De Nederlandse spelling zuigt. Als iedereen de 'dt' negeert zijn we er over een paar jaar vanaf.quote:
Nee, de Nederlandse samenleving zuigt. Hoe moeilijk is het nou om dat kleine kutregeltje te onthouden en toe te passenquote:Op zondag 9 april 2006 10:18 schreef BMH het volgende:
[..]
De Nederlandse spelling zuigt. Als iedereen de 'dt' negeert zijn we er over een paar jaar vanaf.
quote:Op zondag 9 april 2006 10:18 schreef BMH het volgende:
[..]
De Nederlandse spelling zuigt. Als iedereen de 'dt' negeert zijn we er over een paar jaar vanaf.
Wat was 't ook alweer.., het fokschaap ?quote:Op zondag 9 april 2006 10:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, de Nederlandse samenleving zuigt. Hoe moeilijk is het nou om dat kleine kutregeltje te onthouden en toe te passen![]()
quote:AI characters will care for themselves. They will go for cover, attack you while you're reloading. They focus on risk management
-"They won't walk around a table to get to you. They will simply jump over the table"
-"The benchmark for their intelligence and aggressiveness, says Oriola, is the PC title F.E.A.R., which has widely been praised for it's AI"
Harrison admits that a mere uber powered Gamecube would wind up doing just as bad as the GC. Because of this, Nintendo decided to do something totally different
-Their main goal was to revive the Japanese market. The DS was to be the first shot at this (and it has clearly succeeded).
-Art direction can be just as expressive as photo-realistic graphics. He mentions that the Simpsons wouldn't be nearly as funny if it was live action
-Revolution will be a multiple of the GC in terms of capibilities
-Nintendo is still deciding what will be packed in the Revolution. Right now a controller and a nunchuk add on will be, but Nintendo is thinking about adding another controller as well. No mention of the shell
-Nintendo is shooting for a worldwide Revolution launch this year
-"Clearly, for us, the Japanese market might be the most important - it's the home market, it's the chance to reset the clock to the main competition, which is Sony"
-On price, as compared to the 360: "Yes, our goal is to come in at a slightly more mass market price"
-Nintendo is considering some like XBL Marketplace
Harrison mentions that they learned a lot of lessons from the PS2. In terms of having a wide variety of software and the fact that the strongest tech doesn't always win
-"The other thing we recognized is that you really make your reputation in the first year. You've got to deliver software, not just at launch, but you've got to deliver software in the first six to nine months after launch. It has to be solid software. In GC, we didn't have that, we had kind of a drought for six months after it launched. By that time your reputation starts to solidify and it's hard to reverse that after awhile."
-$50 games will not be the standard on the Revolution, although he does say that there could be some games that cost $60
-Compares the challenges Nintendo has in terms of marketing the Revolution to those it had marketing the...Virtual Boy
-You can't simply show gameplay or people won't see the difference. He mentions that game commercials used to show people on their couch playing the game, and that the industry moved away from that. He says Nintendo might get more into that with Revolution marketing
-Nintendo still hasn't chosen a cost barrier for the Revolution's Virtual Console
-Possibly 20 games at launch. He says they haven't seen many of the games licensees have
-"Maybe a third will be Nintendo games"
-Red Steel is a Revolution launch title, and will broaden appeal like GoldenEye 64 did
-"We had no choice but to be succesful with the DS."
Ik denk denk dat ik de GC dan maar wel in een doos doe, want aangezien je de GC spellen gewoon op de Revo kan spelen, doe ik ws niks meer met de GC.quote:Op zondag 9 april 2006 11:26 schreef Wunk het volgende:
-knip-
Stelling: Ik doe m'n gamecube in een doos om niet meer naar om te kijken als ik de revolution heb gekocht
Ikzelf denk ik niet, staat leuk bij m'n verzameling spelcomputers naast m'n TV
Moet je dan ook geen topic openen.quote:Op zondag 9 april 2006 12:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ik was fucking dronken vannacht, ga anders zeiken over 2 lettertjes
Paultje dus![]()
Jawel want afgezien van een kleine spelfout is mijn Revo tt pwnagequote:
anders doet niemand hetquote:
nee, het is gewoon de stam+t regel. en om dt af te schaffen zou je juist een uitzondering o die regel erbij moeten maken(waardoor het dus alleen maar ingewikkelder wordt).quote:Op zondag 9 april 2006 11:26 schreef Wunk het volgende:
Wat was 't ook alweer.., het fokschaap ?
Maar ik ben 't ermee eens, weg met de dt in zinnen, onzinnige regel..
zomg!quote:-Destructable environments. There's a pic of a giant explosion on a carm with gang members being thrown left and right by the blast. Nice effects. The lighting on the explosion and the store signs is pretty good
-GI: we found Red Steel most enjoyable to play while standing up
-Straffing is extremely easy and effortless
-"Aiming felt similar to using a PC mouse, and it's possible to quickly explore every direction in a three-dimensional space with quick gestures"
-"In the finished game, you will be able to push forward with the controller to knock over an object to use for cover, pull it backwards to reload, and twist it to lead behind walls"
-Lob grenades with the controller, or roll them on the ground like a bowling ball
-"gangsta style" shooting is cool
-Total immersion. Feels like you are living the game
-GI: the Revolution is real
-Andy: It could change the very way all gamers are played now and forever
That's all. There's no way anyone can simply dismiss this as a gimmick or a joke and be taken seriously. No true game could read that and not be impressed. Even if you don't like the graphics, there is no denying that the controls are simply mindblowing.
Wel als er meer games komen met een dergelijke featurelijst jaquote:Op zondag 9 april 2006 13:06 schreef pkwarts het volgende:
Ik moet toegeven: de revolution is nu toch wel erg interessant
Jij zei toch dat de muis alsnog beter zou zijn?quote:
Je vergist jequote:Op zondag 9 april 2006 13:09 schreef Tomasso het volgende:
Jij zei toch dat de muis alsnog beter zou zijn?
Of vergis ik me nu
Ik wacht het rustig af. Geist moest immers ook een Halo killer zijnquote:Op zondag 9 april 2006 13:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij zei toch dat de muis alsnog beter zou zijn?
Of vergis ik me nu
En pkwarts, bedankt
Was imo al vrij snel duidelijk dat dat niet geweldig werdquote:Op zondag 9 april 2006 13:35 schreef pkwarts het volgende:
Ik wacht het rustig af. Geist moest immers ook een Halo killer zijn
Ja iedereen al dik 4 jaarquote:Op zondag 9 april 2006 12:45 schreef Slappy het volgende:
Ik wacht met smart op Mario 128
Prijs is niet bekend......... maar zal idd wel goedkoper worden dan de huidige next gens...... games downloaden klopt ook geloof ik,.. maar gratisquote:Op zondag 9 april 2006 14:16 schreef Da_Koen het volgende:
Een vriend vertelde me laatst dat je op de revolution oude nintendo games(mario kart) gratis kunt downloaden en dat de revolution iets van 150-200e gaat kosten.
Dat klinkt wel heel aantrekkelijk, maar is het ook waar?
hoezo, omdat de afkorting van red steel RS isquote:Op zondag 9 april 2006 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Zou die dan toch echt zijn geweest![]()
Nintendo RS heh, Nintendo Revolutionary System ofzoquote:Op zondag 9 april 2006 17:11 schreef Tware het volgende:
[..]
hoezo, omdat de afkorting van red steel RS is![]()
Bron: Ndomainquote:# Volgens Ubisoft is de game vlak na de E3 in 2005 in ontwikkeling genomen. Het bedrijf was er als eerste bij, en heeft nu ook de eerste titel mogen ontwikkelen.
# De game is in samenhang met Nintendo ontwikkeld. Miyamoto en Iwata zagen potentie in het idee, en zijn tot deze benaming gekomen. Inhoudelijk zal het veelal op de Yakuza uit Japan lijken.
# Red Steel zal een stijgende lijn bevatten als het aankomt op de moeilijkheidsgraad. Zoals wel vaker bij games, wordt het totaal goed op gang gebracht om de speler te laten wennen aan deze manier van spelen. Men begint daarom ook enkel met een aantal bewegingen. Later in de game word je opgezadeld met meerdere wapens, wat precisie zal vragen van jouw kwaliteiten die op dat moment zijn ontwikkeld.
# De manier van spelen zal behoorlijk breed uitgezet zijn. Je hebt niet alleen de mogelijkheid om mensen direct naar een andere wereld te sturen d.m.v. een 'head shot', maar bevat de titel ook mogelijkheden als het ontwapenen van tegenstanders.
# Aangezien de game een hoog precisie gehalte bevat, zullen kogels ook echt aankomen als kogels. Dit betekent dat een schot vaak leidt tot de dood van een persoon. Natuurlijk zul je wel de juiste plaatsen moeten raken.
# De ontwikkelaars hebben de game een soortgelijk "Matrix" gehalte meegegeven. Denk hierbij aan de "Freeze" mogelijkheid waarbij je tijdelijk tegenover stilstaande tegenstanders zult staan, en deze volledig vol kan pompen met je munitie.
# Het is de bedoeling dat je als speler een groep handlangers aantrekt om de game te kunnen voltooien. Zodra je enkel vijanden creëert, is het zowat onmogelijk de tegenstanders in je eentje de baas te zijn.
# Je hebt de mogelijkheid "combo" aanvallen uit te voeren. Dit zal in samenhang met het te gebruiken zwaard gaan die je bij je draagt.
# De manier van vechten (zowel zwaardvechten als het gebruik je pistool), zal d.m.v. verschillende leraren bijgestaan worden. Wil je nieuwe trucs leren, dan is het verstandig respect te tonen tegenover deze mensen.
# De voorste twee knoppen op de controller fungeren voor zowel het bukken als springen. Met de control stick is het mogelijk jezelf voort te bewegen. Zoals gezien is het aan de bekende controller om daarbij ook de nodige bewegingen uit te voeren.
# Het richten van je wapen zal een gigantische snelheid bevatten, wat dus perfecte realisme zal nabootsen.
# In dit soort games draait het normaal om vijanden die direct voor je neus tevoorschijn komen. In Red Steel plaatsen we ons ook direct naar de zijkant, wat dus een bereik van 180 graden zal zijn.
# De agressiviteit van de computer gestuurde spelers zal behoorlijk hoog liggen. Vergelijk dit met de vijanden zoals we deze zagen in de PC titel "F.E.A.R".
Joepie, meer games met Matrix-invloeden. Ik begin Gamedemon's punt wat dat betreft te zienquote:De ontwikkelaars hebben de game een soortgelijk "Matrix" gehalte meegegeven. Denk hierbij aan de "Freeze" mogelijkheid waarbij je tijdelijk tegenover stilstaande tegenstanders zult staan, en deze volledig vol kan pompen met je munitie.
He! Dus toch een arcade shooter ipv een echte 1st person shooter?quote:# In dit soort games draait het normaal om vijanden die direct voor je neus tevoorschijn komen. In Red Steel plaatsen we ons ook direct naar de zijkant, wat dus een bereik van 180 graden zal zijn.
Ik vind het ook een vreemde zin. Alsof in een normale FPS vijanden alleen van voren op je af komen?!quote:Op zondag 9 april 2006 18:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He! Dus toch een arcade shooter ipv een echte 1st person shooter?
rare vertaling.quote:Op zondag 9 april 2006 18:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He! Dus toch een arcade shooter ipv een echte 1st person shooter?
Na de E3quote:Op zondag 9 april 2006 19:01 schreef Tomasso het volgende:
EGM heeft in het volgende blad ook iets exclusiefs btw.
Ken meerdere games waarvoor ik me moet draaienquote:Op zondag 9 april 2006 18:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vreemde zin. Alsof in een normale FPS vijanden alleen van voren op je af komen?!
Voor mij is muziek bijna net zo belangrijk als de graphics, het trekt me in het spel.quote:Op zondag 9 april 2006 19:41 schreef Retuobak het volgende:
Die verandering in muziek zit in meer games, maar het blijft idd een leuke feature
Ja, zoek het goede topic eens op of msn/mail hem maarquote:Op zondag 9 april 2006 19:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Voor mij is muziek bijna net zo belangrijk als de graphics, het trekt me in het spel.
Nu je t zegt, Black n White heeft ook zo'n coole feature, de muziek verandert naarmate je inzoemt (CIV ook) of in battle gaat.
Even nog offtopic Retuobak, naarmate de steden groter worden en met name de legergroepen toenemen, dan is mn framerate helemaal naar de maan. Zelfs alle effecten uitzetten enzo helpt niet echt. Kijkend naar het geheugengebruik komt ie tot 800mb, dus heb ik nog 200 over. Ligt dat aan de processor of de kaart?
Ja, muziek is ERG belangrijk, en kan idd minstens zo belangrijk zijn als graphics (vaak zelfs belangrijker). Daarom gaat muziek bij veel games die ik speel dan ook goed hardquote:Op zondag 9 april 2006 19:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Voor mij is muziek bijna net zo belangrijk als de graphics, het trekt me in het spel.
Nu je t zegt, Black n White heeft ook zo'n coole feature, de muziek verandert naarmate je inzoemt (CIV ook) of in battle gaat.
MSN me maar Kabouter [at] gouly.comquote:Even nog offtopic Retuobak, naarmate de steden groter worden en met name de legergroepen toenemen, dan is mn framerate helemaal naar de maan. Zelfs alle effecten uitzetten enzo helpt niet echt. Kijkend naar het geheugengebruik komt ie tot 800mb, dus heb ik nog 200 over. Ligt dat aan de processor of de kaart?
mooie tvp....quote:Op zondag 9 april 2006 20:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Het beste staal is rood staal
wat een uitspraakquote:Aangezien de game een hoog precisie gehalte bevat, zullen kogels ook echt aankomen als kogels. Dit betekent dat een schot vaak leidt tot de dood van een persoon. Natuurlijk zul je wel de juiste plaatsen moeten raken.
Je hoeft niet door de kamer te rennen, maar ok; jij vind het kut om ook maar iets te doen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:40 schreef disjfa het volgende:
Liever niet zegIk zit liever normaal rustig op de bank dat ik normaal mensen mag afraggen en niet als een mongool door mn kamer ren.
Wat zei je?quote:Daarvoor wacht ik wel op de camera functionaliteit van de ps3
Hij komt idd wel stom over iddquote:
Het kan geweldig zijn, mits de muziek an sich mooi is, natuurlijk, en de veranderingen goed uitgewerkt zijn. Bij Shadow of the Colossus verandert de muziek ook in een gevecht, maar o.a. doordat ze vanaf de CD wordt gestreamd is de overgang nooit vloeiend.quote:Op zondag 9 april 2006 19:40 schreef alex4allofyou het volgende:
Even over Red Steel, ben ik nou de enige of zijn er ook anderen die de verandering in muziek echt geweldig vindt?
Dat lijkt mij ook wel een grappige feature.quote:Oh, en een handgranaat rollen ipv gooien is natuurlijk ook niet verkeerd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Non-disclosure_agreementquote:Op maandag 10 april 2006 16:08 schreef Hellrazor het volgende:
waar staat dat voor NDA ?
quote:Originally Posted by Official Nintendo Mag Guy:
I think it's public knowledge that many third-parties are working on codename Revolution titles. Given magazine lead times it would therefore be logical for various press types to have seen these games already in order to get them in the relevant issue of the magazine. The next four weeks are going to be an exciting time for you guys. . . but more than that, there's plenty that won't make E3. . . stuff that will come to the surface between May and December. E3 is gonna be the bomb but it's only the tip of the iceberg.
quote:Originally Posted by Official Nintendo Mag Guy:
Like I said, this is a leak. I've really said as much as I can on the subject. I'm under NDA after all. When the time comes I'll tell all.
All I'm gonna say is, there's some great stuff coming, and remember that you really can't judge codename Revolution from screens.
Bronquote:Originally Posted by Official Nintendo Mag Guy:
And one last thing I should point out on this topic.
When those screens were taken(in reference to Red Steel Scans) Nintendo internal teams were the only teams to have FINAL dev kits. I highly doubt that any games you see at E3 will be truly representative apart from first-party Nintendo titles such as Metroid Prime. It'll take a few months for the third-parties to give out truly representative screens.
Maar of ze ook wat gaan vertellenquote:Op maandag 10 april 2006 16:04 schreef Tomasso het volgende:
Nog maar 10 dagen tot 20 april
Op IGN heeft een developer gezegt dat op 20 april de NDA's vervallen van Nintendo over de Revolution. De developers mogen dan dus gaan vertellen over hun games enzo
Kijk maar op gamefront.de en andere sites
Just for funquote:Originally Posted by ONM Employee
Unbelievable. I'm amazed that Nintendo has managed to keep codename Revolution a secret for so long with leaks like this, however I guess once this stufff is given to the press, even under NDA, it won't stay a secret for long. You can be sure that a few heads will roll, either at GI or Ubi, and there will be some VERY heated discussions at NCL.
The rest of the world has kept its mouth shut so I don't see why one idiot should ruin the surprise so early on.
Die Ubisoft kerel op het IGN forum is nu ook al 3 dagen muisstilquote:
Die wordt al 3 dagen door z'n baas uitgescholdenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Die Ubisoft kerel op het IGN forum is nu ook al 3 dagen muisstil
*Mijn hoofd in dat plaatje inbeeldt*quote:
Achja maar 8 pagina's ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:12 schreef BroesWillems het volgende:
't is hier nu wel rustig sinds de eerste beelden bekend zijn....
bluetoothquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:51 schreef ikookhier het volgende:
is eigenlijk al beken waar mee de overdracht gaat van controler naar colsole ?? bv infrarood...enz
en kan je ook de cube controler aan sluiten op de revo ???
@BroesWillems; het zal de spaning wel zijn![]()
Weet je ook of er versie met draad op de markt komt ??quote:
Dat zeg ik... rustig...quote:
Niet dat ik dacht...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Weet je ook of er versie met draad op de markt komt ??
Nee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Weet je ook of er versie met draad op de markt komt ??
Waarom? Het enige snoer dat eraan zit is voor de add-on.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:48 schreef ikookhier het volgende:
Jammerhad er graag een gehad met snoer
![]()
maar de controller zit alsnog vast aan de add-on...quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:49 schreef H.Flick het volgende:
Zeker als je de controller vrij moet kunnen bewegen is een snoer heel erg irritant... wil je ook graag een afstandsbediening voor de TV met snoer?
Dat lijkt me ook irritant, maar niet zo irritant als een snoer dat ook nog naar de console zelf loopt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:50 schreef kepler het volgende:
[..]
maar de controller zit alsnog vast aan de add-on...
een snoer is zowieso irritant, of het nu naar de console is of naar de add-on. Waarom ze die verbinding ook niet gewoon draadloos maken snap ik nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook irritant, maar niet zo irritant als een snoer dat ook nog naar de console zelf loopt.
Het draadloze gegeven is mooi, esthetisch en functioneel, alleen vrees ik voor 1 ding; krachtige feedback. Ik HOOP dat ze de controller niet te weinig feedback geven omdat ik dat een belangrijk punt vind van deze game-ervaring. Ik weet niet of de accu's van tegenwoordig rendabel en krachtig genoeg zijn om uren van dienst te zijn met constante bewegende onderdelen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:52 schreef kepler het volgende:
[..]
een snoer is zowieso irritant, of het nu naar de console is of naar de add-on. Waarom ze die verbinding ook niet gewoon draadloos maken snap ik niet
lijkt me niet, op de PS3 zitten al 7 controllers op 1 bluetooth-aansluitingquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:07 schreef MMaRsu het volgende:
Misschien dat dat teveel conflicten opleverd ofzo?
Vergeet niet dat ie ERG klein is en veel meer data moet versturen. Mission impossible?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:
De Xbox360 heeft ook een draadloze controller en die heeft ook een goede rumble-functie. Waarschijnlijk zal de revo controller minder lang doen met de batterij, maar het is natuurlijk ook geen probleem om hem elke avond even op te laden.
nou de rumble in de 360 controller is prima, en gaat 20 uur mee. Aangezien weinig mensen langer dan 20 uur achter elkaar gamen vind ik dat een prima tijdsduur. Langer heeft echt weinig tot geen zinquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:08 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Het draadloze gegeven is mooi, esthetisch en functioneel, alleen vrees ik voor 1 ding; krachtige feedback. Ik HOOP dat ze de controller niet te weinig feedback geven omdat ik dat een belangrijk punt vind van deze game-ervaring. Ik weet niet of de accu's van tegenwoordig rendabel en krachtig genoeg zijn om uren van dienst te zijn met constante bewegende onderdelen.
Mijn hoop is dat de feedback zeer krachtig is waardoor je bijv in een zwaardgevecht gevoelsmatig contact maakt. Ook hoop ik dat die rumble feature richtingsgevoelig is. Dus feedback naar links, recht, boven en onder. Dit zal dit soort spellen veel intenser en realistischer maken.
Verder hoop ik ook dat de controller niet al te licht is, aangezien je dan wellicht het gevoel krijgt in de lucht te zwaaien.
Veel 'hopen' dus![]()
Dat kleine dingetje?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:14 schreef H.Flick het volgende:
Dat is wel heel klein... lijkt me niet handig. Ik had ongeveer op het formaat van de Xbox360 remote (die ene die er gratis bij zat) gerekend.
veel meer data? Zijn positie in de ruimte is niet meer dan drie coordinaten. En om te draaien heb je nog 3 coordinaten nodig. Lijkt me niet echt veel dataquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:11 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ie ERG klein is en veel meer data moet versturen. Mission impossible?
Mmmh true, nu je het zegt, dat zou wel eens een goed formaat kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mwah, ik zou het meer medium noemen.
Het verschil is alleen dat bij de Revolution 2 onderdelen 1 totale controller vormen. Bij de PS3 heb je gewoon 1 controller, meer niet. Geen extra onderdelen oid.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:09 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me niet, op de PS3 zitten al 7 controllers op 1 bluetooth-aansluiting
dat snap, maar waarom kunnen er wel 7 PS3-controllers tegelijkertijd worden aangesloten. Maar geen 2 onderdelen voor 1 controller?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat bij de Revolution 2 onderdelen 1 totale controller vormen. Bij de PS3 heb je gewoon 1 controller, meer niet. Geen extra onderdelen oid.
Ik heb het niet zo op draadloze verbindingen(bluetooth..enz)ben qwa dat betreft erg gevoellig(kou,tintelingen)quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom? Het enige snoer dat eraan zit is voor de add-on.
Ik snap niet waarom je deze controller met een snoer zou willen hebben?
ehquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op draadloze verbindingen(bluetooth..enz)ben qwa dat betreft erg gevoellig(kou,tintelingen)
dus als ik met een snoer speel heb ik daar geen last van![]()
en dan met zijn 4'en spelen en dan maar zoeken wie jou addon heeftquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:35 schreef kepler het volgende:
[..]
dat snap, maar waarom kunnen er wel 7 PS3-controllers tegelijkertijd worden aangesloten. Maar geen 2 onderdelen voor 1 controller?
ach daar is vast wel een oplossing voorquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:58 schreef Tain het volgende:
[..]
en dan met zijn 4'en spelen en dan maar zoeken wie jou addon heeft
Nou ik krijg dus tintelingen en koude handenquote:
van een draadloze verbindingquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nou ik krijg dus tintelingen en koude handendaar wordt je dus niet blij van
![]()
Met draadloos krijg je sowieso een veel groter gevoel van vrijheid, je hebt alleen als nadeel dat je en in de remote en in de addon batterijen moet doen en een handige manier om door te kunnen spelen tijdens het opladen zie ik niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:00 schreef kepler het volgende:
[..]
ach daar is vast wel een oplossing voor
vind een snoer onhandiger eigenlijk, zeker als tie zo kort is als op alle plaatjes is te zien
JAquote:
daarom moet de batterij minstens 20 uur meegaan, zo lang achter elkaar gamed niemandquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Met draadloos krijg je sowieso een veel groter gevoel van vrijheid, je hebt alleen als nadeel dat je en in de remote en in de addon batterijen moet doen en een handige manier om door te kunnen spelen tijdens het opladen zie ik niet.
Tis alleen naar als je accu leeg is tijdens het gamenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:07 schreef kepler het volgende:
[..]
daarom moet de batterij minstens 20 uur meegaan, zo lang achter elkaar gamed niemandzowel, dan mogen ze na 20 uur wel ff stoppen
gewoon ff aan de oplader leggen als je niet aan het gamen bentquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis alleen naar als je accu leeg is tijdens het gamen
2 accu's kopen! Het zou ook wel mooi zijn als je een accu kon opladen door hem ergens in de revo te stoppenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis alleen naar als je accu leeg is tijdens het gamen
Dan pak je de volgende afstadsbediening. Wat denk je trouwens als je in elk ding van de nunchuku een batterij gaat stoppen. Met dat snoer is 1 batterij genoeg en dat houd kosten laag voor de rest en heb je maar één ding met power nodig. Dat is wel handigquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis alleen naar als je accu leeg is tijdens het gamen
Dat is zowizo ook een mooie oplossing. Heb ik ook bij mn pc controller. Daar kreeg ik automatisch 2 accu`s bij (ws vanwege de batterijduurquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
2 accu's kopen! Het zou ook wel mooi zijn als je een accu kon opladen door hem ergens in de revo te stoppen.
He, een aantal van die screens had ik nog niet gezien. Ziet er toch heel aardig uit hoor!quote:
PS3 komt in Oktober 2006 WERELDWIJD uit. Aangezien de Revo pas volgende maand getoond wordt aan het publiek lijkt me heel sterk dat hij dit jaar nog uitkomt in iig Europa, zal dus wel voorjaar 2007 ziijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:34 schreef MMaRsu het volgende:
Wat lul je nou, als laatste. Waarschijnlijk komt de Ps3 hier later uit dan de Revolution en ook nog 2/3 keer de prijs van een Revolution
.
Na het succes van de DS gaat het weer veel beter met Nintendo, volgens mij ook zeer zeker qua third party support.
Noem het een gimmick, zo noemden ze de DS ook, en kijk hoe groot dat succes is. Dat ding stoot in Japan zo'n beetje als enige console de Ps2 van de troon!
De cube was nog zo half onder het bewind van Yamauchi, die gast was gewoon veel te arrogant, en toen zijn ze fouten gaan maken. Een hoop games op de cube zijn idd simpele updates van N64 games, maar dat is precies hetzelfde als op de Ps2.
Het zal er wel mee te maken hebben dat ze minimaal 4 controllers tegelijk willen kunnen aansluiten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:00 schreef kepler het volgende:
[..]
ach daar is vast wel een oplossing voor
vind een snoer onhandiger eigenlijk, zeker als tie zo kort is als op alle plaatjes is te zien
A Revolution is coming, believequote:Ubisoft heeft nu ook officieel aangekondigd dat Red Steel in ontwikkeling is voor de Nintendo Revolution. Red Steel wordt een exclusieve first-person actie titel speciaal ontwikkeld om de innovatieve mogelijkheden van de Revolution controller te benutten.
"We're honored to announce this exciting new franchise and we're confident that Red Steel will be the must-have title for the Revolution when it launches. We have been working closely with Nintendo to take full advantage of the innovative controller to create a thrilling experience that can only exist on the Revolution." aldus Serge Hascoet van Ubisoft.
Ook Reggie Fils-Aime heeft van zich laten horen:
"Nintendo is excited to have Ubisoft bring Red Steel to the Revolution launch lineup. Ubisoft makes some of the most innovative and critically acclaimed games in the industry and from what we have seen from Red Steel it is going to be a standout exclusive title on the Revolution".
Red Steel zal voor het eerst te zien zijn op de aankomende E3 in Mei, welke wordt gehouden in Los Angeles.
De Revo wordt volgende maand helemaal niet pas getoond aan het publiekquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef Honky het volgende:
[..]
PS3 komt in Oktober 2006 WERELDWIJD uit. Aangezien de Revo pas volgende maand getoond wordt aan het publiek lijkt me heel sterk dat hij dit jaar nog uitkomt in iig Europa, zal dus wel voorjaar 2007 ziijn.
Dat van Sony moet ik ook nog zien. Ben wel benieuwd of ze die productie capaciteit ook kunnen waarmaken. En dan natuurlijk wat goede launch titels. Niet weer net als met de PS2. Fantavisionquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De Revo wordt volgende maand helemaal niet pas getoond aan het publiek. Dat is vorig jaar al gebeurd. En ik geloof er geen fuck van dat Sony wereldwijd kan launchen in Oktober
.
Ze zeggen het misschien wel, en misschien ook niet. En jij weet helemaal niet wanneer de Revolution launched
Oldquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Miyamoto beweert trouwens dat de rev dit jaar sowieso nog uitkomt.
Twilight Princess released same time as Revolution
Of ze voor wereldwijd willen gaan weet ik niet, maar anders wordt 't weer importeren.![]()
Bekend, maar 't was relevant. en ik ben geen nieuwsposterquote:
Kijk dat is weer wat duidelijker. Mooi rondvliegend glas!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Kijk, dat noem ik scannenGeen crappy foto.
quote:The team that brought you the smash hit Crash Tag Team Racing is ready to take gaming to the next level: that's where you come in. You are a programmer with a penchant for pushing the envelope and a lust for 3rd person action games. Join Radical and get in on the ground floor of a title whose name is destined to be synonymous with quality in the video game industry. Be one of the first to work on the Nintendo's new Revolution platform.
Specific Duties
* You will design, maintain and implement Revolution specific features.
* You will work with game designers to implement new gameplay features that utilize the capabilities of the new Revolution controller.
* You will be responsible for getting Revolution specific art into the game. This may involve rendering work and art pipeline work.
* You will be the primary person responsible for getting our game through the Nintendo Lot Check process.
* You will be responsible for any other areas of the game that need to be modified or supported for the Revolution platform.
Op de laatste plaatjes is het snoer toch een stuk langer gemaakt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:00 schreef kepler het volgende:
[..]
ach daar is vast wel een oplossing voor
vind een snoer onhandiger eigenlijk, zeker als tie zo kort is als op alle plaatjes is te zien
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:19 schreef Honky het volgende:
En wééér is Nintendo als laatste. Dat waren ze met de N64, de Gamecube en nu dus weer. Het grappige is dat de Ps2 nog ruimschoots games krijgt en de NGC op Zelda na zo goed als dood is. Ik ben bang dat het met de revolution dezelfde kant uitgaat. Ze hebben een leuke gimmick bedacht maar kom op, 1,5 uur lang met 2 afstandsbedieningen een voetbalspel spelen, dat kán gewoon niet lekker gaan.
Daarnaast ben ik erg benieuwd naar de 3rd party steun. Ik weet niet wie er wat heeft toegezegd maar ik weet wel dat veel developers hebben toegezegd voor Gamecube en we weten hoe dát afliep: Een zeer beroerde Final Fantasy, Capcom die bijna alles op de Ps2 uitbrengt, enzovoort.
Dan hebben we nog Nintendo zelf. De meeste titels (een paar uitzonderingen daargelaten zoals Metroid) van Nintendo zelf zijn óf veels te kort (Luigi's Mansion, Pikmin) om de volle prijs waardig te zijn óf het zijn zeer beroerde updates van N64 games. (Ik noem een Mario Sunshine, Mario Kart, Golf, Tennis, Zelda, Party)
ik ken er nog een hoor! (/me)quote:
Vervangbaar lijkt me ieder geval wel logischquote:Op woensdag 12 april 2006 10:02 schreef Oksel het volgende:
Vet!
Weet iamand hoe het zit met de batterijen/accu van de controller? Oplaadbaar? Vervangbaar?
Dat zou dus betekenen dat je niet kan spelen als je accu leeg is en altijd opladen als je niet aan het gamen bent vergeet je ook wel is een keerquote:Op woensdag 12 april 2006 10:06 schreef disjfa het volgende:
Oplaadbaar lijkt me logischer.
Vervangbaar is alles als je de juiste schroevendraaier hebt![]()
want van de PS3 hebben we alles al gezien natuurlijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef Honky het volgende:
[..]
PS3 komt in Oktober 2006 WERELDWIJD uit. Aangezien de Revo pas volgende maand getoond wordt aan het publiek lijkt me heel sterk dat hij dit jaar nog uitkomt in iig Europa, zal dus wel voorjaar 2007 ziijn.
En mensen gaan er nog altijd serieus op inquote:Op woensdag 12 april 2006 10:49 schreef kepler het volgende:
[..]
want van de PS3 hebben we alles al gezien natuurlijk
Daarvan krijgen we (hopelijk) op de E3 pas echt de eerste in-game beelden te zien en het definitieve ontwerp van de controller.
Zelda TTP is niet echt klassieke rommel toch.... het moet godver nog uitkomenquote:Op woensdag 12 april 2006 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
Sjo, er komt waarschijnlijk een shell voor je Revo controller zodat je toch ook die klassieke third party rommel kan spelen.
[afbeelding]
Dat zou best kunnen... ben een leek op Nintendo gebied geworden.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:09 schreef Tain het volgende:
Cube controller kon je toch ook gewoon aansluiten of heb ik wat gemist?
Het lijkt jouw sterkquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef Honky het volgende:
[..]
PS3 komt in Oktober 2006 WERELDWIJD uit. Aangezien de Revo pas volgende maand getoond wordt aan het publiek lijkt me heel sterk dat hij dit jaar nog uitkomt in iig Europa, zal dus wel voorjaar 2007 ziijn.
Ja, en dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:09 schreef Tain het volgende:
Cube controller kon je toch ook gewoon aansluiten of heb ik wat gemist?
Het gaat er toch ook niet om wat je ermee kan. Het gaat erom dat je ze kan aansluiten !quote:Op woensdag 12 april 2006 11:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Revolution games ondersteunen de Cube controller niet hoor. Dat is gewoon voor de games van de GC die je ermee kan spelen, maar niet voor de Revolution games
Het ging over Zelda, dat is bij mijn weten toch nog echt een cube spelquote:Op woensdag 12 april 2006 11:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, en dan?
Revolution games ondersteunen de Cube controller niet hoor. Dat is gewoon voor de games van de GC die je ermee kan spelen, maar niet voor de Revolution games
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Het ging over Zelda, dat is bij mijn weten toch nog echt een cube spel
Omdat die daarvoor gemaakt is ?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maarja, waarom zou je Zelda op de Revolution met een Cube controller gaan spelen?
Maar je kan het ook met de revo controller spelenquote:
Hij is al meer dan een jaar extra uitgesteld, ik ga ervanuit dat je hem net zo goed met de Revo controller kan spelenquote:
Terwijl je hem gewoon met de Revolution controller kan spelen.quote:
Ja ik heb nog niet echt gezien wat de Revo doet.... spel lijkt me gemaakt voor Cube... moet het allemaal nog zien ! Nieuw wilt niet meteen goed zeggen.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Terwijl je hem gewoon met de Revolution controller kan spelen.
Het spel word gemaakt voor de cube én de revo. Dat is al vaker langsgekomen in nieuwsberichten.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik heb nog niet echt gezien wat de Revo doet.... spel lijkt me gemaakt voor Cube... moet het allemaal nog zien ! Nieuw wilt niet meteen goed zeggen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik heb nog niet echt gezien wat de Revo doet.... spel lijkt me gemaakt voor Cube... moet het allemaal nog zien ! Nieuw wilt niet meteen goed zeggen.
Chocobo nieuw?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:57 schreef Tomasso het volgende:
Opeens al die nieuwe mensen die niets van de Revolution af weten en dan interessant proberen te doen
Whehehe, zover zat ik er dus niet naast.quote:If a recent IGN article is accurate, the Nintendo Revolution has far less computational horsepower than the Xbox 360 and upcoming PlayStation 3, and even slightly less than the original Xbox.
The report, which was written with the cooperation of "a variety of [anonymous] trusted development sources," indicates that the raw horsepower of the Nintendo Revolution "falls performance-wise somewhere well beyond GameCube and just shy of the original Xbox."
According to the article, the Revolution's internal workings are based heavily off the original GameCube. The article claims that the Revolution's "Broadway" CPU, for instance, runs at 729 Mhz; the GameCube's "Gekko" CPU ran at 485 Mhz. Both processors are based on Power PC processor architecture.
The Revolution's "Hollywood" graphics processor - a component that is often regarded as the most important part of gaming hardware - has received even less of an upgrade. Where the Revolution's GPU is reported to run at 243 Mhz, the original GameCube's ran at 162 Mhz. Also of note is the fact that IGN's source appear doubtful that the GPU received shader upgrades, which are hardware components that allow for more vivid special effects.
Even if the report is true - and we're checking with Nintendo to see what their side is - it's not necessarily bad for Nintendo or even really a surprise. Nintendo has come down firmly on the side of software and interactivity in the past: why should the Revolution be an exception? The company's DS system is far outselling Sony's PSP, even though it's far less graphically capable than the PSP.
We'll have more on the Revolution soon, hopefully with Nintendo's comment on the matter.
Wacht nou maar gewoon af.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whehehe, zover zat ik er dus niet naast.
Sterker nog, ik had um iets sneller dan de XBOX ingeschat. Maar 2x zo snel zoals een aantal liepen te bleren is dus BS.
Dr.Daggla je bent geweldigquote:Op woensdag 12 april 2006 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whehehe, zover zat ik er dus niet naast.
Sterker nog, ik had um iets sneller dan de XBOX ingeschat. Maar 2x zo snel zoals een aantal liepen te bleren is dus BS.
Als jij het zegt, dan moet het wel zo zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:45 schreef Cheiron het volgende:
... in dat artikel werden wederom de mhz' en van de xbox tegenover die van de rev gezet. Maar aangezien de cube al ongeveer evensnel is, en de rev 2* meer power heeft is het dus bullshit.
2x zo snel idd, my bad.quote:Where the Revolution's GPU is reported to run at 243 Mhz, the original GameCube's ran at 162 Mhz
Alleen als je een XBOX hebt.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dr.Daggla je bent geweldigJe hebt gelijk
Mag ik je aanraken
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen als je een XBOX hebt.,
,
!
quote:Being a Nintendo fan is hard work these days, especially with the 83 million blogs out there cross-pollinating each other with baseless rumour after baseless rumour, duping many readers into believing they comprise anything more than a lonely young man still living in his mum's spare room.
The latest rumour to have baselessly fledged from the Nest of Evil foretells a major announcement from Nintendo on April 20th of this year, next Thursday to be exact. Already dubbed ThursdayTon in some circles, the bloggers would have you believe that all of us within the Nintendo circle of trust have NDAs set to expire next week, soaking the world in a veritable shower of Revolution information which, according to which rubbish fansite you read, a Revolution projector, a virtual reality helmet or a touch-sensitive Revmote add-on.
It's not true. None of it. There is no announcement scheduled for next Thursday, at least as far as the press has been briefed. There might be an announcement of course. In fact, next Thursday has 60.83:1 chance of seeing a Nintendo announcement of some magnitude, working on the assumption that it will make six major announcements per year.
So what were we talking about? It's all back on!
Nintendo has hinted that the Revolution has more functionality than has already been announced, though we very much doubt such secrets will be splashed less than three weeks before E3.
Oh nee! Het is niet twee keer! Oh nee oh nee oh nee!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan moet het wel zo zijn..
[..]
2x zo snel idd, my bad.,
,
!
half zeven 's avonds NL-tijd volgens mijquote:Op woensdag 12 april 2006 14:05 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
En Matt zegt op z'n blog dat er niks gaat gebeuren op 20 april
Een half keer en 2 keer is nogal een wezenlijk verschil,quote:Op woensdag 12 april 2006 14:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Oh nee! Het is niet twee keer! Oh nee oh nee oh nee!
...
Van 162 naar 249mhz
Van 485 naar 729mhz
En jij maar zeiken dat hij niet sneller wordt dan de xbox..
Kijken wat ze ervan bakkenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:36 schreef Retuobak het volgende:
zwart/witte game Sadness voor Revolution aangekondigd
Terug naar games dan maar?
Ja doei! Je komt hier 2 keer het topic binnen zeilen. Eerst met gezeik over dat de rev te langzaam is om next-gen te zijn, en daarna met het gezeur dat de rev wel even langzaam als de xbox zal zijn. Dat terwijl die discussies al lang zijn gevoerd en er nu weer over beginnen gewoon gezeik is.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een half keer en 2 keer is nogal een wezenlijk verschil,.
Ja, daaaaag Dagglaquote:Op woensdag 12 april 2006 15:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niets, moet er dan een diepere bedoeling achter zitten?
Volledig nieuw is de game niet, hij was al een tijdje terug aangekondigd. Ik heb er zelfs een aantal topics terug een verhaal over gepost volgens mij. Of was dat nou "Orb" en dat "Sunder: Land of Divide" ?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:10 schreef Retuobak het volgende:
Ik denk ik post info over een game, 1 reactie
Volledig nieuwe aangekondigde game, klinkt opzich goed enzo, 0 discussie
Goed topic dit
Dit is volledig nieuwquote:Op woensdag 12 april 2006 15:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Volledig nieuw is de game niet, hij was al een tijdje terug aangekondigd. Ik heb er zelfs een aantal topics terug een verhaal over gepost volgens mij. Of was dat nou "Orb" en dat "Sunder: Land of Divide" ?
Mja, iig, ff kijken wat voor spel het wordt. Zwart en wit, wel gedurfd denk ik zo.
Kan je lang zwaaien, ik ga nergens heen.quote:
Sadness zelf niet, heb er al een tijdje terug wat over gelezen. Dat het in zwart en wit wordt gemaakt, is echter wel nieuw.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, ik kan er wel tegen hoor..
Helemaal van zo'n contactgestoorde..
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:57 schreef Tomasso het volgende:
Opeens al die nieuwe mensen die niets van de Revolution af weten en dan interessant proberen te doen
Nee, ik doelde niet op jou.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]Je doelt denk ik op mij omdat ik een vraag over de Revo had. Rare reactie van je !
Daar leek het wel op. Geeft niet hoor, maar ik was gewoon benieuwd naar de ontwikkelingen van de Revo met al dat nieuws omtrent die machine.quote:
Ja leuk maar zo werkt het niet he. Heb teveel teleurstellingen achter de rug met de Cube. Ik moet het allemaal nog maar zien. Maar toegegeven........ de interesse is er !quote:
Ik denk dat Jack Thompson dit ook met zeer veel interesse volgt.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:31 schreef Cheiron het volgende:
Wat ik interessant vond klinken aan sadness was een opmerking over dat je iemand de keel doorsnijdt met een stuk glas, waarbij hij de beweging van de controller volgt.
ben benieuwd in hoeveel landen dat spel niet verkocht mag worden dan of gecensureerd moet wordenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:31 schreef Cheiron het volgende:
Wat ik interessant vond klinken aan sadness was een opmerking over dat je iemand de keel doorsnijdt met een stuk glas, waarbij hij de beweging van de controller volgt.
Denk het niet of het spel moet zich vooral richten op dit onderdeelquote:Op woensdag 12 april 2006 15:41 schreef peristilius het volgende:
Zou je dan ook flink kunnen gaan zagen totdat je op het bot zit?
Nee, maar je kan wel z'n schedel openslaan met een grote moker totdat z'n hersenen eruit vliegen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:41 schreef peristilius het volgende:
Zou je dan ook flink kunnen gaan zagen totdat je op het bot zit?
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:41 schreef peristilius het volgende:
Zou je dan ook flink kunnen gaan zagen totdat je op het bot zit?
OMG! Force Feedback FTW!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:41 schreef peristilius het volgende:
Zou je dan ook flink kunnen gaan zagen totdat je op het bot zit?
Ja dat is dus weer zo'n stukje wat geschreven is door een achterlijke imbeciel die niks van cpu's of wat dan ook begrijpt.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whehehe, zover zat ik er dus niet naast.
Sterker nog, ik had um iets sneller dan de XBOX ingeschat. Maar 2x zo snel zoals een aantal liepen te bleren is dus BS.
Zoveel CPU heeft FEAR niet nodig hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:23 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
De makers van RS hebben bv a gezegd dat ze de AI van fear als basis hebben genomen van hoe slim hun mannetjes moeten worden, daar heb je dus al aardig wat rekenkracht voor nodig.
Ja, voor nVidia's multi-threaded drivers belastte de game maar een fractie van een van m'n CPU cores. Superlicht qua CPU load die game. Sterker nog, vrijwel alle PC games hebben maar weinig CPU kracht nodig.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zoveel CPU heeft FEAR niet nodig hoor.
Met een P4 2,8 Ghz kunnen de physics en AI iig op max.
Ik zie ook de hele tijd een spastisch geworstel voor me om het beeld goed te krijgen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:32 schreef Tware het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het zwaardvechten gaat werken. Hoe werkt het als je met je zwaard een ander zwaard raakt. Je controller schiet dan toch door, en je beeld niet. Hoe moet je je controller dan repositioneren etc?.
Met de graphics op zn laagst...quote:Op woensdag 12 april 2006 17:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zoveel CPU heeft FEAR niet nodig hoor.
Met een P4 2,8 Ghz kunnen de physics en AI iig op max.
Heeft weinig met de CPU te maken.quote:
Hier blijkt wel weer uit dat ik dr weinig verstand van hebquote:Op woensdag 12 april 2006 17:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heeft weinig met de CPU te maken.
En het duwen van het ene zwaard tegen de ander als een soort van krachtmeting... net zo iets...quote:Op woensdag 12 april 2006 17:32 schreef Tware het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het zwaardvechten gaat werken. Hoe werkt het als je met je zwaard een ander zwaard raakt. Je controller schiet dan toch door, en je beeld niet. Hoe moet je je controller dan repositioneren etc?.
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:10 schreef remcheese het volgende:
[..]
ik ken er nog een hoor! (/me)
maar ik dacht altijd dat het gewoon aan mij lag
Grappig dat er nog een is hier...
quote:And, yep, Red Steel looks and sounds absolutely awesome. We’ll be writing a more in-depth preview of the shooter in the coming weeks, as new information is expected to be released later this month. Even cooler, you can look forward to the first video of Red Steel to hit the net within the coming weeks. It’s possible we’ll see some other Revolution games officially unveiled around this time too, as that’s when a certain NDA that has most publications’ lips sealed ends.
Het ging erom dat voor een aantal developers een aantal non-disclosure agreements afliepen. Dat betekent dat ze wat dingen van hun spellen kunnen laten zien, bijvoorbeeld, maar dat er nog steeds NDAs van Nintendo lopen voor nieuwe onthullingen voor de console. Lijkt me niet meer dan logisch dat ze dat bewaren totaan E3 (of daarna zelfs, om te voorkomen dat iemand het kopieert).quote:
Alsof de xbox graphics niet goed genoeg zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:02 schreef speknek het volgende:
Als ik trouwens de betere scans van Red Steel zo zie, lijkt het toch niet heel veel mooier dan xbox kwaliteit. Ik zou dat toch nog altijd wel een hele gemiste kans vinden. Ik hoef ook weer geen GRAW niveau, maar het moet ook weer niet al te gedateerd aanvoelen, zal ik maar zeggen.
Aan de andere kant, hij lijkt genoeg kracht te hebben voor goede lichteffecten, en die zijn het belangrijkst. Daar kun je echt heel veel mee verbergen.
Nope.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Alsof de xbox graphics niet goed genoeg zijn.
Ik zou niet klagen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:12 schreef Cheiron het volgende:
Inderdaad nope. Anders hadden ze ook gewoon de controller voor de cube uit kunnen brengen.
Koelingsprobleem? Dan maak je toch gewoon de behuizing aan een kant open, zet je een enorme koperen buis op de CPU (en goed geisoleerd enzo) en die mik je vol met LN2quote:Op woensdag 12 april 2006 20:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zou niet klagen.
Ik vind deze discussie weer net zo interessant als het probleem met de cooling van de Revolution.![]()
Ach, het ding wordt goedkoop, dus ik klaag sowieso niet. Dit is waarschijnlijk ook waar ze bij Nintendo op hopen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zou niet klagen.
Ik vind deze discussie weer net zo interessant als het probleem met de cooling van de Revolution.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#winning
Zo kun je het ook samenvatten jaquote:Op woensdag 12 april 2006 23:56 schreef BMH het volgende:
Ik heb het liefst:
- Een game die mij kan kan vermaken.
Tsja het zijn wel 300 verschillende punten die je opnoemt. Een katamari of kirby canvas course kan me meer dan vermaken terwijl het enkel van de punten heeft wat jij opnoemtquote:
Mja, heb je een punt iddquote:Op donderdag 13 april 2006 00:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tsja het zijn wel 300 verschillende punten die je opnoemt. Een katamari of kirby canvas course kan me meer dan vermaken terwijl het enkel van de punten heeft wat jij opnoemt
Absoluut waar, het was zwaar tof om in je DS OBJECTION te schreeuwen, of operaties uit te voeren met een Stylusquote:Op woensdag 12 april 2006 23:56 schreef BMH het volgende:
Ik heb het liefst:
- Een game die mij kan kan vermaken.
Hoe het spel dat doet, interesseert me geen flikker. Maar aangezien ik de manier van gamen van nu saai begin te vinden ben ik wel hyped voor de revolution.
De DS heeft mij laten zien dat de manier waarop je een game speelt het plezier dat je krijgt kan beinvloeden. De revmote is een hele andere manier van gamen, en zal waarschijnlijk net als de DS een fris gevoel aan een game geven.![]()
je bent cool, keigaaf en jottum nog vergetenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Absoluut waar, het was zwaar tof om in je DS OBJECTION te schreeuwen, of operaties uit te voeren met een StylusLaten we hopen dat alles met de Revo net zo vet gaat worden. (sorry voor mijn kinderachtige taalgebruik als vet en tof
)
quote:1:40pm, Maul564 posted:
Whoever thought of the force feedback controller... I'm pretty sure that violates the laws of physics
The controller has nothing to push on to create force pushing on you
Newton’s Third law
"Every action has an equal and opposite reaction"
it implies that the controller must push against something (not yourself) to create the feel of force acting on you.
The force feedback joysticks for computers work because they are stationary on your desk or something.
Just thought I would through that out there... would be cool but proly not possible.
quote:2:06pm, Crimmz posted:
That's the announcement. Nintendo has managed to bend the laws of physics.
Jij vindt de graphics niet mooi uit dat filmpjequote:Op donderdag 13 april 2006 01:06 schreef MMaRsu het volgende:
Gerucht gaat dat deze game op de Revolution zal verschijnen. Alhoewel ik de graphics niet mooi vind, ziet het er redelijk interessant uit..
http://bs.brokensaints.co(...)gametrailer_high.mov
http://cube.ign.com/articles/606/606373p1.html
Overigens is dat filmpje al wel meer dan anderhalf jaar oud
Link?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:56 schreef MMaRsu het volgende:
Over force feedback in de Revo controller...
[..]
[..]
ONMquote:Chandra@ONM wrote
Right, seriously: enough with the conspiracy theories. The only Revolution related event happening on the 20th is that Game Informer officially goes on sale in the US.
The new ONM/EDGE and IGN etc will not be breaking Revolution news on this date.
There will be one more game announced before E3 and that's it.
I'll post the contents of ONM#03 in a few days.
quote:12:30am, Matt-IGN posted:
No need for a fight.
More Rev stuff will hit prior to E3. I never said otherwise. I mean, I'm working with publishers on stuff that, if all goes well, will hit before the show.
But this April 20 megaton rumor is bogus. That's all.
Het eindeloos voorbij zien komen van dezelfde plaatjes is minstens zo irritant als steeds dezelfde nieuwsberichten.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:21 schreef disjfa het volgende:
En dan:
[afbeelding]
Maar dat wisten wel al!
Nah, niet de 20e denk ikquote:Op donderdag 13 april 2006 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OK, dus de 20e horen we weer info over een game
RAYMAN 4 FTW![]()
![]()
edit: Nu wel...quote:Op donderdag 13 april 2006 11:43 schreef Tomasso het volgende:
Controller pics.
En ja, hij is grijs, omdat developers een andere versie krijgen
grappig, zo denk ik over jouw....quote:Op donderdag 13 april 2006 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het eindeloos voorbij zien komen van dezelfde plaatjes is minstens zo irritant als steeds dezelfde nieuwsberichten..
Slim, ga vooral weer met dit soort reacties beginnenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
grappig, zo denk ik over jouw....![]()
lekker klein, dat zal vast net zo'n kramp feest zijn als de cube controllerquote:Op donderdag 13 april 2006 11:43 schreef Tomasso het volgende:
Controller pics.
En ja, hij is grijs, omdat developers een andere versie krijgen
Ik denk dat het eindelijk best wel mee zal vallen. Het is denk ik gewoon eerder dat je hem gaat vergelijken met een normale controller, dan lijkt hij idd best klein. Ik bedoel, er zal vast wel over nagedacht zijn en laten we gewoon afwachten totdat we hem vast hebben gehad.quote:
Zoals ik al zei, developers krijgen vaak een andere versie. Net als de kleur, die is ook grijs.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:00 schreef RaymanNL het volgende:
Dat zwarte ding was eerst niet rond
Zijn er nopg meer dingen aan de controller veranderd?
Ja! Het is allemaal nog een verassing!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, developers krijgen vaak een andere versie. Net als de kleur, die is ook grijs.
Ach, we zijn het vanzelf wel.
Ik denk alleen wel dat de vorm vrij benodigd is om definitief te zijn. Anders maken ze een spel gericht op een controller en krijgen de consumenten een andere waardoor de speelervaring weer anders is.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, developers krijgen vaak een andere versie. Net als de kleur, die is ook grijs.
Omfg tha last revolution secret!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:00 schreef RaymanNL het volgende:
Dat zwarte ding was eerst niet rond
Zijn er nopg meer dingen aan de controller veranderd?
Nah, de vorm is niet anders volgens mijquote:Op donderdag 13 april 2006 12:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat de vorm vrij benodigd is om definitief te zijn. Anders maken ze een spel gericht op een controller en krijgen de consumenten een andere waardoor de speelervaring weer anders is.
Kleurtjes maken absoluut niets uit kwa spel ervaringVormen wel.
Jonge, der staat toch een smiley achter....quote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Slim, ga vooral weer met dit soort reacties beginnen
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe gek met de Revolution controller
nee zo kan je force feedback krijgen. De vraag is alleen of dit krachtig genoeg, klein genoeg en batterij-zuinig genoeg gemaakt kan worden om in de kleine controller te passenquote:
En mensen willen ook niet graag 100 euro betalen voor een nieuwe controller... Dus ik denk gewoon simpele feedbackquote:Op donderdag 13 april 2006 12:25 schreef kepler het volgende:
[..]
nee zo kan je force feedback krijgen. De vraag is alleen of dit krachtig genoeg, klein genoeg en batterij-zuinig genoeg gemaakt kan worden om in de kleine controller te passen
zou tof zijn als het ze lukt, maar ik zie het niet zo snel gebeuren.
NEEM HEM MEE DAN VANMIDDAGquote:Op donderdag 13 april 2006 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, die discussie weer. GA WARIO WARE TWISTED SPELEN. Zo.
Geeft Wario Ware Twisted ook Force Feedback dan? ik dacht dat ie alleen maar je 'tilt' bewegingenn kon voelen?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, die discussie weer. GA WARIO WARE TWISTED SPELEN. Zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |