feature, de muziek verandert naarmate je inzoemt (CIV ook) of in battle gaat.
MSN me maar Kabouter [at] gouly.comquote:Even nog offtopic Retuobak, naarmate de steden groter worden en met name de legergroepen toenemen, dan is mn framerate helemaal naar de maan. Zelfs alle effecten uitzetten enzo helpt niet echt. Kijkend naar het geheugengebruik komt ie tot 800mb, dus heb ik nog 200 over. Ligt dat aan de processor of de kaart?
mooie tvp....quote:Op zondag 9 april 2006 20:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Het beste staal is rood staal
wat een uitspraakquote:Aangezien de game een hoog precisie gehalte bevat, zullen kogels ook echt aankomen als kogels. Dit betekent dat een schot vaak leidt tot de dood van een persoon. Natuurlijk zul je wel de juiste plaatsen moeten raken.
Je hoeft niet door de kamer te rennen, maar ok; jij vind het kut om ook maar iets te doen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:40 schreef disjfa het volgende:
Liever niet zegIk zit liever normaal rustig op de bank dat ik normaal mensen mag afraggen en niet als een mongool door mn kamer ren.
Wat zei je?quote:Daarvoor wacht ik wel op de camera functionaliteit van de ps3
Hij komt idd wel stom over iddquote:
Het kan geweldig zijn, mits de muziek an sich mooi is, natuurlijk, en de veranderingen goed uitgewerkt zijn. Bij Shadow of the Colossus verandert de muziek ook in een gevecht, maar o.a. doordat ze vanaf de CD wordt gestreamd is de overgang nooit vloeiend.quote:Op zondag 9 april 2006 19:40 schreef alex4allofyou het volgende:
Even over Red Steel, ben ik nou de enige of zijn er ook anderen die de verandering in muziek echt geweldig vindt?
Dat lijkt mij ook wel een grappige feature.quote:Oh, en een handgranaat rollen ipv gooien is natuurlijk ook niet verkeerd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Non-disclosure_agreementquote:Op maandag 10 april 2006 16:08 schreef Hellrazor het volgende:
waar staat dat voor NDA ?
quote:Originally Posted by Official Nintendo Mag Guy:
I think it's public knowledge that many third-parties are working on codename Revolution titles. Given magazine lead times it would therefore be logical for various press types to have seen these games already in order to get them in the relevant issue of the magazine. The next four weeks are going to be an exciting time for you guys. . . but more than that, there's plenty that won't make E3. . . stuff that will come to the surface between May and December. E3 is gonna be the bomb but it's only the tip of the iceberg.
quote:Originally Posted by Official Nintendo Mag Guy:
Like I said, this is a leak. I've really said as much as I can on the subject. I'm under NDA after all. When the time comes I'll tell all.
All I'm gonna say is, there's some great stuff coming, and remember that you really can't judge codename Revolution from screens.
Bronquote:Originally Posted by Official Nintendo Mag Guy:
And one last thing I should point out on this topic.
When those screens were taken(in reference to Red Steel Scans) Nintendo internal teams were the only teams to have FINAL dev kits. I highly doubt that any games you see at E3 will be truly representative apart from first-party Nintendo titles such as Metroid Prime. It'll take a few months for the third-parties to give out truly representative screens.
Maar of ze ook wat gaan vertellenquote:Op maandag 10 april 2006 16:04 schreef Tomasso het volgende:
Nog maar 10 dagen tot 20 april
Op IGN heeft een developer gezegt dat op 20 april de NDA's vervallen van Nintendo over de Revolution. De developers mogen dan dus gaan vertellen over hun games enzo
Kijk maar op gamefront.de en andere sites
Just for funquote:Originally Posted by ONM Employee
Unbelievable. I'm amazed that Nintendo has managed to keep codename Revolution a secret for so long with leaks like this, however I guess once this stufff is given to the press, even under NDA, it won't stay a secret for long. You can be sure that a few heads will roll, either at GI or Ubi, and there will be some VERY heated discussions at NCL.
The rest of the world has kept its mouth shut so I don't see why one idiot should ruin the surprise so early on.
Die Ubisoft kerel op het IGN forum is nu ook al 3 dagen muisstilquote:
Die wordt al 3 dagen door z'n baas uitgescholdenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Die Ubisoft kerel op het IGN forum is nu ook al 3 dagen muisstil
*Mijn hoofd in dat plaatje inbeeldt*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |