Shopsquote:
Online shopsquote:RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
Koelkastquote:
Handige linksquote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
Vorige delenquote:
De OP-picsquote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
Jij hebt duidelijk de foto van Kentaro op rolski's nog nooit gezien?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:08 schreef mad_dog123 het volgende:
ik ga zo kapot aan die foto's van die dude uit stanford (vorige topic)
Zou hij kunnen zien dat wij zijn foto's linken, ik hoop het
jammer van de lage kwaliteit alleen! Er is zeker toevallig niemand die hem wel in hogere kwaliteit heeft?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Die babes uit de O.P. zijn op me werk mn wallpaper
graag dan issie ook leuk voor thuisquote:Op donderdag 6 april 2006 13:23 schreef mad_dog123 het volgende:
[..]
jammer van de lage kwaliteit alleen! Er is zeker toevallig niemand die hem wel in hogere kwaliteit heeft?
Nee hij is niet groter. Hij komt uit de hot-chicks-categorie van www.snowboard.comquote:Op donderdag 6 april 2006 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
graag dan issie ook leuk voor thuis
Ik zal de op-tekst asap aanpassenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:06 schreef Komakie het volgende:
Hmm de merken Fanatic en ride staan nog niet in de OP.
Die gaan ze volgend seizoen verkopen bij de Hot Zone dus das belangrijk
http://www.ridesnowboards.com/
http://www.fanatic-snowboards.com/
btw ik heb een powderguide T-shirt gekocht
Vond ze wel vet. Zo die tekst op je borst
sowieso wel een handige site om te onthouden:
http://www.powderguide.com/web/index_en.php
en waarom staat er geen mooi poederfotootje van mij in de OP
Mijn dakraam lektquote:Op donderdag 6 april 2006 17:42 schreef 360sjors het volgende:
Italiaanse meuk staat bekend om het afbreken van deurgrepen, het niet meer opengaan van achterbakken, dat soort irritaties.
zit je nu stiekem foto's van jezelf te posten ? je hebt er zoveelquote:Op donderdag 6 april 2006 10:20 schreef Rnej het volgende:
[afbeelding]
Dikke Air!
[afbeelding]
Backside Cork 540 toch! .. steez!
[afbeelding]
effe uitrusten hoor... waar blijven de sponsors?
Ik moest bij die eerste ook aan een poederafdaling in Solden denkenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:35 schreef mixed-up het volgende:
[..]
zit je nu stiekem foto's van jezelf te posten ? je hebt er zoveel
niet fokken, die foto van die poederafdaling snowboardde ik net 2 weken manquote:Op donderdag 6 april 2006 18:36 schreef XL het volgende:
[..]
Ik moest bij die eerste ook aan een poederafdaling in Solden denken
Ze zijn wel een beetje bewogenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:42 schreef Rnej het volgende:
niet zeggen dat ik niet heb gewaarschuwd.. maargoed.. .. lekkah bewogen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef mad_dog123 het volgende:
noem je dat een beetje bewogen
Kerel, koop eerst een nieuwe jas. Dit is gewoon gevaarlijk op de piste zo'n oogverblindende jas. Ga dan leren snowboarden en hoop veel later op een sponsor.quote:effe uitrusten hoor... waar blijven de sponsors?
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:24 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Kerel, koop eerst een nieuwe jas. Dit is gewoon gevaarlijk op de piste zo'n oogverblindende jas. Ga dan leren snowboarden en hoop veel later op een sponsor.
tsjah, een audex jacket is bijna duurder dan een T6 ... dan moet je kiezen he ...quote:Op donderdag 6 april 2006 23:28 schreef GenesiZ het volgende:
Ja Rnej, die jas staat je echt totaal niet. Je hebt wel geld voor een T6 maar een fatsoenlijke jas is natuurlijk weer niet jouw proriteit.
Alleen had ie beter een helm op ze hoofd kunnen zetten. Volgende dag was het ook verplicht trouwens.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:02 schreef GenesiZ het volgende:
Oei, dat ziet erg gruuwlijk pijnlijk uit. Twas daar wel erg koud zo te zien. Hij had zich goed ingepakt.
Daamn wat een klap zeg, maar las dat het nu alweer wat beter met hem gaat, druk aan het revalideren in Delft.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:45 schreef Basje_B het volgende:
De crash van Jody Koenders bij de Arctic Challenge.
Hij klapt echt hard neer op de coping....
http://video.google.com/videoplay?docid=5511642760702972282&q=snowboard+bail&pl=true
Oei dat deed pijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:45 schreef Basje_B het volgende:
De crash van Jody Koenders bij de Arctic Challenge.
Hij klapt echt hard neer op de coping....
http://video.google.com/videoplay?docid=5511642760702972282&q=snowboard+bail&pl=true
quote:Hello evrybody, it's me Jody!
First of all I want to thank you all for the super nice comments! That really made me happy!
Im still in the hospital, in a dutch hospital now, in Delft to be exact. I arrived here last saterday and still have to stay here a couple of days.. Im doing quite allright seeing the luck that I have. It could have been much much worse. My whole body is basicly OK but my head made some damage and is still not working a 100%. So I have to make a lot of tests and the recouvery is going to take a long time.
But as I said, Im a lucky bastard, Im still alive and Im not paraliced!!!!!!
Once again I want to thank you all for the nice commenst and tell you all that Im doing quite allright. I hope to leave the hospital as soon as possible, because Im fed up with the hospital food and mis my home.
Big up to all of you!
JO
Jaja, ik ga zeg maar proberen 20 studiepunten te halen in augustus omdat de 11 die ik tot nu toe heb ook niet echt genoeg zijnquote:Op zondag 9 april 2006 10:23 schreef Steven184 het volgende:
En skipas hebben ze daar niet? Want als dat prijzen zijn zoals in Frankrijk/Oostenrijk kan het nog lekker oplopen.
Maar ik moet zeggen het is geeneens een slechte prijs, een goede prijs zelfs. Maarja, ik zal wel weer tentamens moeten herkansen
Als ik deze foto zie en mezelf bedenk dat je hem zelf gemaakt hebt, dan heb je hem niet recht boven je board en fotografeer je dus terug. Desondanks zie ik tenen over de rand.... Doet me toch vermoeden dat je dan serieuze toe-drag gaat krijgen. Al kan de foto vertekenen.quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef Rnej het volgende:
HEHE eindelijk fotos van landgraaf.. (en dus mijn t6)
[afbeelding]
.. gelulquote:Op zondag 9 april 2006 22:14 schreef XL het volgende:
[..]
Als ik deze foto zie en mezelf bedenk dat je hem zelf gemaakt hebt, dan heb je hem niet recht boven je board en fotografeer je dus terug. Desondanks zie ik tenen over de rand.... Doet me toch vermoeden dat je dan serieuze toe-drag gaat krijgen. Al kan de foto vertekenen.
dat is denk ik de vertekening van de foto....quote:Op zondag 9 april 2006 23:19 schreef Komakie het volgende:
Lijkt hij nou zo klein of ligt het aan mij
Ik bedoel hij moet ongeveer dezelfde maten als die van mij hebben (164cm lang en 26cm breed in het midden) maar hij lijkt zo kort.
Niks dan hulde denk ikquote:Zojuist is Cheryl Maas gekroond als winnares van de Roxi Chicken Jam en en daarnaast is ze met deze winst ook nog eens de TTR world champion geworden.
Haar beste run was een bs boardslide op de downrail, gevolgd door een bs 3 tail, daarna een bs 7 indy transfer jump en als laatste een rock en roll to fakie op de wallride.
Het was vandaag dus weer een heugelijke dag voor het Nederlandse snowboarden dankzij dit snowboardmeisje uit Uden.
De uitslag:
1. Cheryl Maas
2. Jenny Jones
3. Kathi Gappmayr
Gister waren de kwalificaties voor de wedstrijd van vandaag. 5 van de dames die zich gister hadden gekwalificeerd mochten vandaag mee doen met de sessie en daarnaast reden er 22 invited riders mee. De beste 8 van deze riders hebben de super final gereden. Cheryl ging als 2e door naar de superfinal achter Kjersti Buaas, die zich helaas heeft gebleseerd in deze super final.
Het park lag er goed bij en alhoewel voor sommige jumps de sneeuw niet altijd snel genoeg was, was het park toch goed te rijden. Het weer zat dit jaar in tegenstelling tot vorig jaar super goed mee. Alle twee de dagen een perfecte blauwe lucht.
Alle invited riders hebben het hier zo wie zo wel naar hun zin of ze nu goed of niet goed hebben gereden, aangezien wij allemaal in een 5 sterren hotel logeren in St. Moritz! Pimp my snowboard event!
Een zeer geslaagd evenement voor organisatrice Tina Birbaum en sponsor Roxi.
hij lijkt klein.. bindingen zijn gecentered en ik heb een grote broek aan enzoquote:Op zondag 9 april 2006 23:19 schreef Komakie het volgende:
Lijkt hij nou zo klein of ligt het aan mij
Ik bedoel hij moet ongeveer dezelfde maten als die van mij hebben (164cm lang en 26cm breed in het midden) maar hij lijkt zo kort.
ik vind dat board van terje haakonsen vooral vetquote:Op maandag 10 april 2006 23:26 schreef Komakie het volgende:
Ik heb net First Descent gezien.
En ik kan maar 1 ding zeggen: Wohw!!! vette film!!!!
Heb je de Snowboard Cross op de spelen kunnen zien, Komakie?quote:Op maandag 10 april 2006 23:26 schreef Komakie het volgende:
Ik heb net First Descent gezien.
En ik kan maar 1 ding zeggen: Wohw!!! vette film!!!!
Maar wel indoor dan op onze eigen Fok! baan. Of gewoon huis in de sneeuw kopen!!!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:30 schreef Rnej het volgende:
ik vind dat we dan mountain lab na moeten bouwen.. maar dan 10x zo groot ofzo ....
Kleine stukjes.quote:Op maandag 10 april 2006 23:45 schreef XL het volgende:
[..]
Heb je de Snowboard Cross op de spelen kunnen zien, Komakie?
Ik heb een groot deel van de herenfinale op mijn laptop staan. Met het legendarische BBC-commentaar (zie de sig van Basje-B en het topic in het OWS-forum van Kentaro en mij over Ed Leigh). Interesse?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kleine stukjes.
Erg vette boardercross. 3x zo lang als dat meestal zo'n cross is.
Heb vooral vaak dat stukje gezien van die vrouw die op goud lag en daarna onderuit ging omdat ze wilde grabben op de 1 na laatste sprong
hmmm lijkt me wel vetquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:36 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van de herenfinale op mijn laptop staan. Met het legendarische BBC-commentaar (zie de sig van Basje-B en het topic in het OWS-forum van Kentaro en mij over Ed Leigh). Interesse?
Het grote Ed Leigh-topic
de laatste optie.. hoe vet is het... poeder IN het parkquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:33 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Maar wel indoor dan op onze eigen Fok! baan. Of gewoon huis in de sneeuw kopen!!!!
is er op dutchsnow.nl niets te vinden?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:13 schreef Komakie het volgende:
Hey jongens, weten jullie goede sites waar je informatie kunt vinden over nederlandse organisaties die heliboardreizen of offpistereizen verkopen?
Ik weet eigenlijk alleen maar ripstar...
Ik wil met een vriend nog een tripje van een lang weekend ofzo maken aan het einde van het seizoen. Maar ik kan niet zo heel erg veel er over vinden. Alleen Ripstar dus.
Het hoeft eigenlijk niet zo zeer heliboarden te zijn maar gewoon nog een leuke trip met poeder
Rusland ook. Heb gehoord dat je voor 400 euro 8 keer word gedropt. Vlieg je wel in wat oudere machine en door ex-militair. Je meot er wat voor over hebben toch....quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:13 schreef Komakie het volgende:
Hey jongens, weten jullie goede sites waar je informatie kunt vinden over nederlandse organisaties die heliboardreizen of offpistereizen verkopen?
Ik weet eigenlijk alleen maar ripstar...
Ik wil met een vriend nog een tripje van een lang weekend ofzo maken aan het einde van het seizoen. Maar ik kan niet zo heel erg veel er over vinden. Alleen Ripstar dus.
Het hoeft eigenlijk niet zo zeer heliboarden te zijn maar gewoon nog een leuke trip met poeder
russische shizzle uit de koude oorlog gaat nooit kapotquote:Op woensdag 12 april 2006 07:28 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Rusland ook. Heb gehoord dat je voor 400 euro 8 keer word gedropt. Vlieg je wel in wat oudere machine en door ex-militair. Je meot er wat voor over hebben toch....
Kentaro is eens met een Nederlandse organisatie gegaan en heeft daardoor besloten om het nooit meer op die manier te doen. Je krijgt dan Nederlandse toeristen van 120 kg op een Burton Custom van 156 waar jij de hele tijd op moet wachten. Ter plekke boeken is het devies.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:13 schreef Komakie het volgende:
Hey jongens, weten jullie goede sites waar je informatie kunt vinden over nederlandse organisaties die heliboardreizen of offpistereizen verkopen?
Ik weet eigenlijk alleen maar ripstar...
Ik wil met een vriend nog een tripje van een lang weekend ofzo maken aan het einde van het seizoen. Maar ik kan niet zo heel erg veel er over vinden. Alleen Ripstar dus.
Het hoeft eigenlijk niet zo zeer heliboarden te zijn maar gewoon nog een leuke trip met poeder
whahaha... dat zou tzelfde als ik op een 156 zijn... in de poeder? ...quote:Op woensdag 12 april 2006 09:08 schreef XL het volgende:
[..]
Kentaro is eens met een Nederlandse organisatie gegaan en heeft daardoor besloten om het nooit meer op die manier te doen. Je krijgt dan Nederlandse toeristen van 120 kg op een Burton Custom van 156 waar jij de hele tijd op moet wachten. Ter plekke boeken is het devies.
hmmm is ook nog een mogelijkheid.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:08 schreef XL het volgende:
[..]
Kentaro is eens met een Nederlandse organisatie gegaan en heeft daardoor besloten om het nooit meer op die manier te doen. Je krijgt dan Nederlandse toeristen van 120 kg op een Burton Custom van 156 waar jij de hele tijd op moet wachten. Ter plekke boeken is het devies.
Was er vorig jaar half april en toen nog 20 cm poeder gepakt. Je moet geluk hebben maar das al aantal keer gezegd volgens mij.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:08 schreef Komakie het volgende:
Ik heb net het idee op gedaan om misschien naar Les 2 Alpes te gaan.
Ze hebben er een funpark, een boardercross en je kunt naar Le Grave voor geweldige offpiste mogelijkheden. Zo te zien zijn de condities nog vrij goed. Misschien dat het een idee is?
Mensen ervaringen met dit gebied?
Dat heb je met seizoensporten....quote:Op woensdag 12 april 2006 16:00 schreef Komakie het volgende:
hmmmm
maar ja, dan is het ff de vraag of er ergens nog wel poeder te vinden is zonder dat het kapitalen gaat kosten. ik bedoel, poeder rijden in bijv Japan of Australie (als daar sneeuw ligt want nu nog niet) is wel vet, maar niet zo goed voor de portomonnee. Tenzij hij moet afslanken natuurlijk
Koop een staatslot. Blijf het zeggen. je hebt 50% kans.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:00 schreef Komakie het volgende:
hmmmm
maar ja, dan is het ff de vraag of er ergens nog wel poeder te vinden is zonder dat het kapitalen gaat kosten. ik bedoel, poeder rijden in bijv Japan of Australie (als daar sneeuw ligt want nu nog niet) is wel vet, maar niet zo goed voor de portomonnee. Tenzij hij moet afslanken natuurlijk
De sneeuwcondities waren goed hoor. Zelfs in Serre heb ik behoorlijk wat poeder kunnen meepakken. Alleen leek het me niet zo'n strak plan om mijn vriendin in de wildernis van la Grave los te latenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:13 schreef XL het volgende:
360sjors was kortgeleden in de buurt daar, maar is niet naar La Grave geweest omdat de omstandigheden eigenlijk al niet meer de moeite waard waren.
ja, je staalkanten slijten ervanquote:Op woensdag 12 april 2006 22:48 schreef Mirri het volgende:
Is het waar dat het slecht is voor je snowboard om in die kunstsneeuw te boarden zoals Snowworld Zoetermeer? Zo ja, dan ga ik voortaan huren.
Vorige keer deed ik al alsof ik het niet gelezen had, maar de auto naar Riksgransen wil je echt niet hoor. Bij 12 uur rijden per dag ben je denk ik drie volle dagen aan het reizen. Om nog maar te zwijgen over het ellenlange 80 km/h rijden in het niemandsland van Zweden zelf.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:45 schreef mad_dog123 het volgende:
gewoon de auto naar riksgransen, 700euro ben je heen en weer. Ga met 4 man, ideaal!
maar goed, seizoen stopt daar al in juni
verder zit ik tegenwoordig 10uur per dag op stage, full time met mijn hoofd bij powderafdalingen....
Dat is wel sonde van je belag.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:23 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja, je staalkanten slijten ervan
neej, de sneeuw is dus wat vervuilder door dieseldampen van de pistenbully
af en toe met wax remover je belag goed schoonmaken, en dan goed waxen
ik rij al een jaar indoor met mijn plank (en VEEEL .. uur of 8 per week, minstens) .. en mijn belag is echt niet langzamer geworden.. heb niet eens met wax remover gewerkt, gewoon mijn belag laten slijpen.,.. werkt ook heel goed
Je zult je geen moment vervelen als je daar de 80 daadwerkelijk probeert aan te houden. Als je dat wil doen zal je namelijk behoorlijk moeten tegensturen, als je al niet op 2 wielen rijdt i.p.v. 4.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:38 schreef XL het volgende:
Om nog maar te zwijgen over het ellenlange 80 km/h rijden in het niemandsland van Zweden zelf.
Ik schreef al opzettelijk geen ellenlange rechte stukken waar je slechts 80 magquote:Op donderdag 13 april 2006 14:18 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je zult je geen moment vervelen als je daar de 80 daadwerkelijk probeert aan te houden. Als je dat wil doen zal je namelijk behoorlijk moeten tegensturen, als je al niet op 2 wielen rijdt i.p.v. 4.
tis zonde ja, maar tis ook niet iets wat je elke dag hoeft te doen dusquote:Op donderdag 13 april 2006 14:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is wel sonde van je belag.
Ik laat me belag misschien 2x in het seizoen slijpen en dat is het wel. (4 maanden full time snowboarden)
Eigenlijk is indoor boarden "slecht" voor je belag. Alleen (!!!) zul je dat als gewone recreant nooit merken. Je belag wordt er wel ietsje langzamer van en als je echt wedstrijden rijdt zul je dat waarschijnlijk wel merken maar niet als je gewoon snowboard als ieder ander normaal mens. Ik merk het alleen als ik op wax voor buiten rij op een indoorbaan. Je hebt eigenlijk andere wax nodig als je indoor rijdt dan wanneer je buiten rijdt. Maar als je maar een enkele keer indoor rijdt, zou ik je board er niet opnieuw voor laten waxen.
Maar ja dan nog, indoor is nep!
Alleen handig om soms ff het gevoel te hebben of om eventueel ff wat te testen bij een gebrek aan beter.
Uiteraard, er valt kennelijk iets te vierenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:21 schreef XL het volgende:
[..]
Ik schreef al opzettelijk geen ellenlange rechte stukken waar je slechts 80 mag
Ben jij vanavond thuis sjors
Nee, op die manier zou je heel wat boardjes verslijten per jaarquote:Op donderdag 13 april 2006 16:56 schreef Rnej het volgende:
[..]
tis zonde ja, maar tis ook niet iets wat je elke dag hoeft te doen dus
"eh, ja je T6 is doorgesleten tot op de kern"quote:Op donderdag 13 april 2006 17:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee, op die manier zou je heel wat boardjes verslijten per jaar
XL heeft vannacht (first?) tracks geredenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:08 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Uiteraard, er valt kennelijk iets te vieren
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:59 schreef 360sjors het volgende:
[..]
XL heeft vannacht (first?) tracks gereden
zal ze leuk gevonden hebben hij met ze snowboard onder.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:59 schreef 360sjors het volgende:
[..]
XL heeft vannacht (first?) tracks gereden
subtielquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:33 schreef beerke het volgende:
tEEEEEEEvEEEEEEEEEEEpEEEEEEEEEE
Normaal heb je mooiere foto's beer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:33 schreef beerke het volgende:
tEEEEEEEvEEEEEEEEEEEpEEEEEEEEEE
dankjequote:
Nederlanders zijn altijd weg in april.quote:Op maandag 17 april 2006 15:39 schreef Kentaro het volgende:
Foto's wordt een beetje lastig want ik was mijn camera vergeten..
Om een lang verslag kort te houden, Ischgl is een mooi plaatsje met weinig Nederlanders maar met lekkere Russische chicks. Dus wbt apres-ski is het goed te doen
sterkte man! ... en succes!quote:Op woensdag 19 april 2006 17:23 schreef Basje_B het volgende:
Heb eindelijk de datum voor operatie. 2 mei lig ik onder het mes voor me schouder. Daarna 8 weken vrij en maximaal 6 maanden niet sporten. Ruim optijd dus weer actief voor neiuwe seizoen. Als dat geen planning is!!
Wel ff met merkstift aangeven dat ze de andere schouder niet moeten hebben he . Lig je daar op je buik, lezen ze zo de instructie: rechterschouder moet geopereerd worden; mooi!quote:Op woensdag 19 april 2006 17:23 schreef Basje_B het volgende:
Heb eindelijk de datum voor operatie. 2 mei lig ik onder het mes voor me schouder. Daarna 8 weken vrij en maximaal 6 maanden niet sporten. Ruim optijd dus weer actief voor neiuwe seizoen. Als dat geen planning is!!
Je kunt het dan misschien beter laten tattoeren, samen met de instructies van wat er precies moet gebeuren. Na de operatie kun je er dan een mooie lichaamsbedekkende tribal van maken, ziet niemand er iets van.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wel ff met merkstift aangeven dat ze de andere schouder niet moeten hebben he . Lig je daar op je buik, lezen ze zo de instructie: rechterschouder moet geopereerd worden; mooi!
Je kunt niet zeker genoeg zijn
Een lichaamsbedekkende plattegrond dan .quote:Op woensdag 19 april 2006 18:22 schreef XL het volgende:
[..]
Je kunt het dan misschien beter laten tattoeren, samen met de instructies van wat er precies moet gebeuren. Na de operatie kun je er dan een mooie lichaamsbedekkende tribal van maken, ziet niemand er iets van.
Damn, wat is prison break toch spannend
Goed idee. doen ze standaard tochquote:Op woensdag 19 april 2006 18:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wel ff met merkstift aangeven dat ze de andere schouder niet moeten hebben he . Lig je daar op je buik, lezen ze zo de instructie: rechterschouder moet geopereerd worden; mooi!
Je kunt niet zeker genoeg zijn
airbagquote:Op donderdag 20 april 2006 11:54 schreef Komakie het volgende:
woohoo vanmiddag weer ff snowboarden.
Wel in snowworld zoetermeer, maar toch
Ik denk dat hij iemand snowboardles gaat gevenquote:
wie? jou?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:25 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij iemand snowboardles gaat geven
Hij zou me niks kunnen leren. Check R&Pquote:
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 20 april 2006 14:34 schreef XL het volgende:
[..]
Hij zou me niks kunnen leren. Check R&P
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Komakie het volgende:
"Hey Tom, is het al gelukt om em er bij die chick in te carven?"
"Nope, ben nog steeds bij de einzel schwung"
Die airback zoog echt. Mag je alleen op als je een helm op hebt (ok het is ook wel begrijpelijk) maar ja, die had ik natuurlijk niet bij me...quote:
Dat erin carven is het probleem niet hoorquote:Hey Tom, is het al gelukt om em er bij die chick in te carven?"
"Nope, ben nog steeds bij de einzel schwung"
whahahahaha vet op je achterste been hangen en niet afzetten.... lullige val wel.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:20 schreef -Jewcookie- het volgende:
The perfect grind. Hier kan menig snowboarder nog wat van leren.
http://www.wimp.com/snowboards/
2,50 bij de uitgifte....quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die airback zoog echt. Mag je alleen op als je een helm op hebt (ok het is ook wel begrijpelijk) maar ja, die had ik natuurlijk niet bij me...
kunnen is niet de vraagquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:33 schreef beerke het volgende:
Kun je niet even een FTP'tje in elkaar draaien?
ehm... in welk onderdeelquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:29 schreef RijstNatie het volgende:
Kent iemand Eelco de koning hier?
NL's snowboard kampioen...
http://www.google.nl/search?q=eelco+de+koning++snowboard&hl=nl&lr=&start=0&sa=Nquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:34 schreef Komakie het volgende:
Nou ik kan niets over hem vinden op internet.
Heb ook nog nooit van de naam gehoord trouwens en ik ken de meeste toch wel...
Misschien een paar jaar terug ofzo
Je hebt trouwens een aantal onderdelen he.
Big Air, half pipe, boardercross, slalom, reuzenslalom, paralel slalom, etc
120 hits op google Mijn konijn heeft er nog meerquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=eelco+de+koning++snowboard&hl=nl&lr=&start=0&sa=N
Hij is idd van dit jaar.. 20% off.. dat weer mooi meegenomen...!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef Kentaro het volgende:
De Air lijkt me helemaal goed. Een Air of een Custom. Als je een board van dit jaar koop zou ik een Air kopen. Als je toch pas in sept/okt koopt zou ik de nieuwe Custom kopen.
maar ik weet niet wat mijn vrienden ervan vinden
Qua bindingen heb ik 1 advies voorje, neem Flow bindingen. Voet erin, klik en gaan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:03 schreef NickNEC het volgende:
[..]
Hij is idd van dit jaar.. 20% off.. dat weer mooi meegenomen...!
thnx voor de bevestiging qua board. De bindingen ook goed? of raadt je andere aan?
Vergis je niet, met een dergelijke uitspraak kun je hier nog heel wat losmaken. Dat onderwerp ligt namelijk nogal gevoelig.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:26 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Qua bindingen heb ik 1 advies voorje, neem Flow bindingen. Voet erin, klik en gaan.
Smaken verschillen, maar 't blijft een feit dat flows gewoon de beste zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vergis je niet, met een dergelijke uitspraak kun je hier nog heel wat losmaken. Dat onderwerp ligt namelijk nogal gevoelig.
no shit sherlock!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=eelco+de+koning++snowboard&hl=nl&lr=&start=0&sa=N
Mijn mening: Hij is te kort om te beginnen. 1.57m voor een persoon van 1.88m is gewoon te klein. Hij rijdt dan 7cm korter dan ik mijn boards rij en terwijl hij ongeveer net zo lang is als ik. Hij kan wel iets korter rijden ivm niveau maar iemand van 1.88m zou ik nooit op een board van 1.57m zetten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef Kentaro het volgende:
De Air lijkt me helemaal goed. Een Air of een Custom. Als je een board van dit jaar koop zou ik een Air kopen. Als je toch pas in sept/okt koopt zou ik de nieuwe Custom kopen.
maar ik weet niet wat mijn vrienden ervan vinden
aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:55 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar 't blijft een feit dat flows gewoon de beste zijn.
Het enige vervelende aan flow bindingen is dat je de hele tijd moet wachten op de gasten die geen flow bindingen hebben..... (als je met dat soort gasten omgaat teminste )
Dit is geen discussie.quote:aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die discussie is hier verboden!!!
Nog een keer erover beginnen en je krijgt een ban
je hebt zowieso al 1 vriend gemaakt denk ik toch wel !quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:55 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar 't blijft een feit dat flows gewoon de beste zijn.
Het enige vervelende aan flow bindingen is dat je de hele tijd moet wachten op de gasten die geen flow bindingen hebben..... (als je met dat soort gasten omgaat teminste )
Nee maar het is wel aanleiding om er 1 op te starten die we niet willen op starten.quote:
jaaa ik ga flows op mijn T6 zetten..... gelijk mijn hele aankoop nutteloos makenquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:55 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar 't blijft een feit dat flows gewoon de beste zijn.
Het enige vervelende aan flow bindingen is dat je de hele tijd moet wachten op de gasten die geen flow bindingen hebben..... (als je met dat soort gasten omgaat teminste )
Heet jouw konijn Jenna Jamesson ofzo?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:44 schreef Kentaro het volgende:
[..]
120 hits op google Mijn konijn heeft er nog meer
Smaken verschillen.....quote:Op zaterdag 22 april 2006 04:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
jaaa ik ga flows op mijn T6 zetten..... gelijk mijn hele aankoop nutteloos maken
ik hou mijn mond wel weer
ohja, jij was die gast die dacht dat ik dat echt wasquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:47 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Smaken verschillen.....
mompelt iets over iets over een paarse jas...
Cartels zijn er zeker goed bij, Cartels of Missions. Als je naar strapbindingen kijkt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:03 schreef NickNEC het volgende:
[..]
Hij is idd van dit jaar.. 20% off.. dat weer mooi meegenomen...!
thnx voor de bevestiging qua board. De bindingen ook goed? of raadt je andere aan?
Niet dan ? Dan gaat mijn waardering voor je weer een puntje omhoog. Dacht idd dat jij dat was . Dan zijn alleen je bindingen nog een puntje van kritiekquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
ohja, jij was die gast die dacht dat ik dat echt was
precies, kutbindingen...quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:45 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Niet dan ? Dan gaat mijn waardering voor je weer een puntje omhoog. Dacht idd dat jij dat was . Dan zijn alleen je bindingen nog een puntje van kritiek
`quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
ohja, jij was die gast die dacht dat ik dat echt was
thnx voor je reactie ook Komakie. Ben heel erg benieuwd hoe de rest erover denkt?quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mijn mening: Hij is te kort om te beginnen. 1.57m voor een persoon van 1.88m is gewoon te klein. Hij rijdt dan 7cm korter dan ik mijn boards rij en terwijl hij ongeveer net zo lang is als ik. Hij kan wel iets korter rijden ivm niveau maar iemand van 1.88m zou ik nooit op een board van 1.57m zetten.
Daarnaast is de Air ook te smal. Net als de Custom trouwens. Als je schoenmaat 44 hebt (heb ik ook toevallig) dan wil je niet op een board staan dat smaller is van 25.5cm in het midden. De Air 1.57m is maar 24.8cm breed. Dat is wel erg smal voor iemand met maatje 44. De 1.58m Custom is precies net zo breed en daarom ook te smal.
Mijn advies: Probeer een Burton Royale te krijgen in 1.62m.
Je zult het nu misschien niet heel erg merken als je tenen iets meer over het board steken, maar je wilt doorgroeien op het board. Als je door groeit ga je ook harder en moet je dus meer op je kanten gaan staan en mogen je tenen dus minder ver over het board steken. De Royale is 25.6cm breed in het midden. Scheelt bijna een hele centimeter. Het is de ideale breedte voor jou schoenmaat. Geloof me, je zult uiteindelijk het verschil duidelijk merken.
[..]
de air rijdt wel makkelijk, maar als je 44 hebt denk ik dat je er toch niet op past...quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:52 schreef NickNEC het volgende:
[..]
thnx voor je reactie ook Komakie. Ben heel erg benieuwd hoe de rest erover denkt?
Het is zo f**ing moeilijk om een board te kopen die echt goed bij je past, daarom ben ik ook blij dat er meerdere mensen op reageren.
nog even een aanvulling: mijn gewicht is 78kg - en mijn eigenlijke schoenmaat is 43-43,5 maar ik heb maat 44 genomen (ik weet niet of dat iets uitmaakt)
Kentaro: ik ben toch met die Sansalone 157 (custom ltd) in zee gegaan (remember?) >> ik kon er niet mee overweg, heb het board in Oostenrijk aan de kant gezet en een board van iemand daar geleend. Het probleem was dat ik totaal geen controle had over de Sansalone, recht vooruit was een drama en bochtjes helemaal - no control - (ten doodde opgeschreven )
Dat plankje wat ik geleend had was van een jongen die in ons hotel werkte, een Oxygen. Die was breder en langer. En daar ging ik "goed" op, alleen was ik het vertrouwen een beetje verloren in het boarden na de eerste 2 dagen op de sansalone. En onzekerheid op een board..
Ik heb de sansalone terug mogen geven, en ik mag iets anders uitkiezen. Nu raad de verkoper mij deze Air aan.. (veel meer heeft hij niet staan voor mij) Wat is wijsheid...?
(ik ben in iedergeval blij dat hier genoeg ervaring te vinden is)
hier de vorige discussie
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:06 schreef Rnej het volgende:
hannah teter rijdt custom X .. dat is gewoonweg geil
First Descentquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:40 schreef ForumGek het volgende:
Whaaa !! Tijdje niet gepost !
Ik heb besloten om volgend winter seizoen in de sneeuw door te brengen, dan wacht ik een jaartje met het starten van mijn opleiding Fysiotherapie, dus het wordt helemaal goed.
Vanaf de vakantie wil ik een week of 12 full-time gaan werken als auto onderdelen koerier voor een auto onderdelen bedrijf, die zoeken namelijk full-time mensen voor in de zomerperiode voor minstens 4 weken !
En dan op de Mölltaler Gletscher mijn Anwärter halen en dan op de Ankogel (Kärnten, Oostenrijk) een seizoen snowboard/ski leraar zijn !!
Over 110 minuten is First Descent binnen :
Nouja, First Descent is ook zo ongeveer 2x zo lang als de meeste snowboardfilms en is echt een docu. Dat kijk je wat minder makkelijk dan een gewone snowboardfilm vind ik.quote:Op zondag 23 april 2006 00:34 schreef Kentaro het volgende:
Fisrst Decent is wel leuk, maar het valt me wel op dat ik hem maar 1 keer gekeken heb en daarna nooit meer. Terwijl ik One Love, Mtn Lab en andere al tig keer gezien heb
nope.. keb de film wel...?quote:Op zondag 23 april 2006 18:16 schreef ForumGek het volgende:
Heeft iemand bittorrent links voor DC's Mountain Lab ?
ik betaalde in solden 4 euro voor een pak ranzige rijst..... kan t nog duurder?quote:Op zondag 23 april 2006 18:27 schreef 360sjors het volgende:
* Supermarktprijzen 2x zo hoog als in andere wintersportgebieden.
Goede actie. Zo werkt het!quote:Op maandag 24 april 2006 18:25 schreef Mars het volgende:
Wij reden van Les Arcs naar beneden met de bestelbus, voor 200 euro voer bij de Lidl halen en weer terug de berg op!
Zeker alleen pro deo zakenquote:Op maandag 24 april 2006 18:25 schreef Mars het volgende:
Wij reden van Les Arcs naar beneden met de bestelbus, voor 200 euro voer bij de Lidl halen en weer terug de berg op!
Amen!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:00 schreef Basje_B het volgende:
'If freestyle is about what can be done on a snowboard, Freeriding is about what can be done on a mountain. The mountains are huge playgrounds and we are just little kids daring each other to new extremes. It is scary, it is dangerous, it is fun as hell, and if our parents found out what we get up to, they would probably stop our pocket money.'
Belde die hufters van het ziekenhuis. Sorry er komt een spoedgeval tussen. Het word 10 mei.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:23 schreef Basje_B het volgende:
Heb eindelijk de datum voor operatie. 2 mei lig ik onder het mes voor me schouder. Daarna 8 weken vrij en maximaal 6 maanden niet sporten. Ruim optijd dus weer actief voor neiuwe seizoen. Als dat geen planning is!!
Ik had de moed al opgegeven. Jammer.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:04 schreef 360sjors het volgende:
Komend weekend gaat niet lukken Lars.. ik ben ingeroosterd op zaterdag en kan het niet maken om mijn 7e weekend in 3 maanden vrij te nemen
Burton fanboyquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:38 schreef Kentaro het volgende:
Leuk rijtje boards met de Malolo, de Jussi en een soort van DCP late model Custom X voor volgend seizoen
Ja, ik heb op de CO2's, de nieuwe Custom en de Custom X gereden. Ik zal binnenkort een uitgebreid verslag posten - maar tot die tijd - Deze bindingen en boards zijn zo super. Vooral de nieuwe Custom is echt waanzinnig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:18 schreef beerke het volgende:
Kentaro, heb je al op de CO2's gereden?
kijk sara.... snowboarden niet kunnen is 1 dingquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:11 schreef 360sjors het volgende:
Railen rules!
http://www.break.com/index/sarabail13.html
Wil wel eens helpen jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:24 schreef Rnej het volgende:
[..]
kijk sara.... snowboarden niet kunnen is 1 ding
maar ollie-en is toch wel essentieel als je je kaak niet wil breken
Pijnlijk! Scheelde niet veel of ze had ook haar been gebrokenquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:11 schreef 360sjors het volgende:
Railen rules!
http://www.break.com/index/sarabail13.html
ze kan niet snowboarden.. duidelijkquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wil wel eens helpen ja
Maar het is sowieso een rare actie. Op het moment dat ze het kickertje verlaat gaat de punt van haar board direct naar beneden. Daarnaast is haar lichaamshouding echt helemaal kut op dat moment. Volgens mij was ze niet helemaal zeker van haar zaak hehe
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:30 schreef Basje_B het volgende:
Ocean's 11,12,13
Is het uit met je vriendin GenesiZ?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:09 schreef GenesiZ het volgende:
mmmmm Ryan Phillippe
Zijn lul zou ik wel leeg willen zuigen
was vorig jaar al hoor ...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:58 schreef Komakie het volgende:
btw het valt me wel op dat iedereen nou een beetje bezig is om de capstrap van Burton te imiteren op de 1 of andere manier.
Of om de no-crapstrap van forum na te maken.
Btje minder. Zoek zelf een goeie oplossing ofzo
Straks hebben we drie straps!, een aparte teen en cap-strap .quote:Op maandag 1 mei 2006 17:04 schreef Kentaro het volgende:
Burton heeft patent op de capstrap, daarom komen ze allemaal met zo'n net niet capstrap, een beetje tussen een gewone en een capstrap in en dat werkt echt voor geen meter. Dan heb je die strap op je tenen drukken. overgens komt Burton met twee modellen capstraps volgend jaar en die op de CO2 en de C60 zijn ook van die irritante 'halve' capstraps.
Die capstrap was toch de eerste stap naar een systeem wat meer op Flow leek?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:04 schreef Kentaro het volgende:
Burton heeft patent op de capstrap, daarom komen ze allemaal met zo'n net niet capstrap, een beetje tussen een gewone en een capstrap in en dat werkt echt voor geen meter. Dan heb je die strap op je tenen drukken. overgens komt Burton met twee modellen capstraps volgend jaar en die op de CO2 en de C60 zijn ook van die irritante 'halve' capstraps.
Nee, maar dat is ons geheimpjequote:
Dit antwoord zag je echt van heeeeel ver aankomen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef XL het volgende:
[..]
Die capstrap was toch de eerste stap naar een systeem wat meer op Flow leek?
nee, die capstrap zorgde ervoor dat flow helemaal geen voordelen meer had boven strapbindingenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef XL het volgende:
[..]
Die capstrap was toch de eerste stap naar een systeem wat meer op Flow leek?
Ja, ik dacht.... Nou, dan zal ik het maar weer doen.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:08 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dit antwoord zag je echt van heeeeel ver aankomen.
de t6 rijdt heel snappy.. .veel power erin stoppen is veel terugkrijgenquote:Op maandag 1 mei 2006 19:17 schreef Komakie het volgende:
Een gast in de winkel was helemaal weg van de "capstrap" van Ride van komend seizoen. Volgens mij was die er dit seizoen ook al. Maar hij vond het helemaal geweldig.
Ik hou het voorlopig bij Burtonbindingen. Makkelijk te vervangen onderdelen en werken prima.
Misschien dat ik volgend seizoen wel een ander board ga nemen. Ik denk sowieso geen Baron ES meer. Een board dat ietsje minder stijf is. Die Baron ES rijdt echt super, maar jibben is wel heel inspannend. Een board dat dit net ietsje makkelijker zou kunnen doen, zou voor mij perfect zijn
Ik kan het wel met me ES maar het gaat gewoon vet zwaar en je komt nooit echt hoog als je een langzame noseroll probeert te doen.
Btw Rnej wat zijn in dat opzicht jou ervaringen met de T6???
Als je wat zwaarder bent dan kan dat wat makkelijker idd.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
de t6 rijdt heel snappy.. .veel power erin stoppen is veel terugkrijgen
en omdattie zo licht is jibt hij lekkerder dan mijn slappe canyon.... hij spint ook retesnel
en sowieso rijdt het als een DROOM
(maarja ,met mijn 115 kg is het ook niet moeilijk om een t6 dubbel te vouwen)
test m ns, zou k zeggen
nja wat die t6 echt geniaal maakt is de enorm stabiele rit ...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je wat zwaarder bent dan kan dat wat makkelijker idd.
Maar jibben doe ik niet makkelijker omdat me board lichter is. Spinnen en power erin leggen snap ik. Dat is met die ES ook zo. Als je maar geconcentreerd erop rijdt dan gaat hij als een trein.
Ik zou alleen zo graag die nose en tailwheelies wat makkelijker willen maken. Zonder dat het mijn verdere rijden beinvloed natuurlijk
Maar ik ga hem volgend jaar (de nieuwe versie natuurlijk) zeker nog ff testen
Misschien nog een paar andere planken erbij. Ff kijken wat er allemaal te vinden is
Wtf, 1 nieuw plank is al niet meer genoeg tegenwoordigquote:Op maandag 1 mei 2006 22:10 schreef Komakie het volgende:
Misschien nog een paar andere planken erbij.
Die boards zijn me iets te veel gericht op jibben (behalve de standaard Baron). Als ik bijvoorbeeld op een Custom X sta, dan kan ik al genoeg jibben ermee. Dat ding is (als 1.64m lang) gewoon makkelijker te jibben dan de Baron ES.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja wat die t6 echt geniaal maakt is de enorm stabiele rit ...
springen = stabiel
scheuren = stabiel
spinnen = snel
tailpress/nosepress .. moet je gewicht voor in huis hebben.. ik ben ook echt de eerste dude die ze in de winkel voorbij hebben zien komen die die t6 rondjibt .. dus idd.. jibben is een heel ander verhaal als je 20 kg minder weegt
maar als springen, freeriden en sowieso kneiterhard scheuren je ding zijn... t6
ik heb de baron Es trouwens getest... ook echt een heerlijke plank maar ik vond m qua rit teveel op mijn canyon lijken maar dan stijver.. .vond m niet iets speciaals hebben... (als in, mijn canyon hield ik voor erbij, dus wilde wel iets wat genoeg van die canyon verschilde)
daarnaast moet je ook vrij hard werken voor die Baron.. .terwijl die T6 met hard werk echt veel teruggeeft... die Baron moet je echt 100% voor gaan .. en dat is met een T6 wat minder
maargoed.. jibben en grote voeten.... ik zeg;
Forum destroyer wide?
Forum Devun Walsh?
Nitro magnum/atlas?
de standaard burton Baron?
euhhh
Lib-tech travis rice ?
Ehm.... ik bedoelde eigenlijk dat ik nog wat meer planken wilde testen. (stond er een beetje raar, das waar )quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:39 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Wtf, 1 nieuw plank is al niet meer genoeg tegenwoordig
"veel in een plank stoppen" bedoel ik eigenlijk mee dat de snap en response wat langzamer is ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die boards zijn me iets te veel gericht op jibben (behalve de standaard Baron). Als ik bijvoorbeeld op een Custom X sta, dan kan ik al genoeg jibben ermee. Dat ding is (als 1.64m lang) gewoon makkelijker te jibben dan de Baron ES.
Zal waarschijnlijk ook iets met het gewicht te maken hebben. Maar ik kan verder heel goed uit de voeten op die Baron ES hoor
Ik weet nooit zo goed wat mensen bodoelen met "er veel in moeten stoppen". Zal misschien makkelijker gaan met de T6, maar ik vraag me af wat het verschil is. Ik ga hem nog zeker testen, maar ik heb er totaal geen moeite mee om "veel in een board te moeten stoppen". Misschien ben ik gewoon een veeleisende rider die vrij makkelijk veel in een board stopt. Misschien komt het ook wel omdat ik vrij technisch rij. Een board dat stijf is vind ik heerlijk rijden als ik erop moet carven. Alleen jibben is veel minder natuurlijk.
Maar ik ga zeker volgend jaar de T6 proberen. Als jij de Baron ES iets te stijf vond, dan is de T6 misschien de oplossing. Afgelopen seizoen was hij ook voor het eerst in de wide versie dus ik vond de Baron ES een wat veiligere keuze. Daarnaast ben ik nog altijd van mening dat boards van hout moeten zijn. Maar misschien dat daar volgend seizoen verandering in komt
Ik vind het altijd het mooiste als mensen heel agressief rijden maar dat je het niet gelijk kunt zien. Sjoerd Remmelink kan dat heel mooi. Je hebt het idee dat hij heel rustig naar beneden cruist, maar ondertussen gaat hij fuckin hard en rijdt hij echt strakke lijnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
"veel in een plank stoppen" bedoel ik eigenlijk mee dat de snap en response wat langzamer is ...
zodra je bij de t6 een bocht inzet en je trapt je staalkant in de sneeuw dan voel je m gaan, terwijl de Baron nog net iets meer achterblijft.... dus daar moet je net iets harder voor werken om agressief mee te rijden (neemt niet weg dat de baron ES en de t6 erg dicht bij elkaar liggen qua rijeigenschappen)
voor de rest is de T6 gewoon toegankelijker te rijden maar ik vind m lekkerder springen
de vapor wide wordt zegmaar 254 breed.. niets boeiendsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:34 schreef Komakie het volgende:
Maar dat die T6 sneller draait zal er veel mee te maken hebben dat hij wat lichter is dan de Baron ES.
wat ik trouwens best apart vindt is dat ze volgend seizoen zeggen over de Baron ES "Ultimate wideboard performance - It doesn't get any lighter weight than this"
Ik weet niet of het ze zelf is opgevallen, maar de Vapor en de T6 hebben ook een widebody model....
hmmm ik dacht dat hij breder werd. Nouja, maakt ook niet zo veel uit. Die is me net ietsje te duurquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
de vapor wide wordt zegmaar 254 breed.. niets boeiends
en idd.. techniek rocks.. heb op vakantie skiers ingehaald met uberwijd gecarvde bochten alsof ze stilstonden (was nog op mijn canyon ook.. t6 nog niet op een echte berg losgelaten )
je wil ook geen vapor.. minder stijf en agressief als de t6 en baron Es ... tis juist een superlichte supertoegankelijke beginnersplank....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm ik dacht dat hij breder werd. Nouja, maakt ook niet zo veel uit. Die is me net ietsje te duur
Tenminste, als hij 900euro blijft en dat blijft hij wel dus volgend seizoen maar geen vapor
En wie van die 2 ben jij danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
je wil ook geen vapor.. minder stijf en agressief als de t6 en baron Es ... tis juist een superlichte supertoegankelijke beginnersplank....
de enige mensen die ik op vapors zie rijden zijn uberpro's en posers... (dat zie je bij de T6 ook veel trouwens )
aangezien ik ervoor heb moeten betalen....quote:
Vapor is idd minder stijf. Maar om nou te zeggen dat het een beginnersplank is, niet bepaald. Hij is gewoon wat lichter plankje maar je moet er wel een beetje voor kunnen snowboarden om er alles uit te halen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
je wil ook geen vapor.. minder stijf en agressief als de t6 en baron Es ... tis juist een superlichte supertoegankelijke beginnersplank....
de enige mensen die ik op vapors zie rijden zijn uberpro's en posers... (dat zie je bij de T6 ook veel trouwens )
150 euro meer? ... 210 euro meer dan een t6quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:38 schreef Komakie het volgende:
Ik zou die Vapor trouwens wel eens voor de gein willen testen. Zou em nooit kopen, ik ga geen 150 euro meer neerleggen voor een board dat alleen wat lichter is, maar zou wel eens willen kijken hoe het rijdt
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:49 schreef XL het volgende:
Die 200 gram die hij lichter is dan de concurrentie is mooi het verschil dat Flow-bindingen zwaarder zijn. Speel je toch quitte en als flow-rijder ben je toch al bereid wat meer te betalen voor je gear.
Dat komt omdat je zo snel weer beneden moet staan om je ass af te draaien op je werk om die shit te kunnen dokke weetje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:19 schreef Kentaro het volgende:
Ik heb juist gehoord dat je er vet hard op kan, je boekt skiers voorbij alsof ze stilstaan
jup, maar tis maar net of je dat gevoel fijn vindt of niet...quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:29 schreef Thermo het volgende:
Ik hoor juist 9 van de 10 zeggen dat de alu honeycomb core ze absoluut niet bevalt.
Heel het gevoel wat ze hebben bij boards met voornamelijk houte core is weg.
en vergeet niet dat ik maar 500 eutjes heb moeten betalen voor mijn t6 was goedkoper dan een baron ES met personeelskortingquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
jup, maar tis maar net of je dat gevoel fijn vindt of niet...
ik ben er dol op
Whehehe, mijn Malolo was bij Duijvenstein 270 euro.... zonder personeelskorting en chicks diggen mijn sub-tropische base wel en begrijpen niet eens wat een T6 is.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:39 schreef Rnej het volgende:
[..]
en vergeet niet dat ik maar 500 eutjes heb moeten betalen voor mijn t6 was goedkoper dan een baron ES met personeelskorting
edit: yay, klikte verkeerd...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:46 schreef XL het volgende:
[..]
Whehehe, mijn Malolo was bij Duijvenstein 270 euro.... zonder personeelskorting en chicks diggen mijn sub-tropische base wel en begrijpen niet eens wat een T6 is.
Owned!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:46 schreef XL het volgende:
[..]
Whehehe, mijn Malolo was bij Duijvenstein 270 euro.... zonder personeelskorting en chicks diggen mijn sub-tropische base wel en begrijpen niet eens wat een T6 is.
Owned!
Beetje Salou in de sneeuwpraktijken met BrEZaH jeugd en al.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:12 schreef 360sjors het volgende:
Chicks impressen met (het plaatje op) je snowboard = "Gao je mie brommers kieken"
Dat gevoel ken ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:46 schreef XL het volgende:
[..]
Whehehe, mijn Malolo was bij Duijvenstein 270 euro.... zonder personeelskorting en chicks diggen mijn sub-tropische base wel en begrijpen niet eens wat een T6 is.
Owned!
Maar niet zo lekker als een Malolo (en een Malolo niet zo lekker als een Fish). Ik zag in Serre nog wat swallowtails staan. Gruwelijk duur zijn die dingen, maar wel ubervet.. daar zijn chicks pas van onder de indrukquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:53 schreef Rnej het volgende:
al die malolos...
pssh een t6 poedert ook lekker
achquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:34 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Maar niet zo lekker als een Malolo (en een Malolo niet zo lekker als een Fish). Ik zag in Serre nog wat swallowtails staan. Gruwelijk duur zijn die dingen, maar wel ubervet.. daar zijn chicks pas van onder de indruk
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
ach
een malolo springt en scheurt niet zo lekker als een T6 .... ieder z'n meug hey
Heb je wel eens swallowtail gereden?? Ik ben daar erg benieuwd naar!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Daarom heb ik die Malolo ook voor erbij
Maar echt, als je eenmaal een malolo hebt gereden in de poeder dan wil je niets anders meer (behalve een fish dan ) ik ben daar 100% zeker van!
Nadeel van de Fish is, dat hij op de piste echt kut rijdt. Malolo is nog wel enigzins te doen. Hoewel het zeker niet zo lekker rijdt als een T6 of een Baron ES.
Maar een Malolo in de poeder is zooooo veel beter dan een normaal snowboard. Ook beter dan een swallowtail. Je kunt met die Malolo/Fish zo onwijs snel tussen de bomen door komen. Echt niet normaal.
Nee nog nooit een Swallowtail gereden. Maar volgens mij moet je een swallowtail veel langer rijden dan een Malolo/Fish.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:05 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Heb je wel eens swallowtail gereden?? Ik ben daar erg benieuwd naar!
Ik heb nog geen enkele treerun als hel ervaren hoor In La Joue du Loup lag er in het dal zo weinig sneeuw dat een treerun naar het dal neerkwam op springen van de ene plak 'sneeuw' (sneeuw gemixt met dorre dennennalden) naar de volgende, terwijl je bomen, gras en stenen ontweek! Wonder boven wonder is dat zonder krassen in het belag gelukt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee nog nooit een Swallowtail gereden. Maar volgens mij moet je een swallowtail veel langer rijden dan een Malolo/Fish.
Het grote voordeel van een Malolo is dat je er supersnel bochten mee kunt draaien door de poeder. Omdat hij zo kort is en omdat je niet zo ver achterover hoeft te hangen. Treeruns worden ipv een hel echt lachen om te doen
Maar ook grote poedervelden zijn echt leuk om te doen. Gewoon vol gas gaan en je knallen met die handel
Daarnaast kun je er nog altijd wel prima op rijden als je over de piste gaat en dat schijnt met een swallowtail echt niet relaxt te zijn.
Tweedehandsquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik
Alleen heb ik maar 175 euro betaalt voor me Malolo
Kwam toch uit First Descent toch.... even opzetten dan....quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:42 schreef mad_dog123 het volgende:
"'If freestyle is about what can be done on a snowboard, Freeriding is about what can be done on a mountain. The mountains are huge playgrounds and we are just little kids daring each other to new extremes. It is scary, it is dangerous, it is fun as hell, and if our parents found out what we get up to, they would probably stop our pocket money.'"
van wie komt die quote oorspronkelijk af?
pfff voor echte treeruns moet je in Oostenrijk zijn, niet in Frankrijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:47 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele treerun als hel ervaren hoor In La Joue du Loup lag er in het dal zo weinig sneeuw dat een treerun naar het dal neerkwam op springen van de ene plak 'sneeuw' (sneeuw gemixt met dorre dennennalden) naar de volgende, terwijl je bomen, gras en stenen ontweek! Wonder boven wonder is dat zonder krassen in het belag gelukt.
Swallowtails zijn vrij lang ja. Maar puur op het weinige dat ik van natuurkunde af weet zou de lengte gecompenseerd moeten worden door het wegzinken van de achterkant, dus ik denk dat ze niet zo log aanvoelen als ze eruit zien. Net zoals de Fish en Malolo dus, maar dan nog extremer (en dus inderdaad nog slechter te berijden op piste). Grote poedervelden moeten in ieder geval hemels zijn op zo'n plank.
pff misschien een weekje bijmekaar op gereden.quote:
Tenzij het verschil in rij-eigenschappen ten opzichte van bv de malolo net zo groot is als tussen malolo en een willekeurig ander freerideboard.. Maar goed, zolang niemand op zowel malolo/fish als een swallowtail heeft gepoederd zullen we daar niet achter komen vrees ik!quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:59 schreef Komakie het volgende:
Ik heb geen idee hoe Swallowtails aanvoelen maar het is wel zo dat ze langer zijn, dus moeten ze haast wel langzamer draaien.
Note 2 self: Volgend jaar een swallowtail rijdenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:47 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Tenzij het verschil in rij-eigenschappen ten opzichte van bv de malolo net zo groot is als tussen malolo en een willekeurig ander freerideboard.. Maar goed, zolang niemand op zowel malolo/fish als een swallowtail heeft gepoederd zullen we daar niet achter komen vrees ik!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:21 schreef mixed-up het volgende:
jeuh gister me eerste grab gelukt in bottrop !
en nog goed geland ook nog
helemaal trots daar rond te lopen hehe
whehe , join the club...quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:21 schreef mixed-up het volgende:
jeuh gister me eerste grab gelukt in bottrop !
en nog goed geland ook nog
helemaal trots daar rond te lopen hehe
uninc is een vette plank iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:08 schreef Kentaro het volgende:
Ik ben het wel met komakie eens. Een UnInc is prima voor je. Realiseer je wel dat het echt een stijf board is, zeker een 156 met jouw gewicht. Om knalhard de pistes mee af te gaan zal het prima gaan, maar om te pressen wordt het een lastig verhaal.
Ik zou zelf voor een wat lossere plank gaan, iets als een Burton Air. Dat is een superfun board, waar je denk ik sneller op vooruit gaat en waar je meer lol mee hebt.
Voor de bindingen zijn Missions of Cartels prima. Maar ik hoor je niet over schoenen en dat is belangrijker dan je board of je bindingen. Koop eerst goede boots, bezuinig daar niet op.
En straks lekker naar het strand, kan geen sneeuw meer zien
Toen ik 15 was moest ik het nog doen op Atomic huurboardjes, 470 euro voor een snowboard? Vergeet het maar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:43 schreef ssstef het volgende:
Maarja het boardje moet ook nog even meegaan hé, ik ben binnen 2 maanden 16 nog maar, dus zal nog wel wat groeien. Dus denk echt wel dat die 156 het beste is als middenweg:P
Laat je niet teveel leiden door fancy veter-systemen, als je goede schoenen hebt hoef je ze 's ochtends maar één keer vast te maken en 's avonds maar één keer los te doen, boeie wat het vetersysteem is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:53 schreef ssstef het volgende:
Idd moet ik ook nog kopen, maar was het er even vergeten bij te zetten. Al de Burton's zijn precies enkel met veters lijkt me, en bij K2 shop had ik er gezien met zo'n upper lower system, lijkt me ook wel relaxed, maar mss zijn deze dan weer niet goed gemaakt voor burton bindingen.
Mja ga vakantiewerken voor me board, dus doe het ook nog zelf hoor ;-)!
Mss die Rulers kopen dan
kijk, iemand die t snaptquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:55 schreef Komakie het volgende:
Daarnaast ken ik een jongen die al meer dan 10 jaar board en die ook op een Air rijdt en die gast rijdt de meeste mensen echt naar huis. Het is maar net waar je prioriteiten liggen. Duurder is niet
Omdat de UnInc's pro-models zijn. De 156 is van Romain en die heeft kleinere voetjes dan JP Solberg. Moet toch heerlijk zijn als je zo je eigen boardje kan (laten) maken.quote:[b]Op zaterdag 6 mei 2006 13:55
Btw, wat me ineens opvalt is dat op de Burton site staat dat de 154cm UnInc breder is (248mm) dan de 156cm (246mm).
Best apart
de air is freakin legendarisch.. eerste echte twintip boardje.. schijntquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:54 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Omdat de UnInc's pro-models zijn. De 156 is van Romain en die heeft kleinere voetjes dan JP Solberg. Moet toch heerlijk zijn als je zo je eigen boardje kan (laten) maken.
De Air is trouwens het meest onderschatte board wat er is. Ik ken maar weinig boards waar je zoveel lol op hebt.
Is idd wel sjeikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:54 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Omdat de UnInc's pro-models zijn. De 156 is van Romain en die heeft kleinere voetjes dan JP Solberg. Moet toch heerlijk zijn als je zo je eigen boardje kan (laten) maken.
De Air is trouwens het meest onderschatte board wat er is. Ik ken maar weinig boards waar je zoveel lol op hebt.
royale...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is idd wel sjeik
Alleen je Custom X rijdt beter zeker dan de Air
Anyway, een Air is mij niet stijf genoeg en iets aan de smalle kant, hoewel ik op de 165cm nog wel uit de voeten moet kunnen
De CX rijdt anders. Wij boarden al lang en hebben daardoor een bepaalde voorkeur qua boards ontwikkeld. Maar ik zou iedereen die een paar jaar board en 1 of 2 keer per jaar op wintersport gaat zonder twijfel een Air of Royale adviseren. Ik weet zeker dat ze met een smile terugkomen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is idd wel sjeik
Alleen je Custom X rijdt beter zeker dan de Air
Anyway, een Air is mij niet stijf genoeg en iets aan de smalle kant, hoewel ik op de 165cm nog wel uit de voeten moet kunnen
Slappe planken hou ik ook niet van. Maar het is niet per definitie minder. Het is echt lachen om op die dingen te jibbenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
royale...
anyhoo.. ik ben anti-slappe planken geworden... t kan mij niet stijf genoeg zijn
Ohw op zich wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:59 schreef Kentaro het volgende:
[..]
De CX rijdt anders. Wij boarden al lang en hebben daardoor een bepaalde voorkeur qua boards ontwikkeld. Maar ik zou iedereen die een paar jaar board en 1 of 2 keer per jaar op wintersport gaat zonder twijfel een Air of Royale adviseren. Ik weet zeker dat ze met een smile terugkomen.
speelplankjes zijn idd fun.. zit er ook over te denken om iets te kopen dat eigenlijk veel te kort voor me isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Slappe planken hou ik ook niet van. Maar het is niet per definitie minder. Het is echt lachen om op die dingen te jibben
Ik heb er ook ff over nagedacht. Maar toen ging ik ff een situatie schetsen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:53 schreef Rnej het volgende:
[..]
speelplankjes zijn idd fun.. zit er ook over te denken om iets te kopen dat eigenlijk veel te kort voor me is
te kinkehquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb er ook ff over nagedacht. Maar toen ging ik ff een situatie schetsen.
Kijk als ik ga rijden dan wil ik het overgrote gedeelte van het seizoen toch op een stijver board rijden. Waar ik gewoon allround me ding op kan doen
Dus dan moet ik echt een board kopen alleen voor het park en voor dagen dat er helemaal geen poeder is en ook geen lekker carvbare pistes zijn. Dus ja, dan blijft er wel weinig tijd over denk ik zo
Aan de andere kant is het wel vet.
ff de situatie voor me zien. Je wordt s'ochtends wakker, loopt naar het ski/boardhok en daar zie je ze alledrie staan. Je Burton T6, je Burton Malolo en je Burton Dominant (om ff bij Burton te blijven)
ff naar buiten kijken en dan ff kiezen
Je hebt in ieder geval wel een keuze uit zo mogelijk elk sigment dat je maar kunt voor stellen
mijn maten worden ook nogal moe van me, heb ik een T6 staan... " oh een apart railplankje zou ook wel handig zijn"quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:59 schreef mixed-up het volgende:
het is weer weekend iedreen dagdromen enzo
3 planken zeggen ze .
ben al blij dak er 1 heb kunne betalen !!!
heb dr 2, eentje 2e hands bij sw kunnen halen en de andere ook goedkoop..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:59 schreef mixed-up het volgende:
het is weer weekend iedreen dagdromen enzo
3 planken zeggen ze .
ben al blij dak er 1 heb kunne betalen !!!
Je maakt je maar druk om boards, maar je zou je drukker moeten maken om je boots. Je hebt helemaal geen fvck aan een Custom X Shag. Dit wordt je eerste board, je bent 15 jaar en je weegt net 60 kg. De enige plek waar je wat aan dat board hebt is als je in nog de lift zit, want dan denken mensen nog dat je kan boarden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:00 schreef ssstef het volgende:
Of toch die Custom X, tis een Shag, nice design ook wel
en die 158 moet me nog net passen, lekker in de groei gekocht:D
Erg Burton .quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:53 schreef ssstef het volgende:
'T is gewoon omdat ik niet echt wat van schoenen ken, heb enkel voorlopig boards en bindingen uitgepluisd, je moet me daarom nog niet scheef bekijken, zal ook nog wel komen:)
Ga dinsdag naar coalition shop van Burton, ga daar dan beslissen wat ik ga kopen.
Voorlopig ga ik dan voor die Uninc 156, Cartel bindingen(die OLS lijken me het beste, anders die LTD of de gewone) en misschien die Driver X boots, leken me ook wel goed, na overleg ook met wat andere mensen.
iemand nog opmerkingen?:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |